Премини към съдържание

Devilsown

Потребители
  • От него общо

    19
  • Регистрация

  • Беше тук

За Devilsown

  • Рожден ден 07/02/1979

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Интереси
    Eclipse 1G-4G63

Devilsown's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте колеги Търся датчика за ABS-а за Еклипса си 1G 4G63.Става въпрос за заден ляв,ако има значение де. Незнам дали става от друг модел Митсубиши.Няма значение,дали е нов или втора употреба.Важното е да е работещ. Тел.0889608199,Сашо Поздрави.
  2. Миналата година си поръчах същите пружини.За доставката платих 150 долара!
  3. Колега,май ти си в заблуда Кое му е спортното на кола 1300кг.150 к.с.и предно предаване? А това за BMW-та че трябва да са поне 250 коня за да се опънат на "спортно купе" е просто смешно.Не ме разбирай погрешно,аз също карам Еклипс 1г.4г63 с леки модове по двигателя и изпускателната система и смея да твърдя,че си върви прилично добре,но съм заставал на старт с BMW 525d с чип и нещата не се развиха в моя полза. А какво остава ако е 250 к.с. Айде със здраве :icon_bye:
  4. Привет колеги :icon_bye: Аз си взех жълто Кони спорт с регулиране на твърдоста от Руди 96 за 230 лв. бройката,става въпрос за предни.Задните са 160 лв.бройката,но както каза колегата те са само пълнители.Реже се макферсона отгоре,пробива се отдолу,махаш стария амортесиор,слагаш новият пълнител завива се отдолу болтът,който е в комплекта 2 броя за двата пълнителя и си готов.А за пружини си поръчах от ebay Megan racing оранжеви на цвят за 240 долара с доставката.Та цялата работа ми излезе към 800 лв. без пари за майстора, но то елементарно Хората си дават подробно описание как става монтирането на Кони-та. Поздрави и успех :good:
  5. Колега,99процента съм сигурен че 1Gняма ESP!
  6. Devilsown

    Total Eclipse 7

    С най-голямо удоволствие :icon_thumbup:
  7. Привет колега.1G Еклипса няма филтър за климата!
  8. Mисля че там седи интеркулера при моделите с турбо!
  9. Аз имах точно същият проблем с глъхненето на двигателя и след известно време,двигателя започна да гасне на празен ход.След като я закарах на Пламен се оказа,че проблема е точно в дебитомера,по точно датчика за налягането на въздуха доколкото си спомням.По щаслива случайност намерих човек,който ми го оправи срещу 120 лева! Поздрави :icon_bye:
  10. Колега аз имах същият проблем като теб.Бях сложил на колата Castrol 10W40 и повдигачите се поразчукаха,но след като го смених с Yacco Competition 15W50,пълна синтетика и изчезна и тракане и всичко.Маслото е 100 лева 4 литра,но си заслужава парите,поне според мен.За справка виж тукhttp://www.yacco-bulgaria.com/ Поздрави
  11. Колега,мисля че нямя как,да се увеличават оборотите без да се увеличи скороста на движение,освен ако си по инерция,или не ти е в ред съединителя.При мен круиз контрола сработва над 2000 хил.оборота,независимо на коя предавка караш(поне за 3,4 и 5 съм пробвал),което ме навежда на мисълта,че круиз контрола следи оборотите,а не скороста.Става въпрос за Еклипс 1G 4G63,94г. Поздрави :victory:
  12. На талона на колата пише 02.94.
  13. Visit My Website Ето го линка за разликите в бензините,на втора страница!
  14. Привет колега,не мисля че проблема за прегряването е било разположението на номера.При мен номерът седи на същото място(малко по-надолу) и до сега не съм имал проблеми с охлаждането на колата.Нали,за това са тези вентилатори на радиятора.Като достигне температурата 87градуса(мисля че бяха там някаде) и се включват вентилаторите.Поне при мен е така. Поздрави :icon_bye:
  15. Аз ще съм на ОМВто на Бояна към 18:30,ще се радвам да се видиме!
×
×
  • Създаване...