Премини към съдържание

Въпрос за Space Star 1,9 Di D


Препоръчано мнение

Здравейте! От вчера съм горд собственик на едно Спейс Старче :) 2002 г. дизел на 95 хил.км. Колицата е супер и много й се радвам. Днес ще я водя на първоначалната профилактика - масла, ремъци и т.н. Въпроса, който ще задам и на майстора е относно едно прискърцване при въртенето на волана - нещо по сервото ли е или и аз не знам, чува се по скоро някъде от самия волан сякаш идва звука. Ще се радвам ако някой помогне с идея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ти кажа колега и аз го имам това прискърцване във волана откакто я взех преди година и половина.Това го прави /но не винаги/когато е загряла.Когато е студена не съм го чувал.Питах в сервиза ,където ми я обслужват,не можаха да ми кажат от какво би се получило това скърцане.И така продължавам да си карам.Ако откриеш нещо ,може да споделиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! От вчера съм горд собственик на едно Спейс Старче :) 2002 г. дизел на 95 хил.км. Колицата е супер и много й се радвам. Днес ще я водя на първоначалната профилактика - масла, ремъци и т.н. Въпроса, който ще задам и на майстора е относно едно прискърцване при въртенето на волана - нещо по сервото ли е или и аз не знам, чува се по скоро някъде от самия волан сякаш идва звука. Ще се радвам ако някой помогне с идея.

Прискърцване вътре или вънка? ако е на вън, то вероятно е шарнир или нещо друго по окачването, ако е вътре, вероятно е под волана/геврека, на кормилната щанга - има лагер метален или пласмасов, оп вероятно да е пластмасов, тъй като те имат склонност да скърцат .................има и друг вариант ,само че проблема се изразява в това, че не скърца а тропа - това е пак в кормилния прът ,само че по надолу, където двете части на пръта влизат едно вдруго, така когато има челен удар, волана да не ти влезе в гърдите ами пръта да се свие като телескопична антена ............ :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за идеите, що се отнася до скърцането по скоро идва от самия волан вътре в купето някъде, и е възможно да е този лагер за който казва DJ Tumby, имам и още един въпрос относно маслото на ск.кутия, която явно е на Волво, та нещо с майстора не можахме да намерим по спецификации какво масло му дават да сипя, някъде във форума мернах 80W90 дали е такова?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито за звездичката :mitsu-smiley: И при мен поскръцва волана, залагам на лагера отдолу. Трябва да се уточни, скръц-скръц или хруп-хруп, но ще кара и така. Скоростната кутия трябва да е производство на Рено. При мен научих, че е с BV 75W80, но това ще го потвърдят знаещите и можещите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се чува вътре.Особено като въртя волана на място.Нещо от сорта на тихичко "цъгъркане" или прискърцване.При мен този звук не се е променял от година и половина, откакто взех колата.Наложителна ли му е смяната на този лагер?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 8 месеца ...

Колеги при :mitsu-smiley: Спейс стар с дизелов мотор се монтира кора на мотора. Та въпроса ми е тя една цяла ли е или се състои от отделни части, коите закрепват по отделно. Благодаря за Вашите отговори. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при :mitsu-smiley: Спейс стар с дизелов мотор се монтира кора на мотора. Та въпроса ми е тя една цяла ли е или се състои от отделни части, коите закрепват по отделно. Благодаря за Вашите отговори. :icon_bye:

 

Кората е една и се закрепва с три болта.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една е, но болтовете са доста повече :), че има и пластмасови щипки

Редактирано от Peter G
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при :mitsu-smiley: Спейс стар с дизелов мотор се монтира кора на мотора. Та въпроса ми е тя една цяла ли е или се състои от отделни части, коите закрепват по отделно. Благодаря за Вашите отговори. :icon_bye:

Корите са две отделни и се закрепват с пластмасови копчета (щипки) ..

Болтове има само на предната кора, където се захваща за напречната греда ..

Втората кора е само на щипки, като предният и край се хваща с 2 щипки за предната кора, а в задният край е хваната с една щипка за надлъжната греда и една щипка на предният ляв носач ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз май не съм разбрал на кое му се вика кора на двигателя :icon_blush: Аз си мислех че е кората над двигателя :icon_doh: като на аватара ми. А Вие говорите за тази под двигателя.

А само дизела ли има кора под двигателя? Би трябвало всички двигатели да имат кора отдолу - дори трябва да се еднакви според мен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и моя волан скърца така, хахха :mitsu-smiley: те всички са такива, може да е от лагер, но има и още един вариант от триене на пластмаси около волана или от контактната писта за клаксона ако има такава този тип волан, идея нямам не съм отварял, но при една кола имаше сащото скърцане, сложих малко ел проводима грес на това място и скърцането изчезна. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на Никсан, въпроса ми не е формуливан точно, става въпрос за кората под мотора. Аз съм с бензиново :mitsu-smiley: и имам идея ако ми изпадне такава кора да си я сложа, за ми предпазване на мотора, т.е. да не се замърсява. А доколкото знам за горната кора на прдния какпак на мотора се слага само на дизел с цел обезшумяване. Това важи за всички дизелови автомобили. А кора под мотора се монтира само на новите автомобили, ако може да се каже, че са нови, нали и те стананаха на по 15 години. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

имам идея ако ми изпадне такава кора да си я сложа,

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17251&st=0&p=179435&hl=%EA%EE%F0%E0&fromsearch=1entry179435

Прочети тази тема и успех, но според мен не пази много пак си е прашасал мотора.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, пази, пази. Две години бях с кора, миналата зима остана на пътя. И разликата е голяма по отношение на чистотата. Лошото е, че втора употреба трудно се намират.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Здравейте колеги,

Да се оплача и аз - много са кекави тези кори, за 1 година загубих и 2-те под двигателя на моят Space Star 1.9 D-ID, като преди това постоянно опираха някъде и само проблеми ми правеха в снега - действаха като гребло и го вкарваха в двигателя - може и да са били поочупени преди това, че висяха видимо - не знам.

Искам да попитам - има ли смисъл да слагам нови, при условие, че съм дизел, а там гледам са с доста големи отвори:

http://avtokori.bg/p25611/m340/MITSUBISHI/CARISMA-ot-1995-do-1999/Kori-pod-dvigatel/Kora-dolna-lqva-DIESEL/

(дадено е за Каризма, но мисля че е едно и също със SPACE STAR)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!Имам проблем с борд компютъра на Спейс стар.Бях снел акумулатора за зареждане ислед като го поставих борд компютъра който е снавигация не се рестартира.Има надпис;insert a map disk please;.И преди си го имаше но като натиснех бутона DISP се появяваше моментен разход,час,температура...отново натиснат се появяваше диска или касетата с музика.Сега не функционира нищо.Нито радио,сд,нито др.копчалъци.Разбрах,че трябвало диск да се инсталира наново.Моля,който може да помогни да кликне на 0897955441.Спейс стара е 1.9DID

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колеги и аз имах шумове от кормилната уредба. След смяна на маслото на сервото всичко се оправи. Пробвайте и този вариант- не струва скъпо, а ефекта е осезаем ! Успех и приятно шофиране !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...