valboss Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 (редакция) Е, що ще я сваляш?Вземи един чук две кила и я измаай, ма някъде отстрани, че да се чудят всички що там се е спукала... :P :lol: :icon_tongue: :icon_clown: Редактирано 29 април 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Добре за главите, ама какво става с турбините ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Добре за главите, ама какво става с турбините ? Какво трябва да става с турбините? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Аз мога да предположа какво става с тях - въртят се :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Само заради това прочетох цялата тема още един път, но никъде не видях да се твърди подобно нещо. От друга страна, моята също беше пукната на изпускателен клапан...но да го наречем съвпадение.Не е съвпадение Тошо ,а почти закономерност ..............не съм снимал други глави ,защото какво да му снимам............то е едно и също нещо ..............от сигурно 200-300 глави на такива Галанти които съм правяил, поне 100 са по един и същи начин спукани............това се разбира и по това, че водата леко ,бавно изчезва от казанчето и радиатора ,това в началото , след това ако се кара така, почва да се губи и по повечко вода и накрая вече доакто се осъзнае собственика, главата за нищо не става или претърпява 5-8-10 заварки на спуквания , на места за които Марио говори............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 29 април 2011 Сподели Публикувано 29 април 2011 Добре за главите, ама какво става с турбините ?Понякога и те се чупят...........когато прекалиш с ръчките..........ще се въздържа от постването на снимки обаче ........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Не е съвпадение Тошо ,а почти закономерност ..............не съм снимал други глави ,защото какво да му снимам............то е едно и също нещо ..............от сигурно 200-300 глави на такива Галанти които съм правяил, поне 100 са по един и същи начин спукани............Ти пък 200-300...Не разбра ли от темата, че аз съм единствения с такъв проблем :D Като се замисли човек, как и да пишат останалите, след като после никой няма да иска да купи кола със заварена глава... :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 (редакция) Ти пък 200-300...Не разбра ли от темата, че аз съм единствения с такъв проблем :D Като се замисли човек, как и да пишат останалите, след като после никой няма да иска да купи кола със заварена глава... :icon_blush:Не е така, зависи как е направена, аз съм имал случаи с заварена глава вече 9 година я карат ( нисан Съни 1.7 Д ) и няма проблем с нея , а беше "надробена" , нямаше място ,където да не беше се спукала, м/у клапаните ( всички ) ,от бренерите, в два от водачите на клапаните...........На въпросната снимка дето съм я пуснал ,я правих преди година и половина ,ако не и повече и досега няма проблем човека, тъй като продължавам да я обслужвам ..........Зависи от заварчика и от майстора ,който ти я слага след това..........Преди година правих пълен основен ремонт на мотора,турбото, помпата на Галант ЕА6А..........преди това не вървеше както трябва, пушеше ,гореше масло и вода ,не палеше и т.н. Сега това си върви доста прилично ........и горяла в софийско 6л./100км. според собственика....... Редактирано 1 Май 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Ти пък 200-300...Не разбра ли от темата, че аз съм единствения с такъв проблем :D Като се замисли човек, как и да пишат останалите, след като после никой няма да иска да купи кола със заварена глава... :icon_blush:То ако се напънеш и се замислиш малко повече, тези галанти се правят от 15 години и като вземем в предвид, че обикновено първите 10 ги кара бай Германец излиза ,че тук са масово от 5-6 години ..:DИ като вземем ето това изказване от онази тема със снимката ...за миналата година съм отстранил на 6 такива Галанти точно такъв проблем, и все на едно и също място , и точно там....... излиза, че Пламен прави такива глави от 50 години- насам ..:icon_doh:Ама то това за тебе не е важно, по важно е да прокараш твоята теза, пък после се сърдиш, че съм се заяждал с теб ..И ако трябва, прочети я и трети път темата :P за да разбереш, че не твърдя че си единственият, а че не е толкова масов проблема, колкото го изкарвате ..:good:Напълно нормално, като за средно статистически дизел в комбинация с лошо задкормилно устройство :PВсеки дизел като почнеш да го караш като хонда ви-тек, има склонност към пукане на глава .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 То ако се напънеш и се замислиш малко повече, тези галанти се правят от 15 години и като вземем в предвид, че обикновено първите 10 ги кара бай Германец излиза ,че тук са масово от 5-6 години ..:DИ като вземем ето това изказване от онази тема със снимката излиза, че Пламен прави такива глави от 50 години- насам ..:icon_doh:Ама то това за тебе не е важно, по важно е да прокараш твоята теза, пък после се сърдиш, че съм се заяждал с теб .. Защо така мислиш и на база какво мослиш така?Да речем не са 200 а 100,(не съм си водил статистика ), ако ти правиш по 1 на година ,защо мислиш че всички други правят пак по толкова.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Всеки дизел като почнеш да го караш като хонда ви-тек, има склонност към пукане на глава .. Ето това бях казал преди време в една друга полемика относно дизел/бензин. И пак ще повторя личното си мнение. Дизеловия агрегат е много добър двигател. Върви еднакво пълен/празен. Върви от ниски обороти. Гори малко. Или пали/или не пали...няма такива претенции намокрени кабели, кофти свещи, спукана капачка, палци и прочие. НО, не стават за каране от типа градско само първа/втора до червено Не, че бензиновите мотори не свършват от този тип юркане, но изкарват много повече. Дизелите не понасят заради високата степен на компресия. Вярно е, има съвременни дизелови двигатели които не са направени от стандартния чугун и матеряли, но не са и масовите. Като цяло моето заключение е, че дизеловите двигатели са за по спокоен тип шофиране. Иначе това не пречи от време на време да покажеш на някоя бензинова кола, че и печката може да върви Ще ви дам прост пример, баща ми дълги години караше турбо-дизелов автомобил и му се радваше. Станах шофьор, започнах да я карам аз и не след дълго се стигна до спукана глава. Ще кажете "дошло и е времето", да но следващия автомобил който си взех, мой си, беше дизел отново и му стопих мотора за 6 месеца. Дори когато купих колта, аз търсех дизелов автомобил, но бяха значително по скъпи от бензиновите и бюджета не стигаше, тогава случайно попаднах на малкия самурай и се вклюбих...случих на много издържлив автомобил, но той не случи на шофьор :icon_blush: Поздрави на всички Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Защо така мислиш и на база какво мослиш така?Да речем не са 200 а 100,(не съм си водил статистика ), ако ти правиш по 1 на година ,защо мислиш че всички други правят пак по толкова.......... На база на твои думи, които съм цитирал и по горе ..:icon_thumbup: "за миналата година съм отстранил на 6 такива Галанти точно такъв проблем" (край на цитата) (точка) .:PИ аз може и да не правя и по 1 на година, но това не е от значение в случая ..:P А ти, като се опитваш да убедиш хората, че тези галанти се утрепват да пукат глави, не е лошо да водиш и статистика:good: така ще е по достоверно ..За това предлагам, от тук нататък, как ти дойде такъв галант, вадиш апарата, настройваш му сУевременно таймера и снимаш спуканата глава ..Да видим дали няма рЕзко да спаднат тази година дефектите на тоз галант ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svemar Публикувано 1 Май 2011 Сподели Публикувано 1 Май 2011 Така и така сме на темата и аз като предпоследния селски ахмак държа да се "набуча" на печицата то някой от София да е виждал въпросната колица?Ако не се вижда добре снимчицата, че е от заключените обяви то номера за връзка е 0899922671. Малко е кофти, че е Австрийка и не се виждат добре веждите на снимките, а какво може да е отдолу не ми се мисли! :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svemar Публикувано 2 Май 2011 Сподели Публикувано 2 Май 2011 Извинявам се, че не съм пуснал линка към обявата! Ето го и него но за сега само за тези с кодчетата за сайта Обявата в мобиле Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedFox Публикувано 2 юли 2011 Сподели Публикувано 2 юли 2011 Та последно колко глави заваряте на година , че и аз съм се засилил за дизелче??/ (поне сте му хванали чалъма на заваряне) Баща ми кара своето Л300 2.0 от 1999 г с заварена глава и от тогава само си я кара вече не знам колко хил. км. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 юли 2011 Сподели Публикувано 2 юли 2011 Та последно колко глави заваряте на година , че и аз съм се засилил за дизелче??Някой път по една на година, друг път по рядко ..:DХвърляй се смело и да не ти пука ..:good: Във форума е бъкано с дизелови Галанти и до сега само 1-2-ма са пукали глави .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.