Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Шум от Лансер 1,5 Inform


Препоръчано мнение

Здравейте! От близо три седмици карам нов Лансер 1,5 Inform и всичко е супер, само дето ми се струва шумен, а имам така наречения "шумоизолиращ пакет". Това нормално ли е?

 

Благодаря!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, тъй като гумите, с които го получаваш са по-нисък клас и са малко по шумни, особено ако стъпиш на по-груба настилка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е, тъй като гумите, с които го получаваш са по-нисък клас и са малко по шумни, особено ако стъпиш на по-груба настилка.

 

ОК, мерси, аз сигурно малко прекалявам във вслушването.

 

Какви гуми препоръчваш като дойде време за снега?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

^Хм,

Тук ме хвана на тясно. :) Зимните ми гуми са Matador MP59 Nordicca, и съм доста доволен от тях. Малко по-шумни са, но са стабилни, за по 160 лева бройката.

Зависи какви пари можеш да отделиш.

Колкото до вслушването, мисля че е съвсем нормално да се вслушваш повече, поне отначало, все пак автомобила трябва да бъде опознат :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е изключително НЕшумоизолирана,та с каквито и гуми да караш ще е все така..............................свиквай http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като стана въпрос за шумове, карам си днеска аз на тръгване от фитнеса, отвори ли джамовете и се чува ДРЪН ДРЪН ДРЪН, викам КАКВО И СТАНА ПАК НА ТАЯ КОЛА... паркирам, на празен ход пак си дрънчи, лягам аз отстрани на гумата, светя с телефона гледам една ламарина сиг с размери 15х15 паднала, направо се е скъсала, утре ще ходя да гледам това чудо от моята кола ли е, какво е :). Видя ми се твърде тънка, за да е нещо важно :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е изключително НЕшумоизолирана,та с каквито и гуми да караш ще е все така..............................свиквай http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_rock.gif!

Не мога да се съглася с теб.

Наскоро ходих до Румъния, румънците може да са всякакви, но пътищата им са около 45,678 пъти по-добри от нашите, и трябва да ти каже, че в купето се чуваше само едно леко свистене.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася с теб.

Наскоро ходих до Румъния, румънците може да са всякакви, но пътищата им са около 45,678 пъти по-добри от нашите, и трябва да ти каже, че в купето се чуваше само едно леко свистене.

 

Или не можеш още да и се накефиш,та да си обективен. :D Или нямаш достатъчно опит с други марки и модели коли,с подобни години на производство!Единственото вярно нещо в твоят пост е за мамалигарските дороги,и аз ходих,и аз ги видях и оцених!:icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или не можеш още да и се накефиш,та да си обективен. :D Или нямаш достатъчно опит с други марки и модели коли,с подобни години на производство!Единственото вярно нещо в твоят пост е за мамалигарските дороги,и аз ходих,и аз ги видях и оцених!:icon_rock:

 

 

 

Мазда 3 дали е по-безшумна? Честно казано на тест драйв не можах да хвана разлика, но нямах възможност да ги карам по магистрала, където се проявява неубезшумеността. В града всичко изглежда наред и еднакво.

 

Кои са другите коли от същия клас, които са по-добре обезшумени?

 

Благодатя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единственото вярно нещо в твоят пост е за мамалигарските дороги,и аз ходих,и аз ги видях и оцених!:icon_rock:

Щом казваш. :)

В началото ми се лучваше да я гася по светофарите(нямах навик да гледам оборотомера) щото не и чувах мотора. А от към слух мисля, че нямам проблеми. Но нямам желание да влизам в излишни спорове :), поне не и през форума. Да е живот и здраве някой ден да се видим на ракиики може да спорим до пълно :icon_drunk: :icon_drunk: :icon_drunk: :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересен руски саит за шумоизолационно третиране.Примера е точно за Лансер.Всеки може да види как излизат от завода. http://www.auto-loker.ru/noisebuster.shtml

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом казваш. :)

В началото ми се лучваше да я гася по светофарите(нямах навик да гледам оборотомера) щото не и чувах мотора. А от към слух мисля, че нямам проблеми. Но нямам желание да влизам в излишни спорове :), поне не и през форума. Да е живот и здраве някой ден да се видим на ракиики може да спорим до пълно :icon_drunk: :icon_drunk: :icon_drunk: :)

В случая няма смисъл да се спори, защото грешиш, а колегите са прави...

 

 

Колата е шумна в движение, а не на место когато работи на празен ход. Двете неща са конренно различни, при движение с висока скорост се чува основно шум от гумите и вятъра също така на към ~3000 об/мин мотора изпада някакъв резонанс и става доста шумно!

По принципн японските коли се славят с кофти шумоизолация, дори някой нямат покалници над занидте гуми и т.н...

След първата година производство имаше промяна в шумоизолацията и по-новите коли трябва да са по-тихи, имат по-хубави задни подкалници уплътнения и т.н...

Редактирано от Niikoo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След първата година производство имаше промяна в шумоизолацията и по-новите коли трябва да са по-тихи, имат по-хубави задни подкалници уплътнения и т.н...

 

Не знам дали наистина са променили нещо в колата, но определено не са се справили добре с шумоизолацията. Въпреки това, колата има достатъчно добри страни, ако изключим шума при движение и сравнително малкия багажник. Освен това, аз лично някак си привикнах към шума в купето и не ме дразни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя става доста шумен след 4 000 - 5 000 оборота но това даже ми харесва :icon_thumbup:

Основният проблем са 18-ките (за фабричният Адван говоря).

Аеродинамичните шумове наистина можеше да са по-слаби, но да не забравяме че е кола дето почва от 28К (вече може да е и по-евтина).

 

Аз на шумовете съм им хванал цаката – volume-то на мах :icon_rock:

 

Така че не го мислете много много :rolleyes:

 

Поздрави

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе не е така. Какво ме интересува, от колко почва, за моята ми взимат 52 000. Като мина по паветата, имам чувството, че се влача по тях. Шумоизолацията Е ПОД ВСЯКАКВА КРИТИКА, нея ВЪОБЩЕ Я НЯМА. Жалко, че Ликса го няма, да ви покаже, каква изолация си е направил на багажника, страшна. Чудя се и аз кога да го направя, но това трябва да стане, не само в багажника, ами врати, под всичко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

за моята ми взимат 52 000

Тук си прав, няма спор! Проблема е че качват цената с глезотийки които продават колата а скритите неща които после дразнят са си същите и трябва допълнително да си оправяме.

Аз на моята искам да пипна доста неща, но ще е изчакам да направи поне още година (да се разтропат хубаво кори, табла, бас … тн) и после всичко накуп. Само за пример – на 500 километра почна един резонанс от таблото, след още 1000 почнаха пластмасите на коланите, сега нещо кората на задна дясна!

Затова за сега казвам по силна музика и няма да се дразним за глупости :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не ми се говори, пак ще го кажа, давам 52к и нямам лампичка в жабката и не светят бутончетата за стъклата, КАК МОЖЕ ТАКАВА ГЛУПОСТ, ЛАДАТА има лампичка в жабката. Лично мое мнение, ако сега трябваше да си купя кола, нямаше да е Лансър. Може да няма толкова екстри, но щеше да е друга. Да не говорим, че какви екстри, има една навигация, която не мога да ползвам в БГ, е сега има вариант да им дам още 500лв, да ми качат карта за 5 града. Просто тогава вече бях доста на зор, сега бих разгледал доста други марки, 50 000лв, са си достатъчно пари за да си вземе човек по-читава кола. Дано някой не ми се засегне, това си е мое мнение, освен това с този филтър за твърди частици, много съм им набрал.

 

... а да не говорим за багажника, какъв е тоя плат изрезан по трудово, просто не ги знам, КАК НЕ ГИ Е БИЛО СРАМ да го сложат това. Колегата ми има Мерцедес 180 от не знам коя година 97 примерно не знам коя е, ако видите какъв капак има отзад, всичко си има място, мекичак, нагласен... въобще, като гледам Галанта каква кола е и си мисля, че много са се изложили с тоя Лансър.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рангеле, при теб може да се приложи една система, коята се вгражда серийно в Ролс Ройс.

Принципа е следния. С микрофон разположен в купето и малък усилвател се взема шума от купето и се вкарва с обратна амплитуда в аудио входа (който имат всички Лансери от средното ниво нагоре) на аудио системата на колата. По този начин с копчето за усилване можеш да постигнеш почти пълно елиминиране на шума в купето. Поне субективно шума ще отсъства. Това е все едно да обърнеш свързването на един от говорителите, т.е. вместо "+" на "+" за свържеш обратно "-" на "+" на десния канал.

 

Цената на елементите е 100 пъти по ниска от каквато и да е шумоизолация.

Редактирано от Николай Николов
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както написах, то да беше само той :). Но просто мн хора казват, "е ти какво искаш за тези пари" е сори, ама новата Ц Класа я има за подобни пари и съм сигурен, че няма такива проблеми. Просто... абе както и да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както написах, то да беше само той http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif. Но просто мн хора казват, "е ти какво искаш за тези пари" е сори, ама новата Ц Класа я има за подобни пари и съм сигурен, че няма такива проблеми. Просто... абе както и да е.

 

E, намери се един човек с обективно мнение. Каквото си е, си е. Направили са хората колица, добре изглеждаща и евтина в базовата си модификация. Ти си купил висок модел на евтина кола, което другия път със сигурност няма да повториш. Сиреч евтин модел на скъпа кола е по-добрият избор и примерът ти с С-класата го доказва. Която, между другото е великолепна, но малко тясна кола...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И понеже знам, че някой ще каже... ВИЖ КОЛКО СТРУВА Ц КЛАССАТА..., еми 53793лв без ДДС и вноска от 1030лв с ДДС за 5г. Е Лансъра ми излиза със 100лв по-малко на месец. Но какво получаваш...

 

220 CDI 170k.c. 400Hм въртящ 0-100 8.4сек 232 макс спийд и следните екстри:

 

ABS ~ ESP - електронна система за стабилност, включваща ASR - система срещу буксуване ~ BAS - спирачен асистент ~ индикатор за

износване на накладките ~ ASSYST (напомняне за сервизните интервали) ~ 6-степенна механична скоростна кутия ~ фронтални

въздушни възглавници за шофьора и седящия до шофьора ~ въздушни възглавници в предните врати ~ въздушни възглавници за

страничните стъкла ~ колани за предните и задните места с обтегачи и ограничители на силата ~ подсилена защита от страничен удар ~

електронен имобилайзер ~ автоматично централно заключване с дистанционно управление със звукова и оптична индикация при

заключване ~ стандартизирани закопчалки ISOFIX за детски столчета на задната седалка ~ ел. регулиране на ел. отопляемите външни

огледала с вградени мигачи ~ чистачки със сензор за дъжд ~ автоматични светлини с ръчно регулиране дължината на осветяемото поле ~ автоматична климатична инсталация THERMATIC с две зони на

регулиране и обдухване за задните места ~ сенници с осветяеми огледала ~ противопрахов филтър за купето ~ термометър за външната температура ~ 4 бр. електрически стъкла ~ ел. регулируеми предни

седалки ~ механично регулируема ос на волана ~ борд компютър с дисплей в приборното табло ~ мултифункционален волан управляващ борд-компютъра ~ сервоуправление AGILITY CONTROL ~ шест-

степенна скоростна кутия AGILITY CONTROL ~ адаптивно окачване AGILITY CONTROL ~ филтър за твърди частици (DPF, само при CDI-моделите) ~ фарове в изпълнение от поликарбонатно стъкло ~ фарове

за мъгла в предната броня ~ сигнализация за спадане на налягането на гумите ~ отопляемо задно стъкло ~ тонирани стъкла ~ аптечка ~ авариен триъгълник ~ аварийно резервно колело ~ алуминиеви

джанти, дизайн 7 спици 6J x 16 с гуми 195/60 R16 (код R20)

 

» Пакет „Оптимум” /само за C 180 CGI BlueEFFICIENCY, C 200 CDI BlueEFFICIENCY и C 220 CDI BlueEFFICIENCY /

волан и скоростен лост в кожа (280)

комфортен мултифункционален кожен волан и 4.5-инчов дисплей в центъра на инструменталното табло (442)

радио Аудио 20 CD – 4.5’’ цветен TFT дисплей, 8 колони, клавиатура за телефон, Bluetooth разгорорна уредба, MP3 съвместимост и др. (523)

алуминиеви джанти 17’’, дизайн 5 спици с гуми: предни 225/45 R17, задни 245/40 R17 (R22)

радиарторна решетка с интегрирана емблема и 3 хоризонтални ламела

 

и с този пакет специално за CDI 220 цена от 50 949 лв без ДДС

 

+ опълнително серийно оборудване за C 220 CDI BlueEFFICIENCY и C 250 CGI BlueEFFICIENCY:

ауспухов накрайник от полирана неръждаема стомана ~ алуминиеви джанти, дизайн 7 спици (7J x 16 ET 43, гуми: 205/55 R16, код R75) ~ автоматична скоростна кутия (423, само за C 250 CGI)

 

От тука всичко друго се плаща. Еми, да нямам навигация, но имам Мерцедес. Съжалявам, ако се брой за реклама във форума на Мицу, но аз съм малко разочарован от това, което получих срещу парите си.

 

Нека никой не ме разбира погрешно, обичам си и моята кола. Освен този филтър, другото си е наред, надявам се така и да си остане, просто има недомислени неща, за тази цена.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ранга казваш само половината истина обаче...Тази C-класа наистина е в пъти пъти по-добра не само от Лансър, а от кое да е Мицубиши (сигурно ще избухне война сега, но както каза колегата което си е, си е :))....Само че C-класата струва такива пари сега заради кризата и никаквите продажби! Когато ти си дал за твоя Лансър 52 000...тая C-класа е струвала 70 000лв. и нагоре! А Лансър като твоя в момента струва ни повече ни по- малко от 41 000 НОВ (не от БГ а в Румъния, но нещата са съпоставими.)!

Пак не е евтин но е доста по различно.

 

П.П Не че ти се бъркам ама ти като го купува и се бръкна 52 бона не видя ли, че няма лампичка в жабката и светещи копчета на стъклата? Сигурно си видял, но явно си ги сметнал за маловажни на фона на други хубави неща :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм честен, колата съм си я купил на каталог, без да карам нито един път. Имах огромна драма, чаках друга кола 4 месеца, така и не я дочаках, тези ги имаше налични, купили сме го в рамките на 5 дни, защото на 6тия пътувах за морето. Така, че колкото и да ти е странно, дори не знаех върви ли, как вози и тн :). Първото ми качване, беше на излизане от шоу рума :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...