Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

kiki.t

Потребители
  • От него общо

    6
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

kiki.t's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Използвам темата, за да се извиня на клиентите чиито джипове бяха за ремонт на помпи (ГНП). Получи се доста голямо забавяне, поради НЕ зависещи от мен обстоятелства (забавяне на доставка от Бош-България с близо 4 месеца). Техниката вече е налична и първите 3 помпи са готови. Какво ми направи впечатление на първо четене : -ВСИЧКИ ГНП-та които тествах бяха със занижени подавания на гориво в различните режими. Това особено се отнася за стартовия режим (палене) и малка газ в ниски обороти. Две от помпите минаха само с прекалиброване на горивата в паметта, третата обаче е извън допуските и е за нов помпен елемент... -и при трите помпи имаше проблеми с аванса, там се мина само със смяна на датчик и регулиране. Като видя и други типични проблеми-ще ги напиша тук.
  2. Цената е според това което ще се прави по помпата. Примерно, може да се мине само с програмиране на нови калибровки при общо износване на помпата, в рамките на нормалното. Това на практика я връща в състоянието в което е била като нова. Ако вече има сериозно износване/счупване на части в помпата, първо те се сменят в комлект с всички гарнитури и след това пак се програмират калибровките. Това се прави, защото новите части имат други механични допуски и съответно количеството гориво и аванса се променят за различните режими. Именно поради тази причина, сменянето на повредени части без последваща калибровка на помпата си е лотаря-я стане, я не.... Ето някой цени: проверка на всички параметри на помпата на стенд с издаване на протокол-150лв. -същото нещо, но с програмиране на нови калибровъчни стойностти-300лв. Това последното-ако не се сменя нищо механично по помпата. Ако вече има първо части за смяна и след това ще се настройва, то тогава цената ще бъде според конкретния случай. Относно дали е ремонт или рециклиране, по-скоро е второто. Помпата се разглобява на съставни части, износените такива се сменят с нови, всичко се измива в 1200W ултразвукова вана, сменят се всички гарнитури и попата се калиброва на стенда. Издава се изпитателен протокол и съответната гаранция.
  3. Това е само един от симптомите на проблем в гнп-то.Специално гасненето при загряване се причинява от износване в плунжерната група. Но има още много симптоми-завшен разход (над 15-16 на сто), неизгоряла нафта и син пушек(пробем в авансатора и/или подкачваща помпа или авансаторен клапан), липса на мощност, трудно палене, прекъсване и тн. и тн.....Разход около 14/100 си е приемлив, особено зимата и за къси разстояния. Естествено, че за това няма какво да се пипа по помпата..
  4. Не, във Владо Тричков се намирам (15км. от София). Ето линк към сайта ми http://www.decbg.com/ Ако линка противоречи на правилата на форума, нека модераторите го махнат. Давам го, защото там има телефони, мейл, скайп и тн.
  5. Виж сега колега, реагирах малко остро защото по цял ден съм зад стенда....Често пъти 7 дни в седмицата. Нещата за VRZ-та седят така-по-принцип може да се сменят чаркалъци по нея, но не префлашнеш ли в динамичната памет(еепрома) новите калибровки, помпата в 95% от случаите не работи добре. В България за момента такава апаратура няма никъде, включително супер дизел, бош сервизи и тн.А и не е само тя, Тони правилно е написал, 42К е само контролера, отделно трябва стенд, спец. инструменти и тн. Апаратурата съм я поръчал и платил, от Бош ме бавят вече няколко месеца. Надявам се до 10-15 дни да е при мен, че освен тези помпи за които казваш, още бая народ чака. Ще пиша тук. Поздрави, Кирил.
  6. Никога не е късно да се изложиш...Нито пък да се направиш на 'многознайко". Помпата използвана на двигателите 4М41 е Zexel VRZ ЕЕPROM. Дали това последното ти говори нещо ?? Освен типичните проблеми по механиката, калибровъчните стойностти за корекциите на горивото и аванса са записани в еепром чип памет.Намира се отстрани на тялото на помпата, закрепена с 4 винта. При общо механично износване на помпат и ОСОБЕНО при подмяна на части по механиката, калибровките на помпата трябва да се препрограмират непременно. Ако не се направи, помпата не работи правилно и винаги има повече или по-малко проблеми. Препрограмирането се прави на стенд за ГНП + специален контролер на Zexel- МС-02.Цялата процедура отнема близо 5-6 часа. Снемат се параметрите за гориво и аванс на различни обороти и натоварвания, въвеждат се в контролера, след което той автоматично препрограмира еепром паметта с новите калибровъчни стойностти. Разбира се, може и по Бай-Ганьовски-слагай там, пък както дойде. Ако въобще запали....На гърба на клиента... Типично по български, вместо да се поинтересуваш от това което казва колегата, по-лесно е да оплюем...
×
×
  • Създаване...