petyo28 Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 Здравейте! От вчера съм горд собственик на едно Спейс Старче 2002 г. дизел на 95 хил.км. Колицата е супер и много й се радвам. Днес ще я водя на първоначалната профилактика - масла, ремъци и т.н. Въпроса, който ще задам и на майстора е относно едно прискърцване при въртенето на волана - нещо по сервото ли е или и аз не знам, чува се по скоро някъде от самия волан сякаш идва звука. Ще се радвам ако някой помогне с идея. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
azcoki Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 Ами да ти кажа колега и аз го имам това прискърцване във волана откакто я взех преди година и половина.Това го прави /но не винаги/когато е загряла.Когато е студена не съм го чувал.Питах в сервиза ,където ми я обслужват,не можаха да ми кажат от какво би се получило това скърцане.И така продължавам да си карам.Ако откриеш нещо ,може да споделиш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 18 март 2010 Сподели Публикувано 18 март 2010 Шарнир, може би... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 Здравейте! От вчера съм горд собственик на едно Спейс Старче 2002 г. дизел на 95 хил.км. Колицата е супер и много й се радвам. Днес ще я водя на първоначалната профилактика - масла, ремъци и т.н. Въпроса, който ще задам и на майстора е относно едно прискърцване при въртенето на волана - нещо по сервото ли е или и аз не знам, чува се по скоро някъде от самия волан сякаш идва звука. Ще се радвам ако някой помогне с идея.Прискърцване вътре или вънка? ако е на вън, то вероятно е шарнир или нещо друго по окачването, ако е вътре, вероятно е под волана/геврека, на кормилната щанга - има лагер метален или пласмасов, оп вероятно да е пластмасов, тъй като те имат склонност да скърцат .................има и друг вариант ,само че проблема се изразява в това, че не скърца а тропа - това е пак в кормилния прът ,само че по надолу, където двете части на пръта влизат едно вдруго, така когато има челен удар, волана да не ти влезе в гърдите ами пръта да се свие като телескопична антена ............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petyo28 Публикувано 19 март 2010 Автор Сподели Публикувано 19 март 2010 Благодаря за идеите, що се отнася до скърцането по скоро идва от самия волан вътре в купето някъде, и е възможно да е този лагер за който казва DJ Tumby, имам и още един въпрос относно маслото на ск.кутия, която явно е на Волво, та нещо с майстора не можахме да намерим по спецификации какво масло му дават да сипя, някъде във форума мернах 80W90 дали е такова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TRiStaN Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 Честито за звездичката :mitsu-smiley: И при мен поскръцва волана, залагам на лагера отдолу. Трябва да се уточни, скръц-скръц или хруп-хруп, но ще кара и така. Скоростната кутия трябва да е производство на Рено. При мен научих, че е с BV 75W80, но това ще го потвърдят знаещите и можещите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 Volvo 97308 или ELF TRANSELF TRX 75W80 АРI GL-5 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
azcoki Публикувано 19 март 2010 Сподели Публикувано 19 март 2010 И при мен се чува вътре.Особено като въртя волана на място.Нещо от сорта на тихичко "цъгъркане" или прискърцване.При мен този звук не се е променял от година и половина, откакто взех колата.Наложителна ли му е смяната на този лагер? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Колеги при :mitsu-smiley: Спейс стар с дизелов мотор се монтира кора на мотора. Та въпроса ми е тя една цяла ли е или се състои от отделни части, коите закрепват по отделно. Благодаря за Вашите отговори. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Колеги при :mitsu-smiley: Спейс стар с дизелов мотор се монтира кора на мотора. Та въпроса ми е тя една цяла ли е или се състои от отделни части, коите закрепват по отделно. Благодаря за Вашите отговори. :icon_bye: Кората е една и се закрепва с три болта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 (редакция) Една е, но болтовете са доста повече , че има и пластмасови щипки Редактирано 4 декември 2010 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Благодаря Ви колеги! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 4 декември 2010 Сподели Публикувано 4 декември 2010 Колеги при :mitsu-smiley: Спейс стар с дизелов мотор се монтира кора на мотора. Та въпроса ми е тя една цяла ли е или се състои от отделни части, коите закрепват по отделно. Благодаря за Вашите отговори. :icon_bye:Корите са две отделни и се закрепват с пластмасови копчета (щипки) ..Болтове има само на предната кора, където се захваща за напречната греда ..Втората кора е само на щипки, като предният и край се хваща с 2 щипки за предната кора, а в задният край е хваната с една щипка за надлъжната греда и една щипка на предният ляв носач .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 5 декември 2010 Сподели Публикувано 5 декември 2010 Аз май не съм разбрал на кое му се вика кора на двигателя :icon_blush: Аз си мислех че е кората над двигателя :icon_doh: като на аватара ми. А Вие говорите за тази под двигателя. А само дизела ли има кора под двигателя? Би трябвало всички двигатели да имат кора отдолу - дори трябва да се еднакви според мен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 7 декември 2010 Сподели Публикувано 7 декември 2010 и моя волан скърца така, хахха :mitsu-smiley: те всички са такива, може да е от лагер, но има и още един вариант от триене на пластмаси около волана или от контактната писта за клаксона ако има такава този тип волан, идея нямам не съм отварял, но при една кола имаше сащото скърцане, сложих малко ел проводима грес на това място и скърцането изчезна. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kentavar Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Извинявам се на Никсан, въпроса ми не е формуливан точно, става въпрос за кората под мотора. Аз съм с бензиново :mitsu-smiley: и имам идея ако ми изпадне такава кора да си я сложа, за ми предпазване на мотора, т.е. да не се замърсява. А доколкото знам за горната кора на прдния какпак на мотора се слага само на дизел с цел обезшумяване. Това важи за всички дизелови автомобили. А кора под мотора се монтира само на новите автомобили, ако може да се каже, че са нови, нали и те стананаха на по 15 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niksun Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 имам идея ако ми изпадне такава кора да си я сложа, http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17251&st=0&p=179435&hl=%EA%EE%F0%E0&fromsearch=1entry179435Прочети тази тема и успех, но според мен не пази много пак си е прашасал мотора. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 8 декември 2010 Сподели Публикувано 8 декември 2010 Аааа, пази, пази. Две години бях с кора, миналата зима остана на пътя. И разликата е голяма по отношение на чистотата. Лошото е, че втора употреба трудно се намират. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itzoa Публикувано 15 февруари 2012 Сподели Публикувано 15 февруари 2012 Здравейте колеги,Да се оплача и аз - много са кекави тези кори, за 1 година загубих и 2-те под двигателя на моят Space Star 1.9 D-ID, като преди това постоянно опираха някъде и само проблеми ми правеха в снега - действаха като гребло и го вкарваха в двигателя - може и да са били поочупени преди това, че висяха видимо - не знам. Искам да попитам - има ли смисъл да слагам нови, при условие, че съм дизел, а там гледам са с доста големи отвори:http://avtokori.bg/p25611/m340/MITSUBISHI/CARISMA-ot-1995-do-1999/Kori-pod-dvigatel/Kora-dolna-lqva-DIESEL/(дадено е за Каризма, но мисля че е едно и също със SPACE STAR) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Борьо Публикувано 21 февруари 2012 Сподели Публикувано 21 февруари 2012 Здравейте!Имам проблем с борд компютъра на Спейс стар.Бях снел акумулатора за зареждане ислед като го поставих борд компютъра който е снавигация не се рестартира.Има надпис;insert a map disk please;.И преди си го имаше но като натиснех бутона DISP се появяваше моментен разход,час,температура...отново натиснат се появяваше диска или касетата с музика.Сега не функционира нищо.Нито радио,сд,нито др.копчалъци.Разбрах,че трябвало диск да се инсталира наново.Моля,който може да помогни да кликне на 0897955441.Спейс стара е 1.9DID Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hitbox Публикувано 9 март 2012 Сподели Публикувано 9 март 2012 Колеги и аз имах шумове от кормилната уредба. След смяна на маслото на сервото всичко се оправи. Пробвайте и този вариант- не струва скъпо, а ефекта е осезаем ! Успех и приятно шофиране ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.