Премини към съдържание

Mitsubishi Galant 2.0 TDI


<Niki>

Препоръчано мнение

Е, що ще я сваляш?

Вземи един чук две кила и я измаай, ма някъде отстрани, че да се чудят всички що там се е спукала... :P :lol: :icon_tongue: :icon_clown:

Редактирано от valboss
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Добре за главите, ама какво става с турбините ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Само заради това прочетох цялата тема още един път, но никъде не видях да се твърди подобно нещо. От друга страна, моята също беше пукната на изпускателен клапан...но да го наречем съвпадение.

Не е съвпадение Тошо ,а почти закономерност ..............не съм снимал други глави ,защото какво да му снимам............то е едно и също нещо ..............от сигурно 200-300 глави на такива Галанти които съм правяил, поне 100 са по един и същи начин спукани............това се разбира и по това, че водата леко ,бавно изчезва от казанчето и радиатора ,това в началото , след това ако се кара така, почва да се губи и по повечко вода и накрая вече доакто се осъзнае собственика, главата за нищо не става или претърпява 5-8-10 заварки на спуквания , на места за които Марио говори.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре за главите, ама какво става с турбините ?

Понякога и те се чупят...........когато прекалиш с ръчките..........ще се въздържа от постването на снимки обаче ...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е съвпадение Тошо ,а почти закономерност ..............не съм снимал други глави ,защото какво да му снимам............то е едно и също нещо ..............от сигурно 200-300 глави на такива Галанти които съм правяил, поне 100 са по един и същи начин спукани............

Ти пък 200-300...Не разбра ли от темата, че аз съм единствения с такъв проблем :D

Като се замисли човек, как и да пишат останалите, след като после никой няма да иска да купи кола със заварена глава... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък 200-300...Не разбра ли от темата, че аз съм единствения с такъв проблем :D

Като се замисли човек, как и да пишат останалите, след като после никой няма да иска да купи кола със заварена глава... :icon_blush:

Не е така, зависи как е направена, аз съм имал случаи с заварена глава вече 9 година я карат ( нисан Съни 1.7 Д ) и няма проблем с нея , а беше "надробена" , нямаше място ,където да не беше се спукала, м/у клапаните ( всички ) ,от бренерите, в два от водачите на клапаните...........

На въпросната снимка дето съм я пуснал ,я правих преди година и половина ,ако не и повече и досега няма проблем човека, тъй като продължавам да я обслужвам ..........

Зависи от заварчика и от майстора ,който ти я слага след това..........

Преди година правих пълен основен ремонт на мотора,турбото, помпата на Галант ЕА6А..........преди това не вървеше както трябва, пушеше ,гореше масло и вода ,не палеше и т.н. Сега това си върви доста прилично ........и горяла в софийско 6л./100км. според собственика.......

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък 200-300...Не разбра ли от темата, че аз съм единствения с такъв проблем :D

Като се замисли човек, как и да пишат останалите, след като после никой няма да иска да купи кола със заварена глава... :icon_blush:

То ако се напънеш и се замислиш малко повече, тези галанти се правят от 15 години и като вземем в предвид, че обикновено първите 10 ги кара бай Германец излиза ,че тук са масово от 5-6 години ..:D

И като вземем ето това изказване от онази тема със снимката

...за миналата година съм отстранил на 6 такива Галанти точно такъв проблем, и все на едно и също място , и точно там.......
излиза, че Пламен прави такива глави от 50 години- насам ..:icon_doh:

Ама то това за тебе не е важно, по важно е да прокараш твоята теза, пък после се сърдиш, че съм се заяждал с теб ..

И ако трябва, прочети я и трети път темата :P за да разбереш, че не твърдя че си единственият, а че не е толкова масов проблема, колкото го изкарвате ..:good:

Напълно нормално, като за средно статистически дизел в комбинация с лошо задкормилно устройство :P

Всеки дизел като почнеш да го караш като хонда ви-тек, има склонност към пукане на глава ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То ако се напънеш и се замислиш малко повече, тези галанти се правят от 15 години и като вземем в предвид, че обикновено първите 10 ги кара бай Германец излиза ,че тук са масово от 5-6 години ..:D

И като вземем ето това изказване от онази тема със снимката

излиза, че Пламен прави такива глави от 50 години- насам ..:icon_doh:

Ама то това за тебе не е важно, по важно е да прокараш твоята теза, пък после се сърдиш, че съм се заяждал с теб ..

 

Защо така мислиш и на база какво мослиш така?

Да речем не са 200 а 100,(не съм си водил статистика ), ако ти правиш по 1 на година ,защо мислиш че всички други правят пак по толкова..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки дизел като почнеш да го караш като хонда ви-тек, има склонност към пукане на глава ..

 

Ето това бях казал преди време в една друга полемика относно дизел/бензин. И пак ще повторя личното си мнение. Дизеловия агрегат е много добър двигател. Върви еднакво пълен/празен. Върви от ниски обороти. Гори малко. Или пали/или не пали...няма такива претенции намокрени кабели, кофти свещи, спукана капачка, палци и прочие. НО, не стават за каране от типа градско само първа/втора до червено :) Не, че бензиновите мотори не свършват от този тип юркане, но изкарват много повече. Дизелите не понасят заради високата степен на компресия. Вярно е, има съвременни дизелови двигатели които не са направени от стандартния чугун и матеряли, но не са и масовите. Като цяло моето заключение е, че дизеловите двигатели са за по спокоен тип шофиране. Иначе това не пречи от време на време да покажеш на някоя бензинова кола, че и печката може да върви :) Ще ви дам прост пример, баща ми дълги години караше турбо-дизелов автомобил и му се радваше. Станах шофьор, започнах да я карам аз и не след дълго се стигна до спукана глава. Ще кажете "дошло и е времето", да но следващия автомобил който си взех, мой си, беше дизел отново и му стопих мотора за 6 месеца. Дори когато купих колта, аз търсех дизелов автомобил, но бяха значително по скъпи от бензиновите и бюджета не стигаше, тогава случайно попаднах на малкия самурай и се вклюбих...случих на много издържлив автомобил, но той не случи на шофьор :icon_blush: Поздрави на всички :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо така мислиш и на база какво мослиш така?

Да речем не са 200 а 100,(не съм си водил статистика ), ако ти правиш по 1 на година ,защо мислиш че всички други правят пак по толкова..........

 

На база на твои думи, които съм цитирал и по горе ..:icon_thumbup: "за миналата година съм отстранил на 6 такива Галанти точно такъв проблем" (край на цитата) (точка) .:P

И аз може и да не правя и по 1 на година, но това не е от значение в случая ..:P

 

А ти, като се опитваш да убедиш хората, че тези галанти се утрепват да пукат глави, не е лошо да водиш и статистика:good: така ще е по достоверно ..:)

За това предлагам, от тук нататък, как ти дойде такъв галант, вадиш апарата, настройваш му сУевременно таймера и снимаш спуканата глава ..

Да видим дали няма рЕзко да спаднат тази година дефектите на тоз галант ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така и така сме на темата и аз като предпоследния селски ахмак държа да се "набуча" на печицата то някой от София да е виждал въпросната колица?

Ако не се вижда добре снимчицата, че е от заключените обяви то номера за връзка е 0899922671. Малко е кофти, че е Австрийка и не се виждат добре веждите на снимките, а какво може да е отдолу не ми се мисли! :icon_crying:

post-8550-071927300 1304249847_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че не съм пуснал линка към обявата! Ето го и него но за сега само за тези с кодчетата за сайта

Обявата в мобиле

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Та последно колко глави заваряте на година , че и аз съм се засилил за дизелче??/ (поне сте му хванали чалъма на заваряне) Баща ми кара своето Л300 2.0 от 1999 г с заварена глава и от тогава само си я кара вече не знам колко хил. км.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Та последно колко глави заваряте на година , че и аз съм се засилил за дизелче??

Някой път по една на година, друг път по рядко ..:D

Хвърляй се смело и да не ти пука ..:good: Във форума е бъкано с дизелови Галанти и до сега само 1-2-ма са пукали глави ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...