Todor V. Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Колеги,някой има ли представа + на плафона отгоре където е за осветлението на шофьора и навигатора когато се отвори вратата къде отива в бушоните (кой цвят кабел, кой бушон), че по схемата нещо не мога да се ориентирам.Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 (редакция) Там при двигателя, може да е на едно със радиото. Трябва да е означено. Отдолу под таблото в ляво има още предпазители, може и там да има. http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=7903&view=findpost&p=85752 Редактирано 24 октомври 2010 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Колеги,някой има ли представа + на плафона отгоре където е за осветлението на шофьора и навигатора когато се отвори вратата къде отива в бушоните (кой цвят кабел, кой бушон), че по схемата нещо не мога да се ориентирам.Благодаря предварително Това за което говориш не е плюс, а минус. Много по-добре ще е, ако кажеш какво искаш да направиш и все ще се намери някой, който да ти помогне. Тук дори има и такива, които разбират от всичко :D. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 24 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Искам да изкарам осветление в краката долу. Доколкото знам се управлява с "-" от ключа на вратата и минава през устройство за забавяне на угасянето на осветлението в купето което трябва да е някъде там около бушоните. Май е на 4-ти бушон ама то там е една пайжина... и викам някой колега ако се е занимавал с това д ане откривам топлата вода.Благодаря предварително Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 (редакция) В този случай наистина ти трябва плюса, който е постоянен и минус, който да се управлява от отварянето на вратите. Тези кабелчета ще ги видиш, като махнеш пластмасата, която скрива металната греда към тавана. Тази пластмаса излиза с издърпване, а зад нея имаш 3 кабелчета (постоянен "+", постоянен "-" и друг "-" за отворените врати). Редактирано 24 октомври 2010 от bluffer 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 24 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Много благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Искам да изкарам осветление в краката долу. Доколкото знам се управлява с "-" от ключа на вратата и минава през устройство за забавяне на угасянето на осветлението в купето което трябва да е някъде там около бушоните. Май е на 4-ти бушон ама то там е една пайжина... и викам някой колега ако се е занимавал с това д ане откривам топлата вода.Благодаря предварителноМного по лесно е да си дръпнеш паралелно две жици от плафона централния и да ги иззкараш долу на краката, така , както свети плафона,така ще свети и твоето "изобретение" ............смо не прекалявай с консумацията ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 24 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Много по лесно е да си дръпнеш паралелно две жици от плафона централния и да ги иззкараш долу на краката, така , както свети плафона,така ще свети и твоето "изобретение" ............смо не прекалявай с консумацията .......То накрая така ще стане ама все се надявах че ще направя нещо по цивилизовано и да го хвана директно от бушоните някъде че и други идеи имам за тази кола и да не стане накрая цялата в кабели... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 То накрая така ще стане ама все се надявах че ще направя нещо по цивилизовано и да го хвана директно от бушоните някъде че и други идеи имам за тази кола и да не стане накрая цялата в кабели...Ако го "хванеш" директно от бушоните, няма да имаш оная екстра с постепенното изгасване на осветлението ,а при подаване на контакт - и бързо изгасване ..............а ще стане "мазало"......т.е. оригиналното осветление ще свети и постепенно ще изгасва, а долу при краката ведага ще гасне .........При краката може да сложиш и цветни светодиоди с радиаторче и вграден резистор........ефекта е доста по добър от обикновенни крушки.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 24 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Ако го "хванеш" директно от бушоните, няма да имаш оная екстра с постепенното изгасване на осветлението ,а при подаване на контакт - и бързо изгасване ..............а ще стане "мазало"......т.е. оригиналното осветление ще свети и постепенно ще изгасва, а долу при краката ведага ще гасне .........При краката може да сложиш и цветни светодиоди с радиаторче и вграден резистор........ефекта е доста по добър от обикновенни крушки..........Тя тази екстра със забавянето в плафона ли се намира или е на друго място. А за краката ще слагам светодиоди то това ясно ама какво имаш предвид под светодиоди с радиатор и вграден резистор те имат ли някъкво конкретно наименование на английски или на български? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Тая екстра със забавянето не е оригинална и не се знае къде са я сложили, аз моята я сложих горе над плафона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Тая екстра със забавянето не е оригинална и не се знае къде са я сложили, аз моята я сложих горе над плафона. Точно тази екстра си е баш оригинална и я има на всички Галанти след 97-ма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 24 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Точно тази екстра си е баш оригинална и я има на всички Галанти след 97-ма.И в крайна сметка къде се намира в плафона горе ли е или някъде из релетата и бушоните Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 И в крайна сметка къде се намира в плафона горе ли е или някъде из релетата и бушонитеКолега, ти не знаеш елементарни неща , а си тръгнал да ръчкаш колата ти ...........Плафона е това, което ти светка в купето като отвориш вратата...........вместо да търсиш блокчето което го управлява, просто отвори плафона и си вземи от там паралелно на крушката захранването, което ще ти трябва за идеята ти .........дръпни две жици от там до долу и си вържи каквото си поискаш.......може и реотан :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 октомври 2010 Сподели Публикувано 24 октомври 2010 Тая екстра със забавянето не е оригинална и не се знае къде са я сложили, аз моята я сложих горе над плафона.Грешиш много , тази екстра я имат всички Галанти от 2000 година нагоре, а до 1999 година я имат само някои модификации......моята примерно няма, и съм си правил спец електроника и стана много готино ,досущ като оригиналната, вкл. и като подадеш на контакт да гаси бързо плафона...............е, друг е въпроса, че нещо се прецака и така и не намирам време да го оправя ,но това е друга бира................ :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 25 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2010 Колега, ти не знаеш елементарни неща , а си тръгнал да ръчкаш колата ти ...........Плафона е това, което ти светка в купето като отвориш вратата...........вместо да търсиш блокчето което го управлява, просто отвори плафона и си вземи от там паралелно на крушката захранването, което ще ти трябва за идеята ти .........дръпни две жици от там до долу и си вържи каквото си поискаш.......може и реотан :D :DКактго по-горе вече казах предпочитам да не опъвам жици по цялата кола (ако може). Съжалявам ако съм ядосал някого с въпросите си... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nickky Публикувано 25 октомври 2010 Сподели Публикувано 25 октомври 2010 Здравей, колега,ето тук: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Mitsubishi/Galant/Manuals/има всякакви ръководства за различни галанти. Има и схеми на ел. инсталацията. Мисля, че най-лесно и бързо ще е да намериш схема за интериорните лампи за твоя галант и да си го направиш по най-удачния начин. Успех с начинанието. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 октомври 2010 Сподели Публикувано 25 октомври 2010 Кактго по-горе вече казах предпочитам да не опъвам жици по цялата кола (ако може). Съжалявам ако съм ядосал някого с въпросите си...Не си ядосал никой ,пък най малко мен........ :D Недоумявам,какъв е проблема да пуснеш две жички с дължина 2 метра ..........ама твой си проблем де........ :D :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 25 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 25 октомври 2010 Не си ядосал никой ,пък най малко мен........ :D Недоумявам,какъв е проблема да пуснеш две жички с дължина 2 метра ..........ама твой си проблем де........ :D :icon_bye:Ами то това е най-лесната работа но при положение че могат да се пуснат 2 жици по 30 см мисля че няма смисъл да опасвам цялата кола в кабели очаквах че някой вече го е правил това нещо и знае от къде точно излизат жиците защото на схемата е дадено само като блок и не е означен точно този модул къде се намира. Както и да е като го намеря ще пост-на резултата със снимки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 25 октомври 2010 Сподели Публикувано 25 октомври 2010 Ми Тодор, по-горе са ти пуснали линк с документация, има едни PDF-и дето освен схемите има и кой конектор къде се намира, гледаш и си преценяваш. Аз в момента също копам по инсталацията за да си направя светлините както искам, обаче за мен е по-добре да добавя, от колкото да режа оригиналната инсталация. Та помисли и от тази гледна точка дали не е по-добре да пуснеш допълнителни жици, от колкото да кълцаш и моташ , с най-добри чувства го казвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 октомври 2010 Сподели Публикувано 26 октомври 2010 Ами то това е най-лесната работа но при положение че могат да се пуснат 2 жици по 30 см мисля че няма смисъл да опасвам цялата кола в кабели очаквах че някой вече го е правил това нещо и знае от къде точно излизат жиците защото на схемата е дадено само като блок и не е означен точно този модул къде се намира. Както и да е като го намеря ще пост-на резултата със снимки.Ми като не ти се опасва цялата кола с жици, питай ме мен :icon_angel: от къде да си ги хванеш..Сваляш малката жабка която е над бушоните .. Развиваш долната гайка на таблото с бушоните и издърпваш цялото табло надолу ..Със синя стрелка съм ти отбелязал буксата която е за плафона (самата букса е черна на цвят), но за да я откачиш, първо трябва да извадиш буксите които съм посочил с червени стрелки, защото пречат.. Другият вариант е да свалиш декоративната пластмаса на предна лява колонка (кабелите минават по нея) и да си захраниш екстрата от кабелите.. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 26 октомври 2010 Автор Сподели Публикувано 26 октомври 2010 Ми като не ти се опасва цялата кола с жици, питай ме мен :icon_angel: от къде да си ги хванеш..Сваляш малката жабка която е над бушоните .. Развиваш долната гайка на таблото с бушоните и издърпваш цялото табло надолу ..Със синя стрелка съм ти отбелязал буксата която е за плафона (самата букса е черна на цвят), но за да я откачиш, първо трябва да извадиш буксите които съм посочил с червени стрелки, защото пречат.. Другият вариант е да свалиш декоративната пластмаса на предна лява колонка (кабелите минават по нея) и да си захраниш екстрата от кабелите..Благодаря ти mario64 точно това търсех Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 26 октомври 2010 Сподели Публикувано 26 октомври 2010 Ми като не ти се опасва цялата кола с жици, питай ме мен :icon_angel: от къде да си ги хванеш............... Хааахахахаха, таз кола май съм я виждал.......... :lol: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 26 октомври 2010 Сподели Публикувано 26 октомври 2010 Хааахахахаха, таз кола май съм я виждал.......... :lol: :DТи пък по кабелите ли я позна бре ? ..:icon_hmm:Виждал си я, ама друг път ..:P Не и докато беше при мен ..:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 26 октомври 2010 Сподели Публикувано 26 октомври 2010 Ти пък по кабелите ли я позна бре ? ..:icon_hmm:Виждал си я, ама друг път ..:P Не и докато беше при мен ..:D Виждал я е, ама само отдалече:icon_thumbup: Но и двамата не сте я виждали с новото сърце.... Прави вииуууууууууууу, вииууууууууууууууу вместо туп-туп. Иначе и на кабелно ниво не е същата. Обаче рейката замина за нула време, да му се невиди. Дайте една рейка за алуминиев мост, че тая свърши съвсем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.