Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

itzoa

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Gabrovo

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Space Star 1.9 DiD 2002
  • Интереси
    MTB

itzoa's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Смених термостат, нямам течове, нито пробив в гарнитура според майстора, но твърди, че едната ми дюза е за почистване. Напоследък забелязвам и по-ниска консумация на гориво, но може и да си внушавам. Факт е, че и сега (и преди) и при малко натоварване (баир 1-2 км с 40-50 км/ч) се включва перката на радиатора и то при около 20-22 градуса външна температура. Т.е. бързо се качва температурата над нормалното, макар и да си стои на средата показанието на стрелката за температурата на охлаждащата течност. Възможно ли е да има връзка с дюзите или с нещо друго?
  2. Здравейте колеги, Спейс Стар 1,9 did 102 коня: Днес в жегите (32-35 градуса по пътя) ми се наложи спешно да пътувам на климатик и с по-висока скорост по дълъг баир (стръмната права с Лукойла вляво след Севлиево посока София)с висока скорост - около 120-130 км/ч, при което температурата в края на правата започна да се вдигна бавно над средата, което ме накара да спра климатика, за да не я прегрея. Тогава обаче започна още по-бързо да се вдига температурата, а мощността осезателно спадна - едвам запъплах по баира. Веднага пуснах парното до дупка и колата се отпуши и температурата спадна полека - така и не успях да я дочакам да стигна в червеното, нямаше и как да спра, та всичко е въпрос на догадки, но това звучи ли ви като термостат? Като се прибрах и се поохлади проверих нивото на антифриз и си беше добро - даже след последната смяна стои над максимума, може ли да е от това например? Напоследък забелязвам, че сякаш по лесно се пуска вентилатора на двигателя, но рядко ми е качвала над средата. На какво може да се дължи това и най-вече връзката с падане на мощността с прегряването дали е нормално? Започвам да си мисля и за проблем в турбото, което дали заради прегряването или той да причинява това прегряване спира да работи и се оправя при падане на температурата (включването на парното)?
  3. Колеги, имам питане - има ли разлика между механичните и електрическите странични огледала в стъклото и най-вече в основата, която се щраква на механизма. Моето е с ръчно (механично) управление и ми падна заедно с пластмасовата основа в движение и го загубих. Търся си цяло огледало или само стъкло с основата, но ми е необходимо да знам, дали да търся основа само за механично или може и за електрическо?
  4. Искам да кажа от какво все пак беше проблема със краткото светене на лампата за маслото точно след запалване на двигателя, когато е студен. Така както и предполагах, се оказа филтъра на маслото + масло налято до максимума почти. Филтъра е уж хубава марка (забравих я) - френска, подходяща за френския дизелов двигател на това Мицубиши. Оказа се, че филтъра бил някакъв с преливник, уж като защита от повишено налягане на маслото. Явно по някаква причина се е изпразвал и точно затова е светвало около 2 секунди след запалване. Смених с друг тип филтър и се оправи. Според майстора се случва и на най-добрите марки да стане проблем в клапата, която би трябвало да задържа маслото да не изтича. Сега обаче забелязах друг проблем - жълтата лампа за чек енджин светва понякога при палене - пак по 2 секунди след като запаля свети и си угасва. Понякога обаче гасне още докато завърта стартера точно при запалването. Дали е грешка някаква? Не ми е светвала по време на движението, но на 2 пъти тези дни в жегите след като дам на контакт, изчаквах да видя как гаснат светлините по таблото и при подаване на старт не се случваше нищо. Стартера не тръгваше изобщо. На втория опит си палеше. Не знам дали е стартера или от чакането съм ошашкал имобилайзера?
  5. Здравейте, Извинявам се, че съживявам стара тема, но имам следното питане за Space Star 1.9 did 102к.с. 2002г. От както съм го взел слагам ELF 10W40 за Turbodiesel, последните 2-3 пъти е модел ELF Evolution 700 TurboDiesel 10W40, но след последната смяна сякаш автомобила заглъхна. Досега не е горяло масло винаги ми е било до към средата някъде и по 10 х.км до всяка смяна не бутва и грам. Имам чувството че нивото е над средата, но по щеката този път ми е трудно да се определи, по-черно е до малко над средата, но и нагоре има доста омазване, особно от едната страна. Въпроса ми е дали може да има заглъхване в мощността на двигателя от маслото (респективно нивото му ако е по-високо) или пък от масления филтър (ако е сложен грешен модел). Може ли да се сложи наобратно примерно? Другото, което забелязах, е че досега винаги ми е гаснела лампичката за маслото на таблото едва ли не при самото завъртане, дори и при студен старт, но сега свети около 2 секунди след палене на студен двигател (макар и да е лято), и то даже сякаш светва по-силно към края преди да загасне.
  6. И аз да се оплача, също скъсана шпилка, но отпред, при запитване в Ратола по номер на рама ми изпратиха шпилката, която им излизала, но се оказа различна от свалената с 1 мм разлика в диаметъра при шлиците и не стои на мястото. Прилагам картинка, може ли някой да ми каже откъде мога да намеря същата като старата, защото новата не пасва. И 2-те са с резба М12 http://imageshack.us/photo/my-images/12/ga3p.jpg/
  7. itzoa

    Тракане отзад

    Вчера вече толкова се разскърца, че вече лесно открихме причината на канала - една скъсана при болта планка, държаща се между торсионната щанга и тампона - дано съм запомнил добре, понеже с термините при автомобилите съм малко скаран. Планката е нещо като Г-образна и се е скъсала така, че няма как да се завари. При всяко друсване покрай закрепващия болт отгоре се е оформила цепка която се отваря и затваря като уста и триенето метал в метал предизвиква меко казано зловещи звуци. Молбата ми е някой ако разбира точно за кое говоря, ако може да ми каже под какво име и къде да го търся това нещо, дали ново или втора употреба... Доколкото разбрах не е фатално ако се скъса напълно, но дискомфорта е много голям. Благодаря предварително.
  8. ясно аз намерих какво е при мен, благодаря все пак.

  9. Здравей, колега. Пиша ти относно тази тема: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16969&st=0&gopid=248751entry248751 - видях че е малко старичка, та шанса да я видиш надали е голям, ще кажеш ли откри ли на какво се дължи това тропане отзад, при мен е точно същия проблем.

  10. itzoa

    Тракане отзад

    Интересно, при мен е точно същото, само че по скоро като скърцане и тракане, по окачването всичко е наред поне на първи поглед, забелязах, че го прави и при по рязко завиване надясно след като изправя, все едно нещо се търкаля вътре, на мен даже ми звучеше като да е от резервоара или ауспуха, но при поглед на рампа отдолу всичко изглежда ок. Звука е някъде отзад от дясно, като разклатя цялата кола настрани там пак има прискърцване, но отделно чувам и плискането на дизела в резервоара сякаш. Възможно ли е след зимата да е останало нещо в резервоара... като твърди частици, колкото и безумно да звучи? Колега моля те, сподели ако откриеш нещо и коя е точно темата със спирачките?
  11. itzoa

    Въпрос за Space Star 1,9 Di D

    Здравейте колеги, Да се оплача и аз - много са кекави тези кори, за 1 година загубих и 2-те под двигателя на моят Space Star 1.9 D-ID, като преди това постоянно опираха някъде и само проблеми ми правеха в снега - действаха като гребло и го вкарваха в двигателя - може и да са били поочупени преди това, че висяха видимо - не знам. Искам да попитам - има ли смисъл да слагам нови, при условие, че съм дизел, а там гледам са с доста големи отвори: http://avtokori.bg/p25611/m340/MITSUBISHI/CARISMA-ot-1995-do-1999/Kori-pod-dvigatel/Kora-dolna-lqva-DIESEL/ (дадено е за Каризма, но мисля че е едно и също със SPACE STAR)
  12. моите отзад са си дискови... сори за офтопика
  13. Аз затова проверявам всичко преди да купя нещо ето инфо за нашия автомобил: http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/7039.html Система питания: Дизель Common rail Наличие турбонаддува: Турбонаддув
  14. Здравейте и извинявайте за това че пиша в тази тема но не ми се отваря нова, затова искам да попитам колегите: Преди 3 дена и аз се сдобих със звездичка с двигател 1.9 дид на 102 коня. Въпроса ми е дали наистина кастрол 10w 40 е добро масло за този двигател който съм чувал че като всички от типа комън рейл с турбо са малко капризни или е хубаво да сложа 5w 40 например или подобно?
  15. Здравейте, Материала е много ценен и зарибителен поздравления за колегата който се е постарал за него Аз от днес съм собственик на един спейс стар 1.9 дид 2002 г. и първия проблем който изникна е именно липса на осветление на таблото при светване на светлини. Намерих описание, бушони проверих - всички светлинни индикатори по таблото си светят както и лампичката за дългите, но като включа фаровете и таблото си остава тъмно. Колегите изказаха съмнение да изгорят всички лампи наведнъж, но не ми идва идея какво друго може да е при условие че самите фарове работят и бушона за индикациите е здрав. Та възможно ли е да е от ключето за регулиране на светлината на таблото (което не регулира нищо защото нищо не свети) и дали може да се намери електрическа схема за него, понеже го свалихме и се оказа цяла платчица...??? Благодаря!
×
×
  • Създаване...