Mitsubishi Публикувано 16 август 2011 Сподели Публикувано 16 август 2011 (редакция) Колеги, в момента съм в Корк (Ирландия) при Гого Главата, който ми оказа неоценимо съдействие за покупката на VR-4. Колата е страхотна, но не знам по кой път е най-добре да се прибера. Ако някой е пътувал по тази дестинация, моля да сподели опит. Редактирано 16 август 2011 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 16 август 2011 Сподели Публикувано 16 август 2011 Sirko (Тодор) може да ти помогне, все пак се прибира с галанта от Англия до БГ, пробвай да се свържеш с него за подробности. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 16 август 2011 Сподели Публикувано 16 август 2011 (редакция) Аз бих избрал маршрут: Корк - Лондон - Дувър - Кале - Лиеж - Кьолн - Нюрнберг - Пасау - Виена - Будапеща - Белград - София - Ямбол.Няколко пъти съм пътувал от Монс, Белгия, което е на средата между Кале и Лиеж - до София се стига за около 22-23 часа с малки почивки. Може и по-бързо ако се понастъпи в Германия... Редактирано 16 август 2011 от GT PoWeR Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 16 август 2011 Сподели Публикувано 16 август 2011 Виж това, много е полезно:Моhttp://www.viamichelin.com/web/Routes Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 август 2011 Автор Сподели Публикувано 17 август 2011 Аз бих избрал маршрут: Корк - Лондон - Дувър - Кале - Лиеж - Кьолн - Нюрнберг - Пасау - Виена - Будапеща - Белград - София - Ямбол.Няколко пъти съм пътувал от Монс, Белгия, което е на средата между Кале и Лиеж - до София се стига за около 22-23 часа с малки почивки. Може и по-бързо ако се понастъпи в Германия... Колега, благодаря за мнението! Аз също съм се ориентирал към този маршрут, но с две разлики:1. Франция е скъпа страна, затова мисля да мина през Белгия.2. Братята сърби вероятно няма да ми признаят зелената карта и ще ме накарат да се застраховам и при тях, та по тази причина мисля да мина през Румъния. Все още не съм решил дали да хвана ферибота на Калафат или да мина през Дунав-мост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 август 2011 Автор Сподели Публикувано 17 август 2011 Виж това, много е полезно:Моhttp://www.viamichelin.com/web/Routes tmintov, Благодаря, сайта ми е познат, но аз исках мнение на колеги,които вече са минавали по този път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 17 август 2011 Admin Сподели Публикувано 17 август 2011 Колега, благодаря за мнението! Аз също съм се ориентирал към този маршрут, но с две разлики:1. Франция е скъпа страна, затова мисля да мина през Белгия.2. Братята сърби вероятно няма да ми признаят зелената карта и ще ме накарат да се застраховам и при тях, та по тази причина мисля да мина през Румъния. Все още не съм решил дали да хвана ферибота на Калафат или да мина през Дунав-мост. Сърбите признават зелената карта, зависи обаче от застраховката дали включва Сърбия, която винаги е с отделен казус засега. Плащаш патарина и си готов.Магистралата през Сърбия е много по-добър вариант и доста по-бърз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 17 август 2011 Автор Сподели Публикувано 17 август 2011 Сърбите признават зелената карта, зависи обаче от застраховката дали включва Сърбия, която винаги е с отделен казус засега. Плащаш патарина и си готов.Магистралата през Сърбия е много по-добър вариант и доста по-бърз. Последния път, когато минавах през Сърбия се получи парадокс - пуснаха ме да вляза, но не искаха да ме пуснат да изляза от страната, докато не си направя застраховка при тях, защото зелената ми карта не важала за Сърбия... след няколкократни опити да обясня на сръбския митничар, че аз съм преминал страната и нямам нужда от застраховка, най-накрая се разбрахме. Иначе знам че през Сърбия се пътува по-бързо, но се страхувам от проблеми. Ако е на влизане, мога да се върна, но ако е на излизане от Сърбия - няма да имам никакъв избор, освен да платя... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 17 август 2011 Сподели Публикувано 17 август 2011 Франция е скъпа страна, затова мисля да мина през Белгия. Между Дувър и Кале е евротунела, а и ферибота би бил най-евтин. После се кара към Брюж (няма тол такси), оттам през Брюксел към Лиеж са само магистрали. Може и Кале - Дюнкерк - Лил - Турне - Монс - Лиеж (пак няма тол такси.... или поне нямаше преди 2 години) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 17 август 2011 Сподели Публикувано 17 август 2011 (редакция) Между Дувър и Кале е евротунела, а и ферибота би бил най-евтин. После се кара към Брюж (няма тол такси), оттам през Брюксел към Лиеж са само магистрали. Може и Кале - Дюнкерк - Лил - Турне - Монс - Лиеж (пак няма тол такси.... или поне нямаше преди 2 години)Карал съм веднъж по маршрут от Лондон до БГ. Дувър - Кале е правилното място за фери, освен ако не ти се намират 120-ина паунда за тунела, което преживяване е готино, но скъпо. После е съвсем къс участък във Франция, та няма да разбереш от скъпотията. После маршрута ти го е написал GT Power-а. Зелена карта важи в Събрия, но къде направена? И наистина трябва да е на зелена хартия, иначе не признават. Най-евтината временна застраховка за Сърбия е 120 евро, имай го предвид, но имаш ли зелената карта на зелената хартия, с вписана в нея Сърбия, смело давай оттам. ПП. Може да си букнеш онлайн ферито от Дувър до Кале, всъщност и всяко друго. Струваше около 32 паунда или нещо такова, доколкото помня. Хубавото е, че дори да пристигнеш по-рано, ще те вземат, макар и с билет за по-късен час. Редактирано 17 август 2011 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 17 август 2011 Сподели Публикувано 17 август 2011 Аз съм минавал Доувър-Кале с ферибота (задължително билет от Интернет, че на място режат глави!!!), от там по най-късия път към Белгия, покрай Антверпен, минава се замалко през Холандия към Аахен, покрай Кьолн, през цяла Германия, покрай Мюнхен, влизане в Австрия (винетка), през Виена, в Унгария (винетка) покрай Будапеща, през Сегет, адския път през Румъния (винетка) покрай Турну-Северин до ферибота на Калафат. Сега бих минал през Букурещ и Дунав мост заради по-добрия път. Но принципно Румъния май излиза скъпо - освен винетка, трябва редовно рекет на полицаите (при късмет само на влизане и излизане, ама при липса на такъв - навсякъде). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ивайло Нинов Публикувано 17 август 2011 Сподели Публикувано 17 август 2011 Аз ще говоря със снимки: http://ivocarisma.snimka.bg/automobiles/marshrut-london-sofiya.614477.24661266 Миналата година (2010) през май месец пътувах с кола до Лондон - Манчестър. Маршрута на отиване е по снимки от 1 до 11 вкл., а маршрута на връщане е по същите снимки + снимки от 12 до 16 вкл. Връщането през Румъния (това е разликата) бе наложено от факта, че бяхме купили кола - за съжаление нямам преки наблюдения, защото моя приятел мина по този път (аз си минах отново през Сърбия),но по негови думи пътя е много лош и се кара бавно. Друга полезна информация: - три такси на Сръбската магистрала - ще ги казвам по посока на отиване: Ниш - Белград - 7,5 евро Белград - Нови Сад - 2,5евро от Нови сад нататък - 3,5 евро - Винетка в Унгария за до седмица 7,5евро ; за 10дена 12евро; - Винетка във Австрия за 10 дена 7,9евро; - Германия няма винетка; - Минава се съвсем за кратко през Холандия - няма такса; - Белгия няма такса; btw една от най-хубавите магистрали за мен - Франция няма такса - хванахме ферибот от Dunkerque. Бяхме си резервирали ферибот за 4 1овека с 1 кола за около 30паунда (само че поне 3 седмици по-рано) - От там нататък Лондон и така нататък Надявам се да съм помогнал; Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 17 август 2011 Сподели Публикувано 17 август 2011 Аз предпочитам Румъния да я минавам САМО вечер - по-спокойно и по-бързо се минава. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 19 август 2011 Сподели Публикувано 19 август 2011 Аз предпочитам Румъния да я минавам САМО вечер - по-спокойно и по-бързо се минава. :mitsu-smiley: Да, ама вечер излизат тамошните полицаи (за мен това е една от най-долната измет на Земята) и яко рекет. Ако имаш късмет да се занимават с друг - ОК, ама ако нямаш... Криво. Като минавахме с мой приятел, за негов "късмет" ни спряха 2 пъти докато той караше. Единия път искаха заверен пожарогасител (ясно е че може и да нямат право да искат разни неща, ама иди се оплачи някъде през нощта). 15 евро. Втория път нямахме повече евро, само по карти, та качиха моя приятел в ПАТРУЛКАТА и го заведоха до банкомат, взеха му картата, накараха го да си въведе пина и да видят какво има вътре (добре че беше дал почти празна карта). Изтеглиха някакви леи и се разкараха... БОКЛУЦИ от най-долния тип. Така че е въпрос на късмет дали ще срещнеш такива. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 През Румъния нощем - НИКОГА!Ако стигнеш Унгарско-Румънската граница през нощта - лягай да спиш до 6-6:30 и после тръгвай за границата. Така има вероятност да пропуснеш някой сънливи полицаи. Най-добре е да караш след някой камион, когато си в населените места. Така има голяма вероятност да пропуснеш полицейските патрули. Като наближаваш прелез гледай от далеч дали не е спусната бариерата или някой TIR го е затворил. Това е едно от най-опасните места. Там групички от по 10-15 деца на възраст 8-16 години дебнат и ако спреш или намалиш чувствително те обграждат и започват настоятелно да просят. Големите са снабдени с бухалки и ако се опиташ да се отскубнеш с рязко потегляне може да ти "свалят" огледалата с удар или да ти строшат някое стъкло. Заключи си вратите предварително, защото отварят вратите и вземат всичко което докопат по седалките. Ако прелеза е затворен обръщай обратни и след известно време опитай пак да минеш. Ако минаваш през Калафат-Видин и имаш време се обади! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 август 2011 Автор Сподели Публикувано 22 август 2011 Колеги, благодаря за отзивчивоста! Да споделя как мина пътуването: Преди да тръгна от Ирландия си взех билети за двата ферибота - от Rosslare до Fishguard и от Dover до Calais. Цената на двата билета за 1 човек и кола беше 154 евро. От Cork до Rosslare има магистрала - никакъв проблем. В първия ферибот имаше безплатен WI-FI, не беше много хубава връзката, но все пак я имаше. В най-източната част на Англия (от Fishguard до към Cardiff) пътя беше асфалтиран, но много тесен - едва се разминавахме две коли. Първоначално си помислих, че GPS-a ме води по грешен път, но впоследствие разбрах, че в този край просто няма магистрали. Проблемите ми свършиха в момента, в който стъпих на магистралата, пътуването до Dover беше приказка. Във втория ферибот също имаше Интернет, но беше платен - искаше ми абонаментна карта или друг начин на плащане. GPS-a ми създаде проблеми при слизането ми на френска земя - пътя, по който се движех беше нов и не беше вкаран в GPS-a. Купих си карта с пътищата на Европа (2011г) от една бензиностанция, но тя се оказа неизползваема, защото обозначенията по табелите на магистралите във Франция са съвсем различни от тези на картата. В Германия влязох в района на Саарбрюкен, после беше лесно. Минах през Сърбия, платих си магистралите (то едни магистрали...) и застраховка зелена карта 115 евро. Моята зелена карта е била стар модел и Сърбия я няма в нея. GPS-a беше напълно ненужен в Сърбия, дори и в Белград ми показваше грешна посока. Последния ден от пътуването ми беше най-труден - тръгнах сутринта в 07:00 часа на около 30 км преди Виена и вечерта в полунощ си бях в Ямбол. Общо 2390 мили по показанията на таблото. Гледайки картата на Европа, съм я минал от единия до другия край. Радостно е, че пътуването мина безпроблемно и безаварийно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 (редакция) Значи 3846.33216 километра :blink: :icon_confused: Редактирано 22 август 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Малко късно видях темата... минавал съм и терите маршрута, До Австрия/Гемания е ясно - Довър - Кале/Донкурк, Брюксел-Ахен-Кьолн-Франкфурт-Нюнберг-Регенсбург от там насетне има три вариянта:1.Виена-Будапеща-Сегед-Тимишора-Калафат-Видин - най-лошият вариянт заради Румъния и скапаните пътища, пестиш от зелена карта.2.Щутгард/Мюнхен-Венеция и до Игуменица ферибот и влизаш на Кулата - като вариянт е добър, супер пътища,пестиш от зелена карта и пестиш 24 часа каране.3.Сегед-Белград-Драгоман, най-добрият вариянт, супер пътища, НЕ пестиш от зелена карта и толове.ПС. Има и вариянт през Словения и Хърватска но от там все още не съм минавал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Словенците много тарашат! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 август 2011 Сподели Публикувано 22 август 2011 Слави с какъв модел GPS си бил,че не е успял да те навигира правилно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 22 август 2011 Автор Сподели Публикувано 22 август 2011 Слави с какъв модел GPS си бил,че не е успял да те навигира правилно? GPS-a ми e Garmin 660 Euro, струваше една торба пари, но европейската карта никога не е UP-дейтвана. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 23 август 2011 Сподели Публикувано 23 август 2011 Ако беше писал,че нямаш карта в някоя тема,да съм ти пратил или линка или направо цялата карта и файла с камерите за Европа. Важното, е че си се прибрал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 23 август 2011 Автор Сподели Публикувано 23 август 2011 Ако беше писал,че нямаш карта в някоя тема,да съм ти пратил или линка или направо цялата карта и файла с камерите за Европа. Важното, е че си се прибрал. Ще ти бъда много благодарен ако ми изпратиш картата, дори и само линка към нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 То било цяло приклюение. Честито за придобивката. Тъп и безсмислен въпрос, но на мнозина би им било интересно - засече ли разхода на дълъг път? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 август 2011 Автор Сподели Публикувано 24 август 2011 То било цяло приклюение. Честито за придобивката. Тъп и безсмислен въпрос, но на мнозина би им било интересно - засече ли разхода на дълъг път? Гриша, сметнах всичкото количество заредено гориво за изминатите километри и се получи среден разход около 10 литра. Казвам "около" защото не зная точно колко гориво е имало в резервоара преди да тръгна и колко е останало в края на пътуването. Не съм превишавал разрешените 130км/час, освен на едно-две места в Германия, през повечето време съм карал с около 100-120 км/час. Искам да уточня, че съм пазил колата, не е имало резки ускорения, нито резки спирания, карал съм нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.