Премини към съдържание

Не мога да разбера какъв е този ужас


Препоръчано мнение

Тоя малумен филтър за твърди частици се пр**бава през седмица. Сипвам му само Премиум Дизел, давам по 500лв сиг на месец за гориво, само за да е УЖ по-хубаво! Хода и карам като идиот тука по Цариградско и Околовръстното, въртя се като идиот напред назад, каква е тая тъпотия не мога да разбера. Как може това да се скапва толкова често. Казвайте мнения, какво да го правя това, тези в БС ми искат по 100 лв за принудително регенериране, всеедно аз съм виновен, че са направили малумна кола. Направо съм побеснял, въобще не знам какво да направя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И къде е кирията тогава от дизеловия агрегат на новия лансър? Аз обаче като гледам, май само ти се жалваш с този филтър, а има доста колеги с дизеловия лансър... Явно на тия от БС им изнася да ти вземат редовно паричките и си траят.

Редактирано от Emil Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

До тук два пъти съм плащал, а поне 7-8х е светвала лампичката за тая глупост. Защо като го взимах някой не ми каза, че има условия за каране, много съм се изнервил, чакам го да светне следващия път и отиваме на скандал. Мен ми е ясно що си правят пас, защото е доста пари. Да не говорим, че не е да не карам и извън градско, въобще не знам какво им е обяснението за тази СВРЪХ ГЛУПОСТ! Я тези които са с дизелов да кажат на по колко км са им, мен за първи път май към 10к ми стана, аз пак бях писал, ама не си спомням колко км беше. Но около 10-12к

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Потърси ли в форумите на фирмата производител на двигателя ?

 

При филтъра за дизелови частици се касае за система за отделяне дизеловите сажди от изгорелите газове на дизеловите двигатели. При Volkswagen се използват две системи, в зависимост от модела:

 

 

 

Филтър за дизелови частици без добавка се прилага при автомобили, при които филтърът е разположен близо до двигателя.

 

 

 

Системата с добавка се използва в автомобилите, при които разполагането на филтъра в близост до двигателя не е възможно.

 

 

 

Филтърът, покрит с катализаторен слой, работи без добавка и прилага за целта филтърно покритие от благородни метали, което оказва двукратно въздействие. При пасивното регенериране протича бавно и предпазно превръщане в катализатора на отложените сажди в СО2. Този процес протича при температурен обхват от 350-500°С и се извършва, при движение предимно по магистрала, непрекъснато, без особени мерки. Само при по-дълги пътувания с малко товар, като при градско пътуване, на всеки 1.000 до 1.200 км активното повишаване на температурата на изходящите газове до около 600°С се грижи за допълнително регенериране на филтъра. Отложените във филтъра частици изгарят.

 

 

 

При системи с добавка, тя служи за намаляване на температурата на запалване на саждите до около 500°С. В зависимост от начина на шофиране, регенерация е необходима на всеки 500 до 700 км. Добавката се впръсква автоматично в резервоара за гориво при всяко зареждане. Един литър добавка е достатъчен за около 2.800 литра гориво.

 

:link:Моят сайт

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама какво мен ме вълнува цялата тази работа. Дал съм 52 000 лв за кола, за да чета форуми как да си я карам ли? Не мога да разбера. Въобще не ме вълнува тъпия им филтър за какво е. Много коли и почти всички нови имат такъв, аз до сега нямам познат, който да ми се е похвалил, че тича до магистралата през седмица.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е възможно, нека момчетата от Ратола кажат, какво може да измислим. Какво ще стане ако горазкараме, просто някой да даде някакви идей, как да си реша проблема или да взлизам с колата през предния вход :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е възможно, нека момчетата от Ратола кажат, какво може да измислим. Какво ще стане ако горазкараме, просто някой да даде някакви идей, как да си реша проблема или да взлизам с колата през предния вход :).

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifАз съм споделял и друг път, с този филтър сме имали проблеми с 2 от служебните коли (чисто нови, но друга марка). Заради него едната гръмна мотор на 18к, другата гръмна един на 18к и втори на 22к. 3 пъти ни сменяха мотори гаранционно, накрая им писна, махнаха филтрите, сложиха някакъв нов софтуер за да не се горят твърдите частици, а директно да се изхвърлят. Сега не покриват ЕВРО4, но това не ни притеснява.

Този проблем се появява предимно при "немския -VW" начин на "отърваване" от тези частици при 2-литровите мотори според по-запознати от мен.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя малумен филтър за твърди частици се пр**бава през седмица. Сипвам му само Премиум Дизел, давам по 500лв сиг на месец за гориво, само за да е УЖ по-хубаво! Хода и карам като идиот тука по Цариградско и Околовръстното, въртя се като идиот напред назад, каква е тая тъпотия не мога да разбера. Как може това да се скапва толкова често. Казвайте мнения, какво да го правя това, тези в БС ми искат по 100 лв за принудително регенериране, всеедно аз съм виновен, че са направили малумна кола. Направо съм побеснял, въобще не знам какво да направя.

Ми Аз сумати пъти сум писъл и казвал, че на ОМV спирам за вода, сандвич и нещо сладичко. Гориво от там НИКОГА повече. От година и нещо само на Petrol & Shell.

Шефа ми да не е глупак я. Беше цялата фирма с карти за тея тъпаци от OMV и се осираха колите постоянно, а не са малко. Премести ги всички в Shell и всичко е ОК. Горивата на Shell неса като преди. От както е сменено ръководството на българският им филиал преди година и нещо, горивата са тотално различни в добра посока. За Petrol мога да кажа само за бензина, по-точно за Н95. СУПЕР Е. Не сим слагал друг на колата. И на Shel и на Petrol зареждам само Н95 и колата се чувства много добре и като разход и като вървене. Така че, Ранга замисли се за смяна на бензиностанцията, но преди това иди в Б.С. и им вдигни як скандал! :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, филтъра е точно този същия от VW. Просто, ще трябва да се направи нещо, имам чувството, че карам кола от 70те години с тия глупости.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, филтъра е точно този същия от VW. Просто, ще трябва да се направи нещо, имам чувството, че карам кола от 70те години с тия глупости.

Брат ти си един от малкото дето я имат тая глупост филтър за сажди, но при теб явно става въпрос за проблем. Във всички случаи филтъра не може просто да се "отреже" щото компа на колата е с различни настройки (или направо е друг). Виж в БС дали не могат да изолират филтъра, да го шунтират и да ти сложат нов софт.... Инъче колата пак ще си е Евро 4, но ще пропушва малко като я изрязваш в ниските обороти. Основно тея филтри се задръстват от кофти горива, ноо....не чак толкова често! Саждите не се контролират от никакви законови мерки в Евросъюза тъй че ако можеш да го махнеш...махай го

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ти нямаш ли такъв?

НЕ!

Ти си един от десеттимата "щастливци" с такъв филтър, които опазвате природата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че са повече щастливците , защото мой близък си взе Паджеро и има същият проблем(всяка събота и неделя ходи до Боровец, но през Ихтиман за да го издухва на магистралата).Мисля че той не е с фолксвагенов мотор ,а има същия проблем!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя малумен филтър за твърди частици се пр**бава през седмица.

 

 

Решенията са две.......Или се маха филтъра и се сменя софтуера на компютъра, това трябва да стане в БС. Или ако остава малко време до изтичане на "супер гаранцията" която дават, е някой като мен(понеже съм правил доста) да ти направи една платка(емулатор) да заблуди компютъра и пак да се изхвърли филтъра.

Редактирано от Milen_z
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам над година и половина гаранция, а ако това продължава ще ми побелеят косите.

Стискай зъби още година и половина и после ще ти дам координати да ти го премахнат софтуерно...

Това е риска на живото предаване ( гаранцията) ... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Стискай зъби още година и половина и после ще ти дам координати да ти го премахнат софтуерно...

Това е риска на живото предаване ( гаранцията) ... :D

http://www.fapremove.com/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тоя малумен филтър за твърди частици се пр**бава през седмица. Сипвам му само Премиум Дизел, давам по 500лв сиг на месец за гориво, само за да е УЖ по-хубаво! Хода и карам като идиот тука по Цариградско и Околовръстното, въртя се като идиот напред назад, каква е тая тъпотия не мога да разбера. Как може това да се скапва толкова често. Казвайте мнения, какво да го правя това, тези в БС ми искат по 100 лв за принудително регенериране, всеедно аз съм виновен, че са направили малумна кола. Направо съм побеснял, въобще не знам какво да направя.

Рангеле, още преди доста време ти казах да смениш бензиностанцията и ако това продължи да вдигнеш ГОЛЯМ панаир в Б.С.! Ама кой да чуе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм писал, но сега зареждам само Ви Пауър Дизел, това беше още от когато написа, там за шефовете и тн. До сега не е светвал, даже върви май по-хубаво, но май и харчи малко повече, но това не е проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че са повече щастливците , защото мой близък си взе Паджеро и има същият проблем(всяка събота и неделя ходи до Боровец, но през Ихтиман за да го издухва на магистралата).Мисля че той не е с фолксвагенов мотор ,а има същия проблем!

 

Всички дизелови Паджера и Аутлендъри с 2.2ДИ-Д мотор са с филтър и при каране с кофти нафта проблема го има, но това важи и за останалите марки автомобили без значение дали е рено или алфа ромео... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм писал, но сега зареждам само Ви Пауър Дизел, това беше още от когато написа, там за шефовете и тн. До сега не е светвал, даже върви май по-хубаво, но май и харчи малко повече, но това не е проблем.

:icon_thumbup: Радвам се че съм помогнал на печлето да му е гот. Аз това го разбрах, още когато карах немската печица.

Ранга, пробвай с обикновенна нафта от Шел и същата от Петрол да видим как е?

За бензина Н95 на Петрол съм сигурен, че е по-добър от този на Шел поне с 25%, а от този на OMV с 100%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

И аз не разбирам какъв е този ужас.

Като махнете филтъра за твърди частици, къде отива всичката тази мръсотия?

Що за мислене е това?

 

Ще си купя дизел, че върви повече!

Покрива всички стандарти и не замърсява околната среда защото има филтър. Или поне така ми каза дилърът. Той разбира!

 

Речено сторено. Проблем!

Филтърът ми прави мизерии. Не мога да спя! Колата не върви добре и е вдигнала разхода.

 

УРА! Проблемът е решен. Отново спя спокойно.

Ето юнаците от фапремув дори обикалят България и помагат дизелите отново да бълват гнусна мръсотия навред и да тровят всичко на около. Най-успокояващ е фактът, че дори ЕДИН автомобил обогатява здравословно микроклимата ни с нафта за 500 лева всеки месец.

 

Айде със здраве и помнете - Малко акъл, но на време!

 

.

Редактирано от Niko
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какво откачи бе човек :), нали никой още не си го е махнал, даваме не по 500 а по-малко повече, за да е доволна тротинетката и да не святка и пазим околната.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... нали никой още не си го е махнал ...

 

До колкото разбрах доста хора с различни коли с такъв проблем вече са го решили по същия начин.

А четяйки сайта на фапремув направо ми идваше да :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

Поредните "съвестни" граждани, които допринасят за тоталната безотговорност, която ни заобикаля.

 

... Какво откачи бе човек :), ...

 

Знам ли и аз. Предполагам, че ми е дошло в повече да гледам безучастно облаците сажди излизащи и от доста по-нови коли.

И тези "щастливи" хора, които живеят (шофират) в измисления си рай, докато всичко около тях потъва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Че всичко потъва - така е... Ама пък какво да направи човекът? Даваш торба пари да си купиш кола, която е "екологична" и изхвърля саждите само на магистралата, след което в един момент ти писва да замърсяваш само около Ихтиман и си решаваш да го махнеш проклетото нещо! И аз да съм, и аз така ще направя. И няма да съм нито първият, нито последният. В крайна сметка колата ми ще си стане редови дизел откъм замърсяване, а аз няма да бера грижи кога по дяволите ще ме остави по средата на пътя ми за работа........ В крайна сметка колата ми е вещ, която трябва да ми служи, а не да ми вади нервите! Да са го измислили по-добре конструкторите!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...