Премини към съдържание

Питане за обява от Димитровград


Svetlin-varna

Препоръчано мнение

Здравейте почитатели на прекрасната марка и особено на дадения модел!

Има една обява от Брат Ауто-Димитровград за един, поне по снимките прекрасен Галант!

Ето и линка: Mitsubishi Galant 2.0 Disel

Малко ми е далече да се разхождам до там от Варна и ще помоля ако някой има информация или пък случайно я е гледал колата да сподели мнение!

Предимството е, че поне mario64 е наблизо и ако се купи количката, то тя ще получи части и обслужване от класа :)

 

Благодаря Ви предварително и да видим дали ще се включим във Варненския клуб :) :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От Австрия...без ръжди...такова животно нема :icon_hmm: Трябва да се гледа за ръжди и то много сериозно. На снимка изглежда добре :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го виждал на живо този Галант. Притеснителното е, че е внос от Австрия, така че сигурно ще е доста ръждив.

Два пъти съм ходил в тази автокъща и не ми е направила добро впечатление.

Колите на снимките изглеждат ок, но като ги видиш на живо първото, което видимо виждаш че са на много повече км. т.е. с превъртани километражи.

Дано този да е читав, но аз нямам път на там за да го погледна.

Все пак успех в търсенето :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

Надявам се скоро да се присъединиш към нашата флотилия.

Същият Галант /2000г./, но с бензинов мотор, купих миналата година от тази автокъща.

Харесах го по снимките, заветният ден се натоварих на старото Мицубиши и отпраших за Димитровград.

Доколкото разбрах, автокъщата е собственост на двама братя, от които едниния се занимаваше с мен.

Впечатленията са ми, че са коректни търговци. Естествено километража показваше малко над 100 000 километра, а впечатленията ми сега са, че е като я купих е била на около 200х. След като стиснахме ръцете към 12 часа, те поеха ангажимента да вадят от КАТ транзитни номера и всички останали подробности, аз направих един обяд и след час и половина - два потеглих обратно.

Тъй като акумулаторът на колата беше паднал, смениха ми го с друг, който работи и досега и не показва никакви признаци на износване.

Обърнах им внимание за един шум около мотора, който ме съмняваше, за което отбиха от цената.

 

Все пак прегледай си колата, която си харесал, както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен цената е много висока за такъв Галант. Освен това има удар отзад, вижда се, че багажникът не е напаснат добре. Внимавай с ръждата.

 

п.п. Хубаво е Марио да я види преди покупката, освен след! :)

Редактирано от Afonya
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За мен цената е много висока за такъв Галант. Освен това има удар отзад, вижда се, че багажникът не е напаснат добре. Внимавай с ръждата.

 

п.п. Хубаво е Марио да я види преди покупката, освен след! :)

 

Несъответствието на ширината на луфта между капака на багажника и калника и аз го видях, но не мога да съм сигурен дали не е някоя светлосянка при снимането. Затова се надявам някой да я е гледал, че на живо друго си казва. Мен ме е яд, че няма една снимка на мотора за да се види дали няма издайническото ръждясване на бомбетата. Че ще е превъртан километража то се знае. Средно в Европа се минават около 25 000 км на година и затова очаквам да бъде около 250-280 хил. км, ако отговаря годината де :). Ох, и тоя теглич, ама как помага на синхронизатора на 2-ра скорост самооооо :icon_censored:. Някой търговци вече взеха да се усещат и ги махат тегличите. Сега и това трябва да гледаме при покупка :icon_hmm:

 

Благодаря Ви колеги за отзивчивостта!

 

Все пак темата е от днес и може да имам късмета някой да я е видял количката и да сподели впечатления.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То във Варна се предлага един Галантец ама тази обява съм я засичал от доста време и нещо и цената му бие рекорди. Може и да му звънна на градския и да я прегледам и да видим дали ще оправим цената.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По номера на рамата можеш да провериш годината на производство (съмнява ме да е 2001-ва) - можеш да намериш сайт откъдето се разчита рамата и да я провериш на място с телефона си или се обадиш на някой, който си инструктирал преди това и му я продиктуваш. Задните вежди според мен са ръждясали и са китосани отгоре (не, че си личи, но така правят повечето търговци, по мое скромно наблюдение) - хубаво ги провери и бръкни под калниците. Ако запретнеш тапицерията в багажника, лесно ще си проличи имало ли е удар - около левия стоп някъде. Иначе колата ми харесва, но трябва да смъкне 1000 лв. :)

Хубаво е да провериш с човек, който се занимава с коли (Марио би бил пефректен).

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По номера на рамата можеш да провериш годината на производство (съмнява ме да е 2001-ва) -.........

 

Изчетох целия форум и знам, че трябва да гледам 10-ти символ и, че след 2000 година почват да са цифри. Ако е 2001 год. 10-тия символ трябва да е (1). :icon_hmm: Поправете ме ако греша. :icon_hmm: Утре може да звънна на търговеца и да го питам за номера на рамата. Да видим дали ще ми я каже?!?!?!?!

На снимки си е добре количката, че съм и мераклия точно на сив седан :icon_thumbup:

 

Има още един диамант в района- Хасково, нищо, че му е изпаднал единия диамант от предната решетка :icon_hmm: и нещо отпред-ляво не ми харесва как седи фара и маската. Не го споменах защото пък ми се вижда подозрително евтин :icon_hmm: . Ето линка и към него : Mitsubishi Galant Хасково

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подозрително евтин? Не знам моята представа ли се е изкривила, но хората, които пускаха теми като теб за обяви с Галанти, тръгваха от 3000 лв (колите, не хората :icon_thumbup: ). Не съм гледал пазара скоро, но не ми се струват евтини никак. Има колеги във форума, които внасят/ха автомобили, може и към тях да се обърнеш. Мисля, че и двете коли си струва да се погледнат. Харесват ми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте почитатели на прекрасната марка и особено на дадения модел!

Има една обява от Брат Ауто-Димитровград за един, поне по снимките прекрасен Галант!

Ето и линка: Mitsubishi Galant 2.0 Disel

Малко ми е далече да се разхождам до там от Варна и ще помоля ако някой има информация или пък случайно я е гледал колата да сподели мнение!

Предимството е, че поне mario64 е наблизо и ако се купи количката, то тя ще получи части и обслужване от класа :)

 

Благодаря Ви предварително и да видим дали ще се включим във Варненския клуб :) :icon_thumbup:

 

Колега,

моят галант от там си го взех, търговците като цяло са коректни (доколкото им позволява професията разбира се :D ) А този варненския се продава от повече от година и полувина (тогава му търсеше 8200). Цвета му е същия като моя, наистина беше в добро състояние тогава, но за цената... малко е твърдоглав и дано да имаш късмет със спазаряването, че аз нямах.

Успех с намирането

 

П.С.

Ако имаш нужда от някъкви съвети (на живо) все пак ми си градски насреща съм

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега колата твърдо е '99 или '00 на снимките не личи да има ръжда по веждите, което ме навежда на мисълта че са правени. Багажника разминаването според мен е от снимката, но и цената според мен е висичка. Може да се свържеш с Алекс той докарва коли от Австрия и според мен може за тези пари да ти предложи нещо по-хубаво. Успех с избора и очакваме скоро да влезнеш в клуба на :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колицата изглежда добре наистина на снимките,но много добре трябва да се огледа не толкова външния вид,колкото турбото как дърпа и такива неща.А колкото до ръжда и моята няма кой знае каква ръжда а вече 5 години се кара в бг.Ако отиваш да я гледаш мога да дойда с теб до там,не съм механик но покрай старото ми митсу станах такъв.Беше дизел и му знам вече всички болежки,затова и преминах на бензиновия вариант.Успех с покупката,и дано скоро да се присъедини още един диамант към групата :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подозрително евтин? Не знам моята представа ли се е изкривила, но хората, които пускаха теми като теб за обяви с Галанти, тръгваха от 3000 лв (колите, не хората :icon_thumbup: ).................

Предполагам, че се е касаело за коли от 97-98год и в добавка и с 2.5 ламята :). Ако цените на горивата бяха като в Америка, 2.5 си е перфектно, ама тука...... :icon_hmm:. Определено колата ще се кара и то с почти ежедневна дестинация до Златни Пясъци ( полу магистрала :drive: )+ по-лесното каране на дизели от жени и това са факторите да се спра на дизелче и то не много претенциозно откъм гориво. Дизелчетата макар и без екстри ми правят впечатление, че държат малко по-височка цена и затова коментирах така.

П.С. Ама има и Опели от тези години даже на по-висока цена :icon_doh:

 

Благодаря отново колеги!

Прави ми впечатление изключителната коректност на форумджиите, че и винаги сте готови да помогнете :icon_n_king: Май билестта Мицубиши има много добри странични последствия?!?!?!? :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам съвсем обективно и лаконично да изкажа собственото си мнение:

1. Mitsubishi Galant е една прекрасна кола, влюбването в която е невъзможно да бъде предотвратено, а любовната треска трае дълго!

2. Цената определено е висока на фона на всеобщото положение (в момента цените са много ниски)! Но в крайна сметка всеки сам си определя стойността на това, което продава според: цена на закупуване от предния собственик, желана печалба, вложени в колата средства и т.н. За тази цена би следвало да се търсят или всякакви възможни екстри, или тунинги и ъпгрейди, или много сменени части, обслужвания и т.н.

3. Няма кола от Австрия без ръжда - глупости!!! Гледайте състояние, не следвайте въображаеми правила! Моята кола е внос от Австрия и няма ръжда никъде по купето. А е 97-ми набор! Може и да е боядисвана, но това не си личи! А може и просто да е прибирана в гараж! Мен ме интересува актуалното състояние, в което взимам колата.

4. Определено дизел на този автомобил не му отива, но това, както винаги, е въпрос на вкус...

 

PS: И все пак, на каквато и да било цена - този автомобил си заслужава всяка стотинка. Не се произвеждат вече подобни коли!

Редактирано от Stefan Naydenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

моят галант от там си го взех, търговците като цяло са коректни (доколкото им позволява професията разбира се :D ) А този варненския се продава от повече от година и полувина (тогава му търсеше 8200). Цвета му е същия като моя, наистина беше в добро състояние тогава, но за цената... малко е твърдоглав и дано да имаш късмет със спазаряването, че аз нямах.

Успех с намирането

 

П.С.

Ако имаш нужда от някъкви съвети (на живо) все пак ми си градски насреща съм

 

Варненския Галант вече не го бройте в сметките,преди малко го капарира един приятел.Много запазена и стегната кола,с много малко ръжда отдолу,без катастрофи,е и цената е 6000 нещо, но си струва за толкова запазена кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Често се прибирам до Хасково така, че бих могъл да направя оглед, но още от сега ти казвам, че не съм разбирач :). Но може да ми кажеш какво те интересува и бих могъл да попитам.

 

Относно болестта Галант. Наистина е хубава кола, но лично според мен е прекалено прехвалена в този форум. :)

Определено има много плюсове като един голям плюс разбира се е визията, но според мен един от големите минуси на тази кола е избора на двигател. Едните са "слабички" (визирам двулитровите варианти, макар че ако трябваше да избирам между 2.0 бензин и 2.0 дизел бих избрал дизела), другия "проблемен" 2.4 GDI (има своите особености и предполагам рядко се намират читави екземпляри, но ако е в добро състояние съотношението вървене/разход е повече от задоволително) и третия 2.5 по-скоро ми прилича на змея от рекламата на Petrol :D, при който като изключим удоволствието от карането си е змей за поддържане отвсякъде.

 

Извинявам се за офтопика :).

 

Успех с избора и ако мога да помогна с нещо съм насреща ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Едните са "слабички" (визирам двулитровите варианти

Хубаво е като даваш такива мнения да ги подкрепиш с факти. Например двулитровия фолксваген е много по - мощен от този на галанта. Двулитровия мерцедес и той...Аудито Б4-ка и тя и т.н.
2.5 по-скоро ми прилича на змея от рекламата на Petrol , при който като изключим удоволствието от карането си е змей за поддържане отвсякъде.


Ми, сам си го казал"удоволствието от карането"...че то какво друго от една кола да искаш...
Само за сравнение 520 на БМВ, редовия шестак...той не гори повече и не върви по - малко, нали?!
:icon_clap:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

Хубаво е като даваш такива мнения да ги подкрепиш с факти. Например двулитровия фолксваген е много по - мощен от този на галанта. Двулитровия мерцедес и той...Аудито Б4-ка и тя и т.н.

 

Ми, сам си го казал"удоволствието от карането"...че то какво друго от една кола да искаш...

Само за сравнение 520 на БМВ, редовия шестак...той не гори повече и не върви по - малко, нали?!

:icon_clap:

 

Извинявай, но явно съм останал недоразбран. Написах "слабичък" неслучайно в кавички, защото лично мое мнение е, че 1.8-2.0 атмосферен бензин на каквато и да било кола харчи повече отколкото върви и лично аз не изпитвам никакво удоволствие от това. Карал съм много бензинки и определно с 2 ръце, 2 крака и няма да казвам какво още :P, предпочитам да карам 1.9 TDI 90 (с чип), 110, 116, 130 коня (не искам да предизвиквам никакви войни тук сега, а просто споделям личен опит), защото определно разхода е много по-нисък от съответния бензинов вариант. Това го подкрепям с факт. Предишната ми кола, която сега я ползва брат ми, е VW Vento 1.9 TDI 90 коня с чип. Върви наистина много (2-ма човека в колата 0-100 11.2) и ми дава максимален (да, наистина максимален) разход в София 6л./100км. Разбира се, никой не ми вярва и всички ми казват, че се лъжа, но нека все така да ме (вече брат ми) лъже колонката на бензиностанцията. :)

Специално за Галант много повече бих се радвал ако трябваше да избирам между двигател 2.0 Турбо и 2.5 Турбо Дизел. :)

 

Относно БМВ 520. Това за мен е един пример за огромна грешка на БМВ. Харчи много, върви малко... какво му трябва на човек. :D

 

Отново се извинявам за офтопика в темата на колегата и за да не я разваляме, ако желаеш да поспорим още (с най-добри чувства, разбира се), може да направим нова тема да си правим лаф-мохабет на воля. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Варненския Галант вече не го бройте в сметките,преди малко го капарира един приятел.Много запазена и стегната кола,с много малко ръжда отдолу,без катастрофи,е и цената е 6000 нещо, но си струва за толкова запазена кола.

 

Бях гледал въпросната кола още като не беше регистрирана. Наистина беше запазена, но е 99 година :icon_hmm: и още малко и ще е 13 годишна количка :icon_doh: . Нека капариралия да я кара дълги километри без да подушва сервиз :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В спора се ражда истината колеги!

Може да ме линчувате но изневерих на Галант :icon_blush: с Мазда 323 дизел 2002 година. Возенето не може да се сравни с Галанта :icon_crying: но за километрите които минавам нямам коментар за икономичността на двигателя :good: . Ех, ако може на Галант да се сложи дизела на Мазда?!?!!??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, честита да ти е маздичката, колега, много безаварийни километри ти желая :)

Иначе спора относно модерните дизели и бенз. атмосферки не виждам смисъл да го водим...Един бензинов мотор, за да е наравно във вървенето със съвременен турбиниран дизел то разхода и вредните емисии ще са доста по - високи от тези на дизела...

За жалост в по - старите и достъпни за нас галанти няма дизелов мотор, да даде едни 300Н/м при 2000об и да гори градско 8-9л нафта :icon_crying:

Та, ако е бензинов, стар, атмосферен - нека е V6 :icon_thumbup:

А, забравих да вмъкна, че галанта на 11-12 години, измит, пастиран, поддържан, като го погледнеш, след като си слязъл от него и си казваш :icon_doh: баси и ценната визия, кефи страхотно :rulez:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях гледал въпросната кола още като не беше регистрирана. Наистина беше запазена, но е 99 година :icon_hmm: и още малко и ще е 13 годишна количка :icon_doh: . Нека капариралия да я кара дълги километри без да подушва сервиз :icon_thumbup:

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
В грешка си,лично гледах VIN-a,колата е 2000 година,а не 2001 както е писал.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
В грешка си,лично гледах VIN-a,колата е 2000 година,а не 2001 както е писал.

Е, аз гледах, че десетия символ е X, но може и да греша. Обаче теглича се е изпарил, но все ще си личи мястото му отзад. Градския който отвори темата е прав, че взеха вече да ги свалят тези тегличи :D, а не да го пишат за екстра.

Спирам да спамя, че не помагам на колегата :icon_blush: Извинявам се!!!!!!

Редактирано от svemar
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Градски, и двете коли са хубави на снимки. Тази в Димитровград ми харесва повече на снимка, но това е относително и зависи повече от качествата на снимката при равни други условия. Това да ти кажат VIN-а би било добре за да си направиш предварителна преценка, че пътя до там не е малко за да се разхождаш напразно. За модела гледаш предни дискове, ръжди на задни вежди (бръкни и виж хубаво там), съединител (номера с бордюра)и внимателно с кръгчето без номера, че да видиш как влиза от 3-та на 2-ра скорост. За синхронизатора на 2-ра все пак ремонта би излязъл около 700 лв а това е 15% грубо от цената на колата. Жалко, че на тази от Димитровград няма снимка на моторната част. Бях писал навремето във форума за проверките при покупка на дизела линк

Успех и дано някой да ги е виждал на живо и да сподели мнение, че така по снимки си е "котка в чувал".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...