Премини към съдържание

Изпускателна система


Ssslavi

Препоръчано мнение

Колеги :mitsu-smiley: , решил съм да си сменя изпускателните тръби на Galanta (4г63 - 136 к.с.) , които са ф45/50 с по-голям диаметър,а именно ф55/60.Без катализатор съм и мисля след това да я закарам да и направят едно рипване на екото.Сигурен съм че е ефекта няма да е голям, просто искам колата да се осеща по лека :rolleyes: . Интересува ме някой правил ли е тази интервенция на този модел и дали ф55/60 е добър заместител ?

Благодаря предварително :yes3::mitsu-smiley:

Редактирано от Ssslavi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ефект ще има. В две направления:

1. Може да стане по-шумно, но няма да тръгне по-добре.

2. Ще усетиш ефективно олекване на джоба ти с няколкостотин лева.

Ако са изгнили, смяната определено ще има ефект.

Хубаво е щом имаш (излишни) пари. Вложи ги в нещо друго.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то смяната ще си я направя аз в сервиза на баща ми, няма да давам никакви пари, но виж писането на екото ще ми бръкне в джоба. Само дето не знам къде и колко, имаш ли представа ?:icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами то смяната ще си я направя аз в сервиза на баща ми, няма да давам никакви пари, но виж писането на екото ще ми бръкне в джоба. Само дето не знам къде и колко, имаш ли представа ?:icon_hmm:

 

В САЩ? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че няма нужда от такава интервенция, защото Галанта има много здрава изпускателна система, досега не съм видял пробито гърне или изгнила тръба. Изключение правят меките връзки, но се са слабо място на всички марки коли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че няма нужда от такава интервенция, защото Галанта има много здрава изпускателна система, досега не съм видял пробито гърне или изгнила тръба. Изключение правят меките връзки, но се са слабо място на всички марки коли.

 

Подкрепям!!

 

Едно приятелче така реши да увеличава цолажа на един Акорд Купе, точно по същата причина..........дет се вика да я "отпуши". При което колата не само ,че не я отпуши а напротив спря да върви. Започна да пуши страшно много (незнам каква е връзката), за шума и неудобството да не говорим. От там отвори двигателя да сменява гумички на клапани, тези от сервиза му счупиха една шпилка на генерацията, която няма смяна. Така и така е отворен двигателя реши да сменява сегменти и лагери........ :icon_crying:

Всъшност заради идеята с "отпушването" сега колата е запушена и човека е вътре с близо 3000лв!

 

Та колега си направи добре сметка какво искаш, и каква цена ще платиш за това. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги :mitsu-smiley: , решил съм да си сменя изпускателните тръби на Galanta (4г63 - 136 к.с.) , които са ф45/50 с по-голям диаметър,а именно ф55/60.Без катализатор съм и мисля след това да я закарам да и направят едно рипване на екото.Сигурен съм че е ефекта няма да е голям, просто искам колата да се осеща по лека :rolleyes: . Интересува ме някой правил ли е тази интервенция на този модел и дали ф55/60 е добър заместител ?

Благодаря предварително :yes3::mitsu-smiley:

 

Колега имам гърне Ремус за Галанта. Свалих го от моят, понеже мн ми надуваше главата, когато я карам извън града иначе в града е мн приятно да се кара. Проблема е, че гърнето е заварявано, а и има нужда от една малка кръпка, но пък Ремуса си е Ремус. Така, че ако се интересуваш пиши ми на лични може дасе разберем нещо, ако искаш да си "тпушиш" колата! Аз съм от Пловдив.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо друго не мога да разбера, вземате си тоя мотор да спестите от разход и уж от поддръжка (като чета кой колко му гори май нищо не спестявате, ама това друг въпрос) и после почвате да мислите чипове, филтри генерация да го "отпушвате". Ми що не си взехте 2.5 направо като искате динамика :icon_blush: ?

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми що не си взехте 2.5 направо като искате динамика :icon_blush: ?

Добър въпрос..:good:

Или още по добре, направо VR4 да си вземат и да не мислят повече за "отпушване" :D

Там двете турбини постоянно продухват изпускателната система и няма нужда от отпушване..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добър въпрос..:good:

Или още по добре, направо VR4 да си вземат и да не мислят повече за "отпушване" :D

Там двете турбини постоянно продухват изпускателната система и няма нужда от отпушване..:)

 

Да, ама не е добре. ВР4 много ще гори и ще започнем да мислим за "запушване" :D

А към колегата с пробития ремус, тия гърнета не са ли от неръждавейка?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама не е добре. ВР4 много ще гори и ще започнем да мислим за "запушване" :D

А към колегата с пробития ремус, тия гърнета не са ли от неръждавейка?

Изгнил Ремус е постижение, достойно за стихотворение, да ти кажа. Виждал съм 10-ина 12- 15 годишни Ремуса и нито един с пробивна корозия... Без съмнение Ремусът си е Ремус, стига да е цял...

Иначе на ВР-а една поръчкова 70 мм. изпускателна система му се отразява чудесно, да ти кажа - и на звук и на мирис...

ПП. изпускателната система на 4G63 е на 55 мм. стандартно.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама не е добре. ВР4 много ще гори и ще започнем да мислим за "запушване" :D

А към колегата с пробития ремус, тия гърнета не са ли от неръждавейка?

Когато купих колата си беше с Ремуса-цяло гърне не само накрайник, тогава непогледнах какво е състоянието на колата отдоло, чак когато се прибрах с нея в къщи и я погледнах на канала. Останових, че гътрнето е заварявано, а и имаше малка дупчица. Нищо непоправимо. Работата беше там, че излезна ли извън града и ми се надуваше главата до няма на къде. Чудя се за тези които са си сложили големи гърнета, които дори на място издават доста силен шум. Иначе звука е по-приятен от обикновените резонантни гърнета, когато я натисках всичко живо се обръщаше да види какво минава не от високия шум, а заради очакването да видят супер автомобил.:), чак след 2500 об/м се задейства страхотния звук!:)когато колата работи на място няма никакъв шум, а май и върви малко повече от колкото с обикновеното галантско гърне, а и накрайника е мн. красив и подобрява мн визията на автомобила.

П.П. Колата ми е с АГУ, но Ремуса е експлотиран само 1г. с работеща АГУ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нещо друго не мога да разбера, вземате си тоя мотор да спестите от разход и уж от поддръжка (като чета кой колко му гори май нищо не спестявате, ама това друг въпрос) и после почвате да мислите чипове, филтри генерация да го "отпушвате". Ми що не си взехте 2.5 направо като искате динамика :icon_blush: ?

 

Има само 2 проблема :icon_blush: -> ЦЕНАТА, моята е определено по-евтина от 2.5 и след това данаците, не секи може да мине по друга схема и да плаща по-малко. Но за разход на гориво е ясно, че няма голяма разлика, дори е по-добре щото разполагаш с повече мощност и ти си избираш по-барзо ли да караш или по-икономично :yes3: . Просто исках мнение, дали някой го е правил и е останал доволен,..... но вече се отказах да го правя :icon_thumbup: .... иначе вътрешния ми диаметър е ф45 , а и осетих достатачна разлика като махнах катализатора :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... осетих достатачна разлика като махнах катализатора :icon_angel:

Здравей, колега. Би ли споделил повече подробност относно колата и ефекта от смяната на катализатора. Карам същия мотор и в момента обмислям вариант за смяна на катализатова точно с цел "отпушване". С предната кола имах проблем с вървенето и в крайна сметка след смяна на куп работи се оказа, че изпускателната система не може да смогне на смукателната :) В крайна сметка смяната на катализатора с резонаторно гърне тогава реши въпроса. Сега отново усещам симптоми като на позапушен катализатор и затова ми е интересно на колко км си сменил катализатора и в какво се изразява разликата от "преди" и "сега" във вървене, ускорение и разход на гориво.

Благодаря предварително и поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега. Би ли споделил повече подробност относно колата и ефекта от смяната на катализатора. Карам същия мотор и в момента обмислям вариант за смяна на катализатова точно с цел "отпушване". С предната кола имах проблем с вървенето и в крайна сметка след смяна на куп работи се оказа, че изпускателната система не може да смогне на смукателната :) В крайна сметка смяната на катализатора с резонаторно гърне тогава реши въпроса. Сега отново усещам симптоми като на позапушен катализатор и затова ми е интересно на колко км си сменил катализатора и в какво се изразява разликата от "преди" и "сега" във вървене, ускорение и разход на гориво.

Благодаря предварително и поздрави.

 

Значи колега при мен катализатора не беше запушен, напротив беше като нов :icon_blush: , обаче! данъка ми е 200 лв. и това че има катализатор не ме грее, а пък по форума прочетох че за моя модел махането му няма да залъже ламда сондите и да се налага тяхното шунтиране, затова реших да пробвам без него. В крайна сметка останах доволен, двигателя работи по леко поне на ниски обороти, а ако има някаква разлика в ускорението тя е малка и трудно можеш да я осетиш освен ако не ти е тежък кракът и газиш много газта :icon_clap: , и естествено ако познаваш добре колата си ! Но във форума има достатачно инфо, разстърси се :yes3: .... аз лично попаднах на '' махай и не се чуди'' :first: :mitsu-smiley:

Редактирано от Ssslavi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...