Премини към съдържание

Какво е еклипс Д52?


Препоръчано мнение

Здравейте,

искам да взимам еклипс 99г. 2.0 около 150 к.с. и ми казаха, че този бил Д52? какво е Д52?

 

имам бмв 525 комон рейл 163к.с. което върви много доволно, интересува ме дали еклипса ще върви горе долу толкова?

И последен въпрос... вярно ли е, че 150к.с при японски автомобил серийно са мерени на колелата, а не на двиг. ?(което означава, че по евро стандарт ще е над 160к.с.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

D52 показва коя генерация е Еклипса - също както при BMW има Е30, Е36 и т.н.В случая става въпрос за Еклипс трета генерация - за справка виж Википедията "Еклипс" ;) Вярно е, че японците мерят конете по друг стандарт, но не съм сигурен кой точно е той :rolleyes: Колкото до вървежа... Не съм карал нито Еклипс 3G, нито BMW 525, но предполагам че ще е сходен.

 

П.П.Няма Еклипс трета генерация с 2.0 двигател.Има 2.4 - 150 коня.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

и тъпото е, че има два или три такива еклипса .. и всеки пише 150к.с 145к.с 140к.с и т.н

 

нямам идея...тия хора нямат ли представа какво продават?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами двигателя на втора генерация Еклипс, който отговаря на годината, която са ти казали е 2.0 със 141 коня.2.0 със 150 коня има в първа генерация, която се произвежда до февруари 1994.А третата генерация изобщо няма 2.0 двигател... Качи ВИН номера на колата и ще разберем за какъв автомобил става въпрос.Продавача явно не знае...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега така е, и не само има хора дето не знаят какво продават, ами има и хора дето не знаят какво са купили :) На скоро бях ходил да гледам един колт обявен за продан, по молба на кандитат купувач регистрирал се във форума за да намери информация. Когато отидох да погледа колата, собственикът и беше изключително убеден и убеждаваше и мен в характеристики на мотора които не отговарят на истината. Мотора беше стандартния 4Г13 - 75 к.с. Така го убедили момчето като го купувал и той ревностно защитаваше това което са му казали. Често пишат и за SOHC мотори 16 клапана, че са DOHC, защото хората като чуят 16 клапана и си мислят, че е задължително да е дву-валов. Тук има хора които разбират от еклипси и ще ти обяснят подробно това което те вълнува. Направил си правилната стъпка като си потърсил информация ;) И такъв мотор 140, 145 к.с. няма :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, както каза колегата по-горе, става въпрос за т.нар. 3-та генерация Еклипс.

Ще цитирам уикипедия за различните нива:

Third Generations (3G)(2000–2005):

* Eclipse RS & GS: Base model equipped with a 152 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G64 engine

* Eclipse GS Spyder: Convertible FWD model equipped with a 152 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G64 engine

* Eclipse GT: Hardtop FWD model equipped with a 200 hp (205 hp federal spec 2000-2001 only) 3.0 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G72 engine

* Eclipse GT Spyder: convertible FWD model equipped with a 200 hp (205 hp federal spec 2000-2001 only) 3.0 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G72 engine

* Eclipse GTS: Hardtop FWD model equipped with a 210 hp 3.0 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G72 engine with Mitsubishi Variable Induction Management (MVIM)

* Eclipse GTS Spyder: convertible FWD model equipped with a 205 lbs of torque/ ft 210 hp 3.0 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G72 engine with MVIM

 

Твоят ще е най-вероятно RS или GS.

Относно въпроса ти кое е по-добрия избор, според мен това са два коренно различни автомобила. Зависи от предназначението. Едното е кола със спортна натура и "леко слабо" сърце според мен :), БМВ-то е по скоро семейна, турбодизелова, доста прилично вървяща кола.

Що се отнася до вървене, със сигурност БМВ-то ще "надвърви" Еклипса...

Редактирано от Drive-Maniac
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що се отнася до вървене, със сигурност БМВ-то ще "надвърви" Еклипса...

 

Тук си в голяма заблуда. Ако говориме за сухо време бавареца няма шанс нито на права отсечка, нито на завои (ест. зависи от задкормилното устройство). Преди няколко седмици на сухо една 730Д се опита да се заяжда с мен ама нещо бра срам с кола за 50к. Купетата са им много тежки в сравнение с това на еклипса (което също хич не е леко). Общо взето трябва да е над 250 коня бмв за да може да се сравнява със спортно купе без значение дали е еклипс, селика или нещо подобно.

 

А по въпроса с конкретния еклипс... в нещо са те метнали или просто човека не разбира и повтаря това което му е казал предишния собственик. (случва се - и аз си мислех че съм със спортно окачване първите 6 месеца)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,май ти си в заблуда

Кое му е спортното на кола 1300кг.150 к.с.и предно предаване?

А това за BMW-та че трябва да са поне 250 коня за да се опънат на "спортно купе"

е просто смешно.Не ме разбирай погрешно,аз също карам Еклипс 1г.4г63 с леки модове по двигателя и изпускателната система

и смея да твърдя,че си върви прилично добре,но съм заставал на старт с BMW 525d с чип и нещата не се развиха в моя полза.

А какво остава ако е 250 к.с.

 

Айде със здраве :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има много противоречия в инфото което ти е дал продавача!

3Г за европа и америка са с различни мощности, за европа е 157 коня, а за америка е 154.

При 2Г нещата са същите но тук вече има и 2 различни двигателя, единият е на Крайслер - 420А със 141 коня, другият е 4Г63 със 147 коня за европа и 145 коня за америка, въпреки че в америка този двигател се среща изключително рядко, но в Канада му се радват повечко.

Производството на 3Г започва в края на 98 година но официално се произвежда от средата на 99 година. Като цяло 3Г е доста здрава и надеждна кола и много от нещата по нея са и доста по евтини от на 2Г, а и да не забравяме факта, че 3Г е най продавания Еклипс изобщо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лео, сигурно си напълно прав, просто има различно инфо от различни места :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук си в голяма заблуда. Ако говориме за сухо време бавареца няма шанс нито на права отсечка, нито на завои (ест. зависи от задкормилното устройство). Преди няколко седмици на сухо една 730Д се опита да се заяжда с мен ама нещо бра срам с кола за 50к. Купетата са им много тежки в сравнение с това на еклипса (което също хич не е леко). Общо взето трябва да е над 250 коня бмв за да може да се сравнява със спортно купе без значение дали е еклипс, селика или нещо подобно.

 

А по въпроса с конкретния еклипс... в нещо са те метнали или просто човека не разбира и повтаря това което му е казал предишния собственик. (случва се - и аз си мислех че съм със спортно окачване първите 6 месеца)

 

Ами колега мисля че не си прав. Лично съм карал такова БМВ, което си посочил, няколко месеца. Еклипс 3Г не съм имал удоволствието да карам, но не мисля че ще върви по-добре от 1Г, на всичкото отгоре и с по-малка мощност е.

И все пак не забравяй че БМВ-то е турбо кола...макар и дизелова.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:)))Недейте така :)Имам авер с такова БМВ , със сменен мотор пак 2,5 тди, 150 и няколко коня , пауъер командер и други глупостии . ами...:) Изкефи ме че след дългото убеждаване с пяна на устата от негова страна ,че еклипсите нито на дълго , нито на старт нямат шансове даже и с дизелните баварци....:)И това твърдение си остана до момента в който не се наредихме на светофара...а след това ги изпънахме на магистрала. неговото умя точно на 220 км/час.Тогава си позволих даже да натисна еклипса докрай...доста бързо взе да изостава

И нито на старт , нито на магистрала нямат кой знае колко шансове , макар и със стандартна сток кола еклипс. Обаче ако седнем да се дървим на баварци и мерджани от последните 3-4 години...може би ще сме малко зад тях.Но както забеляза колегата,всичко зависи от задволанното устройство :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук си в голяма заблуда. Ако говориме за сухо време бавареца няма шанс нито на права отсечка, нито на завои (ест. зависи от задкормилното устройство). Преди няколко седмици на сухо една 730Д се опита да се заяжда с мен ама нещо бра срам с кола за 50к. Купетата са им много тежки в сравнение с това на еклипса (което също хич не е леко). Общо взето трябва да е над 250 коня бмв за да може да се сравнява със спортно купе без значение дали е еклипс, селика или нещо подобно.

 

А по въпроса с конкретния еклипс... в нещо са те метнали или просто човека не разбира и повтаря това което му е казал предишния собственик. (случва се - и аз си мислех че съм със спортно окачване първите 6 месеца)

 

 

КОлега, искам да ми кажеш твойто мнение. Имам един познат с Ауди А4 куатро комби 1.9 131коня, който се ми се заяжда,че ми била смешна колата :( Да го пробвам ли или изобщо да не си правя труда да ме срами само?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

КОлега, искам да ми кажеш твойто мнение. Имам един познат с Ауди А4 куатро комби 1.9 131коня, който се ми се заяжда,че ми била смешна колата :( Да го пробвам ли или изобщо да не си правя труда да ме срами само?

Тва комби според мен няма шанс,ако го хванеш на старт да се пуснете.На летящия старт нещата стоят по-различно и там вече ще паднеш.Една вечер една октавия с един приятел с по-бърза от еклипса кола ни отвя.На следващия светофар се пуснахме и остана назад :) Но Вале,ти свикна ли и напълно на колата,за да изкараш максимума от нея? Редактирано от DaNy SHaDy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тва комби според мен няма шанс,ако го хванеш на старт да се пуснете.На летящия старт нещата стоят по-различно и там вече ще паднеш.Една вечер една октавия с един приятел с по-бърза от еклипса кола ни отвя.На следващия светофар се пуснахме и остана назад :) Но Вале,ти свикна ли и напълно на колата,за да изкараш максимума от нея?

 

Дани, аз питам принципно! Все пак мойта кола не е "бангия", но пък и Аудито не е за изхвърляне!!! Пък и Аудито на моя приятел е доста бързичка и запазена! Идеята ми беше дали имам почва да се заяждам :Р

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми беше дали имам почва да се заяждам :Р

Колега, ако Еклипса ти е в добро състояние, мисля че ще го издухаш! Натискай смело. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...