Премини към съдържание

Биене при ускорение


A9A

Препоръчано мнение

При ускорение от 100 до 115 км/ч или при изкачване на по-голям наклон със скорост в тези граници се появява биене от към предното дясно колело. Интерестното е, че волана не вибрира, а само предницата. Мислих си, че е от гумите, но ги смених с чисто нови Continental и биенето си остана. Ако ускорявам бавно в тия граници няма биене, а се получава само при "натоварване". При натискане на спирачката няма биене и мисля че не е от криви дискове.

Имам и друг проблем - беше ми изчезнало задържането на педала на гаста но преди няколко дни пак се появи. Задържа само при запален двигател, тоест усеща се задържането на педала, но като изгася колата педала става пак мек. От това съдя че проблема не е механичен. :icon_hmm:

Редактирано от A9A
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При ускорение от 100 до 115 км/ч или при изкачване на по-голям наклон със скорост в тези граници се появява биене от към предното дясно колело. Интерестното е, че волана не вибрира, а само предницата. Мислих си, че е от гумите, но ги смених с чисто нови Continental и биенето си остана. Ако ускорявам бавно в тия граници няма биене, а се получава само при "натоварване". При натискане на спирачката няма биене и мисля че не е от криви дискове.

Имам и друг проблем - беше ми изчезнало задържането на педала на гаста но преди няколко дни пак се появи. Задържа само при запален двигател, тоест усеща се задържането на педала, но като изгася колата педала става пак мек. От това съдя че проблема не е механичен. :icon_hmm:

Най вероятно става дума за вътрешно каре..............а за газта - трябва да се настрои дросела..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно става дума за вътрешно каре..............а за газта - трябва да се настрои дросела..............

Или кормилен накрайник.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или кормилен накрайник.

 

Забравих да кажа, че накрайниците са сменени.

 

DJ Tymbi колко приблизително ще струва ремонта ако това са причините ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа, че накрайниците са сменени.

 

DJ Tymbi колко приблизително ще струва ремонта ако това са причините ?

Много относително............карето е към 120 -140 лв. ...............за труда ,заедно с диагностиката на мотора и оправянето на дросела -около 80 -90 лв............

Но това е само ако всичко тръгне по вода, държа да се знае ,че се сваля полуоската, и понякога се закучват нещата , тогава може и 150 лв. да дойде труда .............искам да се знае това предварително ,а не като някои тук да ме обвиняват после че много съм обяснявал ,че имало случаи там и т.н..............

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че баланс машината е отчела 0:0 с хх тежести не означава непременно прави джанти (на свещ).

Вдигни колелото на крик, хвани с двете ръце горния и долния край на гумата и разклати силно, после хвани хоризонтално и разклати странично. И да не мърда все пак се ослушай за леко поклопване и опитай да го локализираш.

Вътрешното каре не мога да го изключа, защото не съм майстор, но според мен носачите, кормилните накрайници и другите чаркове, държат колелото стабилно (ако са здрави), но не и полуоската. Ако има малко разяснение тук, ще съм благодарен :-)

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това че баланс машината е отчела 0:0 с хх тежести не означава непременно прави джанти (на свещ).

Вдигни колелото на крик, хвани с двете ръце горния и долния край на гумата и разклати силно, после хвани хоризонтално и разклати странично. И да не мърда все пак се ослушай за леко поклопване и опитай да го локализираш.

Вътрешното каре не мога да го изключа, защото не съм майстор, но според мен носачите, кормилните накрайници и другите чаркове, държат колелото стабилно (ако са здрави), но не и полуоската. Ако има малко разяснение тук, ще съм благодарен :-)

Полуоската също се върти и тя също е балансирана, за да седи тя да се върти без да бие, трябва и каретат да са здрави, ако ли не, получава се биеме при оопределени обороти/натоварване/скорост...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А рейката ако има разбито в областта за десния завой, ще предизвиква ли вибрации?

Трудно ,но не е изключено, но ак ое тя, тогава ще бие и на двете посоки.............и обикновенно го прави само при натискане на спирачките, т.е. когато спираш.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок, мерси!

Не мога да си го обясня - на ускорение и на баир нагоре - бие, а при плавно ускорение, постоянна скорост и на неутрална (доколкото разбирам) го няма. Странна работа... По принцип леко крива/недобре балансирана джанта прави така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок, мерси!

Не мога да си го обясня - на ускорение и на баир нагоре - бие, а при плавно ускорение, постоянна скорост и на неутрална (доколкото разбирам) го няма. Странна работа... По принцип леко крива/недобре балансирана джанта прави така.

Защо да не можеш? При скапано вътрешно каре така се получава .......когато плавно набираш, то пак бие ,но се намества в камбаната ,защото то "плава" сред греста ,обаче ако даваш яко газ ,тогава карето заклинва по стените и не може да "плава" и почва да бие ..............колегата да си направи експеримент - когато бие, да отнеме от газта за кратко и после пак го натисне ,но плавно.............

Все пак така зад клавиатурата нишо не мога да кажа 100% сигурност...........

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да не можеш? При скапано шътршно каре така се получава .......когато плавно набираш, то пак бие ,но се намества в камбаната ,защото то "плава" сред греста ,обаче ако даваш яко газ ,тогава карето заклинва по стените и не мова да "плава" и почва да бие ..............колегата да си направи експеримент - когато бие, да отнеме от газта за кратко и после пак го натисне ,но плавно.............

Все пак така зад клавиатурата нишо не мога да кажа 100% сигурност...........

 

+1 глас и от мен за вътрешно каре .

Не разбирам кой знае колко но същото беше и при мен на каризмата .

Само че това го правеше от 70 - 120 ,130 км/ч само при ускорение .

Оказа се вътешното каре на дългата / дясна полуоска . Нямаше толкова луфт , но имаше отронена люспа от стената на чашката , точно там където контактува лагера на трипода . Чак като го отворих се видя каква е причината :)

 

Решението ми бе друга полуоска ( 120 лв ) и заспа за сега :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още един глас от мен за вътрешното каре. Изпитах този проблем точно преди седмица. Както каза един от колегите пробвай като даваш газ дали го има и след това отпусни. Ако го няма почти сигурно е това, но няма как да се разбере без да се отвори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още един глас от мен за вътрешното каре. Изпитах този проблем точно преди седмица. Както каза един от колегите пробвай като даваш газ дали го има и след това отпусни. Ако го няма почти сигурно е това, но няма как да се разбере без да се отвори.

 

Като отпусна гаста изчезва. Много е досадно при извънградско движение - това е обичайната ми скорост и като намалиш до 90км/ч и тръгнеш да изпреварваш всички пасажери млъкват и се чудят какво става :D

Ще се ходи при DJ-я :mitsu-smiley:

 

Andy Van Der Drift точна така се получава ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И от мен един глас за вътрешно каре - същите признаци бяха и при мен и се оказа вътрешното каре - даже имах тема по въпроса ама не ми се търси. Взех каре втора ръка от Алекс и след смяната всичко заспа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

И от блокирал спирачен апарат... Andi, провери ли за това?

 

При блокирал спирачен апарат няма да "бие" само в определена скорост.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...