autogad Публикувано 20 февруари 2011 Сподели Публикувано 20 февруари 2011 (редакция) Ввземай :mitsu-smiley: спейс стар 2003-2005г . Аз такава имам - бензин 1.3 или 1.6Да не е над 100к/с (малък данък), нисък разход 5-5.5л/100км = 11-12лв/100км извън градско. Ако му сложиш и газ 6-7/100км по-икономичен начин за предвижване сС японска кола, сравнително нова за нашия стандарт НЯМА :icon_thumbup: евтина поддръжка! (колкото на голф 3 93г.)Части по моргите май все още няма много :D ,но докато ти се наложи нещо, тя ще е доста дърта вече :D (ще разбереш какво е здрав японец) :good: Редактирано 21 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 20 февруари 2011 Сподели Публикувано 20 февруари 2011 вземай :mitsu-smiley: спейс стар 2003-2005г ( аз такава имам) бензин 1.3 или 1.6 да не е над 100к/с (малък данък) нисък разход 5-5.5л/100км = 11-12лв/100км извън градско ако му сложиш и газ 6-7/100км по-икономичен начин за предвижване с японска кола сравнително нова за нашия стандарт НЯМА :icon_thumbup: евтина поддръжка (колкото на голф 3 93г.)части по моргите май все още няма много :D ,но докато ти се наложи нещо тя ще е доста дърта вече :D (ще разбереш какво е здрав японец) :good:Мда има нещо вярно ... само дето не е точно "Японец" но си е добра машинка . :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 (редакция) Мда има нещо вярно ... само дето не е точно "Японец" но си е добра машинка . :icon_thumbup: Наполовина холандец, май че ? Но пак си е японец :first: :D Редактирано 21 февруари 2011 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 21 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2011 Ввземай :mitsu-smiley: спейс стар 2003-2005г . Аз такава имам - бензин 1.3 или 1.6Да не е над 100к/с (малък данък), нисък разход 5-5.5л/100км = 11-12лв/100км извън градско. Ако му сложиш и газ 6-7/100км по-икономичен начин за предвижване сС японска кола, сравнително нова за нашия стандарт НЯМА :icon_thumbup: евтина поддръжка! (колкото на голф 3 93г.)Части по моргите май все още няма много :D ,но докато ти се наложи нещо, тя ще е доста дърта вече :D (ще разбереш какво е здрав японец) :good:Благодаря ти, autogad,Много хубаво предложение!Спейсът е по-голям от колта и ще е, надявам се, също толкова здрав и пъргав!Ще трябва и газово , обаче... Гледам, че има в Германия с ГИ (LPG)за около между 6 и 7 000 евро.А защо казват, че е и холандец тоя японец? В Холандия ли ги правят?А имате ли наблюдения за лансера? Гледам, че и той е със същите кончета (под 100). И него го хвалят!Също с ГИ и струва даже малко по-евтино... Дали не е по-добър за града? По-пъргав и с по-добра возия?Кой е по добрият вариант? :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 (редакция) :mitsu-smiley: Колега остани верен на марката е моят съвет, избери звездата даже и с френски дизел е супер кола, то всъщност френските дизели са си ок, коли като немогат да правят поне двигатели могат . Маздата също е добро решение, там обаче има 2 недостатъка, адски неудобни предни седалки + често срещано- счупени механизми за регулиране по височина, волана е странен- лек на място и твърд в движение,другото за премаси е че са доста шумни вътре, то и спейса е до някъде така но е доста по добре, седлките са му най-комфортни от на всичките ти изброени възможности, и е много по приятен за шофиране. За другите марки няма да коментирам, все са хубави коли за парите си, но аз ти казвам това което съм карал и още карам. Митсубиши спейс стар е правилната кола, само много внимавай за съединителя, там е големия проблем, цената е ужасно висока около 2000лв , но ако си е наред и дума да не става за сравнение с маздата- там трябва си културист да се бориш със съединител, волан и седалка :icon_box: ,.... на спейса съединителя си е класика, мек, лек, а двигателя много икономичен, тих, и доста бърз, типичен турбо дизел. И двете коли си имат + и - , аз си смених спейса със нов колт и съм много доволен че останах верен на марката пък жена ми съм е наказал да си кара маздата :rulez: Разгледай форума на мазда за повече инфо. твърдо ДА за спейса от мен и защо не и мазда. Каризмата си е 1:1 като спейса но по различна на външен вид, разликата е само купето. Успех :mitsu-smiley: ей тука да се насладиш на приятният звук на ди-д.: разход смесено Лондонско каране 5-6.5/100 л/км. Редактирано 21 февруари 2011 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 (редакция) утре ще запиша моята звездичка ,но за жалост няма да се чува звука (не че няма да има звук , а просто тя работи безшумно като "бавно планинско ручейче" ) :mitsu-smiley: само дето не знам как ще го намаля до толкова, че да мога да го сложа тук? Редактирано 21 февруари 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 21 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2011 :mitsu-smiley: Колега остани верен на марката е моят съвет, избери звездата даже и с френски дизел е супер кола, то всъщност френските дизели са си ок, коли като немогат да правят поне двигатели могат . Маздата също е добро решение, там обаче има 2 недостатъка, адски неудобни предни седалки + често срещано- счупени механизми за регулиране по височина, волана е странен- лек на място и твърд в движение,другото за премаси е че са доста шумни вътре, то и спейса е до някъде така но е доста по добре, седлките са му най-комфортни от на всичките ти изброени възможности, и е много по приятен за шофиране. За другите марки няма да коментирам, все са хубави коли за парите си, но аз ти казвам това което съм карал и още карам. Митсубиши спейс стар е правилната кола, само много внимавай за съединителя, там е големия проблем, цената е ужасно висока около 2000лв , но ако си е наред и дума да не става за сравнение с маздата- там трябва си културист да се бориш със съединител, волан и седалка :icon_box: ,.... на спейса съединителя си е класика, мек, лек, а двигателя много икономичен, тих, и доста бърз, типичен турбо дизел. И двете коли си имат + и - , аз си смених спейса със нов колт и съм много доволен че останах верен на марката пък жена ми съм е наказал да си кара маздата :rulez: Разгледай форума на мазда за повече инфо. твърдо ДА за спейса от мен и защо не и мазда. Каризмата си е 1:1 като спейса но по различна на външен вид, разликата е само купето. Успех :mitsu-smiley: ей тука да се насладиш на приятният звук на ди-д.: разход смесено Лондонско каране 5-6.5/100 л/км. Благодаря, tonino_93,Значи френски дизел! Че кое му е лошото! :icon_thumbup: Но, ако смяната на съединителя е 2000 -3000 лв. Наистина не виждам смисъл! Иначе, звукът е повече от прекрасен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 21 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 21 февруари 2011 утре ще запиша моята звездичка ,но за жалост няма да се чува звука (не че няма да има звук , а просто тя работи безшумно като "бавно планинско ручейче" ) :mitsu-smiley: само дето не знам как ще го намаля до толкова, че да мога да го сложа тук? :icon_clap: Много гаден номер на autogad! :icon_n_king: И все пак - спейс стар или лансер? ( Но с газово...) :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 21 февруари 2011 Сподели Публикувано 21 февруари 2011 :mitsu-smiley: space star :mitsu-smiley: колега, лансер ако намериш 04-08 те са много готини,... а за съединителя пробваш колата и ако е ок не те притеснява че е скъп. Успех и да се похвалиш :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 22 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2011 :mitsu-smiley: space star :mitsu-smiley: колега, лансер ако намериш 04-08 те са много готини,... а за съединителя пробваш колата и ако е ок не те притеснява че е скъп. Успех и да се похвалиш :icon_thumbup:ок, Tonino, но нали ще дойде време за смяна рано или късно... Гледам в Мобилето има лансери с ГИ (LPG) 2004, 6000е. Не е ли по-добре?Или ти си върл привърженик на дизела... :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 :mitsu-smiley: :icon_n_king: определено е по добре лансера, по нова кола е, по тиха вътре, по стабилна ще е по завойте, и да ти кажа ще да е икономична почти като спейс дизел, и може би няма да има така скъп съединител. Аз съм привърженик на тезата че ако е кола за семейството (около 50км дневно)- Бензин, или кола за бизнеса(над 100км дневно) дизел. Това е, спейса е супер но трябва да се вземе в предвид дали иконоията от това че е дизел ще покрие разхода за смяна на съединителя в бъдеще???!!! Аз моят спейс който го видя от клипчето го карах 3 месеца( 8000км) и съм впечатлен колко хубава кола е за парите си, но дойде време за обслужване и реших да си оставя обслужената вече премаси и си взех един колт 1.3 бензин за бизнеса, така ми струва 2лири на ден повече от дизела което не е страшно. Най-добре си пробвай всичките коли който си харесал и така ще познаеш коя е твойта. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
COLT4o Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 баща ми има спейс стар 1.8 GDI, много бяга въпреки размерите си, много здрава и издържлива кола, 2000 година е и нищо не е сдало багажа още, имаше малък проблем с дроселната клапа но го оправихме почти без пари. Но от вътре на мен лично ми е дървена. За колта и спейс стара знам, че са сглобявани в холандия. Иначе частите са скъпи (ако някой ти каже че не са му скъпи, значи просто стандарта му е добър), но аз мисля че лансера е по добър във всяко едно отношение - съединителя имаш 100 000 км. да събираш пари за него докато го изхабиш, и то сигурно само феродовия диск ще е за смяна. Ето малко цени на части на спейс стар: 1. феродов диск за съединител - 180 лв.2. Съединител к-т - 390 лв.3. каре - 75 лв.4. гарнитура глава - 53 лв.5. ангренажен ремък - 107 лв.6. шарнир - 20 лв.Не можах да намеря амортисьори ама са около 140 лв. единия.Частите за лансер са малко по-скъпи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 22 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2011 :mitsu-smiley: :icon_n_king: определено е по добре лансера, по нова кола е, по тиха вътре, по стабилна ще е по завойте, и да ти кажа ще да е икономична почти като спейс дизел, и може би няма да има така скъп съединител. Аз съм привърженик на тезата че ако е кола за семейството (около 50км дневно)- Бензин, или кола за бизнеса(над 100км дневно) дизел. Това е, спейса е супер но трябва да се вземе в предвид дали иконоията от това че е дизел ще покрие разхода за смяна на съединителя в бъдеще???!!! Аз моят спейс който го видя от клипчето го карах 3 месеца( 8000км) и съм впечатлен колко хубава кола е за парите си, но дойде време за обслужване и реших да си оставя обслужената вече премаси и си взех един колт 1.3 бензин за бизнеса, така ми струва 2лири на ден повече от дизела което не е страшно. Най-добре си пробвай всичките коли който си харесал и така ще познаеш коя е твойта. :mitsu-smiley:Хубав отговор!Благодаря! :icon_clap: Колта си е страхотен, само да не гореше толкова! :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 баща ми има спейс стар 1.8 GDI, много бяга въпреки размерите си, много здрава и издържлива кола............съединителя имаш 100 000 км. да събираш пари за него докато го изхабиш, и то сигурно само феродовия диск ще е за смяна. Ето малко цени на части на спейс стар: 1. феродов диск за съединител - 180 лв.2. Съединител к-т - 390 лв..............Колега, така е на GDI, което пък има съвсем различни драматургии.... Там кутията и съединителят са различни от тези на дизела.... Иначе да, има 100 000 живот, но не се знае в коя част на 100те се намира - може да е в последните 5%...... Колега, много е трудно да се даде отговор на въпросът дали да е лансер или стар... Зависи за какво ще ползваш колата... С моето домочадие бих взел старчето, но ако бях ерген да задявам девойки - бих взел лансера..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 22 февруари 2011 Сподели Публикувано 22 февруари 2011 баща ми има спейс стар 1.8 GDI, много бяга въпреки размерите си, много здрава и издържлива кола, 2000 година е и нищо не е сдало багажа още, имаше малък проблем с дроселната клапа но го оправихме почти без пари. Но от вътре на мен лично ми е дървена. За колта и спейс стара знам, че са сглобявани в холандия. Иначе частите са скъпи (ако някой ти каже че не са му скъпи, значи просто стандарта му е добър), но аз мисля че лансера е по добър във всяко едно отношение - съединителя имаш 100 000 км. да събираш пари за него докато го изхабиш, и то сигурно само феродовия диск ще е за смяна. Ето малко цени на части на спейс стар: 1. феродов диск за съединител - 180 лв.2. Съединител к-т - 390 лв.3. каре - 75 лв.4. гарнитура глава - 53 лв.5. ангренажен ремък - 107 лв.6. шарнир - 20 лв.Не можах да намеря амортисьори ама са около 140 лв. единия.Частите за лансер са малко по-скъпи. на спейс стср след 2003г 1.6 :first: 1. съединител к-т валео 329 лв. 2. карето пак е около 50-60лв3. ангренажен ремък мицубоши-28лв4. обтяжна ролка NTN 57 лв.5. маслен филтър 9 лв6. количество масло което събира мотора 3.2литра (това е ремонта основно на японците :D )7. въздушен филтър 15лв по (клен) мисля ,че малко европейски коли се доближават по цени с звездичката, за дизел цените са многократно по високи.за разход на гориво в лева мисля ,че го осъдихме по в началото (от газов инжекцион по евтино предвижване няма ,освен метан ,но това е друга тема) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 22 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2011 на спейс стср след 2003г 1.6 :first: 1. съединител к-т валео 329 лв. 2. карето пак е около 50-60лв3. ангренажен ремък мицубоши-28лв4. обтяжна ролка NTN 57 лв.5. маслен филтър 9 лв6. количество масло което събира мотора 3.2литра (това е ремонта основно на японците :D )7. въздушен филтър 15лв по (клен) мисля ,че малко европейски коли се доближават по цени с звездичката :first:, за дизел цените са многократно по високи.за разход на гориво в лева мисля ,че го осъдихме по в началото (от газов инжекцион по евтино предвижване няма ,освен метан ,но това е друга тема)Много подробни, прецизни и отговорни съвети получих Благодаря на всички! Сериозен форум :first:Браво! Ще трябва да покарам Стар и Лансер. От Вас разбирам, че Стар е малко по-голямата кола... И си мисля, че ако е така, за града ще по-удобен и пъргав - Лансера. А той си има отделен багажник и вероятно за ГИ ще е по-удобно да се разположи там... При евентуални миризми и т.н. все пак, ще има преграда. От Германия съм решил да го взема и ще търся да е с газово, но ще видим какво ще излезе... Понякога отиваш за Лансер, но се оказва, че има запазен и хубав Стар... :good: Що да не го взема?! Ако има още мнения - ще ми е приятно да ги чуя! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 26 февруари 2011 Сподели Публикувано 26 февруари 2011 Колега,защо не се замислиш примерно и за един Аутлендър.За мен от всички модели на :mitsu-smiley: това е най-универсалният.Предлага наистина всичко,което трябва на един човек.Пък и гледам намират се на по 11-12000лв,така че,може би ако си късметлия ще намериш нещо в бюджета си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 27 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2011 Колега,защо не се замислиш примерно и за един Аутлендър.За мен от всички модели на :mitsu-smiley: това е най-универсалният.Предлага наистина всичко,което трябва на един човек.Пък и гледам намират се на по 11-12000лв,така че,може би ако си късметлия ще намериш нещо в бюджета си.Мислех си, че са по-скъпи...Не са ли и големички за града... А подръжката... Няма ли с Лансера или Стара да е значително по-икономично? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 28 февруари 2011 Сподели Публикувано 28 февруари 2011 Ами моята евридейка е Нисан Максима и да ти кажа вече нищо не ми се вижда голямо :D .А се оправям с нея в града.Какво според теб значи поддръжка?Обзалагам се,че един Аутлендър е много по-здрав и от Лансъра и от Стара.То ако е за Стар ,да ти давам моя Колт,ем ще караш доста по-нова кола,с гарантирано малко километри, с нисък данък,евтина поддръжка и малък(сравнително) разход.Не мисля ,че и на габарити Аутлендъра е по-голям от един Лансър.А и позицията на водача е по-висока,което има своите предимства.За окачване да не говорим.За разхода на гориво вече трябва да се изкаже някой собственик на Аутлендър.А и една кола като не се разваля,не можем да говорим за скъпа поддръжка.Нали това е идеята,поне според мен, като купуваме автомобил.Да е възможно най-надежден и в най-добро състояние.Лично аз като си купувах последната кола знаех какво искам-голям японска кола.За нещастие не можах да намеря читав Галант в бюджета който имах(моя грешка,че не потърсих първо тука във форума) и взех Нисана поради състоянието му, в което се намираше и понеже отговаряше на моите условия.Карам го вече 4-та година,минал съм 110 000км. с него и дотука съм дал 400лв. общо за ремонти.Демек по 100лв. на година.Не ми се вижда много честно казано,все пак колата е на 15 години.Мотора е с верига,нещо което беше много важно като купувах и Колта,та разходите по поддръжката са сведени до минимум от самият производител.Обяснявам малко по-надълго,за да стане ясно какво аз гледам, като купувам кола.И това ме е спасило от доста излишни разходи във времето.Та мисълта ми е,че при покупка на автомобил трябва предварително да се запознаеш със силните и слабите страни на моделите които си харесал(което междувпрочем правиш ) и оттам насетне много,ама много да внимаваш при огледа на съответният автомобил.А една възможност в повече никога не е излишна.Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 1 март 2011 Автор Сподели Публикувано 1 март 2011 Ами моята евридейка е Нисан Максима и да ти кажа вече нищо не ми се вижда голямо :D .А се оправям с нея в града.Какво според теб значи поддръжка?Обзалагам се,че един Аутлендър е много по-здрав и от Лансъра и от Стара.То ако е за Стар ,да ти давам моя Колт,ем ще караш доста по-нова кола,с гарантирано малко километри, с нисък данък,евтина поддръжка и малък(сравнително) разход.Не мисля ,че и на габарити Аутлендъра е по-голям от един Лансър.А и позицията на водача е по-висока,което има своите предимства.За окачване да не говорим.За разхода на гориво вече трябва да се изкаже някой собственик на Аутлендър.А и една кола като не се разваля,не можем да говорим за скъпа поддръжка.Нали това е идеята,поне според мен, като купуваме автомобил.Да е възможно най-надежден и в най-добро състояние.Лично аз като си купувах последната кола знаех какво искам-голям японска кола.За нещастие не можах да намеря читав Галант в бюджета който имах(моя грешка,че не потърсих първо тука във форума) и взех Нисана поради състоянието му, в което се намираше и понеже отговаряше на моите условия.Карам го вече 4-та година,минал съм 110 000км. с него и дотука съм дал 400лв. общо за ремонти.Демек по 100лв. на година.Не ми се вижда много честно казано,все пак колата е на 15 години.Мотора е с верига,нещо което беше много важно като купувах и Колта,та разходите по поддръжката са сведени до минимум от самият производител.Обяснявам малко по-надълго,за да стане ясно какво аз гледам, като купувам кола.И това ме е спасило от доста излишни разходи във времето.Та мисълта ми е,че при покупка на автомобил трябва предварително да се запознаеш със силните и слабите страни на моделите които си харесал(което междувпрочем правиш ) и оттам насетне много,ама много да внимаваш при огледа на съответният автомобил.А една възможност в повече никога не е излишна.Успех.Благодаря, Илия! Колко е годишен твоят Колт и колко гори в града? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilia stoykov Публикувано 1 март 2011 Сподели Публикувано 1 март 2011 (редакция) Вчера навърши точно 4 години.2007-а е.Гори около 6,5-7/100 градско при нормални условия.В момента към 8 понеже е доста студено.В общи линии колата се кара почти всеки ден,но минава малко километри(жена ми я кара) и смятам че е добър разхода.Извънградско,при нормално каране (100-110 на двулентовия и 130-140 на магистрала) с климатик гори 5,2-5,4.Това не е по борд компютър,който не знам защо, показва повече,а е правено по стария метод пълен-пълен резервоар.Бургас-София се минава с 20-22 литра.В интерес на истината,като го купих,първите 5-6000 км. гореше около 9,при положение,че тези километри съм ги карал само лично аз и не е вдигано над 3000 оборота с колата.Помислих,че нещо е развалена колата,но после като се поразработи мотора си слезе до заводските параметри.Двигателят е 1,3 95 коня,бензин. Редактирано 1 март 2011 от ilia stoykov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ruve Публикувано 3 март 2011 Автор Сподели Публикувано 3 март 2011 Вчера навърши точно 4 години.2007-а е.Гори около 6,5-7/100 градско при нормални условия.В момента към 8 понеже е доста студено.В общи линии колата се кара почти всеки ден,но минава малко километри(жена ми я кара) и смятам че е добър разхода.Извънградско,при нормално каране (100-110 на двулентовия и 130-140 на магистрала) с климатик гори 5,2-5,4.Това не е по борд компютър,който не знам защо, показва повече,а е правено по стария метод пълен-пълен резервоар.Бургас-София се минава с 20-22 литра.В интерес на истината,като го купих,първите 5-6000 км. гореше около 9,при положение,че тези километри съм ги карал само лично аз и не е вдигано над 3000 оборота с колата.Помислих,че нещо е развалена колата,но после като се поразработи мотора си слезе до заводските параметри.Двигателят е 1,3 95 коня,бензин.Оше се чудя дали си заслужава... Моят колт е 15г по-стар :icon_doh: и гори с 1-2 л. повече...Е, новият сигурно е по-широк, а и по-бърз...Но приблизително еднакви. Каква е цената на която би го продал? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 6 март 2011 Сподели Публикувано 6 март 2011 (редакция) Много подробни, прецизни и отговорни съвети получих Благодаря на всички! Сериозен форум :first:Браво! Ще трябва да покарам Стар и Лансер. От Вас разбирам, че Стар е малко по-голямата кола... И си мисля, че ако е така, за града ще по-удобен и пъргав - Лансера. А той си има отделен багажник и вероятно за ГИ ще е по-удобно да се разположи там... При евентуални миризми и т.н. все пак, ще има преграда. От Германия съм решил да го взема и ще търся да е с газово, но ще видим какво ще излезе... Понякога отиваш за Лансер, но се оказва, че има запазен и хубав Стар... :good: Що да не го взема?! Ако има още мнения - ще ми е приятно да ги чуя! :drinks: Не се залъгвайте да вземате кола с поставен от чужбина газов инжекцион.1. самия ГИ там е много скъп (съответно и качествен) ,но тук някой не могат да се донастройват и няма части за тях.2. щом е сложена газ на техния стандарт и заплати ( колата задължително е на безброй километра)3. Щом е на безброй километра започват сериозните ремонти и така нататък .............. Вземи или чист бензин и тук му сложи ГИ или поне ГИ да е слаган в БГ :mitsu-smiley: колт не е лош вариант, с малко по малък багажник пак е японец :mitsu-smiley: :icon_clap: :icon_dance: Редактирано 6 март 2011 от autogad Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 Не се залъгвайте да вземате кола с поставен от чужбина газов инжекцион.1. самия ГИ там е много скъп (съответно и качествен) ,но тук някой не могат да се донастройват и няма части за тях.2. щом е сложена газ на техния стандарт и заплати ( колата задължително е на безброй километра)3. Щом е на безброй километра започват сериозните ремонти и така нататък .............. Вземи или чист бензин и тук му сложи ГИ или поне ГИ да е слаган в БГ :mitsu-smiley: колт не е лош вариант, с малко по малък багажник пак е японец :mitsu-smiley: :icon_clap: :icon_dance:Kолега с точка 1 не мога да се съглася, защото е много общо казано...дори хипотетично. В повечето случаи уредбите са идентични с нашите и подръжката не е проблем. Просто е хубаво да се провери преди покупката, как, къде и кой ще осигури обслужването на дадена система вече на автомобила. Другите две условия също са евентуални. Важно е да се гледа и да се внимава какво се купува. Вероятността да имаш проблем с ГИ дори монтиран в БГ не е малка, защото това зависи от какви майстори е попаднал собственика при монатажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autogad Публикувано 7 март 2011 Сподели Публикувано 7 март 2011 Kолега с точка 1 не мога да се съглася, защото е много общо казано...дори хипотетично. В повечето случаи уредбите са идентични с нашите и подръжката не е проблем. Просто е хубаво да се провери преди покупката, как, къде и кой ще осигури обслужването на дадена система вече на автомобила. Другите две условия също са евентуални. Важно е да се гледа и да се внимава какво се купува. Вероятността да имаш проблем с ГИ дори монтиран в БГ не е малка, защото това зависи от какви майстори е попаднал собственика при монатажа.Доколкото разбрах колегата ще ходи лично да си я взема от "горе" как да разбере всички тези неща ако не знае какъв софт трябва,повечето не могат да се пробват преди покупка, пък и там има "магьосници " които въртят километражи и замазват пред-продажбено . :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.