Премини към съдържание

Покупка на Галант


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Прочетох няколко теми от форума, включително ЧЗВ за Галант и темата за покупка на Мицу. И двете теми бяха изключително полезни! За момента съм се ориентирал към следните коли:

 

http://www.mobile.bg/11277360273431292

или

http://www.mobile.bg/11277360543699000

 

Интересува ме дали някой колега ги е гледал тези коли и дали може да даде мнение за тях. 2-ката определено не отговаря на съвета за липса на теглич, но пък цената и разходите в последствие /харча, застраховки, данък/ са много примамливи!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Първо трябва да започна с това че и двете са на един и същи човек, който от доста отдавна внася Галанти от Швейцария. Гледал съм ги и между другото при него има още един сив Галант двойка, който според мен е най-читав. Според мен, а и според други колеги от форума колете са читави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят галант е от същия търговец и съм много доволен - читави ги вкарва .. синия от линковете го мярнах на живо .. има някой козметични забележки, но за цената си е чудесен..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моят галант е от същия търговец и съм много доволен - читави ги вкарва .. синия от линковете го мярнах на живо .. има някой козметични забележки, но за цената си е чудесен..

Може и да са читави колите, но са със старата автоматична скоростна кутия...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък на първо четене виждам, че и двете коли от обявите са производство '97-ма година. Това лесно ще го потвърди ВИН кода на колата. :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Никой не го крие това, може и 97 да са произведени, а може и 98 да са, човека е написал дата на първа регистрация, какво нередно има тук ? В документите на колата не пише кога е произведена, а кога е купена, нали не се очаква автотърговец да рови във виндекодери че да разбере кога е произведена?

 

Ясно е че не са типтроник, и ?

 

..за 3000лв са си перфектни аз да ви кажа...

 

П.С. Малко като адвокатстване се получи, което не ми е целта, но специално този човек го познавам лично и знам че не е измамник, за това... .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_hmm: Пред тези автоматици ръчните скорости са за предпочитане в пъти. Първо, че проблеми се срещат , второ разхода на гориво е с 1-2 л. нагоре и трето поведението наподобява на тролейбус... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За поведението е така, за разхода е така, за проблемите е на кантар да ти кажа - съединител и профилактика на помпи vs. скъпо масло (тук автомата излиза по-евтино),

и,

смяна на лагери vs. превъртял торк.. (тук е на кантар).

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За поведението е така, за разхода е така, за проблемите е на кантар да ти кажа - съединител и профилактика на помпи vs. скъпо масло (тук автомата излиза по-евтино),

и,

смяна на лагери vs. превъртял торк.. (тук е на кантар).

Нито едното, нито другото е вярно. Маслото на автоматиците се сменя на 90 000 км, а съединителя на 180 000, т.е. на две смени на масло се сменя един съединител.

Лагерите на ръчната ск. кутия се сменят и после няма проблеми още толкова км, а торка като превърти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Също, много хубаво на ръчните скорости е, че съединителя на галанта е евтин, за разлика от други марки, които са с демпферни маховици и струват по 2000лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евтин евтин, колко да е евтин .. читав сет беше около 400лв без труда преди година, което не е точно евтино .. а ако има проблем и с маховика (не е да не се случва), той е ~600лв нов .. :icon_bye:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евтин евтин, колко да е евтин .. читав сет беше около 400лв без труда преди година, което не е точно евтино .. а ако има проблем и с маховика (не е да не се случва), той е ~600лв нов .. :icon_bye:

400 да, но с труда поне за 2 литровия е толкова .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евтин евтин, колко да е евтин .. читав сет беше около 400лв без труда преди година, което не е точно евтино .. а ако има проблем и с маховика (не е да не се случва), той е ~600лв нов .. :icon_bye:

Не знам защо се опитваш да наложиш мнението си, че автомата е по изгоден (може би защото твоята е автоматик :icon_hmm:) и не знам какво имаш в предвид под "читав", но за тези пари които си посочил, се взима най читавото - D&N ..

А има и други марки, които не са чак толкова читави като Дайкина, но са си достатъчно читави за да вършат работа по предназначение и варират от 280 до 350 лв. комплекта ..

Така, че спокойно може да се нарече евтин, защото само рециклирането на торк е 1000 лв. и то зависи кой ще ти го прави ..

Преди време имахме участник от форума с блокирал автоматик, мисля че над 3000 лв. му легна ремонта ..

Та да твърдиш, че нещата са на кантар е малко силно оптимистично ..:D ..:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имахме участник от форума с блокирал автоматик, мисля че над 3000 лв. му легна ремонта ..

Автора на тази тема изглежда е пропуснал да прочете тази, от автора на ЧЗВ за Галант ?

††† Един обичан Галант се превърна в кошма𠆆† ...или как автоматикът може да убие една любов

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията и съветите! За съжаление се оказва, че най-големите ми притеснения, а именно автоматика, са основателни. Не разполагам с големи възможности, даже колата на кредит ще взимам и един евентуален ремнт на скоростна значи просто да я загробя тая кола. Благодаря отново за помощта, и поздравления за страхотния клуб и форум!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...не знам какво имаш в предвид под "читав", но за тези пари които си посочил, се взима най читавото - D&N ..

А има и други марки, които не са чак толкова читави като Дайкина, но са си достатъчно читави за да вършат работа по предназначение и варират от 280 до 350 лв. комплекта ..

Така, че спокойно може да се нарече евтин, защото само рециклирането на торк е 1000 лв. и то зависи кой ще ти го прави ..

Преди време имахме участник от форума с блокирал автоматик, мисля че над 3000 лв. му легна ремонта ..

 

Не съм с автомат аз, ако ми беше погледнал под аватара щеше да видиш. Не знам какви комплекти монтира Пламен, казва че били оригинални от Хюндай, нямам идея какви са като марка, но много мекичък и перфектно се държи за сега ... само че малко ми се стъжни специално на мен, защото и маховика се оказа надран и при първия опит тресеше при потегляне, а аз не съм фен на вторите употреби .. нямах представа че е толкова скъпо това с торка, мислех че е 7-800лв макс :icon_hmm: ... явно при всички случаи с ръчка е по-евтино...

 

Не знам защо се опитваш да наложиш мнението си, че автомата е по изгоден ...

 

Стига бе, така ли звуча, не се опитвам нищо да налагам, пиша си... :icon_hmm:

 

 

Благодаря на всички за мненията и съветите! За съжаление се оказва, че най-големите ми притеснения, а именно автоматика, са основателни. Не разполагам с големи възможности, даже колата на кредит ще взимам и един евентуален ремнт на скоростна значи просто да я загробя тая кола. Благодаря отново за помощта, и поздравления за страхотния клуб и форум!

Автора, много бързо се отказа бе... знам че така би си помислил човек като чете тука, но нали не мислиш че на 90% от каращите такива коли им се трошат автоматите.. имам колега който кара един (взет точно от този търговец между другото) вече четвърта година и към 40000 без за сега да му е направил номер .. (той си взе с окачването за сметка на това де) .. но наистина ако 3-4000лв те се виждат много пари че чак и кредит се налага, ориентирай се към нещо по-старо или по-никък клас ..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм с автомат аз, ако ми беше погледнал под аватара щеше да видиш. ..

 

 

 

Стига бе, така ли звуча, не се опитвам нищо да налагам, пиша си... :icon_hmm:

 

 

 

 

Че аз ако ти гледам аватара, мога да реша, че караш и пасатор ..:D

Ами отстрани погледнато така звучиш :P няколко човека потвърдиха , че ръчката е по евтин вариант, ти не та не, на кантар са ..:D

Май и твоят кантар е като на Темида ..:lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами истината е, че автоматика винаги ме е притеснявал. Първо, че не ми се кара автоматик, второ че колкото по-ново и умно е нещо, толкова по сложно и скъпо е за поддръжка. На кантар бях, точно заради тоя автоматик дори и преди да ги е гледал професионалист тия коли стават ли или не, просто прочетеното за ремонтите му беше капката, която преля чашата.

 

А за парите, 3-4к са нищо за такава кола, просто ги нямам в момента, а искам да сменя мойта. Проблема е, че ако освен тях и профилактика, регистрации, гуми, които предполагам ще стъпят на 1000-1500лв отгоре на продажната цена се наложи след година и нещо такова да поправям ще ми излезе златна. А както написах горе *искам* да сменя моята с нещо по-сигурно и комфортно, но само искам, не ми е наложително, така че ще забавя и ще търся нещо с ръчни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз те съветвам ръчни да си вземеш. Съединител за Галант Exedy например е около 330 лв. (по спомен). За сръвнениоте на старата ми кола, която е Кадет и е много по-нисък клас, читъв съединител е около 250 лв. мисля, че последно сложих Zax за тези пари. Така че по моите класации Галанта се нарежда на челно място спрямо цена на съединител за класа си.

Успех с покупката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не знам какъв късметлия си,за да ги намериш тия коли и двете автоматик и то стария,дето се чупи по-вече. Но двулитрова и с автоматични скорости се среща много рядко,а в комбинация с комби и теглич-сам се сещай за какво е ползвана. Успех с търсенето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не знам какъв късметлия си,за да ги намериш тия коли и двете автоматик и то стария,дето се чупи по-вече. Но двулитрова и с автоматични скорости се среща много рядко,а в комбинация с комби и теглич-сам се сещай за какво е ползвана. Успех с търсенето.

 

Ами в интерес на истината повечето от галантите за които видях обяви са автоматик. Дори ми беше интересно защо е така. Иначе видях вече две обяви за ръчни, едната е от форума за 4500, а другата от мобиле-то за 2900 нов внос, което ме съмнява, че колата хич не е читава но ще видим...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами в интерес на истината повечето от галантите за които видях обяви са автоматик. Дори ми беше интересно защо е така. Иначе видях вече две обяви за ръчни, едната е от форума за 4500, а другата от мобиле-то за 2900 нов внос, което ме съмнява, че колата хич не е читава но ще видим...

 

 

Ами много си далеч от истината. Ето ти справка от Мобиле БГ в момента - 81 с ръчни скорости и 38 автомата. Иначе мита за много чупливите автомати се отнася предимно за 2,5 двигателите. Няма да съпоставям двата вида скорости, защото темата е безмислена и безконечна. И аз като теб преди 12 години с много страх и резерви си купих първият автомат, ама питай ме сега дали бих карал друго. Изборът е твой, но само един съвет - не си купувай кола, която не можеш да подържаш.

Редактирано от Веско
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами много си далеч от истината. Ето ти справка от Мобиле БГ в момента - 81 с ръчни скорости и 38 автомата. Иначе мита за много чупливите автомати се отнася предимно за 2,5 двигателите. Няма да съпоставям двата вида скорости, защото темата е безмислена и безконечна. И аз като теб преди 12 години с много страх и резерви си купих първият автомат, ама питай ме сега дали бих карал друго. Изборът е твой, но само един съвет - не си купувай кола, която не можеш да подържаш.

Само да вметна,че то и ръчните скоросни котии , не са много читави имай го в предвид колега...Аз четвърти галант карам и с 4 сам имал проблем със скоростните котии които са били все ръчки и бензинови мотори....но не е болка за умиране,но са прекрасни автомобили иначе като цяло няма да съжаляваш ...

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна,че то и ръчните скоросни котии , не са много читави имай го в предвид колега...Аз четвърти галант карам и с 4 сам имал проблем със скоростните котии които са били все ръчки и бензинови мотори....но не е болка за умиране,но са прекрасни автомобили иначе като цяло няма да съжаляваш ...

:mitsu-smiley:

 

Не се съмнявам, че ръчните също имат проблеми, но от прочетеното до тук изглежда, че са значително по-евтини за отстраняване.

 

А за това дали мога да я поддържам, ами аз съм върл привърженик на това да се купуват само коли, които можеш да си позволиш да караш, не просто да купиш. За това и търся по-евтината поддръжка за сметка на да кажем лъскъвият външен вид или многото коне. Но както много пъти е казвано, всичко е до голяма доза късмет - още с покупката да попаднеш на добър автомобил. Което ме навежда и на другия въпрос - какво най-често се чупи по галантите /освен прословутите повдигачи/ и колко излиза качественият ремонт, ако разбира се на някой му се занимава да пише.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...