uck Публикувано 15 Май 2013 Сподели Публикувано 15 Май 2013 Ако ще караш на газ купи си свещ за газ. Ако ще караш на бензин купи с по каталог свещи. Форумните капацитети не ги слушай .Според теб кой разполага с повече знания - японския производител на свещи или гаражния жигулски майстор. Ето ти го отговора. Те хората си разбират от работата.От личен опит с 2,5 мотори(няколко) докато не им се намали GAP-a не работят добре. Особенно добре си проличава при автоматиците.И пак наблягам на това , 4е хората с лабораториите ги разбират повече от нас тия работи и не е нужно да ни обясняват как са открили топлата вода. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 15 Май 2013 Сподели Публикувано 15 Май 2013 А,ако ще карам и на газ и на бензин,какви да си взема тогава ??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
uck Публикувано 15 Май 2013 Сподели Публикувано 15 Май 2013 За газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 26 Май 2013 Сподели Публикувано 26 Май 2013 В събота смених свещите с Denso VK20Y (gap: 0.8 mm). Старите бяха NGK PFR6G-11, ръждиво потъмнели в долната част на керамиката и с видимо малко износване на електродите (нямах уред, с който да ги замеря точно, но не изглеждаха много зле). Кабелите, както и лулите ми се видяха запазени. Впечатленията след смяната са, че на ГАЗ двигателя се "развърта" една идея по-бързо, response-а стана по директен и рязък, също така ускорява по-добре от преди. Споменатото притрисане (виж по-горе) намаля, но съвсем малко и все още е адски дразнещо :icon_crying: Ще отида тези дни до Иво Ленков за контролен преглед и ще видим дали ще има подобрение след това. Ако не, то продължавам с преглед и евентуална смяна на кабели, дистрибуторна капачка, палец, бобина... %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifИначе смяната е проста, стига човек да има подръка правилните инструменти. Въпреки, че съм с ГИ, не се наложи да разкачвам почти нищо (само два вакум-маркуча от оригиналната система, за да мога да повдигна колекторите). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 18 септември 2013 Сподели Публикувано 18 септември 2013 Предстои ми и на мен смяна на свещи. Взех си Denso PK20PR-L11, извадени от кутийките са с разстояние м/у електродите 1,1мм. Газаджията ми препоръча разстояние 0,8 - 0,7мм. Да го намаля ли, заради газта? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 18 септември 2013 Сподели Публикувано 18 септември 2013 Аз съм със същите свещи вече почти 25000км. на газ. Аз лично промених разстоянието, ако не се лъжа на 0.7 Но по принцип след това бях чул от някой, че на платинените свещи не било хубаво да се променя ръчно. Не зная дали не е по-добре да се вземе някой модел, който е намалено разстояние и предназначени за газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 18 септември 2013 Сподели Публикувано 18 септември 2013 Доколкото аз знам тези денсо ще ти мятат искри и както са сега на 1.1. Обаче заради по-голямата жега в цилиндрите от пропан-бутана свещите се загряват повече и "ядат" електродите по-бързо отколкото на бензин. Увеличилото се разстояние създава грижи в бобината и др. компоненти по високоволтовата с-ма.Или внимателно ги причукай равномерно всичките 6 бройки до 0,8-0,9 mm, или ги навивайте както са на 1.1 и след 40-50к километра пак нови. Те ще си кажат.От моите познати, сложили си ГИ в автомобилите си, никой не е слагал специални свещи за газ. Даже има с по 30-40 хил. км, а свещите им не са скъпи като на нашите и дори не са ги сменяли като са сложили ГИ. Хем лесно им се сменят. Може да ги развивам и завивам в петък и понеделник... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.