Mitovbishi Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 Въпроса ми е следния - таблото на моя Галант (98 година турбо дизел) свети по мое мнение сравнително не много ярко. Реостата е докрай. Като го намаля и даже почти не се вижда даже и вечер. А през деня въобще като са включени фаровете не може да се разбере дали свети. Та дали само моето табло е така или е нормално? И друго - като светна фаровете - има осветление освен на голямото табло и на таблото на климатроника само на копченцето за регулировка височината на фаровете. Копчето за огледалата и копчетата за халогените и допълнителната светлина отзад за мъгла не светят. Когато се включат тези светлини - си рабитят и си има индикация на таблото. Така ли е - те нямат ли осветление? Също така не свети и копчето за аварийните светлини. Ако това са откази къде да търся проблема? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin_dbg Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 Въпроса ми е следния - таблото на моя Галант (98 година турбо дизел) свети по мое мнение сравнително не много ярко. Реостата е докрай. Като го намаля и даже почти не се вижда даже и вечер. А през деня въобще като са включени фаровете не може да се разбере дали свети. Та дали само моето табло е така или е нормално? И друго - като светна фаровете - има осветление освен на голямото табло и на таблото на климатроника само на копченцето за регулировка височината на фаровете. Копчето за огледалата и копчетата за халогените и допълнителната светлина отзад за мъгла не светят. Когато се включат тези светлини - си рабитят и си има индикация на таблото. Така ли е - те нямат ли осветление? Също така не свети и копчето за аварийните светлини. Ако това са откази къде да търся проблема?Здравейте!По въпроса с таблото-немога да кажа дали имате проблем или не-според мен си свети нормално-не толкова ярко като примерно на предишната ми кола-Вектра-Б,но немога да кажа че е слабо.А по останалите неща-и при мен не светят-нито копчето на аварийните ,нито за регулирането на огледалата-така че си мисля че просто така са го измислили братята японци :icon_dance: .Ако при някои светят,нека сподели. П.ПСега като се замислих,мисля че ми свети копчето за задните светлини за мъгла,а другото за предните не свети,а иначе както и при Вас и в двата случая имам индикация на таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AresLAST Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 Здравейте!По въпроса с таблото-немога да кажа дали имате проблем или не-според мен си свети нормално-не толкова ярко като примерно на предишната ми кола-Вектра-Б,но немога да кажа че е слабо.А по останалите неща-и при мен не светят-нито копчето на аварийните ,нито за регулирането на огледалата-така че си мисля че просто така са го измислили братята японци :icon_dance: .Ако при някои светят,нека сподели. П.ПСега като се замислих,мисля че ми свети копчето за задните светлини за мъгла,а другото за предните не свети,а иначе както и при Вас и в двата случая имам индикация на таблото. И на мен не ми светят въпросните неща, а относно таблото просто крушките са по-слаби и имат балонче на тях, ако се махне балона ще засветят по-силно, това е. Махни балончетата и ще ти светят по-силничко. За другите неща не се коси, че има повече разглабяне, и то само на габаритите светят по принцип, а на огледалата няма светлина. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 И на мен не ми светят въпросните неща, а относно таблото просто крушките са по-слаби и имат балонче на тях, ако се махне балона ще засветят по-силно, това е. Махни балончетата и ще ти светят по-силничко. За другите неща не се коси, че има повече разглабяне, и то само на габаритите светят по принцип, а на огледалата няма светлина. :mitsu-smiley: Всички бутони трябва да светят, с изключение на управлението на огледалата (за моделите преди 2001) и проблема при 99% от случаите е изгоряла крушка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 И друго - като светна фаровете - има осветление освен на голямото табло и на таблото на климатроника само на копченцето за регулировка височината на фаровете. Копчето за огледалата и копчетата за халогените и допълнителната светлина отзад за мъгла не светят. Когато се включат тези светлини - си рабoтят и си има индикация на таблото. Така ли е - те нямат ли осветление? Също така не свети и копчето за аварийните светлини. Ако това са откази къде да търся проблема?При мен всички копчета светят - като се започне от копчето за халогените и светлината за мъгла и се стигне до копчето за аварийинте светлини. Така че най-вероятно имате изгорели крушки колеги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 (редакция) Всички копчета по таблото и централната конзола трябва да светят в 2 цвята! Демек, във всеки бутон има 2 крушки в различен цвят!Обикновенно в изключено положение трябва да светят в меко бяло, а във включено положение трябва да светят според функцията на копчето! Един цвят при исключено положение!Втори цвят при включено положение! При мен на Е52А са по следния начин: Фарче за мъгла: Исключено положение: бялоВключено положение: червено Бутон за халогени:Исключено положение: бялоВключено положение: жълто Бутон за варийнй светлини:Исключено положение: оранжВключено положение: червено (мигащо) Бутон за климатик:Исключено положение: бялоВключено положение: синьо Бутон за циркулация на въздуха в купето:Исключено положение: бялоВключено положение: зелено Редактирано 10 януари 2010 от s01o Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 Ако сложиш 5 ватови крушки на таблото, ще светне много по-добре. Аз така направих и резултата беше отличен - равномерна и бяла светлина. Оригиналните са 3 вата мисля. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васил Нончев Публикувано 10 януари 2010 Сподели Публикувано 10 януари 2010 И моите на километража не светят кой знае колко силно, но на мен тази сила ми харесва. Даже не ги държа на максимум, защото отражението в стъклото на шофьорската врата ме дразни ... А бутоните на климатика Off, слънчицето и другите от ляво на дисплея светят ли? Не бях обърнал внимание преди а сега не ми светят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s01o Публикувано 11 януари 2010 Сподели Публикувано 11 януари 2010 Ако сложиш 5 ватови крушки на таблото, ще светне много по-добре. Аз така направих и резултата беше отличен - равномерна и бяла светлина. Оригиналните са 3 вата мисля. С 5W крушки порблема е, че много греят и след време, ще ти стопят/изкривят/деформират/замъглят пластмасата на светловодите на таблото, които са направени от много финна пластмаса! :icon_hmm: Виждал съм така стопени светловоди, - повярвай ми грозна картинка! Оригинално крушките са 1.5W (явно Японците тАва го имат за стандарт) - Дори и PHILIPS не са чували за такъв стандарт от 1.5W !Има 1.2W (които ползвам за подмяна в момента), и 5W. Но 1.5W (оригинално няма никъде)!Ето снимки на 1.2W + това, как се разглобяват бутоните! Има още малко по въпроса тук с информация от къде да се купят крушки! Другия варянт е да се направи с диоди с голям ъгъл на разпръскване на светлината (както беше го показал Estilian в дна своя тема, но нещо не я намирам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitovbishi Публикувано 12 януари 2010 Автор Сподели Публикувано 12 януари 2010 От всички отговори разбрах, че вероятно имам някоя и друга изгоряла крушка по бутоните. Явно ще се разглобяват ама нека се стопли. Благодаря на всички за отговорите и предоставената информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 (редакция) Да не пускам нова тема, някой отварял ли е бутона за аварийните , че аз си направих труда , но вътре е една много малка и странна крушка .. и немога да я намеря .ОПС , открих в една тема инфо ...... :icon_blush: Редактирано 4 март 2010 от ipj Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter P Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Да не пускам нова тема, някой отварял ли е бутона за аварийните , че аз си направих труда , но вътре е една много малка и странна крушка .. и немога да я намеря .ОПС , открих в една тема инфо ...... :icon_blush: Не знам за коя тема става дума, това е моята относно аварийните: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15844 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Не знам за коя тема става дума, това е моята относно аварийните: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15844НАМЕРИХ магазина и си взех пробно една , утре ще я монтирам и ще видим ефекта Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
painkiller Публикувано 4 март 2010 Сподели Публикувано 4 март 2010 Така като гледам и аз бая круяки трябва да сменям :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 17 януари 2011 Сподели Публикувано 17 януари 2011 Здравейте, Отново ми се налага да пиша във форума заради проблем.Преди месеци свалих таблото с километража и оборотомера защото не светиха някои лампички. Всичко беше наред , но след време (не знам дали има връзка с демонтажа и монтажа) забелязах че таблото спира да работи за секунди.Всички стрелки падат надолу и спират да отчитат.Първия път си помислих че ми се е приведяло защото видях с периферното зрение как стрелките падат и се вдигат отново за секунда.След време обаче започна да става за по дълго време.Оправяха се като изключа и включа отново на контакт.От скоро обаче започнаха изобщо да не се включват.Не работи нито един датчик а самото табло свети.Интересното за мен е че когато не работи таблото не работи и люка.Преди два дена забелязах нещо ново.Ако съм спрял под наклон с предницата нагоре таблото работи.Паля тръгвам и всичко е ОК , но като тръгна за слизам надолу по мост изгасва.Това което съм направил до момента е да сваля отново таблото и да го сложа.Всички бушони ги извадих и ги сложих наново . Всеки бушон съм го пипал и местил да видя данеби да не прави добре контакт.Нищо не помогна.Ако някои има идея нека да пише.Главно ме интересува къде уредите на таблото се пресичат с управлението на люка за да търся там евентуално.Ясно че нещо не прави контакт добре но ще съм много благодарен ако ми помогнете да разбера кое е. Поздравиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 20 януари 2011 Сподели Публикувано 20 януари 2011 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 20 януари 2011 Сподели Публикувано 20 януари 2011 http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif като изчетох темата и събрах сили да преборя мързела, реших и аз да сменя крушките...ама аджеба, тия японци по-малка крушка не можаха ли да сложат. Аварийните, да, трябва да светят. Който не вярва - съставните части на ключа за аварийните...черното е кожуха на крушчицата, стотинката я сложих за мащаб...въпросната крушка е онова малко черно овъглено нещо снимка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 20 януари 2011 Сподели Публикувано 20 януари 2011 Здравейте, Отново ми се налага да пиша във форума заради проблем.Преди месеци свалих таблото с километража и оборотомера защото не светиха някои лампички. Всичко беше наред , но след време (не знам дали има връзка с демонтажа и монтажа) забелязах че таблото спира да работи за секунди.Всички стрелки падат надолу и спират да отчитат.Първия път си помислих че ми се е приведяло защото видях с периферното зрение как стрелките падат и се вдигат отново за секунда.След време обаче започна да става за по дълго време.Оправяха се като изключа и включа отново на контакт.От скоро обаче започнаха изобщо да не се включват.Не работи нито един датчик а самото табло свети.Интересното за мен е че когато не работи таблото не работи и люка.Преди два дена забелязах нещо ново.Ако съм спрял под наклон с предницата нагоре таблото работи.Паля тръгвам и всичко е ОК , но като тръгна за слизам надолу по мост изгасва.Това което съм направил до момента е да сваля отново таблото и да го сложа.Всички бушони ги извадих и ги сложих наново . Всеки бушон съм го пипал и местил да видя данеби да не прави добре контакт.Нищо не помогна.Ако някои има идея нека да пише.Главно ме интересува къде уредите на таблото се пресичат с управлението на люка за да търся там евентуално.Ясно че нещо не прави контакт добре но ще съм много благодарен ако ми помогнете да разбера кое е. Поздравиhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Колега, я си прегледай предпазителите, на капачето е нарисувано кой предпазител за какво е. Може да са здрави всичките, но ако имаш сложен неоригинален (китайски) предпазител, вероятно е от него. Китайските са направени от по-тънка ламарина и не контактуват добре. Здрав предпазител ако хлопа в гнездото - няма да прави контакт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 21 януари 2011 Сподели Публикувано 21 януари 2011 Предпазителите за ок.Този на люка е добре.за таблото не знам кои е бушона но съм ги прегледал всичките.На мен ми е странна връзката на таблото и люка , както и наклона. Не вярвам едно малко пласмасово бушонче да се влияе толкова от наклона на колата.Знам че има "жичкаджии" в този форум.Моля ги да кажат къде са свързани двата уреда. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 23 януари 2011 Сподели Публикувано 23 януари 2011 Здравейте отново.Продължавам да пробвам различни неща за да разбера къде е проблема.Днес всичко работеше и реших да пробвам бушона за люка.Като го махнах нормално люка спря да работи,но километража работеше.Не мога да разбера кои предпазител е за таблото за да пробвам и него.Започвам да мисля че някъде по сноповете с кабели дава на късо (което хич няма да е хубаво).Може ли някои да ми даде някакъв съвет или да я оставям на някои майстор да я разглобява и да ми одере кожата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 23 януари 2011 Сподели Публикувано 23 януари 2011 Здравейте отново.Продължавам да пробвам различни неща за да разбера къде е проблема.Днес всичко работеше и реших да пробвам бушона за люка.Като го махнах нормално люка спря да работи,но километража работеше.Не мога да разбера кои предпазител е за таблото за да пробвам и него.Започвам да мисля че някъде по сноповете с кабели дава на късо (което хич няма да е хубаво).Може ли някои да ми даде някакъв съвет или да я оставям на някои майстор да я разглобява и да ми одере кожата? Просто си мисля, а дали не е възможно някъде да е влязла водичка... и оттам да ти идват проблемите. Мое предположение.... Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 24 януари 2011 Сподели Публикувано 24 януари 2011 Просто си мисля, а дали не е възможно някъде да е влязла водичка... и оттам да ти идват проблемите. Мое предположение.... Поздрави. ОК ама къде.Вода наоколо колкото искаш а и в Пловдив всяка вечер са уникалните мъгли....Въпроса обаче остава къде дава на късо... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 24 януари 2011 Сподели Публикувано 24 януари 2011 Ако дава на късо или редовно ще ти гори предпазителя или веригата ще се прекъсне на най-слабото място, може и да се позапали и размирише на изгоряло. По-вероятно е ако таблото с предпазителите е от пласмаса, да не е правило добър контакт по някаква причина и клемите на предпазителя да са изолирани с разтопена пласмаса или да са нагорели, гледай хубаво.Преди месеци свалих таблото с километража и оборотомера защото не светиха някои лампички. Всичко беше наред , но след време (не знам дали има връзка с демонтажа и монтажа) забелязах че таблото спира да работи за секунди.Всички стрелки падат надолу и спират да отчитат. Може и самия конектор на таблото да не е наред или там където се свързва към платката да е проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.