Rangel Simov Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Тоя малумен филтър за твърди частици се пр**бава през седмица. Сипвам му само Премиум Дизел, давам по 500лв сиг на месец за гориво, само за да е УЖ по-хубаво! Хода и карам като идиот тука по Цариградско и Околовръстното, въртя се като идиот напред назад, каква е тая тъпотия не мога да разбера. Как може това да се скапва толкова често. Казвайте мнения, какво да го правя това, тези в БС ми искат по 100 лв за принудително регенериране, всеедно аз съм виновен, че са направили малумна кола. Направо съм побеснял, въобще не знам какво да направя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 (редакция) И къде е кирията тогава от дизеловия агрегат на новия лансър? Аз обаче като гледам, май само ти се жалваш с този филтър, а има доста колеги с дизеловия лансър... Явно на тия от БС им изнася да ти вземат редовно паричките и си траят. Редактирано 19 Май 2010 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2010 До тук два пъти съм плащал, а поне 7-8х е светвала лампичката за тая глупост. Защо като го взимах някой не ми каза, че има условия за каране, много съм се изнервил, чакам го да светне следващия път и отиваме на скандал. Мен ми е ясно що си правят пас, защото е доста пари. Да не говорим, че не е да не карам и извън градско, въобще не знам какво им е обяснението за тази СВРЪХ ГЛУПОСТ! Я тези които са с дизелов да кажат на по колко км са им, мен за първи път май към 10к ми стана, аз пак бях писал, ама не си спомням колко км беше. Но около 10-12к Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunnyboy115 Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Потърси ли в форумите на фирмата производител на двигателя ? При филтъра за дизелови частици се касае за система за отделяне дизеловите сажди от изгорелите газове на дизеловите двигатели. При Volkswagen се използват две системи, в зависимост от модела: Филтър за дизелови частици без добавка се прилага при автомобили, при които филтърът е разположен близо до двигателя. Системата с добавка се използва в автомобилите, при които разполагането на филтъра в близост до двигателя не е възможно. Филтърът, покрит с катализаторен слой, работи без добавка и прилага за целта филтърно покритие от благородни метали, което оказва двукратно въздействие. При пасивното регенериране протича бавно и предпазно превръщане в катализатора на отложените сажди в СО2. Този процес протича при температурен обхват от 350-500°С и се извършва, при движение предимно по магистрала, непрекъснато, без особени мерки. Само при по-дълги пътувания с малко товар, като при градско пътуване, на всеки 1.000 до 1.200 км активното повишаване на температурата на изходящите газове до около 600°С се грижи за допълнително регенериране на филтъра. Отложените във филтъра частици изгарят. При системи с добавка, тя служи за намаляване на температурата на запалване на саждите до около 500°С. В зависимост от начина на шофиране, регенерация е необходима на всеки 500 до 700 км. Добавката се впръсква автоматично в резервоара за гориво при всяко зареждане. Един литър добавка е достатъчен за около 2.800 литра гориво. Моят сайт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2010 Ама какво мен ме вълнува цялата тази работа. Дал съм 52 000 лв за кола, за да чета форуми как да си я карам ли? Не мога да разбера. Въобще не ме вълнува тъпия им филтър за какво е. Много коли и почти всички нови имат такъв, аз до сега нямам познат, който да ми се е похвалил, че тича до магистралата през седмица. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 19 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2010 Ако е възможно, нека момчетата от Ратола кажат, какво може да измислим. Какво ще стане ако горазкараме, просто някой да даде някакви идей, как да си реша проблема или да взлизам с колата през предния вход . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 Ако е възможно, нека момчетата от Ратола кажат, какво може да измислим. Какво ще стане ако горазкараме, просто някой да даде някакви идей, как да си реша проблема или да взлизам с колата през предния вход .http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifАз съм споделял и друг път, с този филтър сме имали проблеми с 2 от служебните коли (чисто нови, но друга марка). Заради него едната гръмна мотор на 18к, другата гръмна един на 18к и втори на 22к. 3 пъти ни сменяха мотори гаранционно, накрая им писна, махнаха филтрите, сложиха някакъв нов софтуер за да не се горят твърдите частици, а директно да се изхвърлят. Сега не покриват ЕВРО4, но това не ни притеснява.Този проблем се появява предимно при "немския -VW" начин на "отърваване" от тези частици при 2-литровите мотори според по-запознати от мен.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 19 Май 2010 Сподели Публикувано 19 Май 2010 (редакция) Тоя малумен филтър за твърди частици се пр**бава през седмица. Сипвам му само Премиум Дизел, давам по 500лв сиг на месец за гориво, само за да е УЖ по-хубаво! Хода и карам като идиот тука по Цариградско и Околовръстното, въртя се като идиот напред назад, каква е тая тъпотия не мога да разбера. Как може това да се скапва толкова често. Казвайте мнения, какво да го правя това, тези в БС ми искат по 100 лв за принудително регенериране, всеедно аз съм виновен, че са направили малумна кола. Направо съм побеснял, въобще не знам какво да направя.Ми Аз сумати пъти сум писъл и казвал, че на ОМV спирам за вода, сандвич и нещо сладичко. Гориво от там НИКОГА повече. От година и нещо само на Petrol & Shell.Шефа ми да не е глупак я. Беше цялата фирма с карти за тея тъпаци от OMV и се осираха колите постоянно, а не са малко. Премести ги всички в Shell и всичко е ОК. Горивата на Shell неса като преди. От както е сменено ръководството на българският им филиал преди година и нещо, горивата са тотално различни в добра посока. За Petrol мога да кажа само за бензина, по-точно за Н95. СУПЕР Е. Не сим слагал друг на колата. И на Shel и на Petrol зареждам само Н95 и колата се чувства много добре и като разход и като вървене. Така че, Ранга замисли се за смяна на бензиностанцията, но преди това иди в Б.С. и им вдигни як скандал! :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Редактирано 19 Май 2010 от Vasil Sivkov-Noby Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 20 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2010 Да, филтъра е точно този същия от VW. Просто, ще трябва да се направи нещо, имам чувството, че карам кола от 70те години с тия глупости. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Да, филтъра е точно този същия от VW. Просто, ще трябва да се направи нещо, имам чувството, че карам кола от 70те години с тия глупости.Брат ти си един от малкото дето я имат тая глупост филтър за сажди, но при теб явно става въпрос за проблем. Във всички случаи филтъра не може просто да се "отреже" щото компа на колата е с различни настройки (или направо е друг). Виж в БС дали не могат да изолират филтъра, да го шунтират и да ти сложат нов софт.... Инъче колата пак ще си е Евро 4, но ще пропушва малко като я изрязваш в ниските обороти. Основно тея филтри се задръстват от кофти горива, ноо....не чак толкова често! Саждите не се контролират от никакви законови мерки в Евросъюза тъй че ако можеш да го махнеш...махай го Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 20 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2010 Добре де, ти нямаш ли такъв? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Добре де, ти нямаш ли такъв?НЕ!Ти си един от десеттимата "щастливци" с такъв филтър, които опазвате природата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanimirko Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 Мисля че са повече щастливците , защото мой близък си взе Паджеро и има същият проблем(всяка събота и неделя ходи до Боровец, но през Ихтиман за да го издухва на магистралата).Мисля че той не е с фолксвагенов мотор ,а има същия проблем! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 20 Май 2010 Сподели Публикувано 20 Май 2010 (редакция) Тоя малумен филтър за твърди частици се пр**бава през седмица. Решенията са две.......Или се маха филтъра и се сменя софтуера на компютъра, това трябва да стане в БС. Или ако остава малко време до изтичане на "супер гаранцията" която дават, е някой като мен(понеже съм правил доста) да ти направи една платка(емулатор) да заблуди компютъра и пак да се изхвърли филтъра. Редактирано 20 Май 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 20 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2010 Имам над година и половина гаранция, а ако това продължава ще ми побелеят косите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 Май 2010 Сподели Публикувано 21 Май 2010 Имам над година и половина гаранция, а ако това продължава ще ми побелеят косите.Стискай зъби още година и половина и после ще ти дам координати да ти го премахнат софтуерно...Това е риска на живото предаване ( гаранцията) ... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 Стискай зъби още година и половина и после ще ти дам координати да ти го премахнат софтуерно...Това е риска на живото предаване ( гаранцията) ... :Dhttp://www.fapremove.com/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Тоя малумен филтър за твърди частици се пр**бава през седмица. Сипвам му само Премиум Дизел, давам по 500лв сиг на месец за гориво, само за да е УЖ по-хубаво! Хода и карам като идиот тука по Цариградско и Околовръстното, въртя се като идиот напред назад, каква е тая тъпотия не мога да разбера. Как може това да се скапва толкова често. Казвайте мнения, какво да го правя това, тези в БС ми искат по 100 лв за принудително регенериране, всеедно аз съм виновен, че са направили малумна кола. Направо съм побеснял, въобще не знам какво да направя.Рангеле, още преди доста време ти казах да смениш бензиностанцията и ако това продължи да вдигнеш ГОЛЯМ панаир в Б.С.! Ама кой да чуе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 20 юни 2010 Автор Сподели Публикувано 20 юни 2010 Аз не съм писал, но сега зареждам само Ви Пауър Дизел, това беше още от когато написа, там за шефовете и тн. До сега не е светвал, даже върви май по-хубаво, но май и харчи малко повече, но това не е проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niikoo Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Мисля че са повече щастливците , защото мой близък си взе Паджеро и има същият проблем(всяка събота и неделя ходи до Боровец, но през Ихтиман за да го издухва на магистралата).Мисля че той не е с фолксвагенов мотор ,а има същия проблем! Всички дизелови Паджера и Аутлендъри с 2.2ДИ-Д мотор са с филтър и при каране с кофти нафта проблема го има, но това важи и за останалите марки автомобили без значение дали е рено или алфа ромео... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 20 юни 2010 Сподели Публикувано 20 юни 2010 Аз не съм писал, но сега зареждам само Ви Пауър Дизел, това беше още от когато написа, там за шефовете и тн. До сега не е светвал, даже върви май по-хубаво, но май и харчи малко повече, но това не е проблем. :icon_thumbup: Радвам се че съм помогнал на печлето да му е гот. Аз това го разбрах, още когато карах немската печица.Ранга, пробвай с обикновенна нафта от Шел и същата от Петрол да видим как е?За бензина Н95 на Петрол съм сигурен, че е по-добър от този на Шел поне с 25%, а от този на OMV с 100%. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 1 юли 2010 Сподели Публикувано 1 юли 2010 (редакция) И аз не разбирам какъв е този ужас.Като махнете филтъра за твърди частици, къде отива всичката тази мръсотия?Що за мислене е това? Ще си купя дизел, че върви повече!Покрива всички стандарти и не замърсява околната среда защото има филтър. Или поне така ми каза дилърът. Той разбира! Речено сторено. Проблем! Филтърът ми прави мизерии. Не мога да спя! Колата не върви добре и е вдигнала разхода. УРА! Проблемът е решен. Отново спя спокойно. Ето юнаците от фапремув дори обикалят България и помагат дизелите отново да бълват гнусна мръсотия навред и да тровят всичко на около. Най-успокояващ е фактът, че дори ЕДИН автомобил обогатява здравословно микроклимата ни с нафта за 500 лева всеки месец. Айде със здраве и помнете - Малко акъл, но на време! . Редактирано 1 юли 2010 от Niko Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юли 2010 Автор Сподели Публикувано 1 юли 2010 Какво откачи бе човек , нали никой още не си го е махнал, даваме не по 500 а по-малко повече, за да е доволна тротинетката и да не святка и пазим околната. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 2 юли 2010 Сподели Публикувано 2 юли 2010 ... нали никой още не си го е махнал ... До колкото разбрах доста хора с различни коли с такъв проблем вече са го решили по същия начин. А четяйки сайта на фапремув направо ми идваше да :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:Поредните "съвестни" граждани, които допринасят за тоталната безотговорност, която ни заобикаля. ... Какво откачи бе човек , ... Знам ли и аз. Предполагам, че ми е дошло в повече да гледам безучастно облаците сажди излизащи и от доста по-нови коли.И тези "щастливи" хора, които живеят (шофират) в измисления си рай, докато всичко около тях потъва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 2 юли 2010 Сподели Публикувано 2 юли 2010 Че всичко потъва - така е... Ама пък какво да направи човекът? Даваш торба пари да си купиш кола, която е "екологична" и изхвърля саждите само на магистралата, след което в един момент ти писва да замърсяваш само около Ихтиман и си решаваш да го махнеш проклетото нещо! И аз да съм, и аз така ще направя. И няма да съм нито първият, нито последният. В крайна сметка колата ми ще си стане редови дизел откъм замърсяване, а аз няма да бера грижи кога по дяволите ще ме остави по средата на пътя ми за работа........ В крайна сметка колата ми е вещ, която трябва да ми служи, а не да ми вади нервите! Да са го измислили по-добре конструкторите! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.