Премини към съдържание

Mitsubishi Galant 2.0 TDI


<Niki>

Препоръчано мнение

Относно разхода: градско във Варна 8л/100км а извън града разход 6.5 при средна скорост 100км/ч(засичана е няколк пъти при пълно-пълно на резервоара с 4 човека в колата). За 1.5 години с колата съм изминал почти 25 000км като освен основните консумативи съм сменял един носач и кормилни накрайници. Колата не е мудна за 90-те си коня (бих я сравнил с 90те коня на А4,ако не е и малко по добре, а за 110те коня на ситроен Ц5 си е даже пъргава), но в никакъв случай не очаквай чудеса от нея. Нормална градска що годе икономична кола (при 2.0 мотор и 1.4 тона на 90 коня бих казал че 8 градско не е много). Като всеки автомобил си има своите + и -. Не ми харесва само проблема с ръждата :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 90
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Относно разхода: градско във Варна 8л/100км а извън града разход 6.5 при средна скорост 100км/ч(засичана е няколк пъти при пълно-пълно на резервоара с 4 човека в колата). За 1.5 години с колата съм изминал почти 25 000км като освен основните консумативи съм сменял един носач и кормилни накрайници. Колата не е мудна за 90-те си коня (бих я сравнил с 90те коня на А4,ако не е и малко по добре, а за 110те коня на ситроен Ц5 си е даже пъргава), но в никакъв случай не очаквай чудеса от нея. Нормална градска що годе икономична кола (при 2.0 мотор и 1.4 тона на 90 коня бих казал че 8 градско не е много). Като всеки автомобил си има своите + и -. Не ми харесва само проблема с ръждата :(

 

Да...за бегачка не става, но си се движи достатъчно чевръсто за дизел.

А ръждата...не зависи от ТДИ-то, а от лмарините :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм мн сагласен, че не става за бегачка с някои подобрения винаги може повече. :drive: :icon_rock: Пък главата ще я пукне ако я прегрееш, ако не ти е добре охлаждането - оставиш без антифриз или я напъваш мн когато е студена. Като ти се кара Дизел взимай я!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм мн сагласен, че не става за бегачка с някои подобрения винаги може повече. :drive: :icon_rock: Пък главата ще я пукне ако я прегрееш, ако не ти е добре охлаждането - оставиш без антифриз или я напъваш мн когато е студена. Като ти се кара Дизел взимай я!

 

Чакам да чуя кои са въпросните подобрения с които ще стане "бегачка"..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакам да чуя кои са въпросните подобрения с които ще стане "бегачка"..

 

Освен да се "натегне" турбината, за друго не се сещам.. Но няма смисъл, да съсипваш такъв двигател. Хубаво гориво му е достатъчно, за да се държи прилично :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакам да чуя кои са въпросните подобрения с които ще стане "бегачка"..

Ще има да почакаш доста,колега,няма такива общо взето.Ти като за начало се качи го покарай така един такъв галант дизелов не е зле и после си прави пак размишления...Опа виждам сега ,че ти караш всъщност точно такъв дизелов галант...Та какво ще да кажеш спънатли е или не е ...

 

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм мн сагласен, че не става за бегачка с някои подобрения винаги може повече. :drive: :icon_rock:

Какви са тези подобрения ? А глава ако така се пукаше само от напъване на студено...

 

Освен да се "натегне" турбината, за друго не се сещам.. Но няма смисъл, да съсипваш такъв двигател. Хубаво гориво му е достатъчно, за да се държи прилично :mitsu-smiley:

Тази турбина няма как да се натегне...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Опа виждам сега ,че ти караш всъщност точно такъв дизелов галант...Та какво ще да кажеш спънатли е или не е ...

 

Ми немога да кажа, че е спанат даже си варви доста стабилно и си е паргав доста, доволен сам от мотора за тези годинки които е моя галант 1986-87 нее правен мотора и масло неми харче и е на 220 000км :mitsu-smiley:

Редактирано от <Niki>
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега май само във фантазитети е на тези километри къде казваш че е тази годин ,но това не е важно в случаят де колкото толкоз аз ти пожелавам да изминиш още толкоз без аварийно...Просто тези мотори на Галант немогат да се абгреидват ,както и бензиновите им ,аз несам майстор де ,но така сам чел на доста места... :mitsu-smiley:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

незнам,но аз съм адски предоволен от ямболския Галант ,който взех февруари месец:)-просто втори месец го карам ухилен-невероятно изживяване е и като возия,и като визия и като управление....

Като разход мога да кажа -пу!да не му е уроки!!!!!:)

Не карам спортно,освен на моменти,когато просто не се сдържам да не се изкефя:)

Вземай смело пич:)

Редактирано от dreemer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тези подобрения ? А глава ако така се пукаше само от напъване на студено...

 

Тази турбина няма как да се натегне...

 

Не съм написал само...изброих, ако си пукал глава от нещо друго сподели? Защото аз не съм сигурен че от нещо друго ще я спукаш освен от прегряване.То ако така пукаха главите от раз охооо, само стряскате хората с дизелов двигател.

 

Освен натегната турбина е добре да е свалена антената на колата, просто така за да не пречи на ускорението :icon_n_king:

 

За мен колата си върви доста добре под бегачка нямам предвид да се гониш с коли по 150 коня! Все пак е дизел и то японски демек върви. Ако си на 17 джаната няма да усетиш добре ускорението от 202-та ти нютона. сложи си едни читави 14 с по нисък профил. ако ти пречи махни и катализатора и си смени филтрите.Запуши ЕГР-а за да не се пъне и може да достигнеш до 91 коня.

Редактирано от s7anislaV
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм написал само...изброих, ако си пукал глава от нещо друго сподели? Защото аз не съм сигурен че от нещо друго ще я спукаш освен от прегряване.

 

Освен натегната турбина е добре да е свалена антената на колата, просто така не пречи на ускорението :icon_n_king:

Това за антената е доста забавно ,колеги дайте да си караме колите и колкото им е възможност толкова е то ако е можело хората навремето щели да ги понапомпат,макарче галанта има доста напомпан мотор който иска да взима него,недейте се мъчи да правите изгъзици няма да се получат можеби . Също весело посрещане на велик денските празници и много чукане ви пожелавам ....е с яичица де...

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм написал само...изброих, ако си пукал глава от нещо друго сподели? Защото аз не съм сигурен че от нещо друго ще я спукаш освен от прегряване.То ако така пукаха главите от раз охооо, само стряскате хората с дизелов двигател.

Да, пукал съм глава- смених я ! Търсих почти месец, като през това време през ръцете ми мина една от стария модел, която не става и една , която се оказа и тя спукана. В следващия собственик се спука и сменената , да не казвам, че след още година още една. Като търсих в няколко морги ми казваха, че доста хора се обаждат за тези глави. Колата преди да загрее никога не съм я карал над 2000 оборота. Абсолютно никога не е прегрявана, а и не знам как е възможно като водния радиатор е колкото на 2.5 , да не кажа по-голям. Просто проблема е конструктивен и няма нищо общо с прегряване и тормоз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, пукал съм глава- смених я ! Търсих почти месец, като през това време през ръцете ми мина една от стария модел, която не става и една , която се оказа и тя спукана. В следващия собственик се спука и сменената , да не казвам, че след още година още една. Като търсих в няколко морги ми казваха, че доста хора се обаждат за тези глави. Колата преди да загрее никога не съм я карал над 2000 оборота. Абсолютно никога не е прегрявана, а и не знам как е възможно като водния радиатор е колкото на 2.5 , да не кажа по-голям. Просто проблема е конструктивен и няма нищо общо с прегряване и тормоз.

Тук колегата е много прав ,че си е конструктивен там проблем и даже тези от мицубиши галант са го казвали сам чел ...

:mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук колегата е много прав ,че си е конструктивен там проблем и даже тези от мицубиши галант са го казвали сам чел ...

:mitsu-smiley:

 

Според мен, вероятно става въпрос аз определена партида галанти или може би такива които са произведени в "петък следобед..." , защото какво тогава се случва с другите които досега не са спукали глави...? А в същото време други галанти да пукат многократно...!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Многократно, еднократно...лошото е че се случва. Не знам дали става въпрос за партида и никой не може да каже със сигурност , но е факт , а думите "ако имах 3-4 глави, всичките щях да съм продал" са достатъчно обстоятелствени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, вероятно става въпрос аз определена партида галанти или може би такива които са произведени в "петък следобед..." ,

Според мен в Япония няма петък следобед.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук колегата е много прав ,че си е конструктивен там проблем и даже тези от мицубиши галант са го казвали сам чел ...

:mitsu-smiley:

Я дай линк към сервизният бюлетин и ние да почетем малко ..

 

 

Многократно, еднократно...лошото е че се случва. Не знам дали става въпрос за партида и никой не може да каже със сигурност , но е факт , а думите "ако имах 3-4 глави, всичките щях да съм продал" са достатъчно обстоятелствени.

Много ми е интересно, ще се ЗАпреш ли някога с тези галантови глави ? ..

Не ти ли прави впечатление, че във всяка тема за дизели все се споменават тези глави, но в крайна сметка ти си единственият който наистина е пукал глава, което по никакъв начин не е доказателство ..:D

И тази реплика на Сашо вече се изтърка :P вземи измисли нещо друго ..

Много ясно, че човек който има обяви и в мобиле и карс бг, може да продаде 3-4 глави за Галант, стига да ги има ..

Тези сайтове се четат все пак от цяла България ..:) Обаче човека ги няма и за това е продал само една глава ..:lol:

Понеже откакто го познавам, Сашо не е "зареждал" друг дизелов галант, а само бензинки (защо ли):icon_hmm:

Ми отговора е пост : защото хората си поддържат колите в изправност и си ги карат ( без да пукат глави) ..:D

На мен ми се струва, че сашо ако продава части за Ауди и 50 глави да има, всичките ще ги продаде ..:lol:

А това че и новият собственик е спукал главата, е още по сигурен признак, че колата е имала проблем с охладителната система, който така и не е отстранен при ремонта ..

Защото пък хората без такива проблеми си въртят стотици хиляди километри и не пукат глави ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се запра...??? Да съм само аз ок. :drinks: Това , че пиша само аз , според теб значи, че само на мен се е случило ли ?

А за репликата, може да питаш и Любо и той търсеше глава за някого и той го описва така. А Сашо не взима дизели, защото си е риск, понеже евтините и захвърлени за части, вече са с пукнати глави. Може да го питаш ... :)

Как така аз съм единствения, а Сашо е продал неговата на някого ? :D Много интересно и как от 5-6 обяви по сайтовете за дизели , на всичките точно главите им бяха свалени ? :icon_hmm:

Може и ремонта да не е бил качествен за следващите, за което не вярвам, а за първата ? Все пак да ме смяташ като частен случай и единствения при който се е случило е нелепо още повече ти да го твърдиш. Доколкото си спомням и от теб съм чувал, че "новите дизели" имали проблем с главите, не знам защо сега си променил мнението си. Дори като цяло не одобряваше този модел , който сега караш. :)

Всъщност няма никакво значение ...Истината е някъде по средата, а и аз никъде не съм твърдял , че този проблем е задължително условие, а по-скоро потенциална опасност. Може и да кара стотици хиляди, а може и не... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я дай линк към сервизният бюлетин и ние да почетем малко ..

 

 

Колега вие сте чели много повече от мен най-вероятно...но мисля че беше нещо ето тук-http://www.automedia.bg/news/article_113.html ако несе лъжа,па аз уж сам чел и то от много четене май-май файдата е никаква.

:mitsu-smiley:

Редактирано от staki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Недей, сега и на теб ще ти кажат ,че създаваш форумни призраци...

Интересни са мненията в тези теми... :icon_hmm:

http://www.tuning.bg/forum/viewtopic.php?t=42865&postdays=0&postorder=asc&start=30

http://clubs.dir.bg/showflat.php?Board=mitsubishi&Number=1942223616&page=12&view=collapsed&sb=5

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=11656

http://www.chasti.info/detail.php?id=6087

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Недей, сега и на теб ще ти кажат ,че създаваш форумни призраци...

Интересни са мненията в тези теми... :icon_hmm:

 

Че са призраци, призраци са ..

Ето цитат от статията дето е дал колегата

Най-често срещани повреди

Мотор: единични случаи на прегорели гарнитури на главата и скъсани ангренажни ремъци

Случаи на увеличени вибрации във волана, ръждясали спирачни съединения, блокирали спирачки на задната ос

Моделите от г. на пр. 2000 са викани обратно в сервизите на компанията, поради бързо износване на носачите и проблеми с резервоара

Никъде не видях да пише за масово спукани глави, както се опитваш да ни убедиш ..:D

А мненията в тези теми дето си дал, изобщо не са интересни, а са пълни с глупости, трябваше първо да ги прочетеш ..

И във двете теми Пламен говори, че пукането на глави е често срещано при дизелите като цяло, а не конкретно за Галант ..

А двете обяви са единични случаи, даже едната е за по старият мотор ..

Ако Галанта пукаше глави както ви се иска на теб и Пламен :P форумът трябваше да е пълен с обяви ..

Пак ти казвам, твоите любими ВАГ пукат много по често глави от Галанта и тези след 97г. така качествено ги пукат, че не подлежат на заваряване ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ВАГ моторите изобщо не ме интересуват и не касаят темата дори.

Колкото и да ти се иска да са призраци нещата , за съжаление не са такива . Това ,че във форума не всеки пише за такива проблеми не е особено показателно. Ако ти се наложи да потърсиш глава за някой клиент, сам ше се убедиш.

Мога да ти пожелая единствено приятно прекарване на празниците ! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Весели празници и на теб ..:drinks:

Ако се наложи да търся глава, ще я намеря веднага :P ама едва ли ще се наложи ..:D

Само да попитам: Как тъй, когато един- двама пишат във форума, че са успяли да спукат глава става "показателно" че Галантите много пукат глави, а когато не пишат много хора, не било показателно ? ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всеки един дизелак има потенциална опасност от това да спука глава. При дизелът не може човек просто да запали и веднага да тръгне, за разлика от повечето бензинови коли. Дизелът има нужда и от определен начин на шофиране. Например е напълно недопустимо да се засили човек по нанадолно по магистралата с дизелова кола и да я пусне по инерция в продължение на определено време. За разлика от бензина, който няма проблем при този тип шофиране, дизелът има. И много шофери правят точно така. При такова шофиране дизеловият двигател, както знаете, има способността рязко да намалява работната температура поради наличието на интеркулера. Именно това рязко намаляване на градусите при работа и след това отново вкарването му в работен режим го съсипва. И да , Марио64 е прав, че при ВАГ спуканите глави са повече отколкото при митсубиши, но като се съпостави на броя произведени коли, е напълно нормално - все пак там имаме фолксваген, ауди, шкода, сеат и т.н. При стотици хиляди произведени коли на година, е да все ще се намери некоя друга спукана глава :D

Редактирано от naso
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...