Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Това ли е колата за мене?


TytusPulo

Препоръчано мнение

  • Отговори 89
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Магистрала със 140 по километраж (132 по GPS), на круиз, с климатроник на еко - 7.8, междуградско не магистрала със 100-110-120 по километраж без круиз и с резки изпреварвания (:)) - ~7, софииско лятото 10.5-11, сега ~12 при пробег около 12-20км на излизане. Водя си един ексел кога колко наливам и колко минавам и това са достоверни данни за 1 година и около 10000км от както имам колата... бензин, газ нямам.

Това е относително, но е приблизително /голяма мисъл вкарах, ей :D /. Моята е автоматик с типтроник и е горе-долу така +1л. А към колегата: аз няколко пъти съм го писал тук и пак ще си го напиша. Няма вече коли като Ауди Б4. Спряха ги от производство. Каквото и да си купиш, произведено около Милениума все ще си има някоя ахилесова пета, на стойност около 1000 - 1500лв. с изключение на някои малолитражки. Така, че купувай каквото ти е на душа - все ще сбъркаш :D . Успех!

Редактирано от miro253
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една прилична Октавия 1.9 tdi и ще се отвози.

п.п. Не знаех за окачването на Пасат ІV и Ауди А4 Б5 че е еднакво. Винаги съм имал пасата за по-здрава кола. Вози тихо, приятно, комфортно и щях да го препоръчам, но щом носачите са като на А4 Б5, май не е добра идея. Както и дизелово БМВ Е36. Бензиновите 2.0 6-таци погорват прилично (повече от галант 2.5) и вървят по-малко. Който не вярва, да покара и да се убеди сам. Вече 2.5 е друго. За акорда нищо не мога да кажа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди, Пасата не е IV а B5: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=6&t=38785

 

И да, ходова част/мотор са еднакви B5(пасат)със A4(ауди), - на една платформа са колите, разликата е във външен дизаин и салон .. А ОстаВия-та пък до скоро беше на платформата на ГоУф/Бора .., последната генерация чак май я отделиха на отделна или планираха да я отделят.. така че е клас надолу (не казвам че е лош избор) ..

 

...относно окачването не знам какво негодуваш, идентично е с това при Галанта, само дето са им разделени носачите на по 2 части. Оплакват се от него тарикатите дето си купуват диви ментета за по-евтино.. при нас е съшата работа ако напазариш носачи от Еврото примерно .. ама ако сложиш ОЕМ няма грижи, нали така ? Иначе не е минус многоточковото както знаем .. (но при А4/Б5 само отпред е такова).

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много му помогнахте на колегата с избора на возило! :icon_doh: То не остана марка, която да не сте му предложили. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_clap: Напротив, казваме му кои мотори да гледа пък на външен и вътрешен вид да си ги харесва сам, също и че са един дол дренки от тези години някой отбеляза много правилно... :icon_rock: .

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, каквото и да вземе, все парите му ще излизат през ауспуха.

Отделно всяка кошница е в индивидуално състояние и пари ще се дават. Въпрос на късмет и начин на употреба.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. За газ-а аз отдавна си го харесвам, само че сега се разколебах понеже един познат има БМВ тройка на газ и каза че се спуквала да му прави проблеми заради уредбата, но предполагам че самата уредба е кофти. Като ми дойде кеша тръгвам по къщите, ще взема с мен някой, който е в час, че аз хич не разбирам и ще търся колата, която ще усетя наистина добре.

Баварците не се погаждат с газ-та, имам двама колеги с 318 и 316 Компакт - и при двамата има проблеми. Колебливи обороти, гърмежи...става дума за обикновена газова уредба, за БМВ с газов инжекцион нямам наблюдения. Освен това си имат и дежурен проблем със злкобната DISA клапа. Иначе са държеливи машинки, но ако ще я поддържаш с оригинални чаркове се приготви за цифри.

И тъй като се споменават различни марки като предложения и аз да ти подскажа - поогледай се и за Субару :)(4х4 си е най-добрата екстра)!

Успех в търсенето и избора!

Ако колата, която купиш те кара несъзнателно да се обръщаш да я видиш няколко крачки след като си слязъл от нея - значи правилно си избрал!

Галанта ще ти го причинява това със сигурност!!! :rulez:

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една прилична Октавия 1.9 tdi и ще се отвози.

п.п. Не знаех за окачването на Пасат ІV и Ауди А4 Б5 че е еднакво. Винаги съм имал пасата за по-здрава кола. Вози тихо, приятно, комфортно и щях да го препоръчам, но щом носачите са като на А4 Б5, май не е добра идея. Както и дизелово БМВ Е36. Бензиновите 2.0 6-таци погорват прилично (повече от галант 2.5) и вървят по-малко. Който не вярва, да покара и да се убеди сам. Вече 2.5 е друго. За акорда нищо не мога да кажа.

 

Готино сравнение, двойка редови с в образен 2,5.:icon_thumbup: Трябва да ти кажа, че с една бензинова Е36-ца или Е39-ка с 2,5 моторчето само за кратко ще й видиш стоповете. Иначе ако говорим за японски коли от това време акордът и авенсисът са много по-здрави. Проблемът е, че акордът е с около 30 % по-скъп. Все ще е пръчка, каквото и да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Готино сравнение, двойка редови с в образен 2,5.:icon_thumbup: Трябва да ти кажа, че с една бензинова Е36-ца или Е39-ка с 2,5 моторчето само за кратко ще й видиш стоповете. Иначе ако говорим за японски коли от това време акордът и авенсисът са много по-здрави. Проблемът е, че акордът е с около 30 % по-скъп. Все ще е пръчка, каквото и да е.

Акорда е по безпроблемен, но когат оса били нови колите ,на кой му е пукало за това?Само като застанат двате коли една до друга и просто вече знаеш към коя да се насочиш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Готино сравнение, двойка редови с в образен 2,5.:icon_thumbup: Трябва да ти кажа, че с една бензинова Е36-ца или Е39-ка с 2,5 моторчето само за кратко ще й видиш стоповете. Иначе ако говорим за японски коли от това време акордът и авенсисът са много по-здрави. Проблемът е, че акордът е с около 30 % по-скъп. Все ще е пръчка, каквото и да е.

Абе не съм много съгласен с тебе Роска :) Особено ако Е39 е с V-образен мотор :)

Редактирано от nmizov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не съм много съгласен с тебе Роска :) Особено ако Е39 е с V-образен мотор :)

НЕ четеш внимателно, Е39-ката за кратко ще му се видят стоповете, които после ще се загубят в далечината напред... Едни от най-готините ми спомени в кола са от 2,5 бензинов шестак на баварците, но хондата препоръчвам или авензиса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Субару Легаси, ако харесва комбита. Зимата ще се киска :icon_n_king:

 

Ако Е39-ката е комби автомат ще се препоти три пъти. Да не е моите стопове да изгледа до към 180... Защото е 192 коня ли ще му изгледам стоповете? На задното загубите на мощност са по-големи. Затова се говори, че на трибуквените не им отговарят конете, защото повечето коли със същите коне (че и с по-малко) ги бият на 400 м. В техния форум гонят 2.0 6-така с алфа 1.8 144 к.с., с опел 2.0 115 коня ... и падат. Добре че си оправиха таблата преди 7 години. От близо 20 години слагат едни и същи табла. Сядах в две Е39-ки и категорично галанта е по-удобен и приятен за каране.

Някъде в нета попаднах на динамометър, на който един легнум даде 216,8 коня на колелата. Колосални са загубите при 4х4 задвижването - от 276 на 216.

SLX, има ли действително галант 2.5 200 коня с по два вала в глава? От любопитство питам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16649

здравей колега ;) На твое място аз бих взел дизеловия Галант(сивия от обявата), след фейса, или ако не точно този, някой като него...След близо година и половина и 15 000 км. с моя 97 година дизелатор вече съм сигурен, че ще го сменя само със същия, ама 2000-2001 година...А това, че е от Испания, ти гарантира никаква ръжда...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Субару Легаси, ако харесва комбита. Зимата ще се киска :icon_n_king:

 

Ако Е39-ката е комби автомат ще се препоти три пъти. Да не е моите стопове да изгледа до към 180... Защото е 192 коня ли ще му изгледам стоповете? На задното загубите на мощност са по-големи. Затова се говори, че на трибуквените не им отговарят конете, защото повечето коли със същите коне (че и с по-малко) ги бият на 400 м. В техния форум гонят 2.0 6-така с алфа 1.8 144 к.с., с опел 2.0 115 коня ... и падат. Добре че си оправиха таблата преди 7 години. От близо 20 години слагат едни и същи табла. Сядах в две Е39-ки и категорично галанта е по-удобен и приятен за каране.

Някъде в нета попаднах на динамометър, на който един легнум даде 216,8 коня на колелата. Колосални са загубите при 4х4 задвижването - от 276 на 216.

SLX, има ли действително галант 2.5 200 коня с по два вала в глава? От любопитство питам.

Искаш ли да пробваме? Автомат, седан, от 94-та на 540 000 км.Е36. кожа вече няма останала на шофьорската седалка. Върви и звучи като хала. Нека да има загуби от задното предаване... Иначе 200 к.с двувалов мотор има на FTO, 2,5 има японска спецификация, но е 175. Лилавият ВР като сток беше 198 коня на колелата, сега мисля че е към 270 но с доста подобрения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утепахме човека! :D . Според мен вече слага зимните гуми на колелото и форум няма да погледне, а кола - ама ХИЧ.

А сега към колегата: Статистически погледнато прегледай си бюджета и ако имаш късмета да попаднеш на читав екземпляр ако можеш да заделяш за колата си 200 лв. на месец за поддръжка ще си свиркаш, ще си караш, ще се кефиш и няма да ти пука колко струва носач, ангренажен ремък или нещо друго там. Ако не мини на по-долен клас, щото ще си живееш за колата, а не дай си боже и в нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой нещо за джагуара няма ли да каже бре ? ..http://forums.hondabg.com/public/style_emoticons/default/eat.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма, аз за европейски коли не говоря.... :-)

Преди да си купя моята и аз имах подобна дилема като колегата.... Сега няма и да си помисля за европейска кола! Може следващата да не е Мицубиши (в което силно се съмнявам, де), но в никакъв случай няма да е европейска!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То след 2000г много японско не е останало в японските марки да ти кажа .. пак европейска ще си купиш, споко .. :icon_thumbup:

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накрая човека ще си помисли, че по-хубава кола от 10 годишно Митсубиши няма. :first:

Ама така е, като пита във форума :mitsu-smiley:

Редактирано от Георгиев
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накрая човека ще си помисли, че по-хубава кола от 10 годишно Митсубиши няма. :first:

 

Ами честно казано Галант след 2003 няма.. Американските ръбове не мога да ги приспадна към тях :icon_censored:

Та кажи речи така излиза :icon_blush: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накрая човека ще си помисли, че по-хубава кола от 10 годишно Митсубиши няма. :first:

Ама така е, като пита във форума :mitsu-smiley:

И ти не си много прав ..:)

Ако трябва да сме максимално точни, по хубаво от 20 годишно мицубиши няма ..

Само ще си спомняме с носталгия, какви здрави коли правеха през 90-те години на миналия век ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Накрая човека ще си помисли, че по-хубава кола от 10 годишно Митсубиши няма. :first:

 

Не, колега :) не е най-хубавата.

Сам знаеш, че Галанта нито е най-бързата, нито е най-мощната, нито е най-икономичната,

красивата, здравата, безпроблемната и т.н. кола.

Но той е комплексен победител, поне за тези които го притежаваме.

И друго, аз сериозно мисля, че Галанта има "душа". И ако съвпаднат твоите биотокове

с неговите - край, никаква друга кола няма да те интересува и поглеждаш.

Галанта е, както беше казал един колега във форума - диагноза.

А на колегата който търси ще кажа следното:

Ако си карал преди това няколко други марки - взимай Галанта. Ще имаш база за сравнение

и ще можеш да го оцениш по достойнство.

Ако ти е първа кола и се набуташ /лош късмет/ в сервизиране на всички неща които са изписани

ремъци, ролки, масла, филтри, скорости, антифриз, дискове, накладки, прави и криви носачи,

недай си Боже глава /не задължително накуп/ и теглиш чертата ......

И най-лошото е не това, че ще ни пцуваш от форума, а това, че ще мислиш, че си се минал

и ще си намразиш колата. А тя е като жената, иска внимание и обич.

Решението е твое!

Поздрави!!

Краско

Редактирано от Krasko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията на всички :) Получих престава за нещата, вече като ми дойдат паричките след няколко месеца тръгвам по автокъщите и ще чакам просто да усетя, че колата ми пасва като усещане, тоест да кажа "ей тва е копеле" :D Ако пък после нямам късмет с цифрите, здраве да е, ще го преживея :) Само последен въпрос, има ли смисъл да се взима от обяви в интернет, или на място като отиде човек да избира цените са по изгодни?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само последен въпрос, има ли смисъл да се взима от обяви в интернет, или на място като отиде човек да избира цените са по изгодни?

Това не е въпрос, а отговор ..:)

Всичко е въпрос на пазарлък ..:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...