Премини към съдържание

Свещи за LPG/CNG (газ)


svilkata_ve

Препоръчано мнение

Ако ще караш на газ купи си свещ за газ. Ако ще караш на бензин купи с по каталог свещи. Форумните капацитети не ги слушай .Според теб кой разполага с повече знания - японския производител на свещи или гаражния жигулски майстор. Ето ти го отговора. Те хората си разбират от работата.

От личен опит с 2,5 мотори(няколко) докато не им се намали GAP-a не работят добре. Особенно добре си проличава при автоматиците.

И пак наблягам на това , 4е хората с лабораториите ги разбират повече от нас тия работи и не е нужно да ни обясняват как са открили топлата вода.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

В събота смених свещите с Denso VK20Y (gap: 0.8 mm). Старите бяха NGK PFR6G-11, ръждиво потъмнели в долната част на керамиката и с видимо малко износване на електродите (нямах уред, с който да ги замеря точно, но не изглеждаха много зле). Кабелите, както и лулите ми се видяха запазени.

 

Впечатленията след смяната са, че на ГАЗ двигателя се "развърта" една идея по-бързо, response-а стана по директен и рязък, също така ускорява по-добре от преди. Споменатото притрисане (виж по-горе) намаля, но съвсем малко и все още е адски дразнещо :icon_crying: Ще отида тези дни до Иво Ленков за контролен преглед и ще видим дали ще има подобрение след това. Ако не, то продължавам с преглед и евентуална смяна на кабели, дистрибуторна капачка, палец, бобина...

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Иначе смяната е проста, стига човек да има подръка правилните инструменти. Въпреки, че съм с ГИ, не се наложи да разкачвам почти нищо (само два вакум-маркуча от оригиналната система, за да мога да повдигна колекторите).
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Предстои ми и на мен смяна на свещи. Взех си Denso PK20PR-L11, извадени от кутийките са с разстояние м/у електродите 1,1мм. Газаджията ми препоръча разстояние 0,8 - 0,7мм. Да го намаля ли, заради газта?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същите свещи вече почти 25000км. на газ. Аз лично промених разстоянието, ако не се лъжа на 0.7 Но по принцип след това бях чул от някой, че на платинените свещи не било хубаво да се променя ръчно. Не зная дали не е по-добре да се вземе някой модел, който е намалено разстояние и предназначени за газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото аз знам тези денсо ще ти мятат искри и както са сега на 1.1. Обаче заради по-голямата жега в цилиндрите от пропан-бутана свещите се загряват повече и "ядат" електродите по-бързо отколкото на бензин. Увеличилото се разстояние създава грижи в бобината и др. компоненти по високоволтовата с-ма.

Или внимателно ги причукай равномерно всичките 6 бройки до 0,8-0,9 mm, или ги навивайте както са на 1.1 и след 40-50к километра пак нови. Те ще си кажат.

От моите познати, сложили си ГИ в автомобилите си, никой не е слагал специални свещи за газ. Даже има с по 30-40 хил. км, а свещите им не са скъпи като на нашите и дори не са ги сменяли като са сложили ГИ. Хем лесно им се сменят. Може да ги развивам и завивам в петък и понеделник...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...