Pajero III Публикувано 4 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2011 Мерси за инфото! Значи по-малко от 14/100 да не очаквам. Ще се кара само по семейни нужди джипката значи и няма да се усеща. И без друго беше взета за втора кола с цел пътувания, газене в снега и лек офроуд. Като и навъртам по 5000 км. годишно няма да ме тормози толкова разхода. Май... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero III Публикувано 4 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 4 декември 2011 ЕГР клапаните са два вида, единия е на цената, която ти си споменал, но другия вид струва над 500лв. Първо трябва да се види кой вид е, на автомобилите до 2002г се монтират и двата вида. Освен това не е ясно и какъв точно е проблема, така че първо диагностика.Прав си, но аз вече проверих в Рубин и по рама ми излиза обикновен механичен ЕГР, което е добре. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 декември 2011 Сподели Публикувано 4 декември 2011 Мерси за инфото! Значи по-малко от 14/100 да не очаквам. Ще се кара само по семейни нужди джипката значи и няма да се усеща. И без друго беше взета за втора кола с цел пътувания, газене в снега и лек офроуд. Като и навъртам по 5000 км. годишно няма да ме тормози толкова разхода. Май... :icon_hmm:14 е много, при добре работещ мотор не повече от 11-12 л./100км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero III Публикувано 7 декември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2011 14 е много, при добре работещ мотор не повече от 11-12 л./100км.Хубаво де, дано си прав, но дори и по каталожни данни го дават 13,8/100 градско и 9 на дълго. А тези данни винаги са занижени. Затова си мисля, че няма да е по-долу. Но се надявам да не съм прав де. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 7 декември 2011 Сподели Публикувано 7 декември 2011 Хубаво де, дано си прав, но дори и по каталожни данни го дават 13,8/100 градско и 9 на дълго. А тези данни винаги са занижени. Затова си мисля, че няма да е по-долу. Но се надявам да не съм прав де. :icon_hmm:Може и аз да греша ,тъй като при теб става дума за автоматик и дълга база.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepi 77 Публикувано 8 декември 2011 Сподели Публикувано 8 декември 2011 Не знаех че тази помпа я ползват от 2001 година ,виж за след 2005 година...........ЩЕ ти пратя две помпи тогава. Момчета, не знам дали имате време и желание, но може ли с няколко думи да обясните на такива лаици като мен, какво мога да очаквам от колата, къде са слабите места, за какви симтоми трабва да следя, кое е проблемно от гл.т. на части, пари и т.н., как да ограничим дефектите ... Като Ви чета в тая тема и в другата за П3 направо си мисля да заделям едни 5-6 хил. лв. и само да чакам да изгърми я съединител, я някоя помпа, я не знам още какво :rolleyes: . Мойта кола примерно е Ноември 2005 год., 3,2ДИД, къса база? Знам, че има много писано, но ще е супер полезно, ако някой с три изречения ми обясни нещо, макар и съкратено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pepi 77 Публикувано 12 декември 2011 Сподели Публикувано 12 декември 2011 Всички страдат от спирачни дискове, предни лагер главини, нагнетателни помпи, а автомобилните с ръчни скорости и от демпферния маховик. Отделно си имат болежки характерни за всички турбо-двигатели. Освен всичко това задължително на около 120 000км се сменя верига с водачите и хидравличния обтегач.То май не остана много от джипката, което да не спада към т.н. "обичаен" ремонт!? А как мога да разбера, дали на моята кола е сменена веригата с водачите и обтегача - сега е на 140 х.км., няма книжка, няма надписи, лепенки - нищо? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 14 декември 2011 Сподели Публикувано 14 декември 2011 Да отговоря на колегата питащ за Ратола и Рубин . Имам опит и от двата сервиза и с ръка на сърцето Ви казвам , че от рубин нищо не става . Ако е да Ви вземат парите и да не свършат никаква работа то това е точното място !!!Относно Ратола те до преди няколко години бяха официалния представител на Митсубиши за България така , че се предполага , че разбират от тази марка . Но имайте винаги едно на ум (без да се обижда колегата Мирослав) когато си вземате колата от сервиза изискваите да Ви покажат всичко което са направили по нея . поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kracme Публикувано 16 декември 2011 Сподели Публикувано 16 декември 2011 Ако караш само на къси разтояния без да е загрял мотора е нормално да гори повече /2/3/км. Или в задръствания. Проблемът с помпата започва когато мототорът загрее до работната му температура и гасне , тогава става въпрос с проблем в помпата. Така че не се занимавай Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evo_IX Публикувано 17 декември 2011 Сподели Публикувано 17 декември 2011 със сигурност често срещан пролем... щом диагностиката е безплатна в ратола ще е най добре ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki.t Публикувано 17 декември 2011 Сподели Публикувано 17 декември 2011 Ако караш само на къси разтояния без да е загрял мотора е нормално да гори повече /2/3/км. Или в задръствания. Проблемът с помпата започва когато мототорът загрее до работната му температура и гасне , тогава става въпрос с проблем в помпата. Така че не се занимавайТова е само един от симптомите на проблем в гнп-то.Специално гасненето при загряване се причинява от износване в плунжерната група. Но има още много симптоми-завшен разход (над 15-16 на сто), неизгоряла нафта и син пушек(пробем в авансатора и/или подкачваща помпа или авансаторен клапан), липса на мощност, трудно палене, прекъсване и тн. и тн.....Разход около 14/100 си е приемлив, особено зимата и за къси разстояния. Естествено, че за това няма какво да се пипа по помпата.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iansto Публикувано 21 декември 2011 Сподели Публикувано 21 декември 2011 Не, във Владо Тричков се намирам (15км. от София).Ето линк към сайта ми http://www.decbg.com/Ако линка противоречи на правилата на форума, нека модераторите го махнат. Давам го, защото там има телефони, мейл, скайп и тн. Колега в саите не пише нищо за цени ! Каква ще бъде цената да се поправи помпа на Паджеро 3 по описания по горе от вас начин ? Това ремонт ли е или рациклиране ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiki.t Публикувано 22 декември 2011 Сподели Публикувано 22 декември 2011 Колега в саите не пише нищо за цени ! Каква ще бъде цената да се поправи помпа на Паджеро 3 по описания по горе от вас начин ? Това ремонт ли е или рациклиране ? Цената е според това което ще се прави по помпата. Примерно, може да се мине само с програмиране на нови калибровки при общо износване на помпата, в рамките на нормалното. Това на практика я връща в състоянието в което е била като нова. Ако вече има сериозно износване/счупване на части в помпата, първо те се сменят в комлект с всички гарнитури и след това пак се програмират калибровките. Това се прави, защото новите части имат други механични допуски и съответно количеството гориво и аванса се променят за различните режими. Именно поради тази причина, сменянето на повредени части без последваща калибровка на помпата си е лотаря-я стане, я не....Ето някой цени: проверка на всички параметри на помпата на стенд с издаване на протокол-150лв.-същото нещо, но с програмиране на нови калибровъчни стойностти-300лв. Това последното-ако не се сменя нищо механично по помпата. Ако вече има първо части за смяна и след това ще се настройва, то тогава цената ще бъде според конкретния случай.Относно дали е ремонт или рециклиране, по-скоро е второто. Помпата се разглобява на съставни части, износените такива се сменят с нови, всичко се измива в 1200W ултразвукова вана, сменят се всички гарнитури и попата се калиброва на стенда. Издава се изпитателен протокол и съответната гаранция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sgb Публикувано 5 януари 2012 Сподели Публикувано 5 януари 2012 Хубаво де, дано си прав, но дори и по каталожни данни го дават 13,8/100 градско и 9 на дълго. А тези данни винаги са занижени. Затова си мисля, че няма да е по-долу. Но се надявам да не съм прав де. :icon_hmm:Зимата разхода отива 14 - 15, а лятото по-малко харчи като се вземе предвид , че караш на задно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i-gas Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 Здравейте , новак съм във форума , и ако се намесвам в чужда тема , моля предварително за извинение.Имам няколко проблема с моето Pajero 3 DiD 3.2 автомат мотор 4М41 1. Висок разход при градско , независимо от температурата на вън.Почистих ЕГР и махнах катализатора , без резултат. Дали ЕГР-а бачка ....Божа работа.... 2.При преминаване от режим 4HLC в режим 4LLC започват да мигат лампите на четирте колела и 4LLC не иска да сработи. След известно време каране с мигащи лампи,получаваме сигнал от космоса , бавните се включват и лампите спират да мигат.След връщане обратно в режим 4HLC лампите отново започват да мигат и колата върви само на бавни,с вкл. центр. блокаж , без значение в какво положение е лоста. След 20-тина км. каране на бавни скорости по асфалт ( с не повече от 40-50 км.) при паркиране и няколко маневри , след преместване на лоста на скороститесе чу изхъркване и режим 4LLC се изключи от самосебе си , както му беше наредено преди 20-тина километра.С други думи , включва и изключва бавните , както и когато си ще. В процес на търсене на майстори съм.Дайте съвет??? :help: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 януари 2012 Сподели Публикувано 15 януари 2012 Здравейте , новак съм във форума , и ако се намесвам в чужда тема , моля предварително за извинение.Имам няколко проблема с моето Pajero 3 DiD 3.2 автомат мотор 4М41 1. Висок разход при градско , независимо от температурата на вън.Почистих ЕГР и махнах катализатора , без резултат. Дали ЕГР-а бачка ....Божа работа.... 2.При преминаване от режим 4HLC в режим 4LLC започват да мигат лампите на четирте колела и 4LLC не иска да сработи. След известно време каране с мигащи лампи,получаваме сигнал от космоса , бавните се включват и лампите спират да мигат.След връщане обратно в режим 4HLC лампите отново започват да мигат и колата върви само на бавни,с вкл. центр. блокаж , без значение в какво положение е лоста. След 20-тина км. каране на бавни скорости по асфалт ( с не повече от 40-50 км.) при паркиране и няколко маневри , след преместване на лоста на скороститесе чу изхъркване и режим 4LLC се изключи от самосебе си , както му беше наредено преди 20-тина километра.С други думи , включва и изключва бавните , както и когато си ще. В процес на търсене на майстори съм.Дайте съвет??? :help:При 1 въпрос : как се гаси мотора? С разклащане или нормално? Как пали мотора? Веднага или след 3-5-8 че и 10 секунди въртене на стартер?При 2 въпрос: или ключовете на лоста не дават хубав контакт ( най често става така от заливане с кафе, кока кола и т.н. )или проблем с муфите вътре в кутията......Може и да е нещо друго ,но за това от тук не може да се даде точен отговор........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero III Публикувано 17 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2012 (редакция) Aз ходих на диагностика в Ратола и ми откриха проблема. Оказа се, че не ми работят някакви управляващи клапани на ЕГР-а. Били 3 или 4 закачени на една рейка и управлявали ЕГР-а и дросел клапата. Струват 343 лв. в Ратола. Сега ги търся някъде на маалко по-приемлива цена и ще ги сменям. Междувременно се усъмниха и в разпръсквачи на дюзите и ме посъветваха да сложа добавка за чистене. Сложих и нещата значително се подобриха. Значи и това е имало ефект върху симптомите. Логичното е обаче да имат най-важна роля тези управляващи клапани, защото с неадекватно работещи или направо неработещи ЕГР и дросел е нормално всичко да е разбъркано в работния процес. Вие как смятате? :icon_hmm: Редактирано 17 януари 2012 от Pajero III Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero III Публикувано 17 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2012 (редакция) И още един въпрос - мислите ли, че може успешно да се диагностицират дюзите без да се свалят? Да се доверя ли на Ратола и да поръчвам направо едни разпръсквачи или да взема и още едно мнение, но този път след сваляне на дюзите? :icon_hmm: Редактирано 17 януари 2012 от Pajero III Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 И още един въпрос - мислите ли, че може успешно да се диагностицират дюзите без да се свалят? Да се доверя ли на Ратола и да поръчвам направо едни разпръсквачи или да взема и още едно мнение, но този път след сваляне на дюзите? :icon_hmm:Зависи колко са зле.........имам случаи, в които след третиране на дюзите с добавки се е оправяло, последния случай беше преди нова година с един Ленд Круизер Ди4ди.....имаше пикаеща дюза на 3-ти цилиндър и сутрин не работеше добре мотора, а като дадеш на задна, тя се клатеше и тресеше мотора..........много се чудихме какво да правим ,тъй като една дюза струваше около 1000 лв.....накрая сложих оригиналната добавка на Мицубиши за горивото, и така 2 пъти през 1000 км. пробег и се оправи напълно мотора..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero III Публикувано 17 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 17 януари 2012 А не поемам ли твърде голям риск ако карам 1000 км. с добавки и се окаже, че те не са помогнали, а през това време пикаещата дюза е направила дупка (или поне язва) в буталото? Колко често се стига дотам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 А не поемам ли твърде голям риск ако карам 1000 км. с добавки и се окаже, че те не са помогнали, а през това време пикаещата дюза е направила дупка (или поне язва) в буталото? Колко често се стига дотам?Ами не, освен да помага, добавката няма да има страничен ефект, най много същото да си остане ,а за 1000км. не е толкова много но все пак зависи колко си го карал така досега...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i-gas Публикувано 18 януари 2012 Сподели Публикувано 18 януари 2012 При 1 въпрос : как се гаси мотора? С разклащане или нормално? Как пали мотора? Веднага или след 3-5-8 че и 10 секунди въртене на стартер?При 2 въпрос: или ключовете на лоста не дават хубав контакт ( най често става така от заливане с кафе, кока кола и т.н. )или проблем с муфите вътре в кутията......Може и да е нещо друго ,но за това от тук не може да се даде точен отговор........Мотора се гаси съвсем нормално, при стартиране пали щом му покажа ключовете от вратата но при студено палене веднага щом запали му падат оборотите и започва да притриса за кратко. Ако някойсе сеща за читав сервиз в който да открият проблем №1 и №2 помагайте. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero III Публикувано 19 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 19 януари 2012 Поръчах си 4 разпръсквача и упрвляващите вакумни клапанчета за ЕГР-а и дросела. Утре отивам в Ратола да сменя клапанчетата, а другата седмица и разпръсквачите. Дано така се оправят нещата. Не искам да подбивам бизнеса на колегата по-горе, но моите разпръсквачи ги намерих на по 70 лв. бройката на Бош. Не е ли съмнително евтино или тези, които той предлага са оригинални Мицубиши и затова са дубъл? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero III Публикувано 20 януари 2012 Автор Сподели Публикувано 20 януари 2012 (редакция) Супер. Ами днес значи може да сме се видяли. Бях там около 2 часа. Смениха ми управляващите клапанчета и колата е съвсем друга. Пушенето рязко намаля, почти никакво го няма. Успява да изпуши при рязко ускорение до 4000 об/мин ., което си е съвсем нормално за дизел от онези години. Почна значително по-добре да се ускорява и дори ми се струва, че падна разхода, въпреки, че не съм го засичал с точност. Просто стрелката спря да пада така главоломно и очеизвадно. Явно досега е бил нещо около 20/100 разхода, а сега се е нормализирал. Сега се форсира много по-бързо и турбото се чува отчетливо кога се включва. Самият мотор като чели работи по-мазно. Накратко казано - не мога да го позная джипа. :icon_clap: И това само от едни клапанчета. :icon_dance: Другата седмица пък ще сменя и разпръсквачи и се надявам това съвсем да подобри нещата. :rolleyes: Редактирано 20 януари 2012 от Pajero III Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stancho Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Паджеро е страхотна кола това е наи добрия джип които сам имал. Може ли някои да ми каже как се сменя горивния филтър на Паджеро 2.5 ТДИ 92 год. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.