miro253 Публикувано 11 Май 2010 Сподели Публикувано 11 Май 2010 Здравейте колеги. От както имам Галанта за втори път ми се случва по време на движение да ми се изключи тракшън контрола и от бутона не се включва докато не изгася двигателя и извадя ключа за няколко секунди и след това видимо няма проблем. Първия път ми се случи докато карах по един калдаръм, а миналата седмица в силен дъжд. Та питането ми е нормално ли е това или трябва ли да търся някакъв проблем по колата и евентуално от какво може да се случва това? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 11 Май 2010 Сподели Публикувано 11 Май 2010 Здравейте колеги. От както имам Галанта за втори път ми се случва по време на движение да ми се изключи тракшън контрола и от бутона не се включва докато не изгася двигателя и извадя ключа за няколко секунди и след това видимо няма проблем. Първия път ми се случи докато карах по един калдаръм, а миналата седмица в силен дъжд. Та питането ми е нормално ли е това или трябва ли да търся някакъв проблем по колата и евентуално от какво може да се случва това? Получава се, когато предните гуми пребуксуват, а задните се тътрят. Най-често става в киша, кал или лоши пътни условия. Тази комбинация обърква тракшъна, често дори се записва грешка в някой от АБС датчиците. Като цяло не е притеснително, докато не започне да свети постоянно ТЛС оф, независимо от паленето и гасенето на колата. При следващото ходене до Пламен, го помоли да ти закачи една диагностика и ще видите. И да си повторя като свекърва, че тракшънът на галант е доста смотан... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 11 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2010 Получава се, когато предните гуми пребуксуват, а задните се тътрят. Най-често става в киша, кал или лоши пътни условия. Тази комбинация обърква тракшъна, често дори се записва грешка в някой от АБС датчиците. Като цяло не е притеснително, докато не започне да свети постоянно ТЛС оф, независимо от паленето и гасенето на колата. При следващото ходене до Пламен, го помоли да ти закачи една диагностика и ще видите. И да си повторя като свекърва, че тракшънът на галант е доста смотан...Здрасти Роска. Май си прав. До сега не съм видял някаква помощ от него ама го има на колата и за това и свети. Колата е в бокса в момента, че пак един ме задра в двора, но го сгащих и трябва малко боя на задната броня да се пръсне:D и след това ще издиря координатите на Пламен или да вземе да ми ги напише на едно ЛС да я преслуша. Мерси и до скоро. Имам да черпя кафе /така е думата/. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 11 Май 2010 Сподели Публикувано 11 Май 2010 Само за протокола, моя TCL никога до сега не се е самоизключвал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 11 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2010 Само за протокола, моя TCL никога до сега не се е самоизключвал.Ами значи за протокола трябва да мина през някой сервиз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 И аз за протокола: При нормално каране моя не е изключвал, но като влизам "с вратите" в завой се случва да светне...и трябва "restart engine". Колегата по-горе го е написал:Получава се, когато предните гуми пребуксуват, а задните се тътрят. Най-често става в киша, кал или лоши пътни условия. Тази комбинация обърква тракшъна, често дори се записва грешка в някой от АБС датчиците. Като цяло не е притеснително, докато не започне да свети постоянно ТЛС оф, независимо от паленето и гасенето на колата. При следващото ходене до Пламен, го помоли да ти закачи една диагностика и ще видите. И да си повторя като свекърва, че тракшънът на галант е доста смотан... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Modrus Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 Моя също примигва при много вода, напр. ако мина през много яка локва... Преди доста време ходих при Пламен да го види и той ми каза че ECU-то било цялото във вода и това бил проблема... Бил го оправил ама продължава да си мига при много много вода :( Сега просто изчакавам да изсъхне колата и всичко е ок, а до тогава го изключвам за да не мига да ме дразни ;)По въпроса със смисъла на TCL-а - на няколко пъти ми се е включвал да ми оправи оборотите във завой - просто реших, че с мойта си скорост ще го взема, а то трябвало с по-малко ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 Моя също примигва при много вода, напр. ако мина през много яка локва... Преди доста време ходих при Пламен да го види и той ми каза че ECU-то било цялото във вода и това бил проблема... Бил го оправил ама продължава да си мига при много много вода http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif Сега просто изчакавам да изсъхне колата и всичко е ок, а до тогава го изключвам за да не мига да ме дразни http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gifПо въпроса със смисъла на TCL-а - на няколко пъти ми се е включвал да ми оправи оборотите във завой - просто реших, че с мойта си скорост ще го взема, а то трябвало с по-малко http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/bigwink.gifТвоето е друго. Миро не е описал достатъчно точно, но предполагам, че проблемът е, че без да пипаш копчето, лампичката ТЛС оф започва да свети непрекъснато, а не да мига. Описал съм най-вероятната причина по-горе... Има още много, започвайки с мокрен компютър, проблем по гривните, датчиците и управлението на АБС-а, дросела и вакуумите и много други. Но най-често става при тази комбинация отпред-отзад. Миро, няма нужда никъде да ходиш специално за това, просто средващия път закачете компа и това е. Или пробвай да тръгнеш от 3000 оборотаhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 (редакция) Получава се, когато предните гуми пребуксуват, а задните се тътрят. Най-често става в киша, кал или лоши пътни условия. Тази комбинация обърква тракшъна, често дори се записва грешка в някой от АБС датчиците. Да ама не. Това за което говориш не е нормално поведение на тракшъна. При киша, кал или лед, гумите още докато пробуксуват и тракшъна им спира двигателната сила, лампичката светва и после угасва. Това е нормалната му работа на този тракшън, няма объркване, няма и записани грешки още по-малко в АБС-а. Може би при някакво объркване(настъпил проблем), тогава се самоизключва системата, но аз продължавам да вярвам, че ако всичко е наред, то тази тема нямаше да съществува. :good: Редактирано 12 Май 2010 от bluffer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 Май 2010 Сподели Публикувано 12 Май 2010 Да ама не. Това за което говориш не е нормално поведение на тракшъна. При киша, кал или лед, гумите още докато пробуксуват и тракшъна им спира двигателната сила, лампичката светва и после угасва. Това е нормалната му работа на този тракшън, няма объркване, няма и записани грешки още по-малко в АБС-а. Може би при някакво объркване(настъпил проблем), тогава се самоизключва системата, но аз продължавам да вярвам, че ако всичко е наред, то тази тема нямаше да съществува. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/good.gifОК, аз продължавам да смятам обратното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro253 Публикувано 13 Май 2010 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2010 Значи да опиша по-точно. Както вече казах, това ми се е случвало 2 пъти до сега за около година каране и 10 000км, т.е. може да се каже, че е нещо инцидентно или е тръгнал някакъв проблем, който се проявява само при по-екстремни условия, иначе колата си се държи нормално както е описал колегата bluffer. Роска прав си! Без да пипам копчето се изключва и после и да се опитвам да го включа от копчето - не става. Трябва да се рестартира двигателя и то с някакъв интервал от време между гасене до палене. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 1 февруари 2012 Сподели Публикувано 1 февруари 2012 Как ще разшифрирате TCL-OFF, TCL, TRACE-OFF какво означават!? Имам и бутон с който мога да си ги превключвам!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 2 февруари 2012 Сподели Публикувано 2 февруари 2012 TCL Off е копчето за ръчно изключване на тракшън контрола. Но след всяко запалване той по подразбиране си е включен и ако не искаш да работи трябва ръчно да го изключиш Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 28 декември 2016 Сподели Публикувано 28 декември 2016 При мен спря да работи копчето с което се изклюва тракъшна - TCL off. Някаква идея за какво да погледан най-напред за да се оправи. А. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.