mpp Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 Здравейте, искам да взимам еклипс 99г. 2.0 около 150 к.с. и ми казаха, че този бил Д52? какво е Д52? имам бмв 525 комон рейл 163к.с. което върви много доволно, интересува ме дали еклипса ще върви горе долу толкова?И последен въпрос... вярно ли е, че 150к.с при японски автомобил серийно са мерени на колелата, а не на двиг. ?(което означава, че по евро стандарт ще е над 160к.с.? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 D52 показва коя генерация е Еклипса - също както при BMW има Е30, Е36 и т.н.В случая става въпрос за Еклипс трета генерация - за справка виж Википедията "Еклипс" ;) Вярно е, че японците мерят конете по друг стандарт, но не съм сигурен кой точно е той :rolleyes: Колкото до вървежа... Не съм карал нито Еклипс 3G, нито BMW 525, но предполагам че ще е сходен. П.П.Няма Еклипс трета генерация с 2.0 двигател.Има 2.4 - 150 коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mpp Публикувано 14 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2010 човека който го продава казва че бил дву валов 16клапана 2.0 150к.с.??? колко е всъщност? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mpp Публикувано 14 февруари 2010 Автор Сподели Публикувано 14 февруари 2010 и тъпото е, че има два или три такива еклипса .. и всеки пише 150к.с 145к.с 140к.с и т.н нямам идея...тия хора нямат ли представа какво продават? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 Ами двигателя на втора генерация Еклипс, който отговаря на годината, която са ти казали е 2.0 със 141 коня.2.0 със 150 коня има в първа генерация, която се произвежда до февруари 1994.А третата генерация изобщо няма 2.0 двигател... Качи ВИН номера на колата и ще разберем за какъв автомобил става въпрос.Продавача явно не знае... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 Колега така е, и не само има хора дето не знаят какво продават, ами има и хора дето не знаят какво са купили На скоро бях ходил да гледам един колт обявен за продан, по молба на кандитат купувач регистрирал се във форума за да намери информация. Когато отидох да погледа колата, собственикът и беше изключително убеден и убеждаваше и мен в характеристики на мотора които не отговарят на истината. Мотора беше стандартния 4Г13 - 75 к.с. Така го убедили момчето като го купувал и той ревностно защитаваше това което са му казали. Често пишат и за SOHC мотори 16 клапана, че са DOHC, защото хората като чуят 16 клапана и си мислят, че е задължително да е дву-валов. Тук има хора които разбират от еклипси и ще ти обяснят подробно това което те вълнува. Направил си правилната стъпка като си потърсил информация ;) И такъв мотор 140, 145 к.с. няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 14 февруари 2010 Сподели Публикувано 14 февруари 2010 (редакция) Значи, както каза колегата по-горе, става въпрос за т.нар. 3-та генерация Еклипс.Ще цитирам уикипедия за различните нива:Third Generations (3G)(2000–2005): * Eclipse RS & GS: Base model equipped with a 152 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G64 engine * Eclipse GS Spyder: Convertible FWD model equipped with a 152 hp 2.4 L 16-valve SOHC Mitsubishi 4G64 engine * Eclipse GT: Hardtop FWD model equipped with a 200 hp (205 hp federal spec 2000-2001 only) 3.0 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G72 engine * Eclipse GT Spyder: convertible FWD model equipped with a 200 hp (205 hp federal spec 2000-2001 only) 3.0 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G72 engine * Eclipse GTS: Hardtop FWD model equipped with a 210 hp 3.0 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G72 engine with Mitsubishi Variable Induction Management (MVIM) * Eclipse GTS Spyder: convertible FWD model equipped with a 205 lbs of torque/ ft 210 hp 3.0 L 24-valve SOHC Mitsubishi 6G72 engine with MVIM Твоят ще е най-вероятно RS или GS. Относно въпроса ти кое е по-добрия избор, според мен това са два коренно различни автомобила. Зависи от предназначението. Едното е кола със спортна натура и "леко слабо" сърце според мен , БМВ-то е по скоро семейна, турбодизелова, доста прилично вървяща кола.Що се отнася до вървене, със сигурност БМВ-то ще "надвърви" Еклипса... Редактирано 14 февруари 2010 от Drive-Maniac Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 15 февруари 2010 Сподели Публикувано 15 февруари 2010 Другият вариант е да е D32 и да е 141 коня. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikon Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Що се отнася до вървене, със сигурност БМВ-то ще "надвърви" Еклипса... Тук си в голяма заблуда. Ако говориме за сухо време бавареца няма шанс нито на права отсечка, нито на завои (ест. зависи от задкормилното устройство). Преди няколко седмици на сухо една 730Д се опита да се заяжда с мен ама нещо бра срам с кола за 50к. Купетата са им много тежки в сравнение с това на еклипса (което също хич не е леко). Общо взето трябва да е над 250 коня бмв за да може да се сравнява със спортно купе без значение дали е еклипс, селика или нещо подобно. А по въпроса с конкретния еклипс... в нещо са те метнали или просто човека не разбира и повтаря това което му е казал предишния собственик. (случва се - и аз си мислех че съм със спортно окачване първите 6 месеца) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Devilsown Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Колега,май ти си в заблудаКое му е спортното на кола 1300кг.150 к.с.и предно предаване?А това за BMW-та че трябва да са поне 250 коня за да се опънат на "спортно купе"е просто смешно.Не ме разбирай погрешно,аз също карам Еклипс 1г.4г63 с леки модове по двигателя и изпускателната системаи смея да твърдя,че си върви прилично добре,но съм заставал на старт с BMW 525d с чип и нещата не се развиха в моя полза.А какво остава ако е 250 к.с. Айде със здраве :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Колега, има много противоречия в инфото което ти е дал продавача!3Г за европа и америка са с различни мощности, за европа е 157 коня, а за америка е 154.При 2Г нещата са същите но тук вече има и 2 различни двигателя, единият е на Крайслер - 420А със 141 коня, другият е 4Г63 със 147 коня за европа и 145 коня за америка, въпреки че в америка този двигател се среща изключително рядко, но в Канада му се радват повечко.Производството на 3Г започва в края на 98 година но официално се произвежда от средата на 99 година. Като цяло 3Г е доста здрава и надеждна кола и много от нещата по нея са и доста по евтини от на 2Г, а и да не забравяме факта, че 3Г е най продавания Еклипс изобщо! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Марине, 2g с европейски 4G63 е 141 коня в най-масовият си вариант... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dosev4eto Публикувано 17 февруари 2010 Сподели Публикувано 17 февруари 2010 Лео, сигурно си напълно прав, просто има различно инфо от различни места :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drive-Maniac Публикувано 21 февруари 2010 Сподели Публикувано 21 февруари 2010 Тук си в голяма заблуда. Ако говориме за сухо време бавареца няма шанс нито на права отсечка, нито на завои (ест. зависи от задкормилното устройство). Преди няколко седмици на сухо една 730Д се опита да се заяжда с мен ама нещо бра срам с кола за 50к. Купетата са им много тежки в сравнение с това на еклипса (което също хич не е леко). Общо взето трябва да е над 250 коня бмв за да може да се сравнява със спортно купе без значение дали е еклипс, селика или нещо подобно. А по въпроса с конкретния еклипс... в нещо са те метнали или просто човека не разбира и повтаря това което му е казал предишния собственик. (случва се - и аз си мислех че съм със спортно окачване първите 6 месеца) Ами колега мисля че не си прав. Лично съм карал такова БМВ, което си посочил, няколко месеца. Еклипс 3Г не съм имал удоволствието да карам, но не мисля че ще върви по-добре от 1Г, на всичкото отгоре и с по-малка мощност е.И все пак не забравяй че БМВ-то е турбо кола...макар и дизелова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lcr Публикувано 26 февруари 2010 Сподели Публикувано 26 февруари 2010 ))Недейте така Имам авер с такова БМВ , със сменен мотор пак 2,5 тди, 150 и няколко коня , пауъер командер и други глупостии . ами... Изкефи ме че след дългото убеждаване с пяна на устата от негова страна ,че еклипсите нито на дълго , нито на старт нямат шансове даже и с дизелните баварци....И това твърдение си остана до момента в който не се наредихме на светофара...а след това ги изпънахме на магистрала. неговото умя точно на 220 км/час.Тогава си позволих даже да натисна еклипса докрай...доста бързо взе да изостава И нито на старт , нито на магистрала нямат кой знае колко шансове , макар и със стандартна сток кола еклипс. Обаче ако седнем да се дървим на баварци и мерджани от последните 3-4 години...може би ще сме малко зад тях.Но както забеляза колегата,всичко зависи от задволанното устройство Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
needforspeed Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 Тук си в голяма заблуда. Ако говориме за сухо време бавареца няма шанс нито на права отсечка, нито на завои (ест. зависи от задкормилното устройство). Преди няколко седмици на сухо една 730Д се опита да се заяжда с мен ама нещо бра срам с кола за 50к. Купетата са им много тежки в сравнение с това на еклипса (което също хич не е леко). Общо взето трябва да е над 250 коня бмв за да може да се сравнява със спортно купе без значение дали е еклипс, селика или нещо подобно. А по въпроса с конкретния еклипс... в нещо са те метнали или просто човека не разбира и повтаря това което му е казал предишния собственик. (случва се - и аз си мислех че съм със спортно окачване първите 6 месеца) КОлега, искам да ми кажеш твойто мнение. Имам един познат с Ауди А4 куатро комби 1.9 131коня, който се ми се заяжда,че ми била смешна колата :( Да го пробвам ли или изобщо да не си правя труда да ме срами само? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 Според мен дизелът ще води до 4-та предавка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaNy SHaDy Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 (редакция) КОлега, искам да ми кажеш твойто мнение. Имам един познат с Ауди А4 куатро комби 1.9 131коня, който се ми се заяжда,че ми била смешна колата :( Да го пробвам ли или изобщо да не си правя труда да ме срами само?Тва комби според мен няма шанс,ако го хванеш на старт да се пуснете.На летящия старт нещата стоят по-различно и там вече ще паднеш.Една вечер една октавия с един приятел с по-бърза от еклипса кола ни отвя.На следващия светофар се пуснахме и остана назад Но Вале,ти свикна ли и напълно на колата,за да изкараш максимума от нея? Редактирано 2 март 2010 от DaNy SHaDy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
needforspeed Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 Тва комби според мен няма шанс,ако го хванеш на старт да се пуснете.На летящия старт нещата стоят по-различно и там вече ще паднеш.Една вечер една октавия с един приятел с по-бърза от еклипса кола ни отвя.На следващия светофар се пуснахме и остана назад Но Вале,ти свикна ли и напълно на колата,за да изкараш максимума от нея? Дани, аз питам принципно! Все пак мойта кола не е "бангия", но пък и Аудито не е за изхвърляне!!! Пък и Аудито на моя приятел е доста бързичка и запазена! Идеята ми беше дали имам почва да се заяждам :Р Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 какво ти пука. Наредете ги и после пиши какво е станало Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GATO 084 Публикувано 2 март 2010 Сподели Публикувано 2 март 2010 Идеята ми беше дали имам почва да се заяждам :РКолега, ако Еклипса ти е в добро състояние, мисля че ще го издухаш! Натискай смело. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.