Премини към съдържание

Pajero III

Потребител
  • От него общо

    23
  • Регистрация

  • Беше тук

За Pajero III

  • Рожден ден 01/16/1977

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Pajero III, 3,2DID

Pajero III's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Супер. Ами днес значи може да сме се видяли. Бях там около 2 часа. Смениха ми управляващите клапанчета и колата е съвсем друга. Пушенето рязко намаля, почти никакво го няма. Успява да изпуши при рязко ускорение до 4000 об/мин ., което си е съвсем нормално за дизел от онези години. Почна значително по-добре да се ускорява и дори ми се струва, че падна разхода, въпреки, че не съм го засичал с точност. Просто стрелката спря да пада така главоломно и очеизвадно. Явно досега е бил нещо около 20/100 разхода, а сега се е нормализирал. Сега се форсира много по-бързо и турбото се чува отчетливо кога се включва. Самият мотор като чели работи по-мазно. Накратко казано - не мога да го позная джипа. :icon_clap: И това само от едни клапанчета. :icon_dance: Другата седмица пък ще сменя и разпръсквачи и се надявам това съвсем да подобри нещата. :rolleyes:
  2. Поръчах си 4 разпръсквача и упрвляващите вакумни клапанчета за ЕГР-а и дросела. Утре отивам в Ратола да сменя клапанчетата, а другата седмица и разпръсквачите. Дано така се оправят нещата. Не искам да подбивам бизнеса на колегата по-горе, но моите разпръсквачи ги намерих на по 70 лв. бройката на Бош. Не е ли съмнително евтино или тези, които той предлага са оригинални Мицубиши и затова са дубъл?
  3. А не поемам ли твърде голям риск ако карам 1000 км. с добавки и се окаже, че те не са помогнали, а през това време пикаещата дюза е направила дупка (или поне язва) в буталото? Колко често се стига дотам?
  4. Паджеро 3, 2001 г., 3,2 DI-D, дълга база, автомат. :icon_rock:
  5. И още един въпрос - мислите ли, че може успешно да се диагностицират дюзите без да се свалят? Да се доверя ли на Ратола и да поръчвам направо едни разпръсквачи или да взема и още едно мнение, но този път след сваляне на дюзите? :icon_hmm:
  6. Aз ходих на диагностика в Ратола и ми откриха проблема. Оказа се, че не ми работят някакви управляващи клапани на ЕГР-а. Били 3 или 4 закачени на една рейка и управлявали ЕГР-а и дросел клапата. Струват 343 лв. в Ратола. Сега ги търся някъде на маалко по-приемлива цена и ще ги сменям. Междувременно се усъмниха и в разпръсквачи на дюзите и ме посъветваха да сложа добавка за чистене. Сложих и нещата значително се подобриха. Значи и това е имало ефект върху симптомите. Логичното е обаче да имат най-важна роля тези управляващи клапани, защото с неадекватно работещи или направо неработещи ЕГР и дросел е нормално всичко да е разбъркано в работния процес. Вие как смятате? :icon_hmm:
  7. Хубаво де, дано си прав, но дори и по каталожни данни го дават 13,8/100 градско и 9 на дълго. А тези данни винаги са занижени. Затова си мисля, че няма да е по-долу. Но се надявам да не съм прав де. :icon_hmm:
  8. Прав си, но аз вече проверих в Рубин и по рама ми излиза обикновен механичен ЕГР, което е добре. :D
  9. Мерси за инфото! Значи по-малко от 14/100 да не очаквам. Ще се кара само по семейни нужди джипката значи и няма да се усеща. И без друго беше взета за втора кола с цел пътувания, газене в снега и лек офроуд. Като и навъртам по 5000 км. годишно няма да ме тормози толкова разхода. Май... :icon_hmm:
  10. Потвърждавам, че колегата kiki.t е въпросният помпаджия, който похвалих. Явно е решил да се регне тук, което беше добре, за да се изяснят нещата. Надявам се скоро да не му попадам в ръчичките (стендовете), но е хубаво да има такива хора. :drinks:
  11. С удоволствие ще отида в Ратола. Даже имам някакви индиректни връзки там. Не знаех обаче, че разбират и от Мицубиши. Сега в момента съм го дал джипко да се побоядиса малко, че наследих някои незаведени козметични щети. До няколко дни ще излезне и отивам директно в някой от въпросните сервизи, да видим какво ще свършат. Дано не се окаже обаче, че вече от някой е затапен и изолиран ЕГР-а и затова така пуши и харчи като змей! Не че е болка чак де, ще му купя нов ЕГР в краен случай. С правилните отстъпки идва на 250 лв.
  12. Aз още не съм попаднал в Рубин, само по телефона няколко пъти се допитвах. А защо да не попадам в Рубин? Не ги ли бива?
  13. Подкрепям за BFG Winter slalom и то модела KSI Go. Това е най-новият им вариант и има рядко срещано сцепление на сняг и лед. Слаби са обаче на сухо и не знам доколко пасват на климата ни. На мокро и снежно обаче са брутално добри. :good:
  14. Ами пробвах по няколко начина и не става. :icon_blush:
  15. Колеги, а към Ратола мога ли да се обърна за диагностика и въобще работа по Паджерото? Там мисля, че могат да се постигнат по-добри цени на частите, а и на труд. :help:
×
×
  • Създаване...