hartiiko Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Здравейте! От близо три седмици карам нов Лансер 1,5 Inform и всичко е супер, само дето ми се струва шумен, а имам така наречения "шумоизолиращ пакет". Това нормално ли е? Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sad But True Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Нормално е, тъй като гумите, с които го получаваш са по-нисък клас и са малко по шумни, особено ако стъпиш на по-груба настилка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hartiiko Публикувано 25 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 25 Май 2010 Нормално е, тъй като гумите, с които го получаваш са по-нисък клас и са малко по шумни, особено ако стъпиш на по-груба настилка. ОК, мерси, аз сигурно малко прекалявам във вслушването. Какви гуми препоръчваш като дойде време за снега? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sad But True Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 ^Хм,Тук ме хвана на тясно. Зимните ми гуми са Matador MP59 Nordicca, и съм доста доволен от тях. Малко по-шумни са, но са стабилни, за по 160 лева бройката. Зависи какви пари можеш да отделиш.Колкото до вслушването, мисля че е съвсем нормално да се вслушваш повече, поне отначало, все пак автомобила трябва да бъде опознат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Колата е изключително НЕшумоизолирана,та с каквито и гуми да караш ще е все така..............................свиквай http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 25 Май 2010 Сподели Публикувано 25 Май 2010 Като стана въпрос за шумове, карам си днеска аз на тръгване от фитнеса, отвори ли джамовете и се чува ДРЪН ДРЪН ДРЪН, викам КАКВО И СТАНА ПАК НА ТАЯ КОЛА... паркирам, на празен ход пак си дрънчи, лягам аз отстрани на гумата, светя с телефона гледам една ламарина сиг с размери 15х15 паднала, направо се е скъсала, утре ще ходя да гледам това чудо от моята кола ли е, какво е . Видя ми се твърде тънка, за да е нещо важно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sad But True Публикувано 26 Май 2010 Сподели Публикувано 26 Май 2010 Колата е изключително НЕшумоизолирана,та с каквито и гуми да караш ще е все така..............................свиквай http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif!Не мога да се съглася с теб.Наскоро ходих до Румъния, румънците може да са всякакви, но пътищата им са около 45,678 пъти по-добри от нашите, и трябва да ти каже, че в купето се чуваше само едно леко свистене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Не мога да се съглася с теб.Наскоро ходих до Румъния, румънците може да са всякакви, но пътищата им са около 45,678 пъти по-добри от нашите, и трябва да ти каже, че в купето се чуваше само едно леко свистене. Или не можеш още да и се накефиш,та да си обективен. :D Или нямаш достатъчно опит с други марки и модели коли,с подобни години на производство!Единственото вярно нещо в твоят пост е за мамалигарските дороги,и аз ходих,и аз ги видях и оцених!:icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Днеска се оказа, че парчето не е от моята кола . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Или не можеш още да и се накефиш,та да си обективен. :D Или нямаш достатъчно опит с други марки и модели коли,с подобни години на производство!Единственото вярно нещо в твоят пост е за мамалигарските дороги,и аз ходих,и аз ги видях и оцених!:icon_rock: Мазда 3 дали е по-безшумна? Честно казано на тест драйв не можах да хвана разлика, но нямах възможност да ги карам по магистрала, където се проявява неубезшумеността. В града всичко изглежда наред и еднакво. Кои са другите коли от същия клас, които са по-добре обезшумени? Благодатя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sad But True Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Единственото вярно нещо в твоят пост е за мамалигарските дороги,и аз ходих,и аз ги видях и оцених!:icon_rock:Щом казваш. В началото ми се лучваше да я гася по светофарите(нямах навик да гледам оборотомера) щото не и чувах мотора. А от към слух мисля, че нямам проблеми. Но нямам желание да влизам в излишни спорове , поне не и през форума. Да е живот и здраве някой ден да се видим на ракиики може да спорим до пълно :icon_drunk: :icon_drunk: :icon_drunk: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brad Публикувано 27 Май 2010 Сподели Публикувано 27 Май 2010 Това е интересен руски саит за шумоизолационно третиране.Примера е точно за Лансер.Всеки може да види как излизат от завода. http://www.auto-loker.ru/noisebuster.shtml Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niikoo Публикувано 30 Май 2010 Сподели Публикувано 30 Май 2010 (редакция) Щом казваш. В началото ми се лучваше да я гася по светофарите(нямах навик да гледам оборотомера) щото не и чувах мотора. А от към слух мисля, че нямам проблеми. Но нямам желание да влизам в излишни спорове , поне не и през форума. Да е живот и здраве някой ден да се видим на ракиики може да спорим до пълно :icon_drunk: :icon_drunk: :icon_drunk: В случая няма смисъл да се спори, защото грешиш, а колегите са прави... Колата е шумна в движение, а не на место когато работи на празен ход. Двете неща са конренно различни, при движение с висока скорост се чува основно шум от гумите и вятъра също така на към ~3000 об/мин мотора изпада някакъв резонанс и става доста шумно!По принципн японските коли се славят с кофти шумоизолация, дори някой нямат покалници над занидте гуми и т.н...След първата година производство имаше промяна в шумоизолацията и по-новите коли трябва да са по-тихи, имат по-хубави задни подкалници уплътнения и т.н... Редактирано 30 Май 2010 от Niikoo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
light Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 След първата година производство имаше промяна в шумоизолацията и по-новите коли трябва да са по-тихи, имат по-хубави задни подкалници уплътнения и т.н... Не знам дали наистина са променили нещо в колата, но определено не са се справили добре с шумоизолацията. Въпреки това, колата има достатъчно добри страни, ако изключим шума при движение и сравнително малкия багажник. Освен това, аз лично някак си привикнах към шума в купето и не ме дразни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Може ли някой да сравни шума с този на Carisma? По-шумно или същото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Двигателя става доста шумен след 4 000 - 5 000 оборота но това даже ми харесва :icon_thumbup: Основният проблем са 18-ките (за фабричният Адван говоря).Аеродинамичните шумове наистина можеше да са по-слаби, но да не забравяме че е кола дето почва от 28К (вече може да е и по-евтина). Аз на шумовете съм им хванал цаката – volume-то на мах :icon_rock: Така че не го мислете много много :rolleyes: Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 Абе не е така. Какво ме интересува, от колко почва, за моята ми взимат 52 000. Като мина по паветата, имам чувството, че се влача по тях. Шумоизолацията Е ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА, нея ВЪОБЩЕ Я НЯМА. Жалко, че Ликса го няма, да ви покаже, каква изолация си е направил на багажника, страшна. Чудя се и аз кога да го направя, но това трябва да стане, не само в багажника, ами врати, под всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Атанас Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 за моята ми взимат 52 000Тук си прав, няма спор! Проблема е че качват цената с глезотийки които продават колата а скритите неща които после дразнят са си същите и трябва допълнително да си оправяме. Аз на моята искам да пипна доста неща, но ще е изчакам да направи поне още година (да се разтропат хубаво кори, табла, бас … тн) и после всичко накуп. Само за пример – на 500 километра почна един резонанс от таблото, след още 1000 почнаха пластмасите на коланите, сега нещо кората на задна дясна!Затова за сега казвам по силна музика и няма да се дразним за глупости :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 31 Май 2010 Сподели Публикувано 31 Май 2010 (редакция) Изобщо не ми се говори, пак ще го кажа, давам 52к и нямам лампичка в жабката и не светят бутончетата за стъклата, КАК МОЖЕ ТАКАВА ГЛУПОСТ, ЛАДАТА има лампичка в жабката. Лично мое мнение, ако сега трябваше да си купя кола, нямаше да е Лансър. Може да няма толкова екстри, но щеше да е друга. Да не говорим, че какви екстри, има една навигация, която не мога да ползвам в БГ, е сега има вариант да им дам още 500лв, да ми качат карта за 5 града. Просто тогава вече бях доста на зор, сега бих разгледал доста други марки, 50 000лв, са си достатъчно пари за да си вземе човек по-читава кола. Дано някой не ми се засегне, това си е мое мнение, освен това с този филтър за твърди частици, много съм им набрал. ... а да не говорим за багажника, какъв е тоя плат изрезан по трудово, просто не ги знам, КАК НЕ ГИ Е БИЛО СРАМ да го сложат това. Колегата ми има Мерцедес 180 от не знам коя година 97 примерно не знам коя е, ако видите какъв капак има отзад, всичко си има място, мекичак, нагласен... въобще, като гледам Галанта каква кола е и си мисля, че много са се изложили с тоя Лансър. Редактирано 31 Май 2010 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 (редакция) Рангеле, при теб може да се приложи една система, коята се вгражда серийно в Ролс Ройс.Принципа е следния. С микрофон разположен в купето и малък усилвател се взема шума от купето и се вкарва с обратна амплитуда в аудио входа (който имат всички Лансери от средното ниво нагоре) на аудио системата на колата. По този начин с копчето за усилване можеш да постигнеш почти пълно елиминиране на шума в купето. Поне субективно шума ще отсъства. Това е все едно да обърнеш свързването на един от говорителите, т.е. вместо "+" на "+" за свържеш обратно "-" на "+" на десния канал. Цената на елементите е 100 пъти по ниска от каквато и да е шумоизолация. Редактирано 1 юни 2010 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 Както написах, то да беше само той . Но просто мн хора казват, "е ти какво искаш за тези пари" е сори, ама новата Ц Класа я има за подобни пари и съм сигурен, че няма такива проблеми. Просто... абе както и да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 Както написах, то да беше само той http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif. Но просто мн хора казват, "е ти какво искаш за тези пари" е сори, ама новата Ц Класа я има за подобни пари и съм сигурен, че няма такива проблеми. Просто... абе както и да е. E, намери се един човек с обективно мнение. Каквото си е, си е. Направили са хората колица, добре изглеждаща и евтина в базовата си модификация. Ти си купил висок модел на евтина кола, което другия път със сигурност няма да повториш. Сиреч евтин модел на скъпа кола е по-добрият избор и примерът ти с С-класата го доказва. Която, между другото е великолепна, но малко тясна кола... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 (редакция) И понеже знам, че някой ще каже... ВИЖ КОЛКО СТРУВА Ц КЛАССАТА..., еми 53793лв без ДДС и вноска от 1030лв с ДДС за 5г. Е Лансъра ми излиза със 100лв по-малко на месец. Но какво получаваш... 220 CDI 170k.c. 400Hм въртящ 0-100 8.4сек 232 макс спийд и следните екстри: ABS ~ ESP - електронна система за стабилност, включваща ASR - система срещу буксуване ~ BAS - спирачен асистент ~ индикатор заизносване на накладките ~ ASSYST (напомняне за сервизните интервали) ~ 6-степенна механична скоростна кутия ~ фронталнивъздушни възглавници за шофьора и седящия до шофьора ~ въздушни възглавници в предните врати ~ въздушни възглавници застраничните стъкла ~ колани за предните и задните места с обтегачи и ограничители на силата ~ подсилена защита от страничен удар ~електронен имобилайзер ~ автоматично централно заключване с дистанционно управление със звукова и оптична индикация призаключване ~ стандартизирани закопчалки ISOFIX за детски столчета на задната седалка ~ ел. регулиране на ел. отопляемите външниогледала с вградени мигачи ~ чистачки със сензор за дъжд ~ автоматични светлини с ръчно регулиране дължината на осветяемото поле ~ автоматична климатична инсталация THERMATIC с две зони нарегулиране и обдухване за задните места ~ сенници с осветяеми огледала ~ противопрахов филтър за купето ~ термометър за външната температура ~ 4 бр. електрически стъкла ~ ел. регулируеми предниседалки ~ механично регулируема ос на волана ~ борд компютър с дисплей в приборното табло ~ мултифункционален волан управляващ борд-компютъра ~ сервоуправление AGILITY CONTROL ~ шест-степенна скоростна кутия AGILITY CONTROL ~ адаптивно окачване AGILITY CONTROL ~ филтър за твърди частици (DPF, само при CDI-моделите) ~ фарове в изпълнение от поликарбонатно стъкло ~ фаровеза мъгла в предната броня ~ сигнализация за спадане на налягането на гумите ~ отопляемо задно стъкло ~ тонирани стъкла ~ аптечка ~ авариен триъгълник ~ аварийно резервно колело ~ алуминиевиджанти, дизайн 7 спици 6J x 16 с гуми 195/60 R16 (код R20) » Пакет „Оптимум” /само за C 180 CGI BlueEFFICIENCY, C 200 CDI BlueEFFICIENCY и C 220 CDI BlueEFFICIENCY / волан и скоростен лост в кожа (280) комфортен мултифункционален кожен волан и 4.5-инчов дисплей в центъра на инструменталното табло (442) радио Аудио 20 CD – 4.5’’ цветен TFT дисплей, 8 колони, клавиатура за телефон, Bluetooth разгорорна уредба, MP3 съвместимост и др. (523) алуминиеви джанти 17’’, дизайн 5 спици с гуми: предни 225/45 R17, задни 245/40 R17 (R22) радиарторна решетка с интегрирана емблема и 3 хоризонтални ламела и с този пакет специално за CDI 220 цена от 50 949 лв без ДДС + опълнително серийно оборудване за C 220 CDI BlueEFFICIENCY и C 250 CGI BlueEFFICIENCY:ауспухов накрайник от полирана неръждаема стомана ~ алуминиеви джанти, дизайн 7 спици (7J x 16 ET 43, гуми: 205/55 R16, код R75) ~ автоматична скоростна кутия (423, само за C 250 CGI) От тука всичко друго се плаща. Еми, да нямам навигация, но имам Мерцедес. Съжалявам, ако се брой за реклама във форума на Мицу, но аз съм малко разочарован от това, което получих срещу парите си. Нека никой не ме разбира погрешно, обичам си и моята кола. Освен този филтър, другото си е наред, надявам се така и да си остане, просто има недомислени неща, за тази цена. Редактирано 1 юни 2010 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 Ранга казваш само половината истина обаче...Тази C-класа наистина е в пъти пъти по-добра не само от Лансър, а от кое да е Мицубиши (сигурно ще избухне война сега, но както каза колегата което си е, си е )....Само че C-класата струва такива пари сега заради кризата и никаквите продажби! Когато ти си дал за твоя Лансър 52 000...тая C-класа е струвала 70 000лв. и нагоре! А Лансър като твоя в момента струва ни повече ни по- малко от 41 000 НОВ (не от БГ а в Румъния, но нещата са съпоставими.)!Пак не е евтин но е доста по различно. П.П Не че ти се бъркам ама ти като го купува и се бръкна 52 бона не видя ли, че няма лампичка в жабката и светещи копчета на стъклата? Сигурно си видял, но явно си ги сметнал за маловажни на фона на други хубави неща Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юни 2010 Сподели Публикувано 1 юни 2010 Ако трябва да съм честен, колата съм си я купил на каталог, без да карам нито един път. Имах огромна драма, чаках друга кола 4 месеца, така и не я дочаках, тези ги имаше налични, купили сме го в рамките на 5 дни, защото на 6тия пътувах за морето. Така, че колкото и да ти е странно, дори не знаех върви ли, как вози и тн . Първото ми качване, беше на излизане от шоу рума . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.