TASSO Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Добри показатели :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 (редакция) Магистрала със 140 по километраж (132 по GPS), на круиз, с климатроник на еко - 7.8, междуградско не магистрала със 100-110-120 по километраж без круиз и с резки изпреварвания () - ~7, софииско лятото 10.5-11, сега ~12 при пробег около 12-20км на излизане. Водя си един ексел кога колко наливам и колко минавам и това са достоверни данни за 1 година и около 10000км от както имам колата... бензин, газ нямам.Това е относително, но е приблизително /голяма мисъл вкарах, ей :D /. Моята е автоматик с типтроник и е горе-долу така +1л. А към колегата: аз няколко пъти съм го писал тук и пак ще си го напиша. Няма вече коли като Ауди Б4. Спряха ги от производство. Каквото и да си купиш, произведено около Милениума все ще си има някоя ахилесова пета, на стойност около 1000 - 1500лв. с изключение на някои малолитражки. Така, че купувай каквото ти е на душа - все ще сбъркаш :D . Успех! Редактирано 8 декември 2010 от miro253 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Една прилична Октавия 1.9 tdi и ще се отвози. п.п. Не знаех за окачването на Пасат ІV и Ауди А4 Б5 че е еднакво. Винаги съм имал пасата за по-здрава кола. Вози тихо, приятно, комфортно и щях да го препоръчам, но щом носачите са като на А4 Б5, май не е добра идея. Както и дизелово БМВ Е36. Бензиновите 2.0 6-таци погорват прилично (повече от галант 2.5) и вървят по-малко. Който не вярва, да покара и да се убеди сам. Вече 2.5 е друго. За акорда нищо не мога да кажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 (редакция) Анди, Пасата не е IV а B5: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785 И да, ходова част/мотор са еднакви B5(пасат)със A4(ауди), - на една платформа са колите, разликата е във външен дизаин и салон .. А ОстаВия-та пък до скоро беше на платформата на ГоУф/Бора .., последната генерация чак май я отделиха на отделна или планираха да я отделят.. така че е клас надолу (не казвам че е лош избор) .. ...относно окачването не знам какво негодуваш, идентично е с това при Галанта, само дето са им разделени носачите на по 2 части. Оплакват се от него тарикатите дето си купуват диви ментета за по-евтино.. при нас е съшата работа ако напазариш носачи от Еврото примерно .. ама ако сложиш ОЕМ няма грижи, нали така ? Иначе не е минус многоточковото както знаем .. (но при А4/Б5 само отпред е такова). Редактирано 8 декември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Много му помогнахте на колегата с избора на возило! :icon_doh: То не остана марка, която да не сте му предложили. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 (редакция) :icon_clap: Напротив, казваме му кои мотори да гледа пък на външен и вътрешен вид да си ги харесва сам, също и че са един дол дренки от тези години някой отбеляза много правилно... :icon_rock: . Редактирано 8 декември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Да, каквото и да вземе, все парите му ще излизат през ауспуха. Отделно всяка кошница е в индивидуално състояние и пари ще се дават. Въпрос на късмет и начин на употреба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
charislav Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 . За газ-а аз отдавна си го харесвам, само че сега се разколебах понеже един познат има БМВ тройка на газ и каза че се спуквала да му прави проблеми заради уредбата, но предполагам че самата уредба е кофти. Като ми дойде кеша тръгвам по къщите, ще взема с мен някой, който е в час, че аз хич не разбирам и ще търся колата, която ще усетя наистина добре.Баварците не се погаждат с газ-та, имам двама колеги с 318 и 316 Компакт - и при двамата има проблеми. Колебливи обороти, гърмежи...става дума за обикновена газова уредба, за БМВ с газов инжекцион нямам наблюдения. Освен това си имат и дежурен проблем със злкобната DISA клапа. Иначе са държеливи машинки, но ако ще я поддържаш с оригинални чаркове се приготви за цифри.И тъй като се споменават различни марки като предложения и аз да ти подскажа - поогледай се и за Субару (4х4 си е най-добрата екстра)!Успех в търсенето и избора!Ако колата, която купиш те кара несъзнателно да се обръщаш да я видиш няколко крачки след като си слязъл от нея - значи правилно си избрал!Галанта ще ти го причинява това със сигурност!!! :rulez: Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Една прилична Октавия 1.9 tdi и ще се отвози. п.п. Не знаех за окачването на Пасат ІV и Ауди А4 Б5 че е еднакво. Винаги съм имал пасата за по-здрава кола. Вози тихо, приятно, комфортно и щях да го препоръчам, но щом носачите са като на А4 Б5, май не е добра идея. Както и дизелово БМВ Е36. Бензиновите 2.0 6-таци погорват прилично (повече от галант 2.5) и вървят по-малко. Който не вярва, да покара и да се убеди сам. Вече 2.5 е друго. За акорда нищо не мога да кажа. Готино сравнение, двойка редови с в образен 2,5.:icon_thumbup: Трябва да ти кажа, че с една бензинова Е36-ца или Е39-ка с 2,5 моторчето само за кратко ще й видиш стоповете. Иначе ако говорим за японски коли от това време акордът и авенсисът са много по-здрави. Проблемът е, че акордът е с около 30 % по-скъп. Все ще е пръчка, каквото и да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Готино сравнение, двойка редови с в образен 2,5.:icon_thumbup: Трябва да ти кажа, че с една бензинова Е36-ца или Е39-ка с 2,5 моторчето само за кратко ще й видиш стоповете. Иначе ако говорим за японски коли от това време акордът и авенсисът са много по-здрави. Проблемът е, че акордът е с около 30 % по-скъп. Все ще е пръчка, каквото и да е.Акорда е по безпроблемен, но когат оса били нови колите ,на кой му е пукало за това?Само като застанат двате коли една до друга и просто вече знаеш към коя да се насочиш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 (редакция) Готино сравнение, двойка редови с в образен 2,5.:icon_thumbup: Трябва да ти кажа, че с една бензинова Е36-ца или Е39-ка с 2,5 моторчето само за кратко ще й видиш стоповете. Иначе ако говорим за японски коли от това време акордът и авенсисът са много по-здрави. Проблемът е, че акордът е с около 30 % по-скъп. Все ще е пръчка, каквото и да е.Абе не съм много съгласен с тебе Роска Особено ако Е39 е с V-образен мотор Редактирано 8 декември 2010 от nmizov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Абе не съм много съгласен с тебе Роска Особено ако Е39 е с V-образен мотор НЕ четеш внимателно, Е39-ката за кратко ще му се видят стоповете, които после ще се загубят в далечината напред... Едни от най-готините ми спомени в кола са от 2,5 бензинов шестак на баварците, но хондата препоръчвам или авензиса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Субару Легаси, ако харесва комбита. Зимата ще се киска :icon_n_king: Ако Е39-ката е комби автомат ще се препоти три пъти. Да не е моите стопове да изгледа до към 180... Защото е 192 коня ли ще му изгледам стоповете? На задното загубите на мощност са по-големи. Затова се говори, че на трибуквените не им отговарят конете, защото повечето коли със същите коне (че и с по-малко) ги бият на 400 м. В техния форум гонят 2.0 6-така с алфа 1.8 144 к.с., с опел 2.0 115 коня ... и падат. Добре че си оправиха таблата преди 7 години. От близо 20 години слагат едни и същи табла. Сядах в две Е39-ки и категорично галанта е по-удобен и приятен за каране.Някъде в нета попаднах на динамометър, на който един легнум даде 216,8 коня на колелата. Колосални са загубите при 4х4 задвижването - от 276 на 216.SLX, има ли действително галант 2.5 200 коня с по два вала в глава? От любопитство питам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boko84 Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16649здравей колега ;) На твое място аз бих взел дизеловия Галант(сивия от обявата), след фейса, или ако не точно този, някой като него...След близо година и половина и 15 000 км. с моя 97 година дизелатор вече съм сигурен, че ще го сменя само със същия, ама 2000-2001 година...А това, че е от Испания, ти гарантира никаква ръжда... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Субару Легаси, ако харесва комбита. Зимата ще се киска :icon_n_king: Ако Е39-ката е комби автомат ще се препоти три пъти. Да не е моите стопове да изгледа до към 180... Защото е 192 коня ли ще му изгледам стоповете? На задното загубите на мощност са по-големи. Затова се говори, че на трибуквените не им отговарят конете, защото повечето коли със същите коне (че и с по-малко) ги бият на 400 м. В техния форум гонят 2.0 6-така с алфа 1.8 144 к.с., с опел 2.0 115 коня ... и падат. Добре че си оправиха таблата преди 7 години. От близо 20 години слагат едни и същи табла. Сядах в две Е39-ки и категорично галанта е по-удобен и приятен за каране.Някъде в нета попаднах на динамометър, на който един легнум даде 216,8 коня на колелата. Колосални са загубите при 4х4 задвижването - от 276 на 216.SLX, има ли действително галант 2.5 200 коня с по два вала в глава? От любопитство питам.Искаш ли да пробваме? Автомат, седан, от 94-та на 540 000 км.Е36. кожа вече няма останала на шофьорската седалка. Върви и звучи като хала. Нека да има загуби от задното предаване... Иначе 200 к.с двувалов мотор има на FTO, 2,5 има японска спецификация, но е 175. Лилавият ВР като сток беше 198 коня на колелата, сега мисля че е към 270 но с доста подобрения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Утепахме човека! :D . Според мен вече слага зимните гуми на колелото и форум няма да погледне, а кола - ама ХИЧ.А сега към колегата: Статистически погледнато прегледай си бюджета и ако имаш късмета да попаднеш на читав екземпляр ако можеш да заделяш за колата си 200 лв. на месец за поддръжка ще си свиркаш, ще си караш, ще се кефиш и няма да ти пука колко струва носач, ангренажен ремък или нещо друго там. Ако не мини на по-долен клас, щото ще си живееш за колата, а не дай си боже и в нея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Някой нещо за джагуара няма ли да каже бре ? ..http://forums.hondabg.com/public/style_emoticons/default/eat.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Няма, аз за европейски коли не говоря.... Преди да си купя моята и аз имах подобна дилема като колегата.... Сега няма и да си помисля за европейска кола! Може следващата да не е Мицубиши (в което силно се съмнявам, де), но в никакъв случай няма да е европейска! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 декември 2010 Сподели Публикувано 9 декември 2010 (редакция) То след 2000г много японско не е останало в японските марки да ти кажа .. пак европейска ще си купиш, споко .. :icon_thumbup: Редактирано 9 декември 2010 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георгиев Публикувано 10 декември 2010 Сподели Публикувано 10 декември 2010 (редакция) Накрая човека ще си помисли, че по-хубава кола от 10 годишно Митсубиши няма. :first:Ама така е, като пита във форума :mitsu-smiley: Редактирано 10 декември 2010 от Георгиев Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 10 декември 2010 Сподели Публикувано 10 декември 2010 Накрая човека ще си помисли, че по-хубава кола от 10 годишно Митсубиши няма. :first: Ами честно казано Галант след 2003 няма.. Американските ръбове не мога да ги приспадна към тях :icon_censored: Та кажи речи така излиза :icon_blush: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 декември 2010 Сподели Публикувано 10 декември 2010 Накрая човека ще си помисли, че по-хубава кола от 10 годишно Митсубиши няма. :first:Ама така е, като пита във форума :mitsu-smiley:И ти не си много прав ..Ако трябва да сме максимално точни, по хубаво от 20 годишно мицубиши няма ..Само ще си спомняме с носталгия, какви здрави коли правеха през 90-те години на миналия век .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 10 декември 2010 Сподели Публикувано 10 декември 2010 (редакция) Накрая човека ще си помисли, че по-хубава кола от 10 годишно Митсубиши няма. :first: Не, колега не е най-хубавата.Сам знаеш, че Галанта нито е най-бързата, нито е най-мощната, нито е най-икономичната,красивата, здравата, безпроблемната и т.н. кола.Но той е комплексен победител, поне за тези които го притежаваме.И друго, аз сериозно мисля, че Галанта има "душа". И ако съвпаднат твоите биотоковес неговите - край, никаква друга кола няма да те интересува и поглеждаш.Галанта е, както беше казал един колега във форума - диагноза.А на колегата който търси ще кажа следното:Ако си карал преди това няколко други марки - взимай Галанта. Ще имаш база за сравнениеи ще можеш да го оцениш по достойнство.Ако ти е първа кола и се набуташ /лош късмет/ в сервизиране на всички неща които са изписани ремъци, ролки, масла, филтри, скорости, антифриз, дискове, накладки, прави и криви носачи,недай си Боже глава /не задължително накуп/ и теглиш чертата ......И най-лошото е не това, че ще ни пцуваш от форума, а това, че ще мислиш, че си се минали ще си намразиш колата. А тя е като жената, иска внимание и обич.Решението е твое!Поздрави!!Краско Редактирано 10 декември 2010 от Krasko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TytusPulo Публикувано 10 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2010 Благодаря за мненията на всички Получих престава за нещата, вече като ми дойдат паричките след няколко месеца тръгвам по автокъщите и ще чакам просто да усетя, че колата ми пасва като усещане, тоест да кажа "ей тва е копеле" :D Ако пък после нямам късмет с цифрите, здраве да е, ще го преживея Само последен въпрос, има ли смисъл да се взима от обяви в интернет, или на място като отиде човек да избира цените са по изгодни? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 10 декември 2010 Сподели Публикувано 10 декември 2010 Само последен въпрос, има ли смисъл да се взима от обяви в интернет, или на място като отиде човек да избира цените са по изгодни?Това не е въпрос, а отговор ..Всичко е въпрос на пазарлък ..:icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.