niko_shyne Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 Много силно ме интересува как се казва тоя датчик и колко струва нов? Благодаря предварително !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 Ако качиш някоя снимка може и да разберем за какво иде реч... ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 11 март 2010 Автор Сподели Публикувано 11 март 2010 (редакция) Качих ама нещо не излезе,ей сега пак ще я мъча.http://nikoshyne.snimka.bg/automobiles/4asti.455507.17766940 Редактирано 11 март 2010 от niko_shyne Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mirama Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 Колега, може би ще е добре да кажеш и годината на автомобила, евентуално номер на рама. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 11 март 2010 Автор Сподели Публикувано 11 март 2010 Galant 2.0 DOHC gti 88г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 ....Може да е МАР-сензора или MAF сензор,на такова ми прилича,ама нека компетентните да кажат.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 А по какво ти прилича, по броя кабели, по това, че е закачен на ламарината? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anatoli Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 Това е клапанче за вакума на резервоара. Или поне много прилича на него. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dieus Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 (редакция) Вакуумен клапан е. Управлява нещо, но е желателно да се види къде отиват маркучите. Единя докарва вакуум, а другия е на изпълнителното звено което задвижва. Във всеки случай не е датчик :huh: Редактирано 11 март 2010 от Dieus Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 А по какво ти прилича, по броя кабели, по това, че е закачен на ламарината? По-скоро по двете маркучета,които излизат от него....,но пак казвам,нека компетентните да кажат,аз само предполагам....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 март 2010 Сподели Публикувано 11 март 2010 Вакуумен клапан е. Управлява нещо, но е желателно да се види къде отиват маркучите. Единя докарва вакуум, а другия е на изпълнителното звено което задвижва. Във всеки случай не е датчик :huh:Точно така, това е ел. клапан ,който управлява вакуума за някъде, това са маркучи, където отиват някъде и те задвижват нещо......най добре е колегата да даде снимка къде отиват те........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 12 март 2010 Автор Сподели Публикувано 12 март 2010 Знам само че трябва да го сменя,обясниха ми тук че регулира оборотите на празен ход-щото в момента на място се фосрсира сама от време на време и като го изкарам това от буксата не се променя нищо-в смисъл че не държи постоянни обороти?Това MAP за какво е,чета в аутодата ама не виждам да пише за такъв датчик на моя Галант? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 март 2010 Сподели Публикувано 12 март 2010 Ами твоят Галант няма МАР сензор, за това не пише нищо в Аутодатата..На мен това ми прилича на клапана за контрол на емисиите, ама както ти каза и Пламен, най добре снимай къде отиват маркучите от него..Единият би трябвало да е свързан с вакума на ЕГР клапана.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko_shyne Публикувано 22 март 2010 Автор Сподели Публикувано 22 март 2010 Съжелявам за закъснението и липсата на снимков материал!Единия маркуч влиза в една цилиндрична кутия която стои в левия диагонал зад двигателя(как се казва тя),а другия в корпуса на термостата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 9 април 2010 Сподели Публикувано 9 април 2010 Съжелявам за закъснението и липсата на снимков материал!Единия маркуч влиза в една цилиндрична кутия която стои в левия диагонал зад двигателя(как се казва тя),а другия в корпуса на термостата?Тази цилиндрична кутия и на мен ми е X. Едно маркуче някъде от под купето влиза в нея с надпис на капака на кутията TO TANK и после друго маркуче с надпис до него TO CARB излиза от същата кутия и стига до това което си снимал. От там тръгва друго маркуче и ако правилно съм видял влиза някъде до дроселовата клапа. Би трябвало и при теб да влиза там а не в термостата (ко ще прави там?). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 Колеги лека грешка. За този цилиндър който се чудим какъв е тръбичката която идва от под купето и влиза в тази кутия в отвор с надпис TO TANK. Надписа TO CARB има отвор от който нищо не излиза, а от кутията излиза след него по малка тръбичка с надпис A/C и се движи по горепосочения път. Понеже нямам климатик това A/C ми е много странно. А и EGR клапан нямам. Може би япончето монтирало моето мицу е някакъв луд фен на AC/DC. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 Аз съм с Лансър 91г. двигател 4G15. Рамата е JMBSNC62AMU500680. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 10 април 2010 Сподели Публикувано 10 април 2010 Абсолютно точно. И какво значи цялата тази схема? Какво прави? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.