KOKSARIAN Публикувано 16 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2011 %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifИзвинявай за Daewoo Тико, 0.8л, 48 магаренца и 17 секунди от 1 до 100 ли говориш? (най-бавните 5ци са около 13 секунди ) ... кое точно те караше да мислиш че горното Тико е някъв резак..(или е друга колата?) или просто си личеше че шофьора на баварията е зле? Дъртия Баварец тежи в пъти повече от Тикото и на старт и до 80 км./ч. някакде е почти невъзможно Тикото да бъде бито . Пробвали сме едно Тико ( хем беше такси ) срещу Вектра 2.0 и резултата беше един и същи - Тикото се изстрелва като стрела . После сменихме шофьорите и пак Тикото биеше на стартовете . Тикото не е резак просто е много леко и двигателчето колкото и да е малко е достатъчно да бие на старт . П.П. - Въпросната Вектра е била доста БМВ-та . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 16 декември 2011 Сподели Публикувано 16 декември 2011 (редакция) Не го вярвам докато не го видя Това Тико терминалната му скорост на 400 метра ще е около 100-110км/ч демек до 80км/ч ще е минало поне 250+метра.. няма как да не го издухаш с колкото и тежка кола да е Аз знам как протича драг между рено5 65коня и голяма кола а тва тико е още по-омряло от реното .. просто не го вярвам .. виж двутактов варбург вече прави якия старт И един ред по темата - радам се че НЕ всички, които са писали свързават лошите шофьори само с голф... просто това си е модел кола.... кой я кара може да е всеки (Перник?) Аз имам много лоши спомени и със Хонда Сипик подобни на горните ;( дебили има при всичките марки коли ... :icon_crying: Редактирано 16 декември 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 17 декември 2011 Сподели Публикувано 17 декември 2011 Аз имам много лоши спомени и със Хонда Сипик подобни на горните ;( дебили има при всичките марки коли ... :icon_crying: Хе- хе, във Хонда форума витае мнението, че тия със Сивиците са им местните голфари. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 19 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 19 декември 2011 Има още една категория шофьори по-опасни и от голфаджийте - това са тези над 60 години . В петък правихме една Хонда 954 и съм седнал да я пробвам . Аз градско карам бавно защото и аз имам деца и знам какво е , та добре че се движех по тоя начин ! Една Жигула с един дърт пилот зад волана си ме игнорира като участник в движението засече ме и си продължи по пътя . Това пред склад за строителни материали , хората които бяха отвън и видяха какво се случи казаха че дъртия цял живот е бил дърводелец и не чувал ама явно и не вижда . Има един вижда не вижда че идва кола , на каквото и растояние да е тръгва и пресича без да му дреме че ще те изненада и може да стане на кайма . Хора са ми казвали че прави така защото така било в Европа и шофьорите сме длъжни да спираме - това е така но поне някакъв знак да даде з не да си стъпва директно да пресича . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 Това си е в реда на нещата, но да се качиш на някой на багажника докато изпреварва някой камион на магистралата, движещ се с 80 и да му святкаш си е направо супер нахално. Като че ли може да излети вертикално, особено ако е с някоя по-слаба кола. Къде да отиде като му святкат отзад? В камиона, в мантинелата или да набие спирачки, та да си купи нова броня отзад? Има си всякакви водачи - някой са в час, а други направо изключват, че са на пътя с кола!На магистралата наблюдавам как хората, виждайки ме в огледалата натискат педала на газта, за да завършат по-бързо изпреварването. Защо трябва да му святкам, след като го виждам, че е достатъчно притеснен. Други като ги видя, че са настигнали някой камион и се чудят дали да изпреварват или не, просто си вдигам крака от педала и оставям колата да намали. Защо е необходимо да го вкарвам в стрес. А ако не ме е видял и тръгне да изпреварва докато съм в мъртвата зона на огледалата му. На пътя трябва да се мисли и да се уважават околните. Ако трябва да се извиним, когато сгрешим и притесним някой колега. Все пак не сме безгрешни и можем да се разсеем в някой момент.Напълно те подкрепям за святкането по магистралата . На мен лично ми се е налагало да пътувам с 1,4 атмосферен дизел - 50 коня и като тръгна да изпреварвам по някой баир камион , не стига , че колата издъхва ми отзад са ми се разсветкали все едно като ми пуска дълги и ще ми се набере по-бързо колата . За да не си кривя душата ще спомена , че и аз присветкам дълги на някой , когато бурзам , но само в случай , че предната кола кара изнесена вляво все едно пътя е неин . Иначе някой път има нужда и от дълги , ше ви дам пример: На един мой приятел детето му си разби главата и трябваше да го закара спешно до болницата и после каза , че въпреки аварийките , които бил пуснал супер много народ нарочно не му давали път. Просто на някой хора не им чатка главата , че не са сами на пътя и че човек може да бърза за някъде . Иначе като видиш някой цървул / по душа и манталитет/ с БМВ , Голф и т.н. да ти присвятка ми как да се отнасяш с такъв човек на сериозно и да го уважаваш при положение , че 99% от шоферите на тези автомобили са с интелект малко по-нисък от този на едноклетъчно . Иначе аз си карам бавничко и спазвам дистанция , за да мога да реагирам , но лошата черта ми е , че лесно се провокирам от идиоти и почвам да правя глупости . П.С. Внимавайте , че пада сняг да не влизате в хрониката за ПТП-тата . Лека и безаварийна ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 Има един частен аспект на присветването!Почти винаги, когато започвам изпреварване светвам веднъж с дългите, за да изостря вниманието на предния водач, а понякога и свирвам късичко с клаксона. Мисля, че по този начин ще си подсигуря по-бързо и безпроблемно завършване на маневрата. Предполагам, че това не дразни никой! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 и после каза , че въпреки аварийките , които бил пуснал супер много народ нарочно не му давали пътНикой не е длъжен да му дава път. Има линейки. Почти винаги, когато започвам изпреварване светвам веднъж с дългите, за да изостря вниманието на предния водач, а понякога и свирвам късичко с клаксона.Бих го възприел, като чиста проба заяждане. Ако съм "голфаджия" даже ще ти секна пътя като тръгнеш и после ще ти правя номера за докарване до лудост. Има още една категория шофьори по-опасни и от голфаджийте - това са тези над 60 години . Напълно съгласен. Трябва да ги проверяват освен дали са кьорави дали имат някакви реакции и то по-често. Иначе за по-скорощни срещи от третия вид - колта пръска предна гума в дупка и спира на отбивка в града. Намира се от някъде един голф, който кара на задна и почти го събаря от крика и прави дупка в предната броня с пернишкия парктроник и изчезва яко с газ. Ако бях там като го видя, че изчезва сигурно щях да метна ключа за джантите по него... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 Ако съм "голфаджия" даже ще ти секна пътя като тръгнеш и после ще ти правя номера за докарване до лудост. И после ще бягаш да се криеш в първото село ли? Нали знаеш, че винаги ще се намери по-голяма риба! А и не знаеш тоя, с който се закачаш колко му е акъла и с какъв калибър е! За 60 годишните не знам как е, но за 50 годишните ще ти кажа след 6 месеца.:D Между другото покрай пътя гледам все паметници на млади хора! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 Знам такива, даже брадва си носят под седалката. Други пък не тръгват невъоражени... Добре, че в нашата страна въоражената саморазправа по пътищата не е станала традиция. Пък и голфо би те блъснал за да избяга... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivelin22 Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 Тук проблема не е за гоуфо,опело, или други марки автомобили истината е,че млади шофьори си надценяват способностите-качвам се на мощна кола и съм Цар на пътя-без да имат опит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 декември 2011 Сподели Публикувано 19 декември 2011 Те тези ходят по канавките най-често... Да, ама проблема е че не са само млади, ами на всякакви възрасти, включително и пенсионери в напреднала възраст - глухи и полусляпи, разсеяни и без почти никакви реакции. Следващата най-опасна група за движението са т.нар. "донори" - самоубийци или камикадзета ако щете, които тръгват да изпреварват по завоите цяла колона без никаква видимост, често отнемащите предимство и минаващите на червено. Чак на трето място класирам тия правещите номера и мислещи се за царе на пътя (специално за царете - хора на средна възраст с разни мерцедеси...). Иначе защо точно голфо? Защото голф 2 може да те помели и да избяга без да му стане почти нищо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 Почти няма случай да съм на дълъг път и да не стана очевидец на нечия необмислена изцепка. Най-вече изпреварване преди завой. Пътувахме миналата седмица към източна България. Не познаваме пътя и имаше такава мъгла, че насреща идващите сякаш се материализираха от нищото като в научно-фантастичен филм. Карам зад колона тирове и виждам че между тях няма място за мицубиша. Спътникът до мен вика "Давай, издухай ги! За какво си взел тази бърза кола като не можеш да изпревариш? Дай аз да карам!". Зад мен се образува колона автомобили и джипката зад мен ми припалваше врата с някакви фарове, но какво да направя? По едно време подаде газ и още преди да мине първия камион светнаха три ярки стопа и тираджията трябваше да спира и той за да не се размаже водача на джипката. И това не бе единствен случай.След това още няколко пъти този приятел до мен ми даваше акъл как да си карам колата. Наистина ми писна от неговите рисковани съвети и реших да му го върна. На място, където пътят ставаше еднопосочен с две платна започнах бясно изпреварване от 80 на трета - тирове, леки коли ... всичко. Подкарах псувайки все едно се свършва света. Там беше на ляв завой и идващите от другата страна на мантинелата в другата посока (също път с 2 платна) все едно идваха срещу мен. Няма да мога да ви опиша какъв страх и какви викове последваха от смелия ми спътник. Явно дръжката горе над вратата е много здрава. Оттогава повече не каза нищо, дори когато карах с 60 по едни криви пътища без маркировка, без всякакво движение и без нито една лампа да свети наоколо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 Тук проблема не е за гоуфо,опело, или други марки автомобили истината е,че млади шофьори си надценяват способностите-качвам се на мощна кола и съм Цар на пътя-без да имат опит. Аз пък не съм съгласен, че проблема е в младите шофьори. Понятието млад шофьор и мамино синче са различни. Пък и мога да изреждам много случаи в които мама и тати купили на някой келеш БМВ или Мерцедес и си мисли, че пътя е правен за него. Също така не мисля, че понеже някой шофьор е по стар, значи си ползва повече главата.. Пример: в петък пътувам за работа и малко преди Труд на завоя пред мен един бус и го изпреварва някъв чичка.. и аз, за да не ме блъснат минах в дясно и гумите ми минаха извън пътя. Единственото на което можех да се зарадвам е че на този завой нямаше мантинела и имаше къде да се свия, защото ако беше на следващия завой.. не ми се мисли. На всичкото отгоре бях и с приятелката ми в колата.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 Почти няма случай да съм на дълъг път и да не стана очевидец на нечия необмислена изцепка. Най-вече изпреварване преди завой. ..... Твоята случка ме накара да си спомня миналата година в каква ситуация попаднах, направо ми побеляха косите:Връщам се от Англия с кола (с десен волан), карал съм вече сумати часове но му се вижда края; Мястото е гористите местности в Сърбия - път осеян със стръмни и остри завой; Пътя е тесен, едвам се разминават две превозни средства и какво се случва - настигам един камион с ремарке (пред който има още няколко превозни средства) и се кротвам зад него, а зад мен един джип. Караме си така 5-10 минути вече ама се влачим с 30км, остри завои, аз съм от дясната страна на колата, виждам стръмните пропасти, тръпки ме побиват, които ме карат още повече да се съсредоточа над пътя, постоянно гледам в огледалата и по едно време какво виждам - една цистерна се засвяткала по завоите, чукна левия мигач и започна да ни изпреварва цялата колона от леки коли и камиони. Излишно е да ви казвам, че тоя тръгна без никаква видимост, което ме накара да настръхна, хванах здраво волана и почнах да се моля да не дойде насреща кола, че някой от нас си заминаваше (джипа ли, аз ли, каминиона пред мен...) Ужас! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sturm44 Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 Тази неделя минавах прохода Шипка. Пътят сух, сух ама сух! Нямаше и мъгла. На влизане от южната страна изпреварих един-два автомобила, имаше видимост за насрещното движение а и там пътят позволява. След мен имаше два-три автомобила които ме следваха. След първите по-остри завои настигам бус със плодове - човекът даде път /намали и отби встрани без да спира/ при първа възможност. По-нагоре, към Царският завой, настигам по-голям бус, претъпкан с плодове. Зад мен се заредиха 2-3 автомобила отново. Никой не пресвяткваше, никой не даваше зор въпреки добрите пътни условия. След няколко завоя колегата намали колкото му бе възможно, даде десен мигач и го изпреварихме. Като минахме от северната страна настигнахме един колега. Караше с около 30-40 надолу, на места почти спираше - раздаваха се някакви бутилки с вода и храна /май в автомобила на задната седалка имаше малки деца/ но пак никой не му "даваше зор". Изпреварихме го един по един на удобни места, като не видях и не направих нито едно рисково изпреварване /въпреки че с изкл. на едно-две места целият проход е с непрекъсната лента/. Може би не всичко е "загубено" :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKSARIAN Публикувано 20 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 20 декември 2011 Моята теория за ГоУф е че хората които имат вкус към тези коли са си определена група камикадзета . Не казвам че няма изключения но повечето ... Има някаква теория че били здрави с евтини части и тн ... Ама понеже са много здрави и все по сервизите висят , горят си като Жигула , като визия не приличат на нищо и човек с акъла си не виждам какво би го накарало да купи такава кола освен ако не е 4-5 и не е на супер изгодна цена с мисълта после да се оттърве от него с някаква печалба . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 Отдавна "голфаджия" не е призвание, а диагноза! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 20 декември 2011 Сподели Публикувано 20 декември 2011 ... "голфаджия" не е призвание, а диагноза! Много добре казано Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 21 декември 2011 Сподели Публикувано 21 декември 2011 :good:А някой са направо невменяеми или неспасяеми! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.