Премини към съдържание

Изоставените автомобили в България


Препоръчано мнение

Здравейте!

Всички сте виждали изоставени автомобили, нали? Пред блоковете, по улиците, по селата... те ръждясват, заемат ценни паркоместа, а никой не се сеща да ги прибере. Да, голяма част от тях са купчини скрап, годни само за претопяване, но има и уникати, които могат да бъдат спасени ако попаднат навреме в правилните ръце. Да ги откриеш навреме обаче в повечето случаи е чист късмет. И така, реших да направя сайт, в който да бъде събрана информация за изоставените автомобили в България. Ще има снимки, информация за местоположението и всякаква друга полезна информация за колите. Искам да ви помоля да снимате изоставените автомобили на които попадате и да поствате снимките им тук заедно с информация за местоположението им. Колкото повече хора помогнат, толкова по-голям шанс ще има заедно да успеем да спасим поне една част от автомобилите, които наистина заслужават да бъдат спасени. :)

 

П.П. Поствайте само актуални снимки, а не правени миналия век...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Всички сте виждали изоставени автомобили, нали? Пред блоковете, по улиците, по селата... те ръждясват, заемат ценни паркоместа, а никой не се сеща да ги прибере. Да, голяма част от тях са купчини скрап, годни само за претопяване, но има и уникати, които могат да бъдат спасени ако попаднат навреме в правилните ръце. Да ги откриеш навреме обаче в повечето случаи е чист късмет. И така, реших да направя сайт, в който да бъде събрана информация за изоставените автомобили в България. Ще има снимки, информация за местоположението и всякаква друга полезна информация за колите. Искам да ви помоля да снимате изоставените автомобили на които попадате и да поствате снимките им тук заедно с информация за местоположението им. Колкото повече хора помогнат, толкова по-голям шанс ще има заедно да успеем да спасим поне една част от автомобилите, които наистина заслужават да бъдат спасени. :)

 

П.П. Поствайте само актуални снимки, а не правени миналия век...

 

Готино, браво.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали не се надяваш на нещо по-различно от Москвич,Жигули,Лада и тук-таме някой стар Опел,но като попиташ съседите и ти казват,че не си първия който пита и собственика на колата(дядо на 80 години),не я продава, а си я наглежда от време на време и не иска и да чува да я продаде. Много вероятно е по селата да намериш някое скрито съкровище,отколкото в града.Успех с интересното начинание.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Ето едно попадение. Много жалко за колата, а още повече за собственика и.

http://media.snimka.bg/8066/022387948.jpg?r=0

Редактирано от Emil Dimitrov
Поправен линк.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Ето и от мен:

 

Един дядо Галант!

Намира се в София, жк. Дружба 2, пред бл. 419

 

 

 

 

 

http://s01o.snimka.b...s/galant.573765 - качил съм снимките му тук, защото са големи и не може да се прикачат всичките във форума !

 

Предпочитам да си останат в реалния размер!

Редактирано от s01o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Я, този е като моя! Мислех че не са останали вече... Жалко, видели са му сметчицата от каране и са го оставили...

Редактирано от steam
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето едно попадение. Много жалко за колата, а още повече за собственика и.

http://media.snimka.bg/8066/022387948.jpg?r=0

Ауууу, срамота...този е за обесване надолу с главата...

Този е според мен най-сполучливия модел на Галант!!!!

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ауууу, срамота...този е за обесване надолу с главата...

Този е според мен най-сполучливия модел на Галант!!!!

Подкрепям изцяло - това е истинския, чистокръвен, 100 % ГАЛАНТ! :mitsu-smiley:

Жалко, че все по-малко хора го оценяват втурнали се към "нови" и чупливи автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям изцяло - това е истинския, чистокръвен, 100 % ГАЛАНТ! :mitsu-smiley:

Жалко, че все по-малко хора го оценяват втурнали се към "нови" и чупливи автомобили.

Благодаря ви зя обективните мнения. За мен това е човек осъществил веднъж мечтата, си и я зарязал. Тази кола стои неподвижна поне от юли 2010.

Редактирано от iskrata78
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз навремето гледах такова Мицубиши /хечбек/ как пет години седя зад един блок. Накрая клекна цялото горкото.:icon_crying:

По едно време разпитвах за собственика, но никой нищо не знаеше.

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви зя обективните мнения. За мен това е човек осъществил веднъж мечтата, си и я зарязал. Тази кола стои неподвижна поне от юли 2010.

Ако можеш да издириш собственика и да я купиш, хем него ще го отървеш, хем колата ще отървеш от него, а и ти ще си доволен да имаш истински Галант! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно така ще направя, че ми е жал за колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Този е според мен най-сполучливия модел на Галант!!!!

И не само според теб, просто не подозираш колко много истина има в думите ти ..:icon_thumbup:

Лошото е, че май никога вече няма да се повтори този успех ..:(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След 15-16 години като се пенсионирам ще се отдам изцяло на възстановяването на такива коли!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И не само според теб, просто не подозираш колко много истина има в думите ти ..:icon_thumbup:

Лошото е, че май никога вече няма да се повтори този успех ..:(

Как да не подозирам Бай Марине :D

Девет пълни години карах такъв. Щях ли да го държа ако беше иначе??? Просто ме досрамя :icon_angel:

Започнах с Е15 Роял. Всички екстри. Изпусна ми гумения ботуш на единия амортисьор. Те бяха

с електронен контрол на окачването, дисплейче с три положения на купето и два режима на амортисьорите.Имаше си отделно компресорче което ги помпаше. Като ми казаха, че един такъв струва 800 долара и се чака 3 месеца, аз сметнах, че четирите струват повече от колата :D

Купих Е33 Лимитед едишън. Един братовчед на жената се огледа в него - дай го та дай го..

Мир да е ..дадох го. Веднага си взех същия като на снимката, маслено зелен. 9 години. Един кормилен накрайник, два шарнира на носачите, те са отделно и един лагер на предна главина. Лагера става от скоростна кутия на Шкода Мадара. Струваше 7 /седем/ лева!!!

Правят се на струг две дистанционни втулки по 0.9 мм от двете страни защото е 1.8 мм по-тесен. Това е. А, и един акумулатор, и едни свещи.Оп и един семеринг на рейката. Със се акумулатора няма 200 лв. всичко. Как па веднъж нещо не рече, че неще....

Сега този EA6W вози по-твърдо, седалките му са по-корави, а за окачването..знаете колко носачи, щанги и шарнири са и отпред и отзад. По-красив е новия особено отпред и ...по-млад :D

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
http://mixti.snimka.bg/automobiles/zabraven.577926 Незнам ама така да зарежеш кола не е лесно според мен! :icon_censored:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тоя черния, варненския е мноого добър! Всеки ден минавам покрай него и дори изоставен ме радва, кой го знае преди 10 години какъв звяр е бил! Отзад е с две цеви Ремус (инкрустиран надпис), чистачка на задния джам...абе тежък е Галанте-ца!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На един софийски булевард от 3-4 години има един изоставен Лансер .

Миналото лято пратих писмо на КАТ, в което написах регистрационния номер и учтиво помолих, без да предоставят лични данни, да ми съдействат да намеря собственика на колата. Отговорът беше нещо в смисъл, че не можели да предоставят лични данни и толкоз. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

тоя черния, варненския е мноого добър! Всеки ден минавам покрай него и дори изоставен ме радва, кой го знае преди 10 години какъв звяр е бил! Отзад е с две цеви Ремус (инкрустиран надпис), чистачка на задния джам...абе тежък е Галанте-ца!

 

Свързах се със собственика на колата преди две седмици и се оказа, че Галанта е със слабия 4G63 - 109 коня с един разпределителен вал и 8 клапана. Седи си така, понеже компютъра му е изгорял, а не е лесно да се намери друг, поне не на приемлива цена... Сега търся компютър и когато намеря най-вероятно ще спася едно Мицубиши, което е сред колите, които "заслужават да бъдат спасени", както написах в първия пост. :) А след някоя друга година ще стане и ретро автомобил. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Свързах се със собственика на колата преди две седмици и се оказа, че Галанта е със слабия 4G63 - 109 коня с един разпределителен вал и 8 клапана. Седи си така, понеже компютъра му е изгорял, а не е лесно да се намери друг, поне не на приемлива цена... Сега търся компютър и когато намеря най-вероятно ще спася едно Мицубиши, което е сред колите, които "заслужават да бъдат спасени", както написах в първия пост. :) А след някоя друга година ще стане и ретро автомобил. :D

Колега, ще се радвам ако моята снимка ти е помогнала да спасиш едно бижу, и дано го видим скоро в движение. Успех в начинанието, :icon_clap: а аз продължавам да търся още екземпляри. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Колеги, черния Галант няма да бъде спасен, поне не от мен... След доста опити в крайна сметка се срещнах със собственика и огледах колата - оказа се, че е в много по-лошо състояние, отколкото изглежда. Обиколила е доста сервизи заради проблеми с работата на бензин (да, била е с газова уредба). "Майсторите" не могат да открият какъв е проблема, докато един от тях не забелязва, че инжекторите не работят и открива, че компютъра е изгорял. Оттогава колата стои на паркинга и някакъв познат на собственика "се занимава" с нея. Работено е варварски, има изтръгнати кабели и липсват части (не се знае къде са...). И ръждата я е нападнала, но това е най-малкия и проблем... Жалко за хубавата кола! :icon_censored:

 

Ето снимка на двигателя: :link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, черния Галант няма да бъде спасен, поне не от мен... След доста опити в крайна сметка се срещнах със собственика и огледах колата - оказа се, че е в много по-лошо състояние, отколкото изглежда. Обиколила е доста сервизи заради проблеми с работата на бензин (да, била е с газова уредба). "Майсторите" не могат да открият какъв е проблема, докато един от тях не забелязва, че инжекторите не работят и открива, че компютъра е изгорял. Оттогава колата стои на паркинга и някакъв познат на собственика "се занимава" с нея. Работено е варварски, има изтръгнати кабели и липсват части (не се знае къде са...). И ръждата я е нападнала, но това е най-малкия и проблем... Жалко за хубавата кола! :icon_censored:

 

Ето снимка на двигателя: :link:

Е че какъв му е проблема?Прави се всичко........при мен има една зелена, същата ,но още по добра ,тъй като е автоматик, с големия мотор, 4х4 ...........и той има същите проблеми но ще я оправя........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Позамря хубавата тема нещо :) Когато търсих донор за моя галант попаднах на един не по-малко интересен ,благодарение на колегата Steam :mitsu-smiley:

 

 

Става въпрос за Мицубиши Галант Сигма луксозно изпълнение Royal . 4G63 ECI турбо 2000 кубика 200 коня. Пълен ел. пакет. Зарязана е от доста време ,собсвеника е започнал да обръща волана.Последно миналата година като говорих с него ,каза че сина му искал да слага мотора в друга кола... Така че ако има мераклии да побързат ,колата наистина е рядка и уникална. Салона е доста добър седалките по спомен бяха ел. с голям надпис турбо,електронно регулируемо окачване ,абе истински японски масъл кар :icon_thumbup: Доста работа има по нея така като я гледам ,но не е невъзможно и няма да и иска много пара...Хубавото при тая кола е ,че външния вид пасва с този на обикновенния галант GLS и части има!

 

 

http://img17.imageshack.us/img17/1483/galantsigmaroyal3.jpg

http://img215.imageshack.us/img215/9454/galantsigmaroyal2.jpghttp://img151.imageshack.us/img151/1796/galantsigmaroyal1.jpg

 

 

 

Последно като говорих с човека му обещах да мина когато оправя моя галант да го разгледа...Тея дни смятам да прескоча да го видя пак ,че ми трябват някои неща. Ако колегата Steam e свободен може да се разходим със старите зверове :icon_clap:

Редактирано от didotoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако колегата Steam e свободен може да се разходим със старите зверове :icon_clap:

 

Нямам нищо против, но моя звяр не е в състояние да се разхожда сега... В момента е разглобен и го подготвям за боядисване.

Когато го завърша обаче ще си направим една ретро среща! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ахх супер! Галанта ти е стахотен само боядисване му трябва , аз не се сдържах и преди малко ходих до там ... Голямо разочарование баси човека ... казах му 200 кинта за автоматика ,той много са малко парите... ми тя 25 годишна бряя:icon_doh: Викам айде давам 30 кинта за централната конзола ... той малко са парите и не ми се разваля цялата кола за една конзола.... пък колата нищо общо със снимките ,които съм постнал ... текущото състояние е на трупчета без фар и решетка.... За по- малко от 1000 долара не я давам вика човека...КАто чух репликата ти знаиш ли аз на времето колко пари съм дал за нея? Ай ай чао и си запалих мицубяса...язък за горивото:mad:

 

 

Steam кажи точно къде си ,всмисъл аз като работех в цветния квартал те виждах там до улица Роза да минаваш... Ако е удобно и нямаш нищо напротив бих минал някой слънчев ден да видя как върви ремонта със стария японец и да се запознаем.

:rulez:

http://img268.imageshack.us/img268/7746/galantsigmavarna.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...