Марио Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 Колеги, това предполагам е тривиален проблем, но... преди доста време, може би 6 месеца се появи едно тропане отпред в ляво, като на стържене на метал. Получава се при неравности, особено влизане в дупки, но по скоро дълбоки заоблени, т.е. има плавно слизане и излизане от дупката, а не пропадане на такива с ръбове. Може бе е нещо по амортисьора... два пъти я карах преди месеци в Балкан Стар и те ми казаха, че нямало абсолютно нищо. Не мога да хвана точно при какви условия се чува и затова, като се кача с майсторите, разбира се точно тогава не се чува. Някой друг да е имал същия проблем, за да дам по-точни насоки на приемчика и конкретни неща, които да искам да провери? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 А колата е...? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 март 2010 Сподели Публикувано 23 март 2010 А колата е...?Новия Лансер.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марио Публикувано 23 март 2010 Автор Сподели Публикувано 23 март 2010 Новия Лансер.. новият Лансер, 1.8 автоматик на около година и нещо стана вече, а проблема си е от поне 6 месеца... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Minov Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 Колеги, това предполагам е тривиален проблем, но... преди доста време, може би 6 месеца се появи едно тропане отпред в ляво, като на стържене на метал. Получава се при неравности, особено влизане в дупки, но по скоро дълбоки заоблени, т.е. има плавно слизане и излизане от дупката, а не пропадане на такива с ръбове. Може бе е нещо по амортисьора... два пъти я карах преди месеци в Балкан Стар и те ми казаха, че нямало абсолютно нищо. Не мога да хвана точно при какви условия се чува и затова, като се кача с майсторите, разбира се точно тогава не се чува. Някой друг да е имал същия проблем, за да дам по-точни насоки на приемчика и конкретни неща, които да искам да провери? Колега моя е 2.0DID на около 5 месеца е колата и това нещо се появи на втория месец. Закарах им е и както ти казваш точно тогава го няма. Сега от време на време се чува едно като пукане точно отпред в ляво, но те ми казаха карай докато се счупи, защото и те не могат да зная от какво е. Не се безпокой не е нещо страшно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 Карам си 14 годишното колтче, което да чукна на дърво за сега никакви грижи не ми създава и се си викам, един ден и аз ще си купя нова кола от магазина и няма да карам стара барака. Напоследък обаче слушам за чисто нови коли "тая горяла масло заводско" "оная и скърцали таблата като нова", други пък им тропали... Що така бре?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Minov Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 (редакция) Карам си 14 годишното колтче, което да чукна на дърво за сега никакви грижи не ми създава и се си викам, един ден и аз ще си купя нова кола от магазина и няма да карам стара барака. Напоследък обаче слушам за чисто нови коли "тая горяла масло заводско" "оная и скърцали таблата като нова", други пък им тропали... Що така бре?? Ами карай си старата кола тогава и не мисли за нова. Само да ти обясня че за това са тези гаранции. Когато и твоята е била нова и тя е имала такива дефекти и на нея по същия начин са ги отстранили понеже като са я сглобили в завода не са имали възможност да е тестват в работна среда и после което даде дефект го сменят. Схващаш ли? Редактирано 3 април 2010 от Anton Minov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 (редакция) Да да, ама не. Навремето се правеха коли качествени, а сега се печели от резервни части.......Пък и тука сервизите едни гаранции признават, скъсали са се направо.Пък и несериозно ми се вижда....."давайте докато е в гаранция ще ви оправим всички дефекти, и следващите 15год няма да имате никакви проблеми" малиии. Дано да имаме възможност да ги сменяме през 2год тези коли, че иначе не ми се мисли. Редактирано 3 април 2010 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 Ами карай си старата кола тогава и не мисли за нова. Само да ти обясня че за това са тези гаранции. Когато и твоята е била нова и тя е имала такива дефекти и на нея по същия начин са ги отстранили понеже като са я сглобили в завода не са имали възможност да е тестват в работна среда и после което даде дефект го сменят. Схващаш ли? Ами карам си старата кола, първо защото нямам финансова възможност за нова, и второ дори и да имах имам други приоритети. Причината да не си купя нова кола не е в липсата на желание както вече споменах. Отчетох факта просто, че моята кола не ми създава ядовете които създава една нова, а не би трябвало да е така. Т.е. аз ако си купя нова кола, ще се надявам поне 5-6 години да не пипам нищо по нея... А що се отнася до това дали колата ми като е била нова преди 14 години е ходила в сервиз? - не мисля... Колата ми дойде от Германия със сервизната си книжка и така като гледам в нея, колата е ходила на сервиз само за профилактика... Та, и аз бих искал един чисто нов колт ралиарт... Лично да му разкъсам наелоните от седалките, но ако ще ми създава главоболия от първите години и висене по сервизите за отстраняване на "заводски" проблеми може и да размисля.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anton Minov Публикувано 3 април 2010 Сподели Публикувано 3 април 2010 Ами карам си старата кола, първо защото нямам финансова възможност за нова, и второ дори и да имах имам други приоритети. Причината да не си купя нова кола не е в липсата на желание както вече споменах. Отчетох факта просто, че моята кола не ми създава ядовете които създава една нова, а не би трябвало да е така. Т.е. аз ако си купя нова кола, ще се надявам поне 5-6 години да не пипам нищо по нея... А що се отнася до това дали колата ми като е била нова преди 14 години е ходила в сервиз? - не мисля... Колата ми дойде от Германия със сервизната си книжка и така като гледам в нея, колата е ходила на сервиз само за профилактика... Та, и аз бих искал един чисто нов колт ралиарт... Лично да му разкъсам наелоните от седалките, но ако ще ми създава главоболия от първите години и висене по сервизите за отстраняване на "заводски" проблеми може и да размисля....Емилчо, много сериозно си се подвел по сервизната книжка :D На 308-цата и сменяаха водна помпа и една от бравите на вратите обаче това никаде не е отразено в сервизната книжка :D Там пишат само смяната на масло и ремъци така че не ме обеждавай в глупости. А това че новите коли съвсем не са това което бяха едно време на всеки му е ясно, но не означава че всеки ден съм в сервиза. Както всчко друго нещо и новото може да се повреди както вече ви обясних по горе защо е така. А в нормалния свят не ги карат повече от 7-10години и за това нямат проблеми. Сега съгласни ли сте с мен? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 4 април 2010 Сподели Публикувано 4 април 2010 Ами карам си старата кола, първо защото нямам финансова възможност за нова, и второ дори и да имах имам други приоритети. Причината да не си купя нова кола не е в липсата на желание както вече споменах. Отчетох факта просто, че моята кола не ми създава ядовете които създава една нова, а не би трябвало да е така. Т.е. аз ако си купя нова кола, ще се надявам поне 5-6 години да не пипам нищо по нея... А що се отнася до това дали колата ми като е била нова преди 14 години е ходила в сервиз? - не мисля... Колата ми дойде от Германия със сервизната си книжка и така като гледам в нея, колата е ходила на сервиз само за профилактика... Та, и аз бих искал един чисто нов колт ралиарт... Лично да му разкъсам наелоните от седалките, но ако ще ми създава главоболия от първите години и висене по сервизите за отстраняване на "заводски" проблеми може и да размисля....Емо в сервизните книжки наистина се вписват само обслужванията и предписаните от производителя профилактики на определени пробези (като смяната на ангренажен ремък и ролки сьщо се води обслужване,но на много голям интервал). Ако смениш дори кутия или мотор, в сервизната книжка нищо няма да се напише. Едно е сигурно - не искам да карам повече употребявана кола (говоря за 10-15 годишна....инъче нямам нищо против да купя двугодишна C-класа примерно ) Инъче детски болести са имали всички, ама всички коли без значение коя година са правени.... По проблема на колегата обаче нищо не мога да кажа...не съм забелязъл такова тропане ни в ляво ни в дясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 4 април 2010 Сподели Публикувано 4 април 2010 Не съм съгласен с "детските болести"... Имали сме нова кола някога, макар и такава на която ся да се смее човек ама първите години никакви болежки не е имала. Иначе казах че и аз бих искал нова кола, но ако стават все по чупливи не знам... както ида е... няма нужда от повече спам ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gosho Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 Аз съм съгласен с Емил Димитров за по-старите коли. А как ти се струва 20 годишен Лансер 90та (след 10 дни ще му празнувам рожденния ден ;) да ми е жив и здрав) който дори е удрян отпред и съм дал 2000 лв да има вида на аватара (защо ли съм ги дал сигурно съм прост) , не смятам да го сменям - защо ли ти как мислиш колега Антон Минов ? Само да ти кажа - тая кола не знам ама за 19 години (не съм сигурен ама да не кажа че това е един от първите Лансери тоя модел в БГ ...) вече откак е наша са сменени само шарнири, биалетки, темп датчик, тампони на съединителна щанга, уплътнения на спирачна помпа (благодарности на Ди джея), и чак сега тампони на задни амортесьори (благодарности на колегата Мирослав за оригиналните части :icon_clap: ). Ти ако изкара новия Лансер толкова - лично аз ще те черпя за 1000 лв - ама по скоро моя ще го надживее ;) - причината е много проста - твоя не е сглобяван в Япония ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 6 април 2010 Сподели Публикувано 6 април 2010 ....Ти ако изкара новия Лансер толкова - лично аз ще те черпя за 1000 лв - ама по скоро моя ще го надживее ;) - причината е много проста - твоя не е сглобяван в Япония ...В такъв случай ще трябва да измислиш друга причина, защото сегашния Лансър е толкова сглобяван в Япония колкото и твоя! Дори и в моя случай моторът отива от Германия до Япония, там се сглобява всичко и се прави експорт за Европа!Колата на мой роднина (Шкода) произведена през 2004-та (така наречените нови, неиздръжливи пластмасови коли, еднодневки, защото са ново производство) вече е на близо 400 000 км! Вярно със сменено окачване от-до...всичко, но каране само в БГ и Румъния....Сега вместо да измисляш нов довод колко са скапани новите коли можеш да дадеш съвет на колегата, който е отворил темата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 (редакция) - ама по скоро моя ще го надживее ;) - причината е много проста - твоя не е сглобяван в Япония ...Aми къде е сглобен бе професоре ??????? А до колкото кой кого ще надживее, си зависи само и единствено от собственика.Ако утре, не дай си Боже, помеля моя, то тогава наистина твоя ще го надживее. Ако това обаче се случи с тебе, то няма как да се сбъдне предсказанието ти.Пък и като го продам след известно време, въобще не ме интересува какво ще става с него!Престанете със спама, както е писъл Емо по-горе.Твойта си харесва на тебе, мойта на мене.И двете си имат недостатъци, но си го караме.Освен това, не смятам да я карам 20г тая кола - та да и мисля какво ще и сменя от сега. И последно, но по темата.При преминаване през дълбоки и плавни неравности, се чува да щрака понякога прахоуловителя на амортисьора, тъй като материала е по-твърдичък. Редактирано 11 април 2010 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
YoYoBulgaria Публикувано 14 април 2010 Сподели Публикувано 14 април 2010 Чета тази тема и днес си карам аз със същото тракане и вече почнах да се притеснявам. Увеличавам скоростта става по-шумно...слизам поглеждам и някой "възпитан, учтив" човечец ми е забилв 2 пъти ножа в гумата...поне така казаха после в гумаджийницата България с тази селяния до никъде няма да стигне... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 14 април 2010 Сподели Публикувано 14 април 2010 Чета тази тема и днес си карам аз със същото тракане и вече почнах да се притеснявам. Увеличавам скоростта става по-шумно...слизам поглеждам и някой "възпитан, учтив" човечец ми е забилв 2 пъти ножа в гумата...поне така казаха после в гумаджийницата България с тази селяния до никъде няма да стигне...Хехе точна така. Както каза мангала който ми прави последния път гумата (спукана на две места поради паркиране пред друг блок), гадно племе сме ние Българите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марио Публикувано 15 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 15 декември 2010 Колеги, за жалост ще съживя тази тема с надеждата някой да даде идея. Тропането отпред в ляво си продължава и дразни много. При преминаване през каквито и да е неравности тропа, а при каране по неравните павета на Борис III направо не ми се говори. Колата мина регулярното техническо обслужване и преглед, след това зимен преглед /вкл. ходова част/ при БС и според момчетата от сервиза проблем няма... но тропането си е там и без значение дали е сериозен проблем или не, дразни много за кола на 2 години има няма и под 30 000 км. Всякакви идеи приемам и отивам със списъка в БС една по една да ги отмятат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 декември 2010 Сподели Публикувано 15 декември 2010 Колеги, за жалост ще съживя тази тема с надеждата някой да даде идея. Тропането отпред в ляво си продължава и дразни много. При преминаване през каквито и да е неравности тропа, а при каране по неравните павета на Борис III направо не ми се говори. Колата мина регулярното техническо обслужване и преглед, след това зимен преглед /вкл. ходова част/ при БС и според момчетата от сервиза проблем няма... но тропането си е там и без значение дали е сериозен проблем или не, дразни много за кола на 2 години има няма и под 30 000 км. Всякакви идеи приемам и отивам със списъка в БС една по една да ги отмятат Можеш да дойдеш при мен да чуя това тропане......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Аз също ти предлагам да отидеш при някой познат сервиз да ти кажат точно какво е и направо се ходи и се казва, това там е за смяна, аз преди да отида до Ратола /смених БС за сега/ винаги ходя при един познат, който ми е близко, той ми казва да ли си въобразявам или дали има нещо и хем те не претърсват цялата кола, хем бързо се разбираме. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Бе да няма нещо разкачено, което да се клати и да блъска някъде. Един колега се оплаква, че нещо му блъска отпред и смени почти цялото окачване, така и не се оправи.Накрая съвсем случайно открил, че класона (свирката) му се е откъснала и след като го е закрепил колата спряла да "тропа". :icon_doh: :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 16 декември 2010 Сподели Публикувано 16 декември 2010 Колеги, за жалост ще съживя тази тема с надеждата някой да даде идея. Тропането отпред в ляво си продължава и дразни много. При преминаване през каквито и да е неравности тропа, а при каране по неравните павета на Борис III направо не ми се говори. Колата мина регулярното техническо обслужване и преглед, след това зимен преглед /вкл. ходова част/ при БС и според момчетата от сервиза проблем няма... но тропането си е там и без значение дали е сериозен проблем или не, дразни много за кола на 2 години има няма и под 30 000 км. Всякакви идеи приемам и отивам със списъка в БС една по една да ги отмятат Колега отивай пак в БС и им остави колата да си я оправят.Какво е това "карай докато се счупи" ти да не си купил лагерна количка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марио Публикувано 16 декември 2010 Автор Сподели Публикувано 16 декември 2010 Колега отивай пак в БС и им остави колата да си я оправят.Какво е това "карай докато се счупи" ти да не си купил лагерна количка В БС е днес по друга причина, но ми казаха, че имало счупен кормилен накрайник. Ще видим утре, като я взема дали ще е изчезнал проблема. Малко съм скептичен, тъй като правиха пълен преглед на ходова част преди 2-3 седмици /промоцията за преглед преди зимата/ и тропането си го имаше и преди и след прегледа, а не откриха счупения кормилен накрайник тогава. Но да видим все пак, ще споделя утре вечер. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.