BAlexandrov Публикувано 2 септември 2006 Сподели Публикувано 2 септември 2006 Дойде време да се готвим за зимата :D Освен гуми, преглед на акумулатор, антифриз...дайте идеи какво има да се погледне. Аз взех един препарат за подхранване и възтановяване на гума и почнах навсякъде уплътнения на врати, тръби на кабели, маркучи по двигателя... Взех и друг нещо като течен антикор на спрей за закърпване положението тук там където има изгледи за ръжда. Кажете по шасито някъде за смазване трябва ли? Главината на колелата могат ли да се смазват, защото няколко пъти я чувам за по минута явно влиза мръсотия... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 2 септември 2006 Сподели Публикувано 2 септември 2006 Не е ли малко рано още за тези приготовления? Предстои "циганско лято" и тогава зимата... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 2 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 2 септември 2006 Ами аз проверих нещата за да си направя сметка за следващия месец за бюджета :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 3 септември 2006 Сподели Публикувано 3 септември 2006 Дойде време да се готвим за зимата :D Освен гуми, преглед на акумулатор, антифриз...дайте идеи какво има да се погледне. Аз взех един препарат за подхранване и възтановяване на гума и почнах навсякъде уплътнения на врати, тръби на кабели, маркучи по двигателя... Взех и друг нещо като течен антикор на спрей за закърпване положението тук там където има изгледи за ръжда. Кажете по шасито някъде за смазване трябва ли? Главината на колелата могат ли да се смазват, защото няколко пъти я чувам за по минута явно влиза мръсотия... Американците препоръчват зимно време в колата да има лопата, торба с пясък, фенерче, въже, брадвичка, одеала и суха храна. При теб има ли? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Американците препоръчват зимно време в колата да има лопата, торба с пясък, фенерче, въже, брадвичка, одеала и суха храна. При теб има ли? :D Шегата настрана, това което аз мисля да направя като екстра е слагане на защитно покритие отдолу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Американците препоръчват зимно време в колата да има лопата, торба с пясък, фенерче, въже, брадвичка, одеала и суха храна. При теб има ли? :DАми те на американците са им такива колите и за това ............ :D Виж ,това не се отнася за японските коли, защото те и със счупени бутала пак ще ви закарат до крайната точка ............ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Ами те на американците са им такива колите и за това ............ :D Виж ,това не се отнася за японските коли, защото те и със счупени бутала пак ще ви закарат до крайната точка ............ :DКакво общо имат счупените бутала ако затънеш в снега? Поправи ме ако греша, но брадвата, пясъка и одеалата не са инструменти за поправка на двигателя, или? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Какво общо имат счупените бутала ако затънеш в снега? Поправи ме ако греша, но брадвата, пясъка и одеалата не са инструменти за поправка на двигателя, или? :icon_hmm: :mitsu-smiley: DJ-я просто се шегуваше. :D :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Какво общо имат счупените бутала ако затънеш в снега? Поправи ме ако греша, но брадвата, пясъка и одеалата не са инструменти за поправка на двигателя, или? :icon_hmm: :hysterical: :hysterical: Споко колега, шегувам се .............просто японските коли нямат закъсване , па ако ще и да работи на 2 цилиндъра , пак ще те докара до крайната точка /цел............ :D Докато американските толкова са зле ,че се чупят или отказват в най неподходящия момент........съответно препоръчват на собствениците им да си носят суха храна, термосче с чай :D лопати и т.н. за да прекарат ноща в полеви условия............ :hysterical: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 Много взехме да разводняваме темите, колеги, и падна КПД-то :icon_blush: Има ли по темата мнения? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Божо........какви мнения искаш още като всичко е казано вече.......... :icon_hmm: Слагаш зимните гуми, проверка на антифриза, маслата,може и някоя добавка за бензина да си купиш или дизела, набавяш си комплект зимни атрибути каквито ги продават във Метро и си готов.........не си тръгнал на северния полюс за да има специална подготовка............а що се отнася до колата ти, това по скоро не се отнася до подготовката ,а до ремонтна дейност............там като проверка на окачване, мотор, течове, зпръскване на пода с антикор или сукобит или Аутофит и т.н., стартер, акумулатор и т.н. така че............ B) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 :mitsu-smiley: DJ-я просто се шегуваше. :D :mitsu-smiley:Аз пък реших, че постилаш одеалото под мотора, за да събереш в него изпадалите чаркове и почваш да блъскаш с брадвата, барем нещо се оправи. А после като видиш ефекта си посипваш главата с пясъка :secret: Шегата настрана, ама имах един съсед дето поправяше колите пред блока с един чук. Какво намираше за чукане вътре и как така минаваше без гаечни ключове така и не успях да разбера. Но хайде да не разводняваме темата :icon_n_whistling: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 Исках да чуя опит кой какво мисли да прави или е правил и как го е направил във връзка с идващата зима :D Както Aga сподели за защитното покритие - какво точно мислиш да ползваш, защо?Аз миналата година минах на някой места с Гръцкия Body и мисля че добре стана.Препарата за гумени уплътнения, който взех - някакъв немски мисля че има добър ефект - гумата става еластична, мека и хлъзгава ама отиде цяла опаковка за доста малък ефект - подобни ползвали ли сте? За смазването нещо - възможно ли е, как? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Исках да чуя опит кой какво мисли да прави или е правил и как го е направил във връзка с идващата зима :D Както Aga сподели за защитното покритие - какво точно мислиш да ползваш, защо?Аз миналата година минах на някой места с Гръцкия Body и мисля че добре стана.Препарата за гумени уплътнения, който взех - някакъв немски мисля че има добър ефект - гумата става еластична, мека и хлъзгава ама отиде цяла опаковка за доста малък ефект - подобни ползвали ли сте? За смазването нещо - възможно ли е, как?Ами защо не си беше задал въпросът така подробно още в началото :icon_n_dunno: Митсубиши препоръчват за гумените уплътнения силиконови спрейове. Аз ползвам един от Метро - немски, доста голям флакон е и струва 5-6 лева. Като напръскаш с него гумата става черна и мазна. Но не държи особено дълго. Но може да нанасяш по-често и си готов. Все пак цената му е не е висока. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 Ами защо не си беше задал въпросът така подробно още в началото :icon_n_dunno: Митсубиши препоръчват за гумените уплътнения силиконови спрейове. Аз ползвам един от Метро - немски, доста голям флакон е и струва 5-6 лева. Като напръскаш с него гумата става черна и мазна. Но не държи особено дълго. Но може да нанасяш по-често и си готов. Все пак цената му е не е висока. Просто перефразирах първоначалния ми въпрос. Ти имаш друг подход за подхранване на гумените съединения по двигателя - с отработено двигателно масло :hysterical: :hysterical: :bowi: Това, което аз ползвах е също голям флакон и немско и за 5-6 лв от OPET, но гумата не става черена, а става суха, равномерна и гладка...ще видя колко ще изтрае. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 Просто перефразирах първоначалния ми въпрос. Ти имаш друг подход за подхранване на гумените съединения по двигателя - с отработено двигателно масло :hysterical: :hysterical: :bowi: Това, което аз ползвах е също голям флакон и немско и за 5-6 лв от OPET, но гумата не става черена, а става суха, равномерна и гладка...ще видя колко ще изтрае. Това с отработеното масло наистина ли работи? Евтинджос ще излезе, особено като си изстискам старите гащи с които ръчкам по двигателя. :rolleyes: Всъщност аз писах за Гумените уплътненията по вратите. За съществуването на такива по двигателя дори и не подозирах. Светни ме къде са и какво да ги правя.Иначе спреят е на Motip Dupli, ако ти говори нещо. 400 ml. Съдържа нафта (така пише) и възстановява цвета на черните части. 5 лв е.Каквото и да пръснеш с него стои перфектно известно време. Веднъж даже изпръсках цялата кола с него и беше като нова :good: Но се отми :search: по-бързо от ония неща, дето мажеш лака с тях, за да бяга водата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 За теб няма нужда - ти вече си ги подхранил с плътен слой масло :D Имам в предвид случката със забравената капачка на двигателя :icon_doh: Имах в предвид разни съединения и маркучи - да не вземеш да пръскаш ремъци! Моя беше друг някакъв...хмм хвърлих опаковката...пише си че не е за боя /остават гадни петна/, а е само за гума - от бензиностанция Опет го взех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 4 септември 2006 Сподели Публикувано 4 септември 2006 За теб няма нужда - ти вече си ги подхранил с плътен слой масло :D Имам в предвид случката със забравената капачка на двигателя :icon_doh: хахахахахах. :icon_thumbup: уби ме от смях. ама аз я пароструйнах и то така, че после как запали не ме питай. А защо да не напръскам ремъка на алтернатора - няма ли да спре тоя гаден звук? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 септември 2006 Автор Сподели Публикувано 4 септември 2006 Намажи и спирачките, ако ти скърцат :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 Намажи и спирачките, ако ти скърцат :icon_thumbup:Убиец! :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorgovd Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 Какво общо имат счупените бутала ако затънеш в снега? Поправи ме ако греша, но брадвата, пясъка и одеалата не са инструменти за поправка на двигателя, или? :icon_hmm: Ама вярно си трябва лопата брадва и т.н.Миналата година ходих на Витоша с на приятелката Паджерото и затънахме в една преспа на края на платното,а надолу пропаст!!!Джипа се наклони на една страна и а-а-а-а да падне.Казвам ви такова бутане на -10-15С 3 аса направо ми се ......майката!Затова съм за "КАКТО АМЕРИКАНЦИТЕ"другото вече са козметики! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jamano Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 Ама вярно си трябва лопата брадва и т.н.Миналата година ходих на Витоша с на приятелката Паджерото и затънахме в една преспа на края на платното,а надолу пропаст!!!Джипа се наклони на една страна и а-а-а-а да падне.Казвам ви такова бутане на -10-15С 3 аса направо ми се ......майката!Затова съм за "КАКТО АМЕРИКАНЦИТЕ"другото вече са козметики! :drinks:И от чисто любопитство - с какво щеше да ти помогне брадвата? Иначе и аз съм за лопата. Преди време носех, но сега съм я забутал някъде. Трябва да я открия, че то нашите пътища са едни такива почистени. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 5 септември 2006 Сподели Публикувано 5 септември 2006 Аз пък реших, че постилаш одеалото под мотора, за да събереш в него изпадалите чаркове и почваш да блъскаш с брадвата, барем нещо се оправи. А после като видиш ефекта си посипваш главата с пясъка :secret: Шегата настрана, ама имах един съсед дето поправяше колите пред блока с един чук. Какво намираше за чукане вътре и как така минаваше без гаечни ключове така и не успях да разбера. Но хайде да не разводняваме темата :icon_n_whistling: Брадвата става и за бръснене, ако закъсаш 1-2 седмици в пустинята с Форда :D И аз имах съсед, работеше само с чук, беше изтъкнат специалист по Москвичи. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 7 септември 2006 Сподели Публикувано 7 септември 2006 Една брадвичка на никои няма да му е излишна и то не само през зимата, а по всяко време. Ако на някои му се случи да забуксува някъде - я на сняг или на разкалян път, то няколко отсякани клонки и пъхнати под гумите могат да спасят положението. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 7 септември 2006 Сподели Публикувано 7 септември 2006 Също така ако на пътя има паднало дърво бързо може да се поокастри и премахне с брадвичка! :good: Случвало се е! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.