Ами не съм много съгласен за брокерите,защото повечето пъти ,тяхната цел е да ти вземат парите,а пък после - оправяй се сам като имаш щети.Чух скоро реплики на клиенти ,сключили каско при брокер :А бе те тез там май не са много в час или пък дошъл клиента да заведе щета с ръцете у джобовете т.е. без полица , без документи и т.н. и вика завеждайте нали брокера ви се обади! И какво правя аз от тук нататък? Почваме едни обяснения че ми трябва оригиналната полица,протокола за маркировка и т.н. Клиента се сърди че сме го разкарвали ,аз му обяснявам че си има методика за завеждане на щети,че в общите условия са описани какви документи трябват и т.н. Затова най-добре тоз който ти прави застраховката ,да ти гледа и щетите :victory: :D тоест Аз. Малко повечко си глезя клиентите ,обаждам им се ,питам ги дали са доволни от ремонта ако са ходили в наш доверен сервиз,някакви проблеми има ли ,обаждам се в сервиза уговарям им ден за влизане,нося им възлагателното писмо и т.н.И накрая и те доволни и аз доволен,защото после като дойде време за подновяване на застраховката пак при мен ще дойдат и особено ако им правиш и големи отстъпки освен официалните.