cherva Публикувано 30 Май 2011 Сподели Публикувано 30 Май 2011 Възможно ли е да се сложи 2.5 V6 (с климатик по възможност нз дали има такива без) на Галант '99, който е 2.0 V4 16 клапана ?Скоростите еднакви ли са или ще трябва да се сменят и тях ? И най-важното ще пасне ли с климатика или се изискват прекалено много модификации ( колектори ала бала ). Мисля, че имаше и някакъв 2.4 V4 двигател за галантите дали няма да е по-лесния вариант ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Иван Мийков Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 (редакция) -Защо е необходима такава редукция? Според мен е по удачно да смениш автомобила , като си вземеш точно с такъв двигател и с тези опции които желаеш! Сугурно е възможно да се заменят двигателите но предполагам комплект със скоростната кутия, но лично аз до сега не съм виждал да е правена такава преработка. Редактирано 31 Май 2011 от Иван Мийков Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Потребителю черва, нито има двигател на мицубиши 2.0 V4, нито пък 2,4 V4. Ако беше попрочел малко преди да пуснеш темата щеше да ги знаеш тези неща и тогава въпроса ти още повече щеше да е излишен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Възможно ли е да се сложи 2.5 V6 (с климатик по възможност нз дали има такива без) на Галант '99,По принцип невъзможни неща няма, но си задай въпроса, дали си струва за един климатик, да сменяш чак двигатели .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Най-лесният начин да определиш какви части ще са ти нужни е да спреш до твоята кола една с V6 мотор и да сравняваш. Скоростната кутия, полуоските, съединителя, спирачки, окачване остават твоите.Трябва ти двигател 6А13 (2500 кубика, V6) с ЕКУ и инсталацията от него към инжекциона. Гледай да си има свещи, капачка, палец и кабелите на свещите, защото ако се втурнеш да поръчваш тези неща нови, свят ще ти се завие и мигом ще забравиш всякакви рокади.Вече за разположението на алтернатора, хидравликата, размера на радиатора за охлаждането ... не знам дали са 1:1 с двулитровия двигател. Как идват лапите на двигателя също нямам идея.Самото поставяне на климатика е голямо дърво и откъм набавяне на части, и откъм работа. Може да се окаже, че ще предпочетеш с кеф да си отваряш прозореца. Двигател ще смениш 10 пъти докато нагласите нещата около климатроника. Поне аз така виждам положението.Според мен си заслужава само във вариант да си намерил донор с евтини части (някой десняк за парчетосване) и да си го правиш ти. Или ако ти го прави някой приятел, познат и т.н. да минеш тънко, защото работата е бая. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 (редакция) Ако ти е само за климатика - сложи си само климатик. Защо цял двигател? Моя е 2.0 16v и беше без климатик от Германия, пък в момента е с климатроник и всичко си работи. Нооо и аз в момента съм тръгнал да сменявам двигателя, не заради климатика, а заради самия двигател и трябва да се смени и скоростна кутия(която само нея не съм намерил за момента), инсталацията около двигателя и полуоските. Пък дали ще излезе още нещо друго, ще видим в последствие. Редактирано 31 Май 2011 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Ако ти е само за климатика - сложи си само климатик. Защо цял двигател? Моя е 2.0 16v и беше без климатик от Германия, пък в момента е с климатроник и всичко си работи. Нооо и аз в момента съм тръгнал да сменявам двигателя, не заради климатика, а заради самия двигател и трябва да се смени и скоростна кутия(която само нея не съм намерил за момента), инсталацията около двигателя и полуоските. Пък дали ще излезе още нещо друго, ще видим в последствие. А може ли да ми кажеш, че ми е любопитно, за какво я правиш тая интервенция, като както е казал колегата в по-горния пост не е ли по лесно да смениш цялата кола излезнала с този мотор, то ако ще сменяш мотора с по-мощен поне вземи vr4 с всичките му карантии Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 е мотора ми е без пари за това а и колата е 98 и е с цялата визия на аванс + таблото,кожата,оптитронното табло и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 е мотора ми е без пари за това Ей с това трябваше да започнеш темата ..:icon_thumbup:Както вече ти казах, няма невъзможни неща .. Само мерак да имаш и безплатни двигатели :D даже и 2.5 V6 twin turbo може да се сложи, но си има доста подробности ..Нещата не са толкова лесни, колкото ти ги е описал Анди, защото можеш да си ги спреш един до друг Галантите, да си гледаш колкото искаш и да решиш че става, но като започнеш смяната да се окаже, че мотора не може да влезе ..Ако твоят Галант е с метален мост (а той сигурно е такъв) мотор 2.5 след фейса не можеш да го качиш, без смяна на моста и рейката .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Единият мост и едната рейка няма да го спрат Радко! :D Човека е мераклия... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 Май 2011 Сподели Публикувано 31 Май 2011 Единият мост и едната рейка няма да го спрат Радко! :D Човека е мераклия... :icon_thumbup:Аз не съм казал, че ще го спрат :P а, че трябва да го има в предвид, защото може да не го спрат, ама да го забавят много, особено рейката ..За това трябва да се преценят предварително нещата, а не след като свали неговият мотор, да чака 12345 месеца за рейка .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 какво ще рече мотора ако е след фейса демек трябва да е задължително от кола преди 2000г. така ли ?? моя галант е 98г. и какво и рейка трябва да се смени защо пък и тя, а и ако евентуално защо да се чака 1234 месеца толкова ли трудно се намират втора ръка или не са препоръчителни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 Малко са дефицитни на пазара втора ръка тези рейки. Един съфорумник си купи цял галант заради рейката, ама да кажем че беше отдавна това.Мислех че с алуминиевия мост са галантите след средата на 2000 г. и то не всички :icon_hmm: Последно скоростите същите ли са или не са? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 какво ще рече мотора ако е след фейса демек трябва да е задължително от кола преди 2000г. така ли ?? моя галант е 98г. и какво и рейка трябва да се смени защо пък и тя, а и ако евентуално защо да се чака 1234 месеца толкова ли трудно се намират втора ръка или не са препоръчителни.Ще рече, че моторите имат разлика ..На стария катализатора е отдолу в гърнето, а на новите катализаторите са два, в изпускателните колектори и точно те опират в моста .. За това новите са с друг мост и друга рейка, която пък е голям дефицит .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 еми да речем че тогава двигателя е от галант 2000г. пак ли няма да пасне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 (редакция) Ще рече, че моторите имат разлика ..На стария катализатора е отдолу в гърнето, а на новите катализаторите са два, в изпускателните колектори и точно те опират в моста .. За това новите са с друг мост и друга рейка, която пък е голям дефицит ..А колекторите обаче от преди фейса не са дефицит, не могат ли да се сложат от старите колектори просто (дори и да се наложи заваряване на гайки за ламбда сонди и т.н) ? Относно сравняването "на сухо" кое става и кое не, вместо да "паркираш двата галанта" , друг вариант е да си отвориш каталога в два отделни прозореца, да си вкараш номерата на рамата на двете коли и да си гледаш оригиналните номера кои съвпадат и кои не :icon_bye: . Редактирано 1 юни 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 еми да речем че тогава двигателя е от галант 2000г. пак ли няма да паснеАко е с широките колектори и сондите на тях, не .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Radko Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 е сондите моя е 98г. с една сонда след 2000г. са с две знам имал съм 2002г. и зна4и няма да стане а ако е преди 2000г. с една сонда ще пасне ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 1 юни 2011 Сподели Публикувано 1 юни 2011 (редакция) Бе правиш custom генерация от неръждавейка в някой сервиз дето знаят какво правят бодват ти сондите където пресметнат че нама да е проблем и пак имаш сменен двигател ... обаче рейката не знам как ще я измислиш Може да е трудно но не и невъзможно... Просто при мицу не са правени толкова много смени на мотори, че да има повече вариянти... При БМВ (и не само) масово сменят моторите ем за повече мощност ем че по документ остават с по-малкия мотор (SLX да не чете) Редактирано 1 юни 2011 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.