Премини към съдържание

Въпрос за ел.инсталация на галант 97-03


Todor V.

Препоръчано мнение

Колеги,

някой има ли представа + на плафона отгоре където е за осветлението на шофьора и навигатора когато се отвори вратата къде отива в бушоните (кой цвят кабел, кой бушон), че по схемата нещо не мога да се ориентирам.

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там при двигателя, може да е на едно със радиото. Трябва да е означено. Отдолу под таблото в ляво има още предпазители, може и там да има.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7903&view=findpost&p=85752

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

някой има ли представа + на плафона отгоре където е за осветлението на шофьора и навигатора когато се отвори вратата къде отива в бушоните (кой цвят кабел, кой бушон), че по схемата нещо не мога да се ориентирам.

Благодаря предварително

 

Това за което говориш не е плюс, а минус. Много по-добре ще е, ако кажеш какво искаш да направиш и все ще се намери някой, който да ти помогне.

Тук дори има и такива, които разбират от всичко :D.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкарам осветление в краката долу. Доколкото знам се управлява с "-" от ключа на вратата и минава през устройство за забавяне на угасянето на осветлението в купето което трябва да е някъде там около бушоните. Май е на 4-ти бушон ама то там е една пайжина... и викам някой колега ако се е занимавал с това д ане откривам топлата вода.

Благодаря предварително

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В този случай наистина ти трябва плюса, който е постоянен и минус, който да се управлява от отварянето на вратите. Тези кабелчета ще ги видиш, като махнеш пластмасата, която скрива металната греда към тавана. Тази пластмаса излиза с издърпване, а зад нея имаш 3 кабелчета (постоянен "+", постоянен "-" и друг "-" за отворените врати).

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкарам осветление в краката долу. Доколкото знам се управлява с "-" от ключа на вратата и минава през устройство за забавяне на угасянето на осветлението в купето което трябва да е някъде там около бушоните. Май е на 4-ти бушон ама то там е една пайжина... и викам някой колега ако се е занимавал с това д ане откривам топлата вода.

Благодаря предварително

Много по лесно е да си дръпнеш паралелно две жици от плафона централния и да ги иззкараш долу на краката, така , както свети плафона,така ще свети и твоето "изобретение" ............смо не прекалявай с консумацията .......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много по лесно е да си дръпнеш паралелно две жици от плафона централния и да ги иззкараш долу на краката, така , както свети плафона,така ще свети и твоето "изобретение" ............смо не прекалявай с консумацията .......

То накрая така ще стане ама все се надявах че ще направя нещо по цивилизовано и да го хвана директно от бушоните някъде че и други идеи имам за тази кола и да не стане накрая цялата в кабели...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То накрая така ще стане ама все се надявах че ще направя нещо по цивилизовано и да го хвана директно от бушоните някъде че и други идеи имам за тази кола и да не стане накрая цялата в кабели...

Ако го "хванеш" директно от бушоните, няма да имаш оная екстра с постепенното изгасване на осветлението ,а при подаване на контакт - и бързо изгасване ..............а ще стане "мазало"......т.е. оригиналното осветление ще свети и постепенно ще изгасва, а долу при краката ведага ще гасне .........

При краката може да сложиш и цветни светодиоди с радиаторче и вграден резистор........ефекта е доста по добър от обикновенни крушки..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако го "хванеш" директно от бушоните, няма да имаш оная екстра с постепенното изгасване на осветлението ,а при подаване на контакт - и бързо изгасване ..............а ще стане "мазало"......т.е. оригиналното осветление ще свети и постепенно ще изгасва, а долу при краката ведага ще гасне .........

При краката може да сложиш и цветни светодиоди с радиаторче и вграден резистор........ефекта е доста по добър от обикновенни крушки..........

Тя тази екстра със забавянето в плафона ли се намира или е на друго място. А за краката ще слагам светодиоди то това ясно ама какво имаш предвид под светодиоди с радиатор и вграден резистор те имат ли някъкво конкретно наименование на английски или на български?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая екстра със забавянето не е оригинална и не се знае къде са я сложили, аз моята я сложих горе над плафона.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая екстра със забавянето не е оригинална и не се знае къде са я сложили, аз моята я сложих горе над плафона.

Точно тази екстра си е баш оригинална и я има на всички Галанти след 97-ма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно тази екстра си е баш оригинална и я има на всички Галанти след 97-ма.

И в крайна сметка къде се намира в плафона горе ли е или някъде из релетата и бушоните

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка къде се намира в плафона горе ли е или някъде из релетата и бушоните

Колега, ти не знаеш елементарни неща , а си тръгнал да ръчкаш колата ти ...........

Плафона е това, което ти светка в купето като отвориш вратата...........вместо да търсиш блокчето което го управлява, просто отвори плафона и си вземи от там паралелно на крушката захранването, което ще ти трябва за идеята ти .........дръпни две жици от там до долу и си вържи каквото си поискаш.......може и реотан :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тая екстра със забавянето не е оригинална и не се знае къде са я сложили, аз моята я сложих горе над плафона.

Грешиш много , тази екстра я имат всички Галанти от 2000 година нагоре, а до 1999 година я имат само някои модификации......моята примерно няма, и съм си правил спец електроника и стана много готино ,досущ като оригиналната, вкл. и като подадеш на контакт да гаси бързо плафона...............е, друг е въпроса, че нещо се прецака и така и не намирам време да го оправя ,но това е друга бира................ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ти не знаеш елементарни неща , а си тръгнал да ръчкаш колата ти ...........

Плафона е това, което ти светка в купето като отвориш вратата...........вместо да търсиш блокчето което го управлява, просто отвори плафона и си вземи от там паралелно на крушката захранването, което ще ти трябва за идеята ти .........дръпни две жици от там до долу и си вържи каквото си поискаш.......може и реотан :D :D

Кактго по-горе вече казах предпочитам да не опъвам жици по цялата кола (ако може). Съжалявам ако съм ядосал някого с въпросите си...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега,

ето тук: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Galant/Manuals/

има всякакви ръководства за различни галанти. Има и схеми на ел. инсталацията. Мисля, че най-лесно и бързо ще е да намериш схема за интериорните лампи за твоя галант и да си го направиш по най-удачния начин. Успех с начинанието.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кактго по-горе вече казах предпочитам да не опъвам жици по цялата кола (ако може). Съжалявам ако съм ядосал някого с въпросите си...

Не си ядосал никой ,пък най малко мен........ :D Недоумявам,какъв е проблема да пуснеш две жички с дължина 2 метра ..........ама твой си проблем де........ :D :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не си ядосал никой ,пък най малко мен........ :D Недоумявам,какъв е проблема да пуснеш две жички с дължина 2 метра ..........ама твой си проблем де........ :D :icon_bye:

Ами то това е най-лесната работа но при положение че могат да се пуснат 2 жици по 30 см мисля че няма смисъл да опасвам цялата кола в кабели очаквах че някой вече го е правил това нещо и знае от къде точно излизат жиците защото на схемата е дадено само като блок и не е означен точно този модул къде се намира. Както и да е като го намеря ще пост-на резултата със снимки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми Тодор, по-горе са ти пуснали линк с документация, има едни PDF-и дето освен схемите има и кой конектор къде се намира, гледаш и си преценяваш. Аз в момента също копам по инсталацията за да си направя светлините както искам, обаче за мен е по-добре да добавя, от колкото да режа оригиналната инсталация. Та помисли и от тази гледна точка дали не е по-добре да пуснеш допълнителни жици, от колкото да кълцаш и моташ :), с най-добри чувства го казвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то това е най-лесната работа но при положение че могат да се пуснат 2 жици по 30 см мисля че няма смисъл да опасвам цялата кола в кабели очаквах че някой вече го е правил това нещо и знае от къде точно излизат жиците защото на схемата е дадено само като блок и не е означен точно този модул къде се намира. Както и да е като го намеря ще пост-на резултата със снимки.

Ми като не ти се опасва цялата кола с жици, питай ме мен :icon_angel: от къде да си ги хванеш..

Сваляш малката жабка която е над бушоните .. Развиваш долната гайка на таблото с бушоните и издърпваш цялото табло надолу ..

Със синя стрелка съм ти отбелязал буксата която е за плафона (самата букса е черна на цвят), но за да я откачиш, първо трябва да извадиш буксите които съм посочил с червени стрелки, защото пречат..

post-3405-030769100 1288069992_thumb.jpg

 

Другият вариант е да свалиш декоративната пластмаса на предна лява колонка (кабелите минават по нея) и да си захраниш екстрата от кабелите..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми като не ти се опасва цялата кола с жици, питай ме мен :icon_angel: от къде да си ги хванеш..

Сваляш малката жабка която е над бушоните .. Развиваш долната гайка на таблото с бушоните и издърпваш цялото табло надолу ..

Със синя стрелка съм ти отбелязал буксата която е за плафона (самата букса е черна на цвят), но за да я откачиш, първо трябва да извадиш буксите които съм посочил с червени стрелки, защото пречат..

post-3405-030769100 1288069992_thumb.jpg

 

Другият вариант е да свалиш декоративната пластмаса на предна лява колонка (кабелите минават по нея) и да си захраниш екстрата от кабелите..

Благодаря ти mario64 точно това търсех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми като не ти се опасва цялата кола с жици, питай ме мен :icon_angel: от къде да си ги хванеш...............

 

Хааахахахаха, таз кола май съм я виждал.......... :lol: :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хааахахахаха, таз кола май съм я виждал.......... :lol: :D

Ти пък по кабелите ли я позна бре ? ..:icon_hmm:

Виждал си я, ама друг път ..:P Не и докато беше при мен ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък по кабелите ли я позна бре ? ..:icon_hmm:

Виждал си я, ама друг път ..:P Не и докато беше при мен ..:D

 

Виждал я е, ама само отдалече:icon_thumbup: Но и двамата не сте я виждали с новото сърце.... Прави вииуууууууууууу, вииууууууууууууууу вместо туп-туп. Иначе и на кабелно ниво не е същата. Обаче рейката замина за нула време, да му се невиди. Дайте една рейка за алуминиев мост, че тая свърши съвсем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...