watt82 Публикувано 18 септември 2011 Сподели Публикувано 18 септември 2011 Колеги някой запознат ли е с управлението им.Кой датчик, кое реле и тн. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostakosta Публикувано 21 октомври 2011 Сподели Публикувано 21 октомври 2011 Не съм виждал някоя кола да има фабрично такава екстра.Единствено майстор Ганьо може да сложи такава екстра.Чувал съм добри неща, но мен малко ме е страх.А за управлението - всеки що годе кадърен електричар ще се справи.Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 21 октомври 2011 Сподели Публикувано 21 октомври 2011 Не съм виждал някоя кола да има фабрично такава екстра.Единствено майстор Ганьо може да сложи такава екстра.Чувал съм добри неща, но мен малко ме е страх.А за управлението - всеки що годе кадърен електричар ще се справи.Успех!Колега, има доста френски и немски дизели (и не само такива) с подгряване на антифриза. Обикновенно са 3 или 4 свещи и се пускат в някакви комбинации в зависимост от външната температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 Я някой да обясни малко по-подробно... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 Не съм виждал някоя кола да има фабрично такава екстра.Единствено майстор Ганьо може да сложи такава екстра.Значи не си гледал достатъчно коли ...:D И не ги слага майстор Ганьо, а майстор Ханс и то още на фолксвагените и аудитата от 90-те години .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 А за Space Strar 1.9DID има ли? :search: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 октомври 2011 Сподели Публикувано 22 октомври 2011 А за Space Strar 1.9DID има ли? :search:Не, Марсел Марсо не иска да слага такива свещи на колите си ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 30 октомври 2011 Сподели Публикувано 30 октомври 2011 (редакция) Не, Марсел Марсо не иска да слага такива свещи на колите си ..:D Е добре де ясно че само европейци го слагат ама реално погледнато не е ли добра екстра за по-дългия живот на двигателя. Отделно че и парното по-бързо ще отопли.То като направа не е толкова трудно (ако не ме лъже паметта във форума на пежо имаха тема как да си го направим) но въпросът е до колко е необходимо (ефективно) и заслъжава ли си човек да се захване да го прави. Редактирано 30 октомври 2011 от Todor V. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
watt82 Публикувано 8 ноември 2011 Автор Сподели Публикувано 8 ноември 2011 Колеги питам ви защото на моя спейс стар 2001г го има и то фабрично а не е ганьовска натурия.Намира се на много кофти място.За информация ще ви кажа че на рено еспейс също има но там са 4бр а при нас 2бр. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 8 ноември 2011 Сподели Публикувано 8 ноември 2011 Колеги питам ви защото на моя спейс стар 2001г го има и то фабрично а не е ганьовска натурия.Намира се на много кофти място.За информация ще ви кажа че на рено еспейс също има но там са 4бр а при нас 2бр. колега, дай VIN, че ми стана интересно за тези свещи и ако може да ме ориентираш къде се намира Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail30 Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Колеги питам ви защото на моя спейс стар 2001г го има и то фабрично а не е ганьовска натурия.Намира се на много кофти място.За информация ще ви кажа че на рено еспейс също има но там са 4бр а при нас 2бр.И по точно къде се намират,питам защото и аз имам спейс стар DID 2002г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 8 януари 2015 Сподели Публикувано 8 януари 2015 Ееех, повече от три години ги търся Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 И по точно къде се намират,питам защото и аз имам спейс стар DID 2002г.Намират се там където си ги монтираш .;)При мен са на малкия кръг между радиаторчето за парното и главата . Сложил съм 3 броя и при сегашните температури, след 3-4 мин. работа на мотора и на подгрева, парното започва да духа топло .:icon_dance:За следващата зима мисля да монтирам още една, за да ускоря още процеса . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 Или още по-добре печка и двигателя топли,и в купето е африка . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 Или още по-добре печка и двигателя топли,и в купето е африка .Ако може да я включваш и от GSM-а... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 9 януари 2015 Сподели Публикувано 9 януари 2015 И аз искам печка, ама май трудно се намират втора ръка , а за нова - да не говорим. Още като взех колата мислех я таз работа , но до ден днешен ...... си е в режим замисъл. И още тези свещи - нормални подгревни свеши ли са , или някакви други ? И как са монтирани на маркучите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 януари 2015 Сподели Публикувано 10 януари 2015 И още тези свещи - нормални подгревни свеши ли са , или някакви други ? И как са монтирани на маркучите.Нормални подгревни свещи са, но не се монтират на маркучите, а на някоя тръбЪ (примерно) или в отделно изработен съд, по възможност алуминиев .Аз съм го направил от дехидратор на климатик от Ровър, че е по малък на обем, като ползвах на готово двата отвора където се хващат тръбичките за легла на свещите и направих още един за третата свещ .Ето и едно примерно устройство .Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 11 януари 2015 Сподели Публикувано 11 януари 2015 Някога мислих на другата кола да си слагам нещо таквоз. Днес случайно се срещнах с един "баш майстор" сложил на една лада надписи Webasto и Eberspaher. Ta се спрях да го разпитам. Почна да ми обяснява и стигнахме до извода че една печка излиза 500 лв втора ръка, и той взимал малко за монтажа. Колко малко - не се знае. Сега се зазяпах в нета - 40 вт е мощноста на печката. Сигурно е голямо удоволствие да слезеш сутрин в топла кола, да не чистиш стъкла , да запалиш лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 Едва ли е 40 вата, виж 4кв по ми се вярва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 Ами приблизително са 500 и още малко пари втора радост. Моят техник слага почти всяка седмица,но само дизелови,то бензинови много трудно ще видиш някоя. Обаче си е голяма разправия,само стойката и ако липсва,колко играчка е докато се направи ..... Но определено си струва зимата да си на топло като влезеш,двигателя да е на 70-80 градуса като запалиш и да не забравяме,че тия CDI-та примерно и загрели (15-20 мин.) имат слабо парно,така че без печка си е като излет зимата по тениска в тая кола. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 12 януари 2015 Сподели Публикувано 12 януари 2015 (редакция) Едва ли е 40 вата, виж 4кв по ми се вярва Аз съм сложил на Галанта една такава - Weasto. 40W е консумираната електрическа мощност (за вентилаторчето и помпата, щото докато пали гълта около 30-40А за запалителната свещ), а отдаваната топлинна и дават 5kW. Не е кой знае каква екстра - малко по-бързо загрява двигателя от нормалното, но нищо повече. Да не забравяме, че галанта сгрява бързичко де ;) За да сгрее двигателя чак до 70-80 градуса (ако не е запален) както каза някой по-горе - при външна -20 - тая печка трябва да работи цял ден. А гори колкото двигателя на празен ход...че даже и повече. А да не говорим, че за това време ще ти свърши тока За мен по-голяма екстра е да си паля колата 5 мин. преди да сляза до нея (с дистанционното) - всичко се е размръзнало, стоплило и е прехвърлила на газ.п.с. Сега обърнах внимание, че говорите за дизели ...там определено си заслужава да имаш печка...особено ако е някое CDI Редактирано 12 януари 2015 от bace Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasipet Публикувано 13 януари 2015 Сподели Публикувано 13 януари 2015 Ами приблизително са 500 и още малко пари втора радост. Моят техник слага почти всяка седмица,но само дизелови,то бензинови много трудно ще видиш някоя. Обаче си е голяма разправия,само стойката и ако липсва,колко играчка е докато се направи ..... Но определено си струва зимата да си на топло като влезеш,двигателя да е на 70-80 градуса като запалиш и да не забравяме,че тия CDI-та примерно и загрели (15-20 мин.) имат слабо парно,така че без печка си е като излет зимата по тениска в тая кола. Бензинова от някой стар Запорожец. Голяма екстра бяха.А иначе тези системи с подгревни свещи са за бързо загряване най-вече при дизелите и при достигане на 50 градуса трябва да изключват, че са лакоми на ток. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizan Публикувано 14 януари 2015 Сподели Публикувано 14 януари 2015 Това може да се направи. Един термо-датчик на копруса на съоръжението. Има за 50 градуса. Но дали върши някаква работа :? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.