Lyubo Dimitrov Публикувано 11 юни 2011 Сподели Публикувано 11 юни 2011 (редакция) Понеже доста хора ме питаха на ЛС, реших да им пусна контактите тук: Сервиза е на Стефан от VW форума и Милен от Renault форума, като и двамата са много любезни и старателни и определено си разбират от работата, а машината с която работят е нова и хубава, фреона и маслата които слагат са качествени и не са китайски. Намира се около бившите виетнамски общежития, но вижте темата във vw форума за карта. 0895 428 161 и 0885 115 287 са телефоните които имам (Стефан) а това е темата им: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549 До сега сме ходили освен моя още 4 Галанта за които аз знам (аз съм пратил), както и няколко Мазди и т.н. . Редактирано 11 юни 2011 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 24 юни 2011 Сподели Публикувано 24 юни 2011 И аз съм ходил там и наливах нов фреон за галантеца. Много съм доволен. Работи старателно и както най-обичам, обяснява всичко с детайли какво, как, що работи и т.н. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfa159 Публикувано 16 юли 2011 Сподели Публикувано 16 юли 2011 (редакция) Здравейте ,е аз съм Стефан всъщност Радвам се,че можем да сме ви полезни Всичко си е така,както е описано в началото на темата, само че М-тел - ският ми телефон вече не се използва и няма смисъл само да се набутвате с него (седи изключен,не е закрит все още и има досадна гласова поща,за която не мога да се преборя с М-тел да я махнат вече от 1 година). :drinks: Редактирано 16 юли 2011 от zfa159 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ELECTED Публикувано 17 юли 2011 Сподели Публикувано 17 юли 2011 В събота бях при Стефан, че нямах точно климатроник, а по-скоро печка духалка :D Сега вече е друго нещо. Благодаря на Стефан за добре свършената работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfa159 Публикувано 18 юли 2011 Сподели Публикувано 18 юли 2011 В събота бях при Стефан, че нямах точно климатроник, а по-скоро печка духалка :D Сега вече е друго нещо. Благодаря на Стефан за добре свършената работа.Трябва и едно ново ТРВ на тази Каризма,ама за сега и така не работи особено зле.Малко си клати наляганията и пуска фреона на порции към изпарителя,а не постоянно,ама щом ти харесва,няма да я пипаме :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ELECTED Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 По-добре е със сигурност, ама ще дойда и за ТРВ, само, че най-вероятно ще е другия месец. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 19 юли 2011 Сподели Публикувано 19 юли 2011 Мога и аз да кажа само добри думи за сервиза на Стефан и Милен. Въпреки тормоза от моя страна (за което се извинявам), те се постараха и направиха това, което много други сервизи не можаха, а именно да имам климатик, който да работи. От моя страна те си спечелиха един благодарен клиент, а аз сервиз, който да ми поддържа климатика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 10 август 2011 Сподели Публикувано 10 август 2011 А кой беше колегата със АВАНС-а?! ...този ден бяхме само с Галанти там... дори за другия ден на Милен му се бяха обадили пак с Галант за профилатика! .. .вика... аман от Галанти! http://img842.imageshack.us/img842/2755/20110809175226.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 10 август 2011 Сподели Публикувано 10 август 2011 (редакция) И от мен няколко добри думи за сервиза. :icon_angel: Изключително приветливи и коректни хора. :icon_clap: Успех да имат :first: п.п. Аз бях вчера и видях един тъмносин или черен, може би този от снимката. Редактирано 10 август 2011 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfa159 Публикувано 11 август 2011 Сподели Публикувано 11 август 2011 Е, Милен се наоплака от Галант-и вчера и сега се бори с едно не знам и аз какво точно возило е Митсубиши е,някакво спортно,с десен волан,лимитед едишън някакъв,дето няма никакви части за него Разказва му се играта с тази кола,докато аз си правя Галант -ите с пълна пара Тези коли имат чудни климатици,само че много берат ядове с ТРВ и компресорите.Човека с Галант-а от снимката си смени компресора преди месец (стария беше много механично счупен).Намери си друг от морга някаква или пък от тук,нямам идея,донесе го и привидно всичко си беше наред,само че след месец се оказа,че новия компресор е започнал да тече от един датчик на корпуса му,който служи за термозащита и фреона липсваше почти напълно.Оказа се,че този датчик не може да се извади от там или поне не цял,понеже корпуса е много изгнил и датчика е здраво запечен.С експериментална цел се опитах от купчината със счупени компресори от Галант,да извадя този датчик - еми да ама не,нито един не излезе цял,което обезсмисли операцията,съответно ще се слага поредния компресор,който намери от някъде.Нов е маса пари (2000+ в Ратола),втора ръка крият такива рискове, за съжаление... :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 11 август 2011 Сподели Публикувано 11 август 2011 (редакция) Е, Милен се наоплака от Галант-и вчера и сега се бори с едно не знам и аз какво точно возило е Митсубиши е,някакво спортно,с десен волан,лимитед едишън някакъв,дето няма никакви части за него Разказва му се играта с тази кола,докато аз си правя Галант -ите с пълна пара Аз също го видях. :mitsu-smiley: ФТО - V62000 много добре изглежда :plane: При мен - профилактика, смяна на дехидратор и някаква изгнила тръба /всъщност от две направиха една/ - общо четири часа работа. Редактирано 11 август 2011 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfa159 Публикувано 30 март 2012 Сподели Публикувано 30 март 2012 Искам и тук да споделя една информация,която ще е полезна за колегите По случай затоплянето на времето и идването на пролетта и засилващия се интерес към ремонта и профилактиката на климатични системи, с колегата ми решихме да направим една пролетно-лятна промоция. Тя се изразява в 20% отстъпка от цената за профилактика (или обслужване,както още се нарича,по-надолу съм описал това какво значи) на климатична система.При повредена/празна система,отстъпката важи за цената на труда и за цената на зареждането (фреон,масло и оцветител), отстъпката не е в сила за частите и материалите за самия ремонт на системата (радиатори,компресори,каквото е повредено).Промоцията ще бъде валидна от 2-ри Април 2012г. (понеделник другата седмица),засега до края на Април (имам идея да остане активна и за Май, но ще видим дали ще имаме такава възможност и какъв ще бъде интереса към нашето предложение).Под "профилактика" на климатична система, се разбира технологичния процес по източване на съществуващия в системата фреон, източване на старото масло от системата,вакуумиране на системата и наливане на количеството фреон, предписано от производителя, наливане на ново масло и оцветител в системата.Благодарност за тази промоция, може да имате към вносителите на фреон в България, защото за последните 3 години,цената му нарасна с повече от 50% (на ръба бяхме да вдигаме и цените за зареждане миналата година, заради поскъпването на фреона), но тази година поевтиня, макар и не драстично, което ни даде възможност да направим такъв жест към колегите Понеже тук никъде не съм цитирал някакви цени,а хората ме питат,нещата седят така :-профилактика на система, която има до 300 грама липсващ фреон (разлика между източен и налят от системата) - струва фиксирано 30лв (съответно става 24лв в момента,заради отстъпката).-профилактика на система с липсващи над 300 грама фреон,заплаща се по 10лв на 100 грама (ако липсват 400 грама - всичко излиза 40лв).Отстъпката от 20% важи и тук.-зареждане на напълно празна система - по 10лв на 100 грама,колкото събира системата (примерно система за 700 грама - 70лв).Промоцията важи и за това.При всичките тези услуги, цените на маслото и оцветителя влизат в тези цени, друго допълнително не се заплаща (уточнявам го,понеже много мои колеги започват по схемата 10лв на 100 грама и след това дай сега 10лв за масло и 20лв за оцветител,примерно и т.н.). 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 4 април 2012 Сподели Публикувано 4 април 2012 (редакция) А кой беше колегата със АВАНС-а?! ...този ден бяхме само с Галанти там... дори за другия ден на Милен му се бяха обадили пак с Галант за профилатика! .. .вика... аман от Галанти! http://img842.imageshack.us/img842/2755/20110809175226.jpgСлед една година виждам че съм бил аз всъщност. :icon_thumbup: Що не се обади да се запознаем, вече не си спомням ама аз май ходих след работа да взема колата и сигурно затова не сме се видели. Иначе +1 за момчетата свестни са и си разбират от работата. Скоро пробвах климатроника и си бичи здраво. Само дето има луфт на ролката на самия компресор и се получава едно много гадно цъкане като се върти ама какво да правиш такъв ми бил късмета с компресор на старо. Мисля на лято пак да ги посетя за една бърза диагностика. :icon_rock: А даже и по скоро не бях прочел, че Стефан е писал за промоция на цената на диагностиката. Редактирано 4 април 2012 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 20 април 2012 Сподели Публикувано 20 април 2012 По случай затоплянето на времето и идването на пролетта и засилващия се интерес към ремонта и профилактиката на климатични системи, с колегата ми решихме да направим една пролетно-лятна промоция... Днес бях при момчетата за профилактика. Продължават да бъдат приветливи и коректни. Времетраенето на профилактиката е около 30-40 мин. Цената е 24 лева, защото от предишната профилактика от миналата година не е загубен и грам охладител. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 30 април 2012 Автор Сподели Публикувано 30 април 2012 ..от предишната профилактика от миналата година не е загубен и грам охладител. :icon_clap: Това трудно ще го повярвам, понеже теоретично е трудно да не изгуби нищо за една година, но знае ли човек .. супер ако е така, значи сте в перфектно здраве. И аз бях днес за релоуд след 2 години, 550 от 700 грама имахме (перфектно), после направихме и 6 градуса на духалките, браво на Галантино :icon_angel::icon_clap: . П.С. Навалицата вече е започнала в сервиза, но сега има 2 машини и става бързо :rolleyes: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DXD Публикувано 17 януари 2013 Сподели Публикувано 17 януари 2013 Много добри са и двамата и каквото да напиша ще е малко,а във форума на Фолве са си цяла институция :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zfa159 Публикувано 29 март 2013 Сподели Публикувано 29 март 2013 Малко да побутна темата,че тя само от топъл сезон на топъл сезон е актуална Та,по случай затоплянето и предстоящия климатичен сезон 2013 имаме една скромна промоция към вас, по случай кризата.Тя се изразява в 20% отстъпка от цената за цялостно зареждане, профилактика (допълване) и труда по ремонта на климатичните системи (не се касае само за самите части, нужни за ремонта).Ето тук има повече информация по въпроса, както и 2-3 нови неща, свързани с автомобилните климатици :http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Davcho Публикувано 27 август 2013 Сподели Публикувано 27 август 2013 (редакция) Здравейте колеги! Можеби този въпрос не е за тази тема точно за това се извинявам предварително.Има ли разлика между радиаторите на климатроника на бензиновите и дизеловите двигатели?Ако няма може ли да се монтира радиатор на климатроника от Каризма ГДИ 2001 на Галант ТДИ 1998? Благодаря и се извинявам още веднъж ако съм объркал темата. Редактирано 27 август 2013 от Davcho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 27 август 2013 Автор Сподели Публикувано 27 август 2013 (редакция) Пусни си тема в "Каризма" или "Галант", тук едва ли някой ще ти отговори. А вместо да чакаш, може да ползваш този онлайн каталог за да си извадиш оригиналните номера и да ги сравниш. (Според мен ще е невероятно ако няма разлика и стане това което си намислил). Редактирано 27 август 2013 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.