Премини към съдържание

minus273

Потребител
  • От него общо

    34
  • Регистрация

  • Беше тук

За minus273

  • Рожден ден 10/12/1976

Местоживеене

  • Град
    PNW

Интернет контакт

  • ICQ
    9422989

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Toyota 4Runner 5

minus273's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Не е точно клатене, а по-скоро субективно усещане за нестабилност, понеже, както казах, сравнявам с Lancer X. Едва ли има риск от преобръщане. За свистене от страничните огледала - да, дясното свисти доста при около 200 км/ч. Двигателят обаче е около 5 пъти по-тих от Lancer-овия VW 2.0 TDI, а и шумът вътре е много по-малко. Всичко е относително, все пак.
  2. Аз карам Outlander III 4WD, дизел, ръчка, от 2 месеца насам, и съм доволен от ускорението - набира по-добре от Lancer X 2.0 TDI (с двигател VW). Вози по-комфортно. Единственото, което ме дразни е, че понеже е по-висока и с гуми с висок борд (217/70 R16), на завоите малко клати. Outlander III е с дизелов двигател 2268 cm3, разработка на Мицубиши, за разлика от Outlander II, който беше с 2.2 HDI на PSC. Поне така ми казаха от БС. Все още не е ставало достатъчно студено, та да ти кажа нещо повече за паленето.
  3. 5W40 не е за кой двигател? Аз съм с VW 2.0 R4 16v TDI-PD, ако това има значение. Когато последно гледах в книгата с инструкции за поддръжка, пишеше че могат да се слагат масла, отговарящи на спецификации VW 505.00/VW 507.00. А относно това какво са сменяли, можеш да видиш предишното ми мнение от 2011 - сега смениха същите неща.
  4. Така, още една година по-късно - 466 лв. с ДДС за ГТО. Тия хорица от БС тотално ме разочароваха: Първо, във фактурата има заложен 2.4 часа труд, вместо 1.4 часа, както беше миналата година. Когато попитах защо, ми беше отговорено, че понеже автомобилът бил на повече километри, едва ли не имало нужда да се извърши повече работа. Аз не можах да разбера какво значение има за смяната на въздушен, маслен, горивен и поленов филтър плюс масло това, дали автомобилът е на 20К или на 40К километра. Според вас има ли? Второ - вместо Castrol Magnatec 5w-40, тази година са сложили някакво безмоделно масло на Mitsubishi Motors. Казвам "безмоделно", защото на бутилката пише просто 5w40. На всичкото отгоре миналата година бяха таксували 4л, а тази - 5л. И познайте какво - въобще не ми споменаха даже, че има останало масло от 5-ия литър (двигателят събирал 4.2л). Аз на баровец не приличам, мисля, та да пропускат да ми казват такива неща. Нейсе! Това обаче е поредното ми разочарование от "голяма" фирма. Догодина по-скоро бих си направил труда да отида до Пловдив, Бургас или Русе за ГТО, въпреки пътя, който ще трябва да бия. Fu!
  5. Някаква информация за чипосването? Цени? Отзиви?
  6. Всъщност слагат 2.2HDI, който се ползва също и в Peugeout 4007 и Citroen C-Crosser. Самият двигател е обща разработка явно.
  7. Както се коментираше и по-горе, дизеловите Лансъри от 2011 година вече са с чисто :mitsu-smiley: двигател, който е common rail. До 2010 (и това все още се продава от БС) се използваше помпа-дюза на Volkswagen Group. Дизеловите мотори на Пежо ги слагаха (слагат?) на Аутлендъри, сглобявани в Русия, ако не се лъжа.
  8. minus273

    Разход на гориво

    Е, да кажем, че съм карал най-често с такава скорост, в диапазона 110-130 км/ч. Не съм изчислявал изминати километри и време, та да засичам скорост. Иначе бордовият компютър показваше постоянно различни стойности за средна скорост.
  9. minus273

    Разход на гориво

    По въпроса с разхода на гориво аз, а и колегите, които карат дизелов Лансър X, може би трябва да пишем във форума на VW. Въпреки това ето малко данни. До момента имам почти 18к километра за 9 месеца, при среден разход на гориво 8.2/100. При чист градски пробег (което ми се е случвало досега само веднъж между 2 зареждания) съм стигал 10 литра на 100 км. На извънградско обаче, с пуснат климатик, двама души в колата (включая мен), свалени задни седалки и натоварени към 300 кг мебели, разхода беше 6л/100. При същите условия, но без мебелите, разходът падна на 5.7. Средна скорост 120 км/ч.
  10. minus273

    Разход на гориво

    Когато си взех колата миналата година от БС Варна, беше на най-ярко светещата възможна резерва. Заредих 58 литра на Петрол. От тогава насам пълня, когато ми светне лампата (+/- 10-20) километра, и също никога не съм пълнил повече от 49 литра. Това ме навежда на мисълта, че резервата е около 10 литра (т.е. достатъчно, за да изкараш още поне 100 км в градски условия, дори и с бензинов двигател).
  11. Дори и при бензиновите Лансъри обслужването е по-евтино - както се вижда в тази тема, на цени между 220 и 270 лв. При ставката от моята фактура това трябва да са към 3 часа работа. Това за 18.86 е маслен филтър. Сервизното обслужване е 1.4 часа и струва 53 лева. За мутри - не знам, но категорично ми отказаха да си купя части от другаде и да ги сменя при тях. Питах в Ратола Варна, но пък те нямат сервиз тук. И така...
  12. Да, това е първи годишен преглед. Защо "започнали"? Преди не са взимали пари за работа ли?
  13. Здравейте, Както писах преди 2 седмици, общо 440 лв. за годишно техническо обслужване на Mitsubishi Lancer DI-D в Балкан Стар Варна. http://www.minus273.org/files/mitsu_lancer_faktura.jpeg
  14. Във Варна Ратола нямат сервиз - трябва да ида до Пловдив или до София, което обезмисля цялата история.
  15. Аз съм с Lancer X D-ID и ми предстои смяна скоро. От Балкан Стар Варна обаче заявиха, че профилактиката може да се извърши само с консумативи, закупени от тях. Дадоха ми ориентировъчна цена от около 450 лв. Ще пиша след около 2 седмици разбивка и по-точна сума.
×
×
  • Създаване...