Премини към съдържание

Осветление на таблото


Mitovbishi

Препоръчано мнение

Въпроса ми е следния - таблото на моя Галант (98 година турбо дизел) свети по мое мнение сравнително не много ярко. Реостата е докрай. Като го намаля и даже почти не се вижда даже и вечер. А през деня въобще като са включени фаровете не може да се разбере дали свети. Та дали само моето табло е така или е нормално? И друго - като светна фаровете - има осветление освен на голямото табло и на таблото на климатроника само на копченцето за регулировка височината на фаровете. Копчето за огледалата и копчетата за халогените и допълнителната светлина отзад за мъгла не светят. Когато се включат тези светлини - си рабитят и си има индикация на таблото. Така ли е - те нямат ли осветление? Също така не свети и копчето за аварийните светлини. Ако това са откази къде да търся проблема?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса ми е следния - таблото на моя Галант (98 година турбо дизел) свети по мое мнение сравнително не много ярко. Реостата е докрай. Като го намаля и даже почти не се вижда даже и вечер. А през деня въобще като са включени фаровете не може да се разбере дали свети. Та дали само моето табло е така или е нормално? И друго - като светна фаровете - има осветление освен на голямото табло и на таблото на климатроника само на копченцето за регулировка височината на фаровете. Копчето за огледалата и копчетата за халогените и допълнителната светлина отзад за мъгла не светят. Когато се включат тези светлини - си рабитят и си има индикация на таблото. Така ли е - те нямат ли осветление? Също така не свети и копчето за аварийните светлини. Ако това са откази къде да търся проблема?

Здравейте!

По въпроса с таблото-немога да кажа дали имате проблем или не-според мен си свети нормално-не толкова ярко като примерно на предишната ми кола-Вектра-Б,но немога да кажа че е слабо.

А по останалите неща-и при мен не светят-нито копчето на аварийните ,нито за регулирането на огледалата-така че си мисля че просто така са го измислили братята японци :icon_dance: .

Ако при някои светят,нека сподели.

 

П.П

Сега като се замислих,мисля че ми свети копчето за задните светлини за мъгла,а другото за предните не свети,а иначе както и при Вас и в двата случая имам индикация на таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

По въпроса с таблото-немога да кажа дали имате проблем или не-според мен си свети нормално-не толкова ярко като примерно на предишната ми кола-Вектра-Б,но немога да кажа че е слабо.

А по останалите неща-и при мен не светят-нито копчето на аварийните ,нито за регулирането на огледалата-така че си мисля че просто така са го измислили братята японци :icon_dance: .

Ако при някои светят,нека сподели.

 

П.П

Сега като се замислих,мисля че ми свети копчето за задните светлини за мъгла,а другото за предните не свети,а иначе както и при Вас и в двата случая имам индикация на таблото.

 

И на мен не ми светят въпросните неща, а относно таблото просто крушките са по-слаби и имат балонче на тях, ако се махне балона ще засветят по-силно, това е. Махни балончетата и ще ти светят по-силничко. За другите неща не се коси, че има повече разглабяне, и то само на габаритите светят по принцип, а на огледалата няма светлина. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен не ми светят въпросните неща, а относно таблото просто крушките са по-слаби и имат балонче на тях, ако се махне балона ще засветят по-силно, това е. Махни балончетата и ще ти светят по-силничко. За другите неща не се коси, че има повече разглабяне, и то само на габаритите светят по принцип, а на огледалата няма светлина. :mitsu-smiley:

 

Всички бутони трябва да светят, с изключение на управлението на огледалата (за моделите преди 2001) и проблема при 99% от случаите е изгоряла крушка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И друго - като светна фаровете - има осветление освен на голямото табло и на таблото на климатроника само на копченцето за регулировка височината на фаровете. Копчето за огледалата и копчетата за халогените и допълнителната светлина отзад за мъгла не светят. Когато се включат тези светлини - си рабoтят и си има индикация на таблото. Така ли е - те нямат ли осветление? Също така не свети и копчето за аварийните светлини. Ако това са откази къде да търся проблема?

При мен всички копчета светят - като се започне от копчето за халогените и светлината за мъгла и се стигне до копчето за аварийинте светлини. Така че най-вероятно имате изгорели крушки колеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички копчета по таблото и централната конзола трябва да светят в 2 цвята! Демек, във всеки бутон има 2 крушки в различен цвят!

Обикновенно в изключено положение трябва да светят в меко бяло, а във включено положение трябва да светят според функцията на копчето!

 

Един цвят при исключено положение!

Втори цвят при включено положение!

 

При мен на Е52А са по следния начин:

 

Фарче за мъгла:

Исключено положение: бяло

Включено положение: червено

 

Бутон за халогени:

Исключено положение: бяло

Включено положение: жълто

 

Бутон за варийнй светлини:

Исключено положение: оранж

Включено положение: червено (мигащо)

 

Бутон за климатик:

Исключено положение: бяло

Включено положение: синьо

 

Бутон за циркулация на въздуха в купето:

Исключено положение: бяло

Включено положение: зелено

Редактирано от s01o
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Ако сложиш 5 ватови крушки на таблото, ще светне много по-добре. Аз така направих и резултата беше отличен - равномерна и бяла светлина. Оригиналните са 3 вата мисля.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И моите на километража не светят кой знае колко силно, но на мен тази сила ми харесва. Даже не ги държа на максимум, защото отражението в стъклото на шофьорската врата ме дразни ...

 

А бутоните на климатика Off, слънчицето и другите от ляво на дисплея светят ли? Не бях обърнал внимание преди а сега не ми светят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш 5 ватови крушки на таблото, ще светне много по-добре. Аз така направих и резултата беше отличен - равномерна и бяла светлина. Оригиналните са 3 вата мисля.

 

 

С 5W крушки порблема е, че много греят и след време, ще ти стопят/изкривят/деформират/замъглят пластмасата на светловодите на таблото, които са направени от много финна пластмаса! :icon_hmm:

Виждал съм така стопени светловоди, - повярвай ми грозна картинка!

 

Оригинално крушките са 1.5W (явно Японците тАва го имат за стандарт) - Дори и PHILIPS не са чували за такъв стандарт от 1.5W !

Има 1.2W (които ползвам за подмяна в момента), и 5W. Но 1.5W (оригинално няма никъде)!

Ето снимки на 1.2W + това, как се разглобяват бутоните!

 

Има още малко по въпроса тук с информация от къде да се купят крушки!

 

Другия варянт е да се направи с диоди с голям ъгъл на разпръскване на светлината (както беше го показал Estilian в дна своя тема, но нещо не я намирам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От всички отговори разбрах, че вероятно имам някоя и друга изгоряла крушка по бутоните. Явно ще се разглобяват ама нека се стопли. Благодаря на всички за отговорите и предоставената информация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Да не пускам нова тема, някой отварял ли е бутона за аварийните , че аз си направих труда , но вътре е една много малка и странна крушка .. и немога да я намеря .

ОПС , открих в една тема инфо ...... :icon_blush:

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не пускам нова тема, някой отварял ли е бутона за аварийните , че аз си направих труда , но вътре е една много малка и странна крушка .. и немога да я намеря .

ОПС , открих в една тема инфо ...... :icon_blush:

 

 

Не знам за коя тема става дума, това е моята относно аварийните: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15844

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за коя тема става дума, това е моята относно аварийните: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15844

НАМЕРИХ магазина и си взех пробно една , утре ще я монтирам и ще видим ефекта:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Здравейте,

Отново ми се налага да пиша във форума заради проблем.Преди месеци свалих таблото с километража и оборотомера защото не светиха някои лампички. Всичко беше наред , но след време (не знам дали има връзка с демонтажа и монтажа) забелязах че таблото спира да работи за секунди.Всички стрелки падат надолу и спират да отчитат.Първия път си помислих че ми се е приведяло защото видях с периферното зрение как стрелките падат и се вдигат отново за секунда.След време обаче започна да става за по дълго време.Оправяха се като изключа и включа отново на контакт.От скоро обаче започнаха изобщо да не се включват.Не работи нито един датчик а самото табло свети.Интересното за мен е че когато не работи таблото не работи и люка.Преди два дена забелязах нещо ново.Ако съм спрял под наклон с предницата нагоре таблото работи.Паля тръгвам и всичко е ОК , но като тръгна за слизам надолу по мост изгасва.Това което съм направил до момента е да сваля отново таблото и да го сложа.Всички бушони ги извадих и ги сложих наново . Всеки бушон съм го пипал и местил да видя данеби да не прави добре контакт.Нищо не помогна.Ако някои има идея нека да пише.Главно ме интересува къде уредите на таблото се пресичат с управлението на люка за да търся там евентуално.Ясно че нещо не прави контакт добре но ще съм много благодарен ако ми помогнете да разбера кое е.

 

Поздравиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

 

като изчетох темата и събрах сили да преборя мързела, реших и аз да сменя крушките...ама аджеба, тия японци по-малка крушка не можаха ли да сложат. Аварийните, да, трябва да светят. Който не вярва - съставните части на ключа за аварийните...черното е кожуха на крушчицата, стотинката я сложих за мащаб...въпросната крушка е онова малко черно овъглено нещо :)снимка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Отново ми се налага да пиша във форума заради проблем.Преди месеци свалих таблото с километража и оборотомера защото не светиха някои лампички. Всичко беше наред , но след време (не знам дали има връзка с демонтажа и монтажа) забелязах че таблото спира да работи за секунди.Всички стрелки падат надолу и спират да отчитат.Първия път си помислих че ми се е приведяло защото видях с периферното зрение как стрелките падат и се вдигат отново за секунда.След време обаче започна да става за по дълго време.Оправяха се като изключа и включа отново на контакт.От скоро обаче започнаха изобщо да не се включват.Не работи нито един датчик а самото табло свети.Интересното за мен е че когато не работи таблото не работи и люка.Преди два дена забелязах нещо ново.Ако съм спрял под наклон с предницата нагоре таблото работи.Паля тръгвам и всичко е ОК , но като тръгна за слизам надолу по мост изгасва.Това което съм направил до момента е да сваля отново таблото и да го сложа.Всички бушони ги извадих и ги сложих наново . Всеки бушон съм го пипал и местил да видя данеби да не прави добре контакт.Нищо не помогна.Ако някои има идея нека да пише.Главно ме интересува къде уредите на таблото се пресичат с управлението на люка за да търся там евентуално.Ясно че нещо не прави контакт добре но ще съм много благодарен ако ми помогнете да разбера кое е.

 

Поздравиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Колега, я си прегледай предпазителите, на капачето е нарисувано кой предпазител за какво е. Може да са здрави всичките, но ако имаш сложен неоригинален (китайски) предпазител, вероятно е от него. Китайските са направени от по-тънка ламарина и не контактуват добре. Здрав предпазител ако хлопа в гнездото - няма да прави контакт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предпазителите за ок.Този на люка е добре.за таблото не знам кои е бушона но съм ги прегледал всичките.На мен ми е странна връзката на таблото и люка , както и наклона. Не вярвам едно малко пласмасово бушонче да се влияе толкова от наклона на колата.Знам че има "жичкаджии" в този форум.Моля ги да кажат къде са свързани двата уреда.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.Продължавам да пробвам различни неща за да разбера къде е проблема.Днес всичко работеше и реших да пробвам бушона за люка.Като го махнах нормално люка спря да работи,но километража работеше.Не мога да разбера кои предпазител е за таблото за да пробвам и него.Започвам да мисля че някъде по сноповете с кабели дава на късо (което хич няма да е хубаво).Може ли някои да ми даде някакъв съвет или да я оставям на някои майстор да я разглобява и да ми одере кожата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново.Продължавам да пробвам различни неща за да разбера къде е проблема.Днес всичко работеше и реших да пробвам бушона за люка.Като го махнах нормално люка спря да работи,но километража работеше.Не мога да разбера кои предпазител е за таблото за да пробвам и него.Започвам да мисля че някъде по сноповете с кабели дава на късо (което хич няма да е хубаво).Може ли някои да ми даде някакъв съвет или да я оставям на някои майстор да я разглобява и да ми одере кожата?

 

Просто си мисля, а дали не е възможно някъде да е влязла водичка... и оттам да ти идват проблемите. Мое предположение.... Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто си мисля, а дали не е възможно някъде да е влязла водичка... и оттам да ти идват проблемите. Мое предположение.... Поздрави.

 

ОК ама къде.Вода наоколо колкото искаш а и в Пловдив всяка вечер са уникалните мъгли....Въпроса обаче остава къде дава на късо...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако дава на късо или редовно ще ти гори предпазителя или веригата ще се прекъсне на най-слабото място, може и да се позапали и размирише на изгоряло. По-вероятно е ако таблото с предпазителите е от пласмаса, да не е правило добър контакт по някаква причина и клемите на предпазителя да са изолирани с разтопена пласмаса или да са нагорели, гледай хубаво.

Преди месеци свалих таблото с километража и оборотомера защото не светиха някои лампички. Всичко беше наред , но след време (не знам дали има връзка с демонтажа и монтажа) забелязах че таблото спира да работи за секунди.Всички стрелки падат надолу и спират да отчитат.
Може и самия конектор на таблото да не е наред или там където се свързва към платката да е проблема.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...