Премини към съдържание

Проблем с чисто нов Lancer


BlackLancer

Препоръчано мнение

Здравейте

 

Ако не се лъжа в книжката си пишеше че check-a трябва да се изчака.

Аз съм на 8000 вече но такъв проблем не съм имал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Абе колеги,

 

Компа си чеква датчиците и след като запали колата.

Няма нужда да се чака или това е първата бензинова кола, при която трябва да се чака. Помпата не е задължително да работи на контакт, може да започне да подкачва чак, когато завъртите на стартер. По-скоро има някакъв дребен проблем. Както предлага DJ_Tymbi, нека ви погледне колите.

Най-вероятно е Имобилайзера или антената на имобилайзера. Малко разместране на кабелите на антената и ето ви проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги,

 

Компа си чеква датчиците и след като запали колата.

Няма нужда да се чака или това е първата бензинова кола, при която трябва да се чака. Помпата не е задължително да работи на контакт, може да започне да подкачва чак, когато завъртите на стартер. По-скоро има някакъв дребен проблем. Както предлага DJ_Tymbi, нека ви погледне колите.

Най-вероятно е Имобилайзера или антената на имобилайзера. Малко разместране на кабелите на антената и ето ви проблема.

 

Антената на имобилайзера??? Не съм сигурен, но това не е ли за автомобилите с аларма или с безключово палене?!? :icon_hmm: И все пак си мисля, че чипа в ключа играе ролята на имобилайзер => не би трябвало да има антена или аз не съм те разбрал?! А ако помпата почне да качва гориво чак когато започне да върти, то това неозначава ли че ще трябва да повърти малко напразно докато качи бензин?!

 

П.П. За жалост съм един тъп юзер на МПС-та и не съм запознат с тяхната работа и технология! :icon_blush:

Всичко, което съм написал се основава на мой общи разбирания! Надявам се някой колега или да потвърди това което съм написал или да го опровергае, така че и аз да разбера. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така се казва 'антена'. Намотка, която създава електромагнитно поле около ключа и по метода на индукцията се захранва чипа в ключа за да си изстреля кода.

За помпата, ако всичко е наред по горивоподаващата системата и възвратният клапана на помпата работят не е нужно да върти по-дълго стартер.

 

Но аз съм лаик. Нека се изкажат специалистите, които се занимават с това.

Вашите Лансери са прекалено нови за да се търси сериозен проблем. А ако са ги разглабяли да им слагат аларма нищо чудно да не са манестили някое кабелче както трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не го разпознава имобилайзера трябва да светне нещо по таблото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Не знам как работи имобилайзера на лансера, но ако е като на галанта - без да е прихванал кода ще си запали нормално двигателя (от първия път) и след 1-2 сек. ще изгаси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се случи днес подобно нещо, сякаш се задави, но запали от първия път а иначе до сега 13000км ми се случи веднъж. Бях във Видин и беше голяма жега а и влага и суртинта не запали от първия път а на вторият опит въобще не искаше да завърти стартера, но на трети опит запали. Това са единствените случаи в които съм имал проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на мен 2 пъти се е случвало. Един път запали от 2-рият , един път от 3-тият.... отдавам го на имобилайзера. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се случва един два пъти месечно ,но аз знам че в такъв случай се пали 10 пъти, палиш-гасиш ,ако не се появи ,значи е някакво временно несработване.

Никога не ми се е случвало при първо палене сутрин,винаги когато е била оставена за 20-30 мин., тогава пали от 2-3 ти път и после месец всичко е нормално.

Това ме кара да мисля ,че ако е дефект ще се появява много-по често.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен се случва един два пъти месечно ,но аз знам че в такъв случай се пали 10 пъти, палиш-гасиш ,ако не се появи ,значи е някакво временно несработване.

Никога не ми се е случвало при първо палене сутрин,винаги когато е била оставена за 20-30 мин., тогава пали от 2-3 ти път и после месец всичко е нормално.

Това ме кара да мисля ,че ако е дефект ще се появява много-по често.

Не е дефект, нито пък нормално........вашите коли нямат контактен ключ, той си е на волана , а дистанционното трябва да е достатъчно близо до колата, или по скоро до волана..........и има радиус на действие около 50-70 см...........ако обаче ГСМ-а ви е близо до дистанционното ,то може и да не сработи коректно и съответно няма да запали...........същото се отнася и за радар детекторите ........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е дефект, нито пък нормално........вашите коли нямат контактен ключ, той си е на волана , а дистанционното трябва да е достатъчно близо до колата, или по скоро до волана..........и има радиус на действие около 50-70 см...........ако обаче ГСМ-а ви е близо до дистанционното ,то може и да не сработи коректно и съответно няма да запали...........същото се отнася и за радар детекторите ........

Аз имам контактен ключ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля, че проблема не е от имобилайзера ако съдя по този пост:

И на мен ми се случи днес подобно нещо, сякаш се задави, но запали от първия път а иначе до сега 13000км ми се случи веднъж. Бях във Видин и беше голяма жега а и влага и сутринта не запали от първия път а на вторият опит въобще не искаше да завърти стартера, но на трети опит запали. Това са единствените случаи в които съм имал проблеми.

Подобна история и на мен ми се е случвала 2-3 пъти - врътвам ключа колата пали и за 1/2....1 сек. се чуди да гасне ли да работи ли (пърпори на 2-3 цилиндъра) случвало се е и да угасне. Но мисля, че при мен е от газовата - при кофти настройка на газовата, компа на колата нещо се шашка и не подава адекватна смес при палене. Не знам при колегите без газова какво може да е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам контактен ключ.

Интересно, до сега съм виждал само такива без контактен ключ, само с дистанционно.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно, изчетох цялата тема... :icon_hmm: Да обобщим, това на загрял мотор ли се случва най-често ? Тоест след първото палене сутрин ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно, изчетох цялата тема... :icon_hmm: Да обобщим, това на загрял мотор ли се случва най-често ? Тоест след първото палене сутрин ?

При ме се е случвало само при студен двигател рано сутрин, при престой повече от 12ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От дистанцията на времето се сещам, че и аз съм имал 1-2 пъти проблем с паленето. В общи линии май се получаваше от смяната на колите. На старата кола с завъртането на ключа и запалваше. При Лансера, ако не задържиш достатъчно на стартер (докато запали) при повторно стартиране пали трудно, все едно е задавена и ако не си достатъчно упорит може и да не запали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При ме се е случвало само при студен двигател рано сутрин, при престой повече от 12ч.

 

При мене първият път така, вторият път 1 час след като е изгасена след напълно загрял двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...