rafaelo Публикувано 10 август 2010 Сподели Публикувано 10 август 2010 Колеги, от време на време забелязвам че като натисна Галантчето ми малко повечко, не бяга както бягаше преди (тоест ускорението е по-бавно)Модела е 2.0 136hp края на 99. Според вас, добра идея ли е да взема някакво специално гориво и да я покарам повечко с него, или да сложа някаква добавка в горивото, която да прочиства и там каквото правят ;). Ще ви помоля и за малко повече детайли за марки на продукти и т.н. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 10 август 2010 Сподели Публикувано 10 август 2010 Здравейте,колега!Това "не тичкане"както го казвате може би е субективно,може би не е,но е факт че и аз преди 1-2 месеца усетих подобна мудност в моя Галант,който е със същият двигател като Вашият.Може би от това,че минах от 14" джанти на 16",но започнах да усещам някаква мудност + покачване на разхода.След профилактика на дросела+смяна на горивния филтър(май не беше сменян въобще)=подобрение=благодарности на колегата Milen_Z.Може при Вас да има нещо друго,но тези процедури са добра отправна точка за решаване на евентуален проблем.Поздрави и успех! :icon_thumbup: П.П Добавки досега не съм ползвал,може да помогнат,но най-добре колега който има преки впечатления от тези добавки в горивото,да сподели за какво иде реч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 10 август 2010 Автор Сподели Публикувано 10 август 2010 (редакция) Мерси за отговора колега. Моя галант е на 17-ки и обича да си похапва ;) това не отричам :rulez: Ами всъщност и аз съм си мислел, че горивния филтър може да има нещо общо, но колата беше на основен преглед при DJ Пламен преди 2 седмиции той каза, че няма нужда да се сменя, така че му вярвам. По принцип са и сменени повечето консумативи, така че наистина нямам идея какво може да е. Свещите дали могат имат нещо общо с това :icon_hmm: ? Поздрави Редактирано 10 август 2010 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 10 август 2010 Сподели Публикувано 10 август 2010 И аз усещам че някой пьт 'тичка' повече от друг,сменям бензиностанцията(сега слагам на Шел),сменям и вьздушния филтьр и се оправя :icon_dance: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 август 2010 Сподели Публикувано 10 август 2010 И аз преди година зададох подобен въпрос. Темата ми беше дали ЕКУ на двигателя се самонастройва към стила на каране. Имах чувството че тази кола е на моменти - веднъж върви страхотно, друг път гледам да не съм забравил ръчната или някой да не е вързал с въже да го тегля без да съм разбрал. Отговорите бяха категорични - няма такова нещо. Вече не усещам разлика в ускорението и доускорението, но сякаш преди близо две години вървеше повече. Може би има нужда от профилактика. Чувал съм как замяната на свещите, кабелите, капачката на дистрибутора, палеца, почистване на дросела, дюзите, нов въздушен филтър ... биха подобрили в някаква степен тротъл респонса и доускорението.При другата ни кола съм чел за един маркуч от двигателя, който се затлачвал с мизерия и това спъвало колата. Не знам кой е и за какво е, но като разбера, ще направя процедурата и при "Мицу Бишев" ако го има там.Не знам може ли да се измести ъгълът на изпреварване на запалването от самосебе си. Как се проверява също не знам, има ли някакви вакууми, които го управляват, или други да влияят на достигащата мощност до колелата... Не са ми ясни имащите отношение към тягата прилежащи агрегати, възли и детайли. Едно знам само - всичко е от значение! 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 10 август 2010 Сподели Публикувано 10 август 2010 Мерси за отговора колега. Моя галант е на 17-ки и обича да си похапва ;) това не отричам :rulez: Ами всъщност и аз съм си мислел, че горивния филтър може да има нещо общо, но колата беше на основен преглед при DJ Пламен преди 2 седмиции той каза, че няма нужда да се сменя, така че му вярвам. По принцип са и сменени повечето консумативи, така че наистина нямам идея какво може да е. Свещите дали могат имат нещо общо с това :icon_hmm: ? ПоздравиСпоред мен колега, се заблуждаваш.........или пък си сложил кофти бензин....Гор. филтър не го смених,тъй като беше сменян и за разлика от други случаи къде корпуса на филтъра се е срастнал с купето, твоя имаше дори и боя, при това лъщеше :D затова реших да не го сменям....Колата като пбеше при мен й направих малко настройки по инжекциона( ТПС , дросел и т.н.) сменил съм и възд. филтър ................Когато си взе колата , още на същия ден ми звъня да ме питаш дали съм правил нещо по нея защото вървяла по добре от преди..........тогава , кое от двете е вярно?? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 август 2010 Сподели Публикувано 10 август 2010 Колега не забравяй, че на вън са страхотни жеги, а топлия въздух е сред най-големите врагове на мотора. Излез в 12:00 да я нацепиш, после излез в 00:00 и ще усетиш все едно е с 20 коня повече Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Колега не забравяй, че на вън са страхотни жеги, а топлия въздух е сред най-големите врагове на мотора. Излез в 12:00 да я нацепиш, после излез в 00:00 и ще усетиш все едно е с 20 коня повече + постоянното каране на климатик, а на 2.0 се усеща особенно ако искаш да ускориш като се изкачваш някъде:good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 11 август 2010 Автор Сподели Публикувано 11 август 2010 Здравейте отново, Както каза колегата по-горе всичко се случва на моменти. Има огромна вероятност обаче, това което казва Емо да е вярно и честно казано признавам - незнаех че горещините имат ефект върху ускорението на една кола :icon_hmm: тази теория естествено ще бъде тествана и подложена на солидни изпитания още на същия ден ми звъня да ме питаш дали съм правил нещо по нея защото вървяла по добре от преди..........тогава , кое от двете е вярно?? :icon_hmm:Вярно е, че като я взех наистина вървеше по-добре, и оборотите и бяха вдигнати, усещаше се че двигателя е по тих, но това според мен беше именно зарадисмяната на възд. филтър и на маслата (поправи ме ако греша). Както казах по-горе всичко се случва на моменти. Понякога като пусна на втора и натисна педала и се чудя дали съм свалил ръчната. Наистина има моменти, в които не се държи както преди, но като се замисля тези моменти винаги са били около 1-2 обедно време. Мерси за коментара на Емо, колата ще бъде подложена на тестове. Между другото, същата тази теория, важи ли и за студено време :icon_hmm: Поздрави :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Студено време = студен въздух + студено гориво = кола резачкаДори и по старите автомобили на студено се чувства значително повече тяга Ама и много горят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Здравейте отново, Както каза колегата по-горе всичко се случва на моменти. Има огромна вероятност обаче, това което казва Емо да е вярно и честно казано признавам - незнаех че горещините имат ефект върху ускорението на една кола :icon_hmm: тази теория естествено ще бъде тествана и подложена на солидни изпитания Вярно е, че като я взех наистина вървеше по-добре, и оборотите и бяха вдигнати, усещаше се че двигателя е по тих, но това според мен беше именно зарадисмяната на възд. филтър и на маслата (поправи ме ако греша). Както казах по-горе всичко се случва на моменти. Понякога като пусна на втора и натисна педала и се чудя дали съм свалил ръчната. Наистина има моменти, в които не се държи както преди, но като се замисля тези моменти винаги са били около 1-2 обедно време. Мерси за коментара на Емо, колата ще бъде подложена на тестове. Между другото, същата тази теория, важи ли и за студено време :icon_hmm: Поздрави :rulez:Ако имаш проблем,мини да я видя............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Колега, а на извънградско излизал ли си скоро? Аз със моя имах такива усещания, но 3 месеца не бях излизал от София и като минах 200 км. със средна скорост 130 и като започнах да я карам само със 100 октанов бензин вече мисля, че няма проблем. От градското каране се образувал нагар по дюзите, но по-разбиращите могат да се произнесат в тази област. На мен ауспуха ми беше станал черен и като я изпънах на извънградско избеля отново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Здравейте отново, Както каза колегата по-горе всичко се случва на моменти. Има огромна вероятност обаче, това което казва Емо да е вярно и честно казано признавам - незнаех че горещините имат ефект върху ускорението на една кола :icon_hmm: тази теория естествено ще бъде тествана и подложена на солидни изпитания Вярно е, че като я взех наистина вървеше по-добре, и оборотите и бяха вдигнати, усещаше се че двигателя е по тих, но това според мен беше именно зарадисмяната на възд. филтър и на маслата (поправи ме ако греша). Както казах по-горе всичко се случва на моменти. Понякога като пусна на втора и натисна педала и се чудя дали съм свалил ръчната. Наистина има моменти, в които не се държи както преди, но като се замисля тези моменти винаги са били около 1-2 обедно време. Мерси за коментара на Емо, колата ще бъде подложена на тестове. Между другото, същата тази теория, важи ли и за студено време :icon_hmm: Поздрави :rulez: Стига си се вталявал, бе момче. Среща довечера в 23,30 на караулката на магистрала Тракия. Ще идем с двата галанта до Ихтиман и обратно с малко повечко газ и ще имаш нова бърза и хубава кола.:mitsu-smiley: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 11 август 2010 Автор Сподели Публикувано 11 август 2010 SLX :icon_clap: :icon_thumbup: с най-голямо удоволствие колега, но сега съм на море (без Мица) и ще се наложи да пропусна :icon_crying: за сметка на това, с едно приятелче сме намислили да ходим по пистата където беше рали българия тази година, води се че пътя е гладък и с повечко завои. Преди това обаче ще мина през Пламен да ми оправи спирачките ;) след това бутам малко ОМВ премиум и ще видим каквоще каже Мици :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Стига си се вталявал, бе момче. Среща довечера в 23,30 на караулката на магистрала Тракия. Ще идем с двата галанта до Ихтиман и обратно с малко повечко газ и ще имаш нова бърза и хубава кола.:mitsu-smiley: :icon_thumbup:Точно така и аз правя от време на време............ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 11 август 2010 Сподели Публикувано 11 август 2010 Точно така и аз правя от време на време............ :icon_thumbup:Че и твоя ли натрупва нагар бре ? ..:D Нали уж с течна газ, ала-бала беше..:lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 август 2010 Сподели Публикувано 12 август 2010 Че и твоя ли натрупва нагар бре ? ..:D Нали уж с течна газ, ала-бала беше..:lol:Не на тази бе, имам си ЕВО................... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.