DJ Tymbi Публикувано 8 Май 2011 Сподели Публикувано 8 Май 2011 Не се съмнявам, че ръчните също имат проблеми, но от прочетеното до тук изглежда, че са значително по-евтини за отстраняване. А за това дали мога да я поддържам, ами аз съм върл привърженик на това да се купуват само коли, които можеш да си позволиш да караш, не просто да купиш. За това и търся по-евтината поддръжка за сметка на да кажем лъскъвият външен вид или многото коне. Но както много пъти е казвано, всичко е до голяма доза късмет - още с покупката да попаднеш на добър автомобил. Което ме навежда и на другия въпрос - какво най-често се чупи по галантите /освен прословутите повдигачи/ и колко излиза качественият ремонт, ако разбира се на някой му се занимава да пише.За това сме изписали тонове материал............1. Криви дискове2. Проблем с ръчна ск, кутия3. Проблем с повдигачи4. проблем с харч на масло ( гумички на клапани)5. проблем с ръждата по задните вежди Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 Май 2011 Сподели Публикувано 8 Май 2011 Това,че ще я вземеш на по-ниска цена,не означава,че ще ти е по-евтина поддръжката.Много са малко разликите между Галант 97-а и 2002-а,а цените са си солени,така че си помисли хубаво.Цените на частите не са като на Гоуф 3-ка с MP3-ка и Хлопел вежда.Ако критерия ти е ниска цена на автомобила,може много сериозно да се набълбукаш,за едни 500-1000 лева,ще станеш пишман,че си си и помислил за Галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 Май 2011 Сподели Публикувано 9 Май 2011 Една от причините за цените на тези коли в момента е скъпата поддръжка. Ако вземеш кола за 2900, като нищо ще изпаднеш в нелепата ситуация ремонтните дейности по "създаването" й да надхвърлят цената на закупуването. Ще кажеш бе къде ще дадеш 2900 по тази кола... Ами, само по предницата на колело имаш носачи за 400 лева + спирачен диск, накладки, лагер от 100 и кусур лева и амортисьор. Ето известните ми цени:прав носач - 130крив - 220U-образен - 168. Винаги съществува вариант за части втора употреба - имай го предвид.На мен ми се наложи да сменям амортисьори и двата предни лагера на колелата. Даже смених и задните с главините, а то се оказа че са здрави, ама карай... Трансмисията издава лек шум откакто купих колата, отворихме я и всичко си е здраво. Лагер по лагер сме измивали, въртяли на ръка и зяпали на слънцето съчма по съчма и ролка по ролка, гривни отвън, отвътре ... и светят, не личи да са работили. Разглобихме и всички лагерчета под зъбчатките, въобще всичко изсипахме на масата на бял чаршаф и нищо - все едно гледаш нови части. Да, ако беше някой дизел или по-шумна кола, това няма да се чува. В 20% от времето всъщност няма никакви шумчета... Проблемът на тази трансмисия е че не е правена за 2.5 V6 двигател, а за 1800 сс. 2.0 бензин с ръчни скорости е най-доброто при този модел от гл. т. на поддръжка. И то на газ (ГИ). Проблем със скоростите не вярвам да имаш с 2.0i. Галантите са хубави коли и е кеф да ги караш, но трябва да си избереш запазена кола. Иначе, както каза stevensgr, ще съжаляваш че дори си си помислил за такава. Проблемите са рядкост, но пък не са евтини за отстраняване като при реното. Цените на частите са х2, х3, а сигурно и по 4. Просто сравни цените на Ауди А3 (и то с 2/3 врати) от същите години с Галант и виж за какво става въпрос. Аз освен по-ниския разход, данък и ГО друго предимство на аудито не виждам. И че по можеш да го паркираш където ти скимне. За чупене си се чупят. Много пъти съм го казвал - всичко се чупи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franio Публикувано 9 Май 2011 Сподели Публикувано 9 Май 2011 Вие направо го отказахте.Нещата не са толкова крайни.Вземеш ли си морга, каквато и да е тя, те чакат големи главоболия.За вече двете години от както карам Галант проблемите ми са пренебрежимо малко.Бих казал дори, че са причинени от мен по един или друг начин.Като си направя равносметка за поддръжка съм дал далеч по-малко пари отколкото за гориво, изгорено просто защото ми е кеф да карам Галанта и си обикалям безцелно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 9 Май 2011 Сподели Публикувано 9 Май 2011 защото ми е кеф да карам Галанта и си обикалям безцелно. Колеги и аз имам същия проблем.Някой може ли да каже как да подтисна това чувство? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 Май 2011 Сподели Публикувано 9 Май 2011 Така трябва да е - разходът на гориво да е най-големият по стойност разход по притежаването и ползването на едно МПС и да превишава неколкократно всички останали свързани с колата разходи. То ако поддръжката превишава по стойност парите за гориво, не е морга, ами МОРГА.Не съм казал че се чупи, а че като се разхлопа, трябва да се вадят пари. Яд ме е, защото при мен никъде няма свестен път и карам кола със скъпа ходова част и с непресттанно падаща цена. Носачи не съм сменял още. Вглеждам се в предните амортисьори и мисля да ги сменя да видя как ще е с нови. Новите задни имат ефект :rolleyes: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Franio Публикувано 9 Май 2011 Сподели Публикувано 9 Май 2011 Аз бях два месеца обездвижен у дома, а колата си седеше паркирана пред блока(точно до булвард).Преди 2 седмици свалих гипса и се качих в Галантчето.Врътнах ключа и то си запали.Имах известни проблеми със спирачките(натрупвания на кал и мръсотия по дисковете), но след няколко километра и това мина.Това онова похлопва и ми се струва, че имам и амортесьор за смяна, но това не ме плаши.И без друго съм решил, че следващия месец я оставям на DJ Tymbi за масла и текущи ремонтчета.Като цена частите може и да не са евтини, но като пари похарчени по ремонти за единица време съотношението е доста добро. И все пак най-важно е субективното усещане.Аз до ден днешен като се кача в колата си и и се кефя абсолютно.Не е най-новата, не е най-модерната,няма всички измислени на света екстри, не е и най-бързата, но като седна на седалката имам чувството, че мога напълно да и се доверя, а за мен това е най-важното. Та идеята на всички тези писания е проста.Ако ти харесва една кола, огледаш я, пробваш и ти допада.Посъветвай се със специалист относно конкретната бройка и ако е в добро състояние няма какво да му се мисли.Перфектен избор няма за нищо в този живот. 2 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 Май 2011 Сподели Публикувано 9 Май 2011 Носачи не съм сменял още...Ми като не си сменял, какво плашиш само хората по темите с цени ..:icon_doh: Или продължаваш да живееш с надеждата, че ти ще си единственият в Кнежа, който кара Галант, и гледаш и по другите градове да е така ..:DИ вземи им научи цените на тези носачи :P те ОЕМ-ските са по евтини, от това което пишеш ..:lol: Новите задни имат ефект :rolleyes: .Така ли ? :P А помниш ли как ми разправяше като сте ги проверили, колко читави били и как ако сложиш нови, клатенето по неравности нямало да изчезне .. ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 9 Май 2011 Сподели Публикувано 9 Май 2011 (редакция) Колеги и аз имам същия проблем.Някой може ли да каже как да подтисна това чувство?Не се подтиска :rolleyes:Напълно съм съгласен с колегите, че трябва да си направиш сметката преди покупка. Защото такъв тип автомобил е абсурдно да се кара необслужен, дрънчащ и хлопащ като трактор. Ако ще тропа, има марки и модели, които са по евтини за покупка, по-евтини за поддръжка и с по-нисък разход. Аз като си купих колата вкарах 700-800 лева за разни неща, отскоро се чуват лагери на главина и скорости, като ремонта им вероятно ще наближи 1000лв. Но не мисля, че това е грижа, защото няма чаркове, които не се износват от употреба. Предишната ми също беше :mitsu-smiley: , лагерите просвириха на същите километри, така че това е положението. Друг е въпроса дали ще те остави на път, което с предишната ми беше изключено. Дано и с тази е така. Редактирано 9 Май 2011 от de4i Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 Май 2011 Сподели Публикувано 9 Май 2011 Ми като не си сменял, какво плашиш само хората по темите с цени ..:icon_doh: Или ОЕМ-ските са по евтини, от това което пишеш ..:lol:помниш ли как ми разправяше като сте ги проверили, колко читави били и как ако сложиш нови, клатенето по неравности нямало да изчезне .. Отзад напред. Помня. Сега действително е по-добре и ще купя и два предни амортисьора. Само че аз не ги смених, защото ти си ми написал, а защото нямаше от какво друго да е. Ако знаех как ще ми го натякваш, нямаше да си призная :D Марине, возил съм се в други коли с къде-къде по-скапани амортисьори и на пътя са си направо стабилни. Техните задници като ги натисна се люлеят, по бабуни подскачат все едно ще излетят, докато задницата на галанта беше цимент и онзи тест с повдигането си го издържа отвсякъде. На същите бабуни при дори по-висока скорост си минаваше като генерал. Обаче на прав участък с неравен асфалт и скорост над 100 км/ч е нестабилен. Астрата е с оригиналните накрайници, амортисьори, пружини, носачи... направо е изпуснала отвсякъде, но по същия път със същата скорост не мърда. Мисля че това достатъчни основания да потърся причината другаде. Никого не искам да плаша. Хората са грамотни и могат да намерят информация колко често се сменя нещо по окачването и кои са другите слаби места на модела. Във форума като спомена някакви цени и веднага излизат оферти за по-ниски . Горните цени ми се струват височки и ти ме зарадва с новина за по-ниски неплашещи цени за ОЕМ. Кажи сега какви са цените на носачите? Искам и на тези за задното окачване да знам. Това с единствената кола не знам как да го приема. Явно си търсиш повод да се заяждаш. Понеже се интересуваш колко галанта има в Кнежа - два са и са два от 2 години. Ако те интересува нещо конкретно, питай. Ще ти кажа цвят, рег. №, колко цола са джантите, кактвото искаш. И специално за теб ще ти кажа, че като бях в Плевен миналата седмица, движейки се по булевард с много интензивно движение (броня в броня сигурно 100 автомобила), отдясно на кръстовище чакаше син галант комби. Спрях и му кимнах да мине. Днес в Б. Слатина видях 5 галанта, от които един американски. Само един срещнах докато карах обаче и не пропуснах да поздравя. Това е всеки път като видя някой с този модел и всички връщат поздрава. И още нещо - едно семейство от Кнежа (моя колежка) си търси кола до 5-6000 лева и предложих галант, казах й да пробва моя да добие представа, щях да й дам ключа да ходи да кара, но те търсят по-малка кола. Извинявай ако някъде съм те обидил. Не е било нито нарочно, нито умишлено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 9 Май 2011 Сподели Публикувано 9 Май 2011 Това с единствената кола не знам как да го приема. Явно си търсиш повод да се заяждаш. Извинявай ако някъде съм те обидил. Не е било нито нарочно, нито умишлено.Айде сега, заяждал съм се ..:P Ти сам си казвал, че ти е кеф като като минеш по пътя да ти заглеждат колата, защото е рядкост, а не масовка като Опела ..:D Не знаех, че има и друг Галант в Кнежа, тъкмо като твоят е в гаража, хората пак ще гледат хубава кола по пътя, когато оня го разкарва ..:DТа тука от една седмица, вече двама души отказваш от покупка на Галант, с писанията си за дефекти и за скъпа поддръжка, за това се чудя, да не ги пишеш нарочно, та да си останете само 2 галанта, та да може само на вас да се кефят ..:lol:За кривите не знам, скоро не съм вземал (явно не се разбиват толкова много) но скоро вземах прав носач ОЕМ 110 лв. (без отстъпката) а не 130 .:PЗа това, те моля, не стресирай хората с цени, когато не си сигурен И тези твои сравнения между подръжка на Опел и Галант, изобщо не са реалистични.. Всички знаят, че опела и гоУфа са най лесни за поддръжка, но ако сравняваме галант и друга конкурентна кола, от същият клас и същите години, работите почти винаги са на кантар, или в полза на галанта ..Също и не е толкова трошлив, колкото го изкарвате тука във темите ..Повдигачи, носачи, лагери, скорости, съединители и кво ли не ..Колко човека знаеш, дето да са ги сменяли всичките тези работи на куп ? Пък и на 10-12 годишна кола е нормално нещо да и се повреди, че те иначе производителите ще фалират ..Та не че си ме обидил нещо, ама като ги пишете тези работи, не прекалявайте бре ..Ще влезе някой нов потребител, ще прочете и ще си каже "тези тук карат най големите трошляци " ..:blink:Пък ако изобщо си мислиш, че можеш да ме обидиш, значи , че изобщо не си идвал на срещи на клуба ..:P 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 Май 2011 Сподели Публикувано 10 Май 2011 (редакция) 110 вместо 130. Добре, не е по шията, ами по вратЪ... А кривия и У-образния да не са по 50 лева?Едва ли някой нов, гледайки екземпляри от 3800-4000 лева, очаква ремонти на стойност половината покупна цена. А това не е невъзможно. Не говоря веднага след покупката, а да минат 2-3 години. Като гледам не аз съм отказал човека от тази тема. Изобщо не съм имал такива намерения. Или ти ми говориш за човека с реното? Доколкото помня той искаше на кредит да го купи. Дали очакванията на този човек няма да се високи, като се има предвид че не е толкова добре финансово подплатен? Ами мъжът с 406-цата питаше за дизелов и искаше да му харчи по-малко, да върви повече и да е по-евтин за поддръжка. И аз какво да му кажа - взимай галант. Да бе. Специално в тази тема се пита за автоматик, казвате че се чупел, мерите някакви стойности на кантара на Темида и после Анди виновен че отказал човека. И защо? Така, че спокойно може да се нарече евтин, защото само рециклирането на торк е 1000 лв. и то зависи кой ще ти го прави ..Преди време имахме участник от форума с блокирал автоматик, мисля че над 3000 лв. му легна ремонта ..Я дай пак. Понеже четеш избирателно, ще повторя че му препоръчвам 2.0 с механични скорости и че това е най-евтината за поддръжка модификация. Пък ако сложи и ГИ, ще направи банкет от Кнежа до Стамболийски. Редактирано 10 Май 2011 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 10 Май 2011 Сподели Публикувано 10 Май 2011 (редакция) Анди действително имаш навика да изкарваш Галанта с качество на Москвич :icon_crying: когато нови потребители се насочат кьм :mitsu-smiley: и тьрсят мнение тук вьв форума,колите ни не са от най калпавите....даже напротив :icon_rock: ама сега че някой екземпляри са гробници и не са поддьржани,не значи че :mitsu-smiley: се развалят постоянно,колата си е доста добра като качество.Ако имаш още колебания относно :mitsu-smiley: ето ти 'прехвалената марка' докьде я докара с качеството и то на новите си коли :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/nay-loshite-avtomobili-za-2011-godina.html Редактирано 10 Май 2011 от mmaanekena Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 Май 2011 Сподели Публикувано 10 Май 2011 (редакция) Andi, наистина прекаляваш с негативите на Галант, дори препоръчваш други марки коли... Ами ако не си харесваш колата, продай я и си вземи каквото ти душа иска. Нормално е ако някой си купи Галант за 2-3000 лв да има нещо за правене по него, но в никакъв начин не мога да се съглася, че Галант е чуплива кола. Марин е човек, който се занимава с ремонти и неговото мнение е по-меродавно от твоето. Аз лично не съм се родил фен на марката, станах такъв заради качеството и удобствата които ми предлага Митсубиши. Първата такава кола (пътнически L300) си купих през далечната 1998 година и останах очарован, при все че преди нея бях сменил доста коли и все от различни марки. От тогава карам само Митсубиши и нито една не ме е разочаровала. През 2001 си купух първото Паджеро (1991) за 20 бона и след две години и 45 000 км го продадох за същата цена. След него си купих новия модел и още си го имам. Не ми харесват европейските коли, нито по визия, нито по качество. От началото на 2007-ма имам и Галант, на който съм навил 45000 км и съм сменил само предните дискове с ABC, при това без да бяха криви. Съгласен съм, че има много чупливи коли, но Галант определено не е сред тях. Поздрави! Редактирано 10 Май 2011 от Mitsubishi 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 Май 2011 Сподели Публикувано 10 Май 2011 Ама те по 2-3 хил. лева ли са вече? Дано не си прав.Искаш ли да ми кажеш колко човека съм отказал и какво съм ги излъгал? Ти не разбра ли че повечето само питат?Всички вие сте споменавали в различни теми най-често срещаните проблеми на модела, т.нар. слаби места. Някой да е ревнал досега срещу това?Четете избирателно. Това е проблемът. А мненията на хора от форума, които сигурно и не са се возили в галант, не знам защо се толерират. Тоест знам, но обективността не е на почит явно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 10 Май 2011 Сподели Публикувано 10 Май 2011 (редакция) Ама те по 2-3 хил. лева ли са вече? Дано не си прав.Искаш ли да ми кажеш колко човека съм отказал и какво съм ги излъгал? Ти не разбра ли че повечето само питат?Всички вие сте споменавали в различни теми най-често срещаните проблеми на модела, т.нар. слаби места. Някой да е ревнал досега срещу това?Четете избирателно. Това е проблемът. А мненията на хора от форума, които сигурно и не са се возили в галант, не знам защо се толерират. Тоест знам, но обективността не е на почит явно. Кой не се е возил в Галант? Аз ли? Или Марин? Въпроса е предимно за японските коли, тези които са произведени в Япония. Иначе има и такива, за под 3000 лв, но не е нормално да се очаква да са читави и да няма нещо (дори повече от едно нещо) за ремонт. Редактирано 10 Май 2011 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 Именно. Може да има и по 2000 лева, но хубавите са от 4,5-5 нагоре. Да речем някой от "отказалите се заради мен" купи такава кола за 3000 лева. До вчера е правил ремонт със стари части на кола за 1000-1500 лв. пазарна цена. Като нищо ще си говорим в темата за милионите. Човек не трябва много да се обяснява, защото олеква и нещата се влошават. Последно изключение. Никъде не съм твърдял че е трошлив и не съм казвал за бога, хора, не купувайте. По моята нищо не съм чупил. Всички похарчени пари за колата можеше и да ги спестя. Тя си вървеше и със старите амортисьори, накладки, предни дискове. Исках безупречен вид и всичко да й е наред. Знаеш колко е цялостно боядисване. Приятели ми казваха "ти си луд". Заради следи от камъчета и малко олюпена боя по праговете + цепка 2-3 см. на левия ръб долу на задната броня, 2-3 нищожни вдлъбнатинки по панелите и леко вдлабка на задния капак, боядисахме всичко. Това се виждаше само на абсолютно чиста кола, но аз не искам омърфелена кола. Слагам си музики, усилвател, субуфер ... абе много я мразя тази кола. Толкова че, ако някой ми навира в ръцете 7000 лева в брой, ще си тръгне без нея.Неведнъж съм бил свидетел как не с последните пари, ами с кредит, хората си купуват МПС и след това не могат да й се зарадват. Приемат всеки належащ разход за ремонт все едно събдата им е обърнала гръб. А колата си иска поддръжка и не става да я караш тропаща и скърцаща. Маймуни не могат да се ловят с трици. Хайде, ако е някоя бракма за 500 лева, дето няма нищо здраво по нея и гумите са се събрали, да, ама при галант - изключено.Ок. Ще имам предвид забележките :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 Именно. Може да има и по 2000 лева, но хубавите са от 4,5-5 нагоре. Да речем някой от "отказалите се заради мен" купи такава кола за 3000 лева. До вчера е правил ремонт със стари части на кола за 1000-1500 лв. пазарна цена. Като нищо ще си говорим в темата за милионите. Човек не трябва много да се обяснява, защото олеква и нещата се влошават. Последно изключение. Никъде не съм твърдял че е трошлив и не съм казвал за бога, хора, не купувайте. По моята нищо не съм чупил. Всички похарчени пари за колата можеше и да ги спестя. Тя си вървеше и със старите амортисьори, накладки, предни дискове. Исках безупречен вид и всичко да й е наред. Знаеш колко е цялостно боядисване. Приятели ми казваха "ти си луд". Заради следи от камъчета и малко олюпена боя по праговете + цепка 2-3 см. на левия ръб долу на задната броня, 2-3 нищожни вдлъбнатинки по панелите и леко вдлабка на задния капак, боядисахме всичко. Това се виждаше само на абсолютно чиста кола, но аз не искам омърфелена кола. Слагам си музики, усилвател, субуфер ... абе много я мразя тази кола. Толкова че, ако някой ми навира в ръцете 7000 лева в брой, ще си тръгне без нея.Неведнъж съм бил свидетел как не с последните пари, ами с кредит, хората си купуват МПС и след това не могат да й се зарадват. Приемат всеки належащ разход за ремонт все едно събдата им е обърнала гръб. А колата си иска поддръжка и не става да я караш тропаща и скърцаща. Маймуни не могат да се ловят с трици. Хайде, ако е някоя бракма за 500 лева, дето няма нищо здраво по нея и гумите са се събрали, да, ама при галант - изключено.Ок. Ще имам предвид забележките :icon_bye: Тука вече си адски прав :good: :drinks: (Приемат всеки належащ разход за ремонт все едно събдата им е обърнала гръб. ) и все търговеца на коли на авточасти или майстора му е виновен че нещо се е сговнясало . Това че си е купил кола за 2-3К евро и очаква от нея чудеса няма как да стане .Всеки ерудиран и що годе малко по финансово грамотен човек го знае .. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 (редакция) И аз подкрепям Анди, точно така е. 10-12-тата година е точно времето когато е препоръчително да се сменят доста неща и то не като ремонт, а като профилактика и част от поддръжката, а това не излиза евтино. Евтините бройки 99% са продадени от западния си собственик именно защото не му е било на сметка той да оправя колата (не е могла да мине преглед/казали са му една цифра за ремонт), и тя заминава на ниска цена. Аз дори съм в другата крайност и си смятам колко мога да си позволя и после търся кола на 1/2 от това което искам да дам сумарно, за да мога да я приведа в изряден вид. Ако останат - супер.. но не да си дам със клизма всички пари и после да не мога да и сменя маслото.. или ииии ся па капе масло от гарнитурата на капака, и фреона трябва да се долее - лош Галант, лош.. много са чупливи (а то изкарало 12 години и 200-300к км) :icon_angel: П.С. Имаше един виц - "Чисто нов потник за 2 години двамата с брат ти му е**хте ма*ата ..." :icon_thumbup: Редактирано 11 Май 2011 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 (редакция) И аз подкрепям Анди, точно така е. 10-12-тата година е точно времето когато е препоръчително да се сменят доста неща и то не като ремонт, а като профилактика и част от поддръжката, а това не излиза евтино. Евтините бройки 99% са продадени от западния си собственик именно защото не му е било на сметка той да оправя колата (не е могла да мине преглед/казали са му една цифра за ремонт), и тя заминава на ниска цена. Аз дори съм в другата крайност и си смятам колко мога да си позволя и после търся кола на 1/2 от това което искам да дам сумарно, за да мога да я приведа в изряден вид. Ако останат - супер.. но не да си дам със клизма всички пари и после да не мога да и сменя маслото.. или ииии ся па капе масло от гарнитурата на капака, и фреона трябва да се долее - лош Галант, лош.. много са чупливи (а то изкарало 12 години и 200-300к км) :icon_angel: П.С. Имаше един виц - "Чисто нов потник за 2 години двамата с брат ти му е**хте ма*ата ..." :icon_thumbup:А колеги по вашите изказвания човека да си вземе тогава 15-16 годишен Галант ........това е малко смешно просто когато взимаш кола е добре да знаеш какво взимаш и ако е възможно да има някой който е на ти с тези коли като цяло,а че била евтина или скъпа е относително ,не може да е гаранция пък това ,че даденият галант ако е 6000-8000lv.примерно ще е едвали не читав.... не това е смешно даже казано ,може да е много надценен автомобила даже .......а после като го подкара и след 5000км. да се почне ходене по мъките това небива да ти е критерий .......всичко е относително ,като цяло са доста здрави коли освен ръждата по задните вежди и може би скоростните им кутии...А то също зависи и как ще си я експлоатираш самата кола ,къде се казва един може на 6000 км. да сменя разни неща ,примерно накладки ,а друг може да ги смени на 40 000км. ,че и повече ..... :mitsu-smiley: Редактирано 11 Май 2011 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 А колеги по вашите изказвания човека да си вземе тогава 15-16 годишен Галант ........това е малко смешно просто когато взимаш кола е добре да знаеш какво взимаш и ако е възможно да има някой който е на ти с тези коли като цяло,а че била евтина или скъпа е относително ,не може да е гаранция пък това ,че даденият галант ако е 6000-8000lv.примерно ще е едвали не читав.... не това е смешно даже казано ,може да е много надценен автомобила даже .......а после като го подкара и след 5000км. да се почне ходене по мъките това небива да ти е критерий .......всичко е относително ,като цяло са доста здрави коли освен ръждата по задните вежди и може би скоростните им кутии...А то също зависи и как ще си я експлоатираш самата кола ,къде се казва един може на 6000 км. да сменя разни неща ,примерно накладки ,а друг може да ги смени на 40 000км. ,че и повече ..... :mitsu-smiley: Абе ти приготви 4К евро пъка да видим дали няма да ти докарам много читав Галант линкове : http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=145156197&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=4001&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=100000&categories=Limousine&lang=ru&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=145286576&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=4001&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=125000&categories=Limousine&lang=ru&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=ru&id=145095429&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=4001&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=125000&categories=Limousine&tabNumber=2 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=145389374&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=4001&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=125000&categories=Limousine&lang=ru&pageNumber=1 http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=142827964&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=17700&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=1999-01-01&maxPrice=4001&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&maxMileage=125000&categories=Limousine&lang=ru&pageNumber=1 П.С.Мисля не е нужно да обеснявам че малко хора биха дали такива пари за Галант !!! при положение да ме извиняват пичовете от Враца Монтана и т.н. че продават гнилочи на 3К лв. Бай Ганя масово гледа най евтините коли в интернет и после даже им търси кусури ... :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: Е има и изключения разбира се но са пренебрижително малко :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 Ааа без лошо за северозападните представители, просто повечето хора там не разполагат с много пари и затова гледат да вземат нещо по-евтино и на етапи да го стягат. И много ясно, че всеки докарва това каквото се търси. А това, че някой прават и тарикатски номерца преди продаването е друг въпрос и е доста голяма тема. Какви неща съм виждал срам ме е да кажа :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alex2511 Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 Ааа без лошо за северозападните представители, просто повечето хора там не разполагат с много пари и затова гледат да вземат нещо по-евтино и на етапи да го стягат. И много ясно, че всеки докарва това каквото се търси. А това, че някой прават и тарикатски номерца преди продаването е друг въпрос и е доста голяма тема. Какви неща съм виждал срам ме е да кажа :D Лошо няма Австрия е по близо ,то ясно ко се търси нещо без пари , темата ще избяга съвсем ако почнем да говорим какво е виждал всеки. Истината е само една, българина търси само цена !!! дали е Галант, Мерцедес или Ауди няма значение цената е определящия фактор, от друга страна пък добре частите и майсторите вървят. Темата литна дугаде но така всеки дава обективно мнение :icon_thumbup: Ако мога накратко да обобщя дали е Монтана Враца Варна София Пловдив Ямбол и т.н. всеки търговец се съобразява с цената на пазара в България . , не мога да купя Галант за 3К евро и да пристигне за 3.5 и печалба за търговеца да се продаде за 8К лв. па макар и перфектен нали се сещаш че ще е вечно мой :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 Евтината кола иска доста пари да се вложат в нея,няма как за 3000лв да е 'без забележки'и това всеки го знае,но като цяло :mitsu-smiley: винаги е била в топ 10 на здравите автомобили(класации пьлно),но когато не е подддьржана и гледана...много ясно че ремонтите остават за новия и собсвеник,но с коя ли марка не е така? 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staki Публикувано 11 Май 2011 Сподели Публикувано 11 Май 2011 (редакция) Точно това имах в предвид че кола..... когато не е подържана,обслужвана навреме и гледана...много ясно че ремонтите устават за новия и собсвеник,но с коя ли марка не е така?НО който купува не бива да се предържа и на това едвали не,че като е скъпа и ще е идеална, безпроблемна и най-хубавата за разлика от по-евтините екзенпляри....Не се хващайте всички за тази цена ...че парите са важни няма спор в това,но къде се казва нека сме живи и здрави ние хората...колите са само купчена ламарини.Няма нещо което да не се чупи,а още по малко пък кола... :mitsu-smiley: Редактирано 11 Май 2011 от staki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.