Премини към съдържание

Профилактика и ремонт на авто-климатици


Препоръчано мнение

Понеже доста хора ме питаха на ЛС, реших да им пусна контактите тук:

 

Сервиза е на Стефан от VW форума и Милен от Renault форума, като и двамата са много любезни и старателни и определено си разбират от работата, а машината с която работят е нова и хубава, фреона и маслата които слагат са качествени и не са китайски. Намира се около бившите виетнамски общежития, но вижте темата във vw форума за карта.

 

0895 428 161 и 0885 115 287 са телефоните които имам (Стефан) а това е темата им:

 

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549

 

До сега сме ходили освен моя още 4 Галанта за които аз знам (аз съм пратил), както и няколко Мазди и т.н. .

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И аз съм ходил там и наливах нов фреон за галантеца. Много съм доволен. Работи старателно и както най-обичам, обяснява всичко с детайли какво, как, що работи и т.н. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Здравейте:) ,

е аз съм Стефан всъщност :) Радвам се,че можем да сме ви полезни :) Всичко си е така,както е описано в началото на темата, само че М-тел - ският ми телефон вече не се използва и няма смисъл само да се набутвате с него (седи изключен,не е закрит все още и има досадна гласова поща,за която не мога да се преборя с М-тел да я махнат вече от 1 година).

:drinks:

Редактирано от zfa159
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В събота бях при Стефан, че нямах точно климатроник, а по-скоро печка духалка :D Сега вече е друго нещо. Благодаря на Стефан за добре свършената работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В събота бях при Стефан, че нямах точно климатроник, а по-скоро печка духалка :D Сега вече е друго нещо. Благодаря на Стефан за добре свършената работа.

Трябва и едно ново ТРВ на тази Каризма,ама за сега и така не работи особено зле.Малко си клати наляганията и пуска фреона на порции към изпарителя,а не постоянно,ама щом ти харесва,няма да я пипаме :)

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мога и аз да кажа само добри думи за сервиза на Стефан и Милен. Въпреки тормоза от моя страна (за което се извинявам), те се постараха и направиха това, което много други сервизи не можаха, а именно да имам климатик, който да работи. От моя страна те си спечелиха един благодарен клиент, а аз сервиз, който да ми поддържа климатика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

А кой беше колегата със АВАНС-а?! :)

 

...този ден бяхме само с Галанти там... дори за другия ден на Милен му се бяха обадили пак с Галант за профилатика! .. .вика... аман от Галанти! :)

 

http://img842.imageshack.us/img842/2755/20110809175226.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И от мен няколко добри думи за сервиза. :icon_angel:

Изключително приветливи и коректни хора. :icon_clap:

Успех да имат :first:

 

п.п. Аз бях вчера и видях един тъмносин или черен, може би този от снимката.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, Милен се наоплака от Галант-и вчера и сега се бори с едно не знам и аз какво точно возило е :) Митсубиши е,някакво спортно,с десен волан,лимитед едишън някакъв,дето няма никакви части за него :) Разказва му се играта с тази кола,докато аз си правя Галант -ите с пълна пара :drive:

Тези коли имат чудни климатици,само че много берат ядове с ТРВ и компресорите.Човека с Галант-а от снимката си смени компресора преди месец (стария беше много механично счупен).Намери си друг от морга някаква или пък от тук,нямам идея,донесе го и привидно всичко си беше наред,само че след месец се оказа,че новия компресор е започнал да тече от един датчик на корпуса му,който служи за термозащита и фреона липсваше почти напълно.Оказа се,че този датчик не може да се извади от там или поне не цял,понеже корпуса е много изгнил и датчика е здраво запечен.С експериментална цел се опитах от купчината със счупени компресори от Галант,да извадя този датчик - еми да ама не,нито един не излезе цял,което обезсмисли операцията,съответно ще се слага поредния компресор,който намери от някъде.Нов е маса пари (2000+ в Ратола),втора ръка крият такива рискове, за съжаление...

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, Милен се наоплака от Галант-и вчера и сега се бори с едно не знам и аз какво точно возило е :) Митсубиши е,някакво спортно,с десен волан,лимитед едишън някакъв,дето няма никакви части за него :) Разказва му се играта с тази кола,докато аз си правя Галант -ите с пълна пара :drive:

 

Аз също го видях.

:mitsu-smiley: ФТО - V62000

много добре изглежда :plane:

 

При мен - профилактика, смяна на дехидратор и някаква изгнила тръба /всъщност от две направиха една/ - общо четири часа работа.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 7 месеца ...

Искам и тук да споделя една информация,която ще е полезна за колегите :)

По случай затоплянето на времето и идването на пролетта и засилващия се интерес към ремонта и профилактиката на климатични системи, с колегата ми решихме да направим една пролетно-лятна промоция. Тя се изразява в 20% отстъпка от цената за профилактика (или обслужване,както още се нарича,по-надолу съм описал това какво значи) на климатична система.При повредена/празна система,отстъпката важи за цената на труда и за цената на зареждането (фреон,масло и оцветител), отстъпката не е в сила за частите и материалите за самия ремонт на системата (радиатори,компресори,каквото е повредено).Промоцията ще бъде валидна от 2-ри Април 2012г. (понеделник другата седмица),засега до края на Април (имам идея да остане активна и за Май, но ще видим дали ще имаме такава възможност и какъв ще бъде интереса към нашето предложение).

Под "профилактика" на климатична система, се разбира технологичния процес по източване на съществуващия в системата фреон, източване на старото масло от системата,вакуумиране на системата и наливане на количеството фреон, предписано от производителя, наливане на ново масло и оцветител в системата.

Благодарност за тази промоция, може да имате към вносителите на фреон в България, защото за последните 3 години,цената му нарасна с повече от 50% (на ръба бяхме да вдигаме и цените за зареждане миналата година, заради поскъпването на фреона), но тази година поевтиня, макар и не драстично, което ни даде възможност да направим такъв жест към колегите :)

Понеже тук никъде не съм цитирал някакви цени,а хората ме питат,нещата седят така :

-профилактика на система, която има до 300 грама липсващ фреон (разлика между източен и налят от системата) - струва фиксирано 30лв (съответно става 24лв в момента,заради отстъпката).

-профилактика на система с липсващи над 300 грама фреон,заплаща се по 10лв на 100 грама (ако липсват 400 грама - всичко излиза 40лв).Отстъпката от 20% важи и тук.

-зареждане на напълно празна система - по 10лв на 100 грама,колкото събира системата (примерно система за 700 грама - 70лв).Промоцията важи и за това.

При всичките тези услуги, цените на маслото и оцветителя влизат в тези цени, друго допълнително не се заплаща (уточнявам го,понеже много мои колеги започват по схемата 10лв на 100 грама и след това дай сега 10лв за масло и 20лв за оцветител,примерно и т.н.).

:drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А кой беше колегата със АВАНС-а?! :)

 

...този ден бяхме само с Галанти там... дори за другия ден на Милен му се бяха обадили пак с Галант за профилатика! .. .вика... аман от Галанти! :)

 

http://img842.imageshack.us/img842/2755/20110809175226.jpg

След една година виждам че съм бил аз всъщност. :icon_thumbup: Що не се обади да се запознаем, вече не си спомням ама аз май ходих след работа да взема колата и сигурно затова не сме се видели. Иначе +1 за момчетата свестни са и си разбират от работата. Скоро пробвах климатроника и си бичи здраво. Само дето има луфт на ролката на самия компресор и се получава едно много гадно цъкане като се върти ама какво да правиш такъв ми бил късмета с компресор на старо. Мисля на лято пак да ги посетя за една бърза диагностика. :icon_rock:

А даже и по скоро не бях прочел, че Стефан е писал за промоция на цената на диагностиката.

Редактирано от wonderwalker
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

По случай затоплянето на времето и идването на пролетта и засилващия се интерес към ремонта и профилактиката на климатични системи, с колегата ми решихме да направим една пролетно-лятна промоция...

Днес бях при момчетата за профилактика. Продължават да бъдат приветливи и коректни. Времетраенето на профилактиката е около 30-40 мин. Цената е 24 лева, защото от предишната профилактика от миналата година не е загубен и грам охладител. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

..от предишната профилактика от миналата година не е загубен и грам охладител. :icon_clap:

 

Това трудно ще го повярвам, понеже теоретично е трудно да не изгуби нищо за една година, но знае ли човек .. супер ако е така, значи сте в перфектно здраве.

 

И аз бях днес за релоуд след 2 години, 550 от 700 грама имахме (перфектно), после направихме и 6 градуса на духалките, браво на Галантино :icon_angel::icon_clap: .

 

П.С. Навалицата вече е започнала в сервиза, но сега има 2 машини и става бързо :rolleyes: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...
  • преди 2 месеца ...

Малко да побутна темата,че тя само от топъл сезон на топъл сезон е актуална :) Та,по случай затоплянето и предстоящия климатичен сезон 2013 имаме една скромна промоция към вас, по случай кризата.Тя се изразява в 20% отстъпка от цената за цялостно зареждане, профилактика (допълване) и труда по ремонта на климатичните системи (не се касае само за самите части, нужни за ремонта).Ето тук има повече информация по въпроса, както и 2-3 нови неща, свързани с автомобилните климатици :drive: :

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=13&t=44549

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги!

 

Можеби този въпрос не е за тази тема точно за това се извинявам предварително.

Има ли разлика между радиаторите на климатроника на бензиновите и дизеловите двигатели?

Ако няма може ли да се монтира радиатор на климатроника от Каризма ГДИ 2001 на Галант ТДИ 1998?

 

Благодаря и се извинявам още веднъж ако съм объркал темата.

Редактирано от Davcho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пусни си тема в "Каризма" или "Галант", тук едва ли някой ще ти отговори.

 

А вместо да чакаш, може да ползваш този онлайн каталог за да си извадиш оригиналните номера и да ги сравниш. (Според мен ще е невероятно ако няма разлика и стане това което си намислил).

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...