Премини към съдържание

Това ли е колата за мене?


TytusPulo

Препоръчано мнение

Зависи.... Ако е автокъща - има разлики в цените в нета и тази на място. Само не се обаждай на джамбазите, че проявяваш интерес. Набелязваш си колата, отиваш на място (ако ти е далеч - прати съгледвач) и оттам нататък си ти. И пак пазарлък, разбира се!

Ако е от частно лице - там нещата са различни.

 

Батко ми е прав.... не знам каква кола ще си купувам след тази.... Коли на по 3 години (не японски, разбира се)и със сходен пробег като моята (откак съм я взел аз) - дават повече дефекти от моето камионче.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 89
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

:D

Ми ауди за "4-5 хилки" трудна работа да вземеш читаво а и там подръжката е по скъпичка от на галанта така че галанта ще ти е по-малкото зло в случая. Иначе моето мнение е че ако държиш на гореописаните си условия по добре се ориентирай към друга марка примерно VW пасатор. Не че ще съжаляваш ак оси вземеш Галант.

Зависи какво Ауди ще вземе, а това с подръжката и високата и цена при Ауди е много пресилено. Същата легенда съм я чувал и за "японските коли". Всяка марка си има специфични и скъпи детайли, да се слагат под общ знаменател е нелепо... При европейските е хубаво, че части има в изобилие ...

 

Сигурно харесва алуминия човека , пък аудито е с такова окачване ..:D

Накрая ми се струва , че някой ще изгори с избора на кола, от много питане по форумите ..:)

Много го хвалели А4 :lol:, че аз във форума на Ауди не съм видял да го хвалят ..:D Там повече хвалят Б4-ката и с право ..

В4 е последната здрава , както е известна ! :D А халумина си е ок, проблема е в шарнирите...и че са доста...

И мен ме съмнява, че ще се наиграе от толкова избор и толкова нерентиран към клас и поведение дори...

Иначе не е минус многоточковото както знаем .. (но при А4/Б5 само отпред е такова).

Ако е куатро версия, всичко е наред и гредичката отзад я няма... :)

 

Някой нещо за джагуара няма ли да каже бре ? ..http://forums.hondabg.com/public/style_emoticons/default/eat.gif

Джагуарите са повече зелени, отколкото дълги :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според теб куатрото е по-евтино за поддръжка от FWD, така ли? Аз съм чувал обратното. Въпреки това AWD си е AWD :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

не знам каква кола ще си купувам след тази.... Коли на по 3 години (не японски, разбира се)и със сходен пробег като моята (откак съм я взел аз) - дават повече дефекти от моето камионче.....

Аз знам бре ...

Нещо сглобявано в Холандия, я с Френски двигател и скорости, я с Немски, обаче емблемата ще е с 3 диаманта ..:D

Обаче важното е, че ще караш Японско ..:lol:

 

 

Джагуарите са повече зелени, отколкото дълги :D

Ама иначе бива ли ги тез коли, че гледам нещо не ги карат масово тук в България ? ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

И ти не си много прав ..:)

Ако трябва да сме максимално точни, по хубаво от 20 годишно мицубиши няма ..

Само ще си спомняме с носталгия, какви здрави коли правеха през 90-те години на миналия век ..

 

Абсолютно вярно, но прекалено много овехтяха и остаряха. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като взех да чета и паднах от стола.............ама няма да коментирам де......

За колегата си има толкова много теми,къде разискваме колите,че свят ще му се завие.....но не и тази..... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според теб куатрото е по-евтино за поддръжка от FWD, така ли? Аз съм чувал обратното. Въпреки това AWD си е AWD :icon_dance:

При Куатро е хубаво, че е най-просто измислената и почти необслужваема 4Х4 система. Тва със скъпата подръжка е поредната легенда . На практика не изисква никаква подръжка , а и да има нужда от такава евентуалните възли ,при които може да се наложи подмяна са лагер на кардана, някоя от 2те регулиращи щанги или 6те тампона...Общата сума на всичко е около 400лв...Иначе за паднали задни мостове на FWD съм чувал доста, особено при БМВ ...а и при тях се налага доста по-честа подръжка, понеже усилието е съсредоточено единствено там...

А в общи линии колегата да се оглежда за Галант до 97ма или Колт

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

А в общи линии колегата да се оглежда за Галант до 97ма или Колт

Каква е разликата м/у ЕхА Галантите и ЕАхА Галантите? (или м/у Галант до 97 и след 97 год. ?) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата м/у ЕхА Галантите и ЕАхА Галантите? (или м/у Галант до 97 и след 97 год. ?) :)

Леко външно козметична :giggle:, а и един мотор 2.5 V6, който е по слаб при по новите Галанти и един 2.0 V6, който го няма при тях ..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата м/у ЕхА Галантите и ЕАхА Галантите? (или м/у Галант до 97 и след 97 год. ?) :)

Получаваш същото за по-малко пари. Като че ли по-малко проблеми със скоростните кутии и мотора , който имаше и ти и за който Марио е споменал 2.0 V6...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре бе хора. Моя галант го карах 2 години и 1 месец преди да му сменя ремъка и ролките. И щеше да изкара още поне толкова. От време на време вдигах капака и гледах има ли антифриз и масло. Имаше си колкото трябва, затварям, сипвам бензин и карам. Карам със 17-ки по отвратителни пътища и септември се отредих да му сменя 3 накрайника, които са си имали луфт още в момента на покупката. Не съм го видял на място, а 5 дни след това - в нас. Малко бучи преден десен лагер, но смятам да взема още от него преди да хвърля 200-ина лева за глезотия (да не ми шуми), защото няма да блокира и ще хвърли два двигатела този лагер :icon_bye: . Добре че на другите коли не се налага смяна на лагер-главини и добре че са по-евтини или с по-голям ресурс.......... Още съм си с неговите дискове, с неговите предни накладки (нови са само задните и ги смених с 5 мм феродо защото ми стържеха), с неговия акумулатор и 2 гуми. Предните ще ги карам до желязо. Похарчих излишно 500 лева да сменям здрави работи. Сега ще е обратното - колата ще ми служи, не аз на нея. Сменил съм 4 крушки, от които две на номера и два пъти масло с м. филтър. Всички останали неща са си с колата и въобще няма да ги барна, докато не станат за смяна. Ще сменям аз филтри на купето, бензинов, не знам си какво... Ми да взема да сменя и блока с буталата, да не е да се износят някъде по пътя.....

Ръждица има по боята на стабилизиращата отзад и по ламаринките до дисковете, които са малко по-дебели от сгъната на две страница от вестник. Много е зле Галант след 97-ма, не си харчете парите за такава кола :icon_doh:

Кажете ми кола на тази цена, от този клас, с този вид, с този комфорт, с подобна мощност, която да има по-евтина поддръжка? Износват се лагери на ск. кутии - ок, а дали няма да похарчите още поне 20 000 лева за гориво преди да счупите подменените лагери? Колко му е данъка и колко па струва тоя нечовешки сложен ремонт? За половин ден това се свали, прави, сглобява се и това е. Коя част или възел от колата е зле и колкото и да подменяте частта, пак се чупи? Хайде спрете се. Изкарахте модела най-голямата кошница в галактиката :icon_doh: . Като нова е струвала 30 000$, колко да струват частите? Две за яйце и ресто кибрит ли? На едно сузуки 1.3 дизел на 28 000 км. спирачните дискове бяха по-износени от моя галант, който показва 165 000. Да не говорим че трябва да му дам половината газ за да влезе в гаража. Ако дам на галанта толкова газ, ще иде право в стената отреща. Нямате си идея какви гюмове съществуват. Нима новите модели не се трошат или частите са по-евтини?.... Обърнали ли сте внимание колко автомобили имат потъмнели фарове, или вода в стоповете? Кога ще стане това при галанта? Колко често му светва чек енджин лампичката?

Който търси евтина за употреба кола - или голфче ІІ, ІІІ, ІV с най-масовите двигатели или астра Ф, без екотеците. Моята е на 212 000 км. с оригиналното окачване (!!!) без един тампон на преден десен амортисьор и биелетка (пак там), защото се откъсна при отвиването. И такава ще ви закара, и галанта ще ви закара и Бентли пак ще ви закара. Според възможностите и кой колко е капризен откъм имидж, комфорт и тем подобни простотии..... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Andy, каза ли им го на големите ПРОФЕСОРИ? :icon_angel:

 

Чудесно мнение...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Andy, каза ли им го на големите ПРОФЕСОРИ? :icon_angel:

 

Чудесно мнение...

Верно са професорски изказвания тук повечето ...............Когато карахте Галант ,пяхте друга песен , сега май сте позабравили това чуство и почнахте да го отричате ,кой с Октавия, кой с Ауди ,кой с БМВ......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Похарчих излишно 500 лева да сменям здрави работи. Сега ще е обратното - колата ще ми служи, не аз на нея.

Аз също смених здрави части за 1000 лв ей така, да ми е мирна главата...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

О, бъркате се много .. човека пита дали е колата за него и е поставил определени условия. И по тези условия човек може да си направи (повърхностни) изводи какво очаква..

Не знам за него, но Галанта определено е колата за МЕН. Не бих го сменил с нищо друго втора употреба в тоя клас и му се радвам всеки път когато го карам (даже си измислям поводи). Но си иска грижи, а човек на който първото му условие е да е евтина поддръжката и да го кандилка по черни пътища без да се чупи се смята че ще му се видят много примерно 700лв за спирачки... и според мен ще му се види скъпа поддръжката на всяка кола от тези години този клас, защото е подобно, но това е друг въпрос.. Това което той иска е кошник пасат 92-96-а 2.0 бензин.. или подобно от тези години.. а Галанта като се занемари вече не е бижуто което иначе е, не съм ли прав.. ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно са професорски изказвания тук повечето ...............Когато карахте Галант ,пяхте друга песен , сега май сте позабравили това чуство и почнахте да го отричате ,кой с Октавия, кой с Ауди ,кой с БМВ......... :icon_blush:

Aaaa мен не ме намесвай, :D много добре знаеш, че пак бих карал Галант ако имаше някаква еволюция при този модел...За съжаление, изглежда, че автомобилостроенето напоследък не е приоритет на Мицубиши , особено пък за Европа...

Горе Анди малко бърка обслужването с подръжката, но не ми се влиза в излишни полемики, понеже ставаше въпрос дали Галант отговаря на определени условия, които колегата е определил още в началото. Отделно според втора точка , човека си търси дизел, какъвто с чисто сърце не бихме могли да му предложим.

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Любо, има 2 типа коли за мене - изхабени и не изхабени. на 5-тата секунда (без да преувеличавам) мога да ти кажа само по външния вид и салона в коя категория слагам колата.

Повечето хора купуват изхабени Галант-и. Просто в България рядко попадат добри екземпляри. Не казвам, че няма, но са рядкост. Това е истината.

И после Галантите им се разваляли кутиите и не знам си какво. Ами като са на по 400 хиляди с върнати километражи на по 131 хиляди - много ясно.

Или ние не виждаме това и "ядем доматите с колците" и сме "расли на Марс".

Освен това ми омръзна да слушам хора, които са виждали Хонда Акорд и Мазда 626 на снимка, да ми обясняват в почти всеки втори пост колко са здрави.

Мога да ви кажа колко са здрави, защото имаме в семейството всичките тези колко повече от 8 години вече и не че само ги наблюдавам, ами ги ремонтирам повечето при Пламен + въздесъщата напълно безаварийна Тойота Корола Е10 , която е най-безаварийната кола за всички времена.

Най-авариралата кола ни е Хонда Акорд, след това е Маздата, после Королата. Трите Ауди-та (Пламен ги знае), включително и S4-ката. Всичките ги продадохме отдавна.

Акорда е служебна на баща ми. Тази кола я карат 3-ма човека и е 99-та година. Взеха я почти чисто нова преди 10 години. Обслужва се само в Бултрако. Досега са дадени по нея над 15 хиляди лева! Факт - който не вярва да дойде да види фактурите. Вярно че са по техни цени, но това е положението!

Моя Галант го взех блъснат отпред, отстрани и леко отзад на 116 хиляди преди 6 години. До сега съм правил блокирал преден спирачен апарат и задни амортисьори, преден крив носач отляво и десен прав отдясно. Имам в момента разбити задни втулки и биалетка, които леко потропват и се разбираме вече 1 година Пламен да ги смени. :icon_doh:

И всичко това е, че колата е на реални километри - тоест я взех не изхабена. За това в момента е на 201 хиляди и е в идеално състояние (техническо, без горните проблеми) за годините си.

Паджерото го взех на 112 хиляди. Две години - нищо!

Така че фактите говорят - Мицубиши са ми най-изгодните коли откъм безаварийност! Не само за това съм им фен.

Изобщо не ми се слуша за Октавии, Пасати и други псевдо коли.

Аз чешки молив не си купувам, та камо ли чешка кола!

Помислете колко чешки предмета притежавате, за да си купувате чешка кола! :icon_doh:

Колеги, нека си говорим реални неща, а не кой какво списание е чел, че ставаме малко за смях...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Любо, има 2 типа коли за мене - изхабени и не изхабени. на 5-тата секунда (без да преувеличавам) мога да ти кажа само по външния вид и салона в коя категория слагам колата.

Повечето хора купуват изхабени Галант-и. Просто в България рядко попадат добри екземпляри. Не казвам, че няма, но са рядкост. Това е истината.

И после Галантите им се разваляли кутиите и не знам си какво. Ами като са на по 400 хиляди с върнати километражи на по 131 хиляди - много ясно.

Или ние не виждаме това и "ядем доматите с колците" и сме "расли на Марс".

Освен това ми омръзна да слушам хора, които са виждали Хонда Акорд и Мазда 626 на снимка, да ми обясняват в почти всеки втори пост колко са здрави.

Мога да ви кажа колко са здрави, защото имаме в семейството всичките тези колко повече от 8 години вече и не че само ги наблюдавам, ами ги ремонтирам повечето при Пламен + въздесъщата напълно безаварийна Тойота Корола Е10 , която е най-безаварийната кола за всички времена.

Най-авариралата кола ни е Хонда Акорд, след това е Маздата, после Королата. Трите Ауди-та (Пламен ги знае), включително и S4-ката. Всичките ги продадохме отдавна.

Акорда е служебна на баща ми. Тази кола я карат 3-ма човека и е 99-та година. Взеха я почти чисто нова преди 10 години. Обслужва се само в Бултрако. Досега са дадени по нея над 15 хиляди лева! Факт - който не вярва да дойде да види фактурите. Вярно че са по техни цени, но това е положението!

Моя Галант го взех блъснат отпред, отстрани и леко отзад на 116 хиляди преди 6 години. До сега съм правил блокирал преден спирачен апарат и задни амортисьори, преден крив носач отляво и десен прав отдясно. Имам в момента разбити задни втулки и биалетка, които леко потропват и се разбираме вече 1 година Пламен да ги смени. :icon_doh:

И всичко това е, че колата е на реални километри - тоест я взех не изхабена. За това в момента е на 201 хиляди и е в идеално състояние (техническо, без горните проблеми) за годините си.

Паджерото го взех на 112 хиляди. Две години - нищо!

Така че фактите говорят - Мицубиши са ми най-изгодните коли откъм безаварийност! Не само за това съм им фен.

Изобщо не ми се слуша за Октавии, Пасати и други псевдо коли.

Аз чешки молив не си купувам, та камо ли чешка кола!

Помислете колко чешки предмета притежавате, за да си купувате чешка кола! :icon_doh:

Колеги, нека си говорим реални неща, а не кой какво списание е чел, че ставаме малко за смях...

Ааааа, не си прав!!!

На Тойотата й сменихме бенз. помпа и съединител......... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз чешки молив не си купувам, та камо ли чешка кола!

:hysterical:

Пламен имаше една такава служебна ,да каже как е :)

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Ааааа, не си прав!!!

На Тойотата й сменихме бенз. помпа и съединител......... :P

 

И не само това. Забравил си - задни амортисьори, две биалетки, ангренаж, водна помпа, предни дискове и накладки и още там не знам си какво...:icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:hysterical:

Пламен имаше една такава служебна ,да каже как е :)

Мани ,не е за разправяне, ама като отивах в командировка и след 200-ина км пробег и почвах да си мечтая за Галанта , който тогава беше Е33А и малко от Е54А( в различните години се застъпваха и двата,докато я имах за служебна Шкодата , и да уточня - Супърт беше ,да не си помислите че е Фелиция или 1000МБ) :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И не само това. Забравил си - задни амортисьори, две биалетки, ангренаж, водна помпа, предни дискове и накладки и още там не знам си какво...:icon_dance:

 

Аааа , това са си консумативи и като се кара е нормално да се сменят...Отделно много зависи как се поддържа една кола...Има превантивна подръжка и неизбежна...Познавам хора, които си хвалят колите колко здрави били и как за 2 години нищо не били сменили...а тя колата хлопа от всякъде... :icon_doh: Други се опитват да ме впечатлят с подобна реплика и се оказва , че годишния пробег им е 8-12 000км...

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...