Премини към съдържание

Струва ли си да се ремонтира


Avicci

Препоръчано мнение

Първо здравейте,

 

Времем ми е да си взема кола.Имам избор или да си купя нещо дребно и евтино или да се опитам да ремонтирам на баща си стария галант от 91-ва.Общо взето колата в момента е пълна трагедия,навъртяни са и поне 250 000 км,два от цилиндрите на двигателя не работят,съединителя е заминал,ръчна няма,спирачките не съм сигурен но и те на са много добре :icon_dance: ,имаше и някакъв проблем с ауспуха щото изпод калниците излиза гъст черен дим.Въобще доста работа ще падне да се стегне.Въпроса ми е какво мислите струва ли си,човек да се занимава с толкова стара кола,да я ремонтира и т.н или е по-добре да се хвърля.Аз лично имам желание да си я стегна,но все пак тук има по-запознати с марката от мен и т.н.Просто ми е интересно какво ще кажете за конкретния модел и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо здравейте,

 

Времем ми е да си взема кола.Имам избор или да си купя нещо дребно и евтино или да се опитам да ремонтирам на баща си стария галант от 91-ва.Общо взето колата в момента е пълна трагедия,навъртяни са и поне 250 000 км,два от цилиндрите на двигателя не работят,съединителя е заминал,ръчна няма,спирачките не съм сигурен но и те на са много добре :icon_dance: ,имаше и някакъв проблем с ауспуха щото изпод калниците излиза гъст черен дим.Въобще доста работа ще падне да се стегне.Въпроса ми е какво мислите струва ли си,човек да се занимава с толкова стара кола,да я ремонтира и т.н или е по-добре да се хвърля.Аз лично имам желание да си я стегна,но все пак тук има по-запознати с марката от мен и т.н.Просто ми е интересно какво ще кажете за конкретния модел и т.н.

 

Бая зор е трябвало да се докара Е33 до такова състояние :icon_doh:

Почвай го!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами бая работа и средства ще паднат, ама си заслужава. Моят Е33 е 88 набор и има в актива си 650 хил. км, ама лесно не се предава. Е и аз си го гледам де. Моят съвет е направи го.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз, ако позволите да попитам, не е ли изгнил порядъчно дядо галант на тея години :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз, ако позволите да попитам, не е ли изгнил порядъчно дядо галант на тея години :icon_hmm:

 

Ами моят почти не е мръднал, изключая там където е удрян, макар че е от Австрия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз, ако позволите да попитам, не е ли изгнил порядъчно дядо галант на тея години :icon_hmm:

По здрав е от твоят, вЕрвай ми ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ремонта в повечето случаи излиза доста скъп, така че добре си направи сметката.

Ако си монтьор и труда ти не струва нищо, си заслужава. Особено ако събота и неделя колата ти е в гаража и имаш време да си "човъркаш" по нея.

Е 33 е много здрав модел, това е безспорно, но просто много остаря...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери по колко вървят на обяви, прецени по състоянието на твоя колко ще трябва да го приведеш в подобаващо състояние и прецени дали си заслужава. Виж и в Германия цените на колата.

Ние не виждаме автомобила и няма да сме много полезни давайки ти акъл. Много е важно дали е бензин, или дизел. Черният дим е нормален щом не работят два цилиндъра. Те може да не работят поради куп причини. Свещи (кабели), или дюзи ще си намериш, но ако няма компресия (износени цилиндри, или сегменти, клапани, легла) няма да е евтино.

Съединителят може да не работи и поради износване (корозия) в някоя помпа. Не знам как е при този модел, но при по-новите е с 2 хидр. помпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А понеже модела е стар да попитам трудно ли се намират части?

Части има бол, както са си ги заредили навремето по магазините, така си седят по рафтовете :D защото тези точно Галанти почти не се развалят и няма търсене ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По здрав е от твоят, вЕрвай ми ..:D

:icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Че той моя сигурно пък ще е по - здрав от новия ASX :icon_doh:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

Че той моя сигурно пък ще е по - здрав от новия ASX :icon_doh:

 

Е33 имат по-просто, по-здраво и по-ремонтопригодно окачване и ходова част, возят по-меко от ЕАХХ.

Струва ми се, че и качеството на материалите в салона е по-добро при по-стария, поне така изглежда.

Е33 проблеми със спирачните дискове няма /поне аз не съм чувал/ те са 276 мм, докато на ЕАХХ са повечето от 256 мм. Аз смених моите предния месец. Е33 беше автомобил на годината 1989 г. в Германия което само по себеси говори много.

На ЕАХХ му е по-красива предницата и са по-млади :yes3:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега а защо не си вземеш такьв Галант като твоя в движение,а твоя за донор на другия и така ще караш го караш с години..... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами имал съм два такива галанта , в момента си взех трети за донор на втория . По-старият 89-та набор , който продадох на 320 000 километра за около 6-7 години експлотация му се смениха 2 лагера на главините , 1 лагер на динамото , 2 задни пружини и обслужване . На сегашния ми , за около 10 години е ремонтирана кормилната рейка , сменена бензинова помпа / в последствие се оказа здрава , само е искала профилактика на моторчето / и друго не се сещам да и е сменяно/изключвам консумативи и части сменени заради големи дупки и удари/ . Возията е приятна , моторът ми е 109 коня , доста пъргав в перфектно състояние , но ще минавам на 16 клапановия . Ако имаш нужда от някакви части ми драсни на лично какво ти трябва имам доста работи /цяла кола без двигателя и окачването , но моят двигател като се извади също отива на пазара / :mitsu-smiley: Както са ти написали по-горе , ако имаш уменията го прави и няма да те разочарова , дори ще останеш приятно изненадан .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прави го смело ....тва са колите .... и аз имам части ....звънкай на който се сетиш ако ти тря нещо.

И аз имам такъв.......GTI 16V ..... тва е колата....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо здравейте,

 

Времем ми е да си взема кола.Имам избор или да си купя нещо дребно и евтино или да се опитам да ремонтирам на баща си стария галант от 91-ва.Общо взето колата в момента е пълна трагедия,навъртяни са и поне 250 000 км,два от цилиндрите на двигателя не работят,съединителя е заминал,ръчна няма,спирачките не съм сигурен но и те на са много добре :icon_dance: ,имаше и някакъв проблем с ауспуха щото изпод калниците излиза гъст черен дим.Въобще доста работа ще падне да се стегне.Въпроса ми е какво мислите струва ли си,човек да се занимава с толкова стара кола,да я ремонтира и т.н или е по-добре да се хвърля.Аз лично имам желание да си я стегна,но все пак тук има по-запознати с марката от мен и т.н.Просто ми е интересно какво ще кажете за конкретния модел и т.н.

 

 

Според мен си го стегни този и си го карай.

Тази ако я захвърлиш едва ли ще и вземеш кой знай какви пари, другата пък като си я купиш д ане мислиш че няма да е "стегната" като за продажба... и там ще трябва да хвърлиш лев.

Лично мое мнение разбира се, ти си решаваш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

А понеже модела е стар да попитам трудно ли се намират части?

 

Има много части и голям избор от оригинални части от Хюндай, които са доста качествени, но много по-ниски цени. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, гледам, че си градски, дай повече информация за Галанта. Бензин или дизел е, седан или хечбек?

Най-добре да го видим на живо "дядото"...имам известни впечатления от модела. :rulez:

Дай телефон на ЛС.

 

И не се влияй от общоприетото схващане, че по-нова кола=по-малко проблеми. Точно това поколение Галант засрамва много по-нови коли, дори и по-новите си :mitsu-smiley: братчета!

Редактирано от charislav
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ванкааааа, чисто новата ми служебна я погнах на няма и 5к.... Няма да споменавам марка, че ми е неудобно да си призная.... Няма такава кошница.... Духа от уплътненията на врата, двигателят е по-шумен от на моята баба (както е без гърне); вчера не и уцелих нафтата и брах маса ядове, а на всичкото отгоре късите светлини са прекалено къси, а дългите - прекалено високи.... да живее мъглата, в която вчера врътнах 720 км...

Колега, сори за спама, преди 20-тина години се заех с възстановяването на един трабант. Ама случих на монтьор/учител, та ако можеш да си го позволиш - мини по този път, както казваше покойният ми баща "Първо се научи как се ремонтира, пък после да ти се свиди да трошиш"

Успех, късмет, кураж, пък ако не ти се ремонтира много - вземи си такъв, а старият го ползвай за донор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 88г такъв галант във Варна(градът на счупените улици) и съм сменил един шарнирен болт по ходовата част който струваше 13лв(доста здрава ходова част).Преди това съм карал по нови коли(не струват в сравнение с тоя модел-даже не мога да ги сравня по нито един показател.А и частите му са по-евтини от на следващия модел.Ръжда по моя няма(доста интересно).

КАквото и да решиш да правиш да знаеш МАЙСТОРА Е МНОГО ВАЖЕН ФАКТОР ЗА ТЕЗИ КОЛИ (ако попаднеш на читав-ще караш дълго,ако не попаднеш..............няма да ти казвам..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...