Реконструктор Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Колеги с автоматици, имам бърз въпрос към вас. Вижте това филмче: Конкретно ме интересува това ли е интервала между светването на индикатора и превключването на предавката (падането на оборотите)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Колеги с автоматици, имам бърз въпрос към вас. Вижте това филмче:http://www.youtube.com/watch?v=LxC6nRjy9G0&feature=relatedКонкретно ме интересува това ли е интервала между светването на индикатора и превключването на предавката (падането на оборотите)? Добре си е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Конкретно ме интересува това ли е интервала между светването на индикатора и превключването на предавката (падането на оборотите)?Гриша, това въпрос ли беше, или реклама на ускорението на ВР4 ? ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Интересно клипче,браво http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif....навежда ме на един въпрос: Какво е положението с торка при VR-4-ките,дали не е като при другите галанти-автомати???http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 9 август 2011 Автор Сподели Публикувано 9 август 2011 Гриша, това въпрос ли беше, или реклама на ускорението на ВР4 ? ..:D Въпрос. Има известен лаг между командата от екуто и същинското механично превключване. В началото го мислех за проблем, но като изгледах малко филмчета, се убедих че си е така по принцип. :(Порше типтроник: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Ай стига си се хвалил, бре.Към питащите - нищо му не е на торка на типтроника и то на надута до около 320 коня на вала ВР4. Лично мога да потвърдя от около 8000 км. употреба. А мотора е на 190 000, респ. скоростната кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Ей много бяга т`ва . 0-100 за 5,9 секунди и 0-160 за около 16 секунди :plane: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Afonya Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Пичове, защо на километража пише km/h, не би ли трябвало да е mph? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Пичове, защо на километража пише km/h, не би ли трябвало да е mph? JDM. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 ръчно или автоматично се сменят скоростите ? сигурно и с ръчна се тръгва. не съм се загледал в моята индикация, но наистина има известно закъснение :icon_rock: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 9 август 2011 Автор Сподели Публикувано 9 август 2011 но наистина има известно закъснение :icon_rock: :mitsu-smiley: Гадост. :icon_n_furious: Нищо, поне остава утешението, че кутията ми е здрава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Така си е - има леко закъснение между светването на индикатора и сменянето на предавката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 9 август 2011 Сподели Публикувано 9 август 2011 Конкретно ме интересува това ли е интервала между светването на индикатора и превключването на предавката (падането на оборотите)?Чакай бе шефе, много бързаш с изводите...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
njke71 Публикувано 3 септември 2011 Сподели Публикувано 3 септември 2011 Колеги с автоматици, имам бърз въпрос към вас. Вижте това филмче: Конкретно ме интересува това ли е интервала между светването на индикатора и превключването на предавката (падането на оборотите)?винаги ли свети индикатора да ти покаже на коя предавка си в момента :icon_hmm: защото на мене ми свети само D а като премина на ръчно превключване си свети 1,2,3,4 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 3 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 3 септември 2011 винаги ли свети индикатора да ти покаже на коя предавка си в момента :icon_hmm: защото на мене ми свети само D а като премина на ръчно превключване си свети 1,2,3,4 Да, на VR-а светят предавките дори ако си в автоматичен режим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Farel Публикувано 3 септември 2011 Сподели Публикувано 3 септември 2011 винаги ли свети индикатора да ти покаже на коя предавка си в момента :icon_hmm: защото на мене ми свети само D а като премина на ръчно превключване си свети 1,2,3,4 И при мен светят и на D и на ръчни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 3 септември 2011 Сподели Публикувано 3 септември 2011 И при мен светят и на D и на ръчни. Така са типтрониците, произведени до август 2000г, след това вече свети само D, не дава информация на коя скорост си. На всички VR-4 светят и D и предавката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didotoo Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 Пък аз се чудя като турбинират или вдигат мощността чрез чип ,автоматите как издържат? Правят ли се промени по кутиите ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 6 септември 2011 Сподели Публикувано 6 септември 2011 Едва ли. По същия начин Ф5М42 издържа на двигател 6а13тт, само че по-кратко време - според "огъня". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 7 септември 2011 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2011 Пък аз се чудя като турбинират или вдигат мощността чрез чип ,автоматите как издържат? Правят ли се промени по кутиите ... Не. За ръчната на VR-a има опция за $2000 ъпгрейд, но той не включва кой-знае какво подсилване.Общо взето, колкото издържи - толкова. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.