BlackLancer Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Здравейте колеги, Искам да ви попитам ... нормално ли е да си купя чисто нова кола ( :mitsu-smiley: Mitsubishi Lancer 1.8) да не пали от 1-вия път...?! Ето какво ми се случи .. преди около 2 месеца карах за работа... паркирах и се върнах след около 1-2 часа... тръгнах да я палня но не запали от 1-вия път а от 2-рия.Случи ми се още 2 пъти.Бях в Балкан Стар,но ми казаха че "не показвало да има грешка". Снощи излязах .. запали от 1-вия път сичко точно,карах 1-2 4аса,паркирах за 1h и като тръгнах да паля пак не стана :icon_censored: Запали чак от 3-тия път.... Някакви идеи и съвети какво да правя и какво може да е ... ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Unknown Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Здравей колега искам да попитам имаш ли аларма на Лансера?Ако имаш можеш да отидеш да ти я проверят или да се обадиш за консултация.Успех, дано се реши проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Здравейте колеги, Искам да ви попитам ... нормално ли е да си купя чисто нова кола ( :mitsu-smiley: Mitsubishi Lancer 1.8) да не пали от 1-вия път...?! Ето какво ми се случи .. преди около 2 месеца карах за работа... паркирах и се върнах след около 1-2 часа... тръгнах да я палня но не запали от 1-вия път а от 2-рия.Случи ми се още 2 пъти.Бях в Балкан Стар,но ми казаха че "не показвало да има грешка". Снощи излязах .. запали от 1-вия път сичко точно,карах 1-2 4аса,паркирах за 1h и като тръгнах да паля пак не стана :icon_censored: Запали чак от 3-тия път.... Някакви идеи и съвети какво да правя и какво може да е ... ?Здрасти,когато палиш трябва ли да държиш съединителят натиснат?Поне при мен е така и понякога когато не съм го натиснал добре не паля от първият път.Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 21 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2009 Алармна нямам .... Иначе не го държа когато паля... И винаги си е палила нормално .. възможно ли е да е от съединителя? (Много благодаря за бързите отговори :icon_clap: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Алармна нямам .... Иначе не го държа когато паля... И винаги си е палила нормално .. възможно ли е да е от съединителя? (Много благодаря за бързите отговори :icon_clap: )Моят без съединител въобще не може да запали.(американски стандарт).Ако досега си палил без да го натискш,значи не е от него.Трябва да имаш имобилайзер поне,провери го! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 21 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2009 (редакция) Снощи дори не съм излизал от колата през този 1 час... Нито съм я отключвал, нито заключвал... Само слушах радио... Чудя се дали проблема не е в акумулатора? Редактирано 21 декември 2009 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Unknown Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Проблема почти 90% не е от акумулатора нова кола е все пак. Какъв е модела Intense или Instyle с безключовата система ли е?Понякога когато изгасне или ти го изгасиш и веднага след това опиташ да го запалиш не става от 1 път. А ако е с безключовото палене може да не дава нещо връзка с ключа. Ела на някоя среща в Неделя хем да се запознаем хем да помислим какъв е проблема. P.S. Лансерите палят и без натиснат съединител. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 (редакция) Имай предвид че при Лансер трябва да държиш ключа натиснат, тоест да върти стартера малко по-дълго от на някои други коли. Но съединител не трябва да се държи натиснат при палене на европейските лансери. Особено като е много е студено. Проблем с акумулатора хич не е изключен. "Елитната" фирма Балкан Стар има някои бройки Лансер, които седят сигурно от 6 месеца без да са помръднали и нищо чудно да им е паднал акумулатора. И то имай предвид че дори и да не седи на паркинга на Балкан Стар изобщо, колата има над 3 месеца път от Япония. Редактирано 21 декември 2009 от afterdarq Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Явно,че само американците палят на съеденител,иди в Б.С. да го видят този имобилайзер...много ме съмнява.Брал съм такъв яд с кола от друга марка...,накрая въобще не запали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Аз чат-пат също не паля от първия път ,но за това се оказва проблем единствено чипа,който е вграден в ключа.Не го разпознава веднага всеки път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Колега,опиши по-точно проблема за да сме сигурни че е от ел.частта.Светва ли таблото,не светва ли,мъчи ли се да върти стартера,докато не може да запали мига ли лампата check engine или светва ли изобщо.И много важно нещо,което много хора не знаят-да не би случайно на връзката на ключовете да ти е и резервния ключ,ако е така понякога имобилайзера се обърка и прочита и 2-та ключа и колата не само,че не иска да запали,а понякога и изтрива сложения ключ,защото решава,че се опитваш да я откраднеш,образно казано. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 21 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2009 Пф.... Не е с ключ... иначе съм INTENSE ... честно казано когато ми я даваха нали там в блакан стар ми я вкараха да излеза от там .. и не запали от 1-вия път.. наливаха гориво и май чак тогава стана ... Нищп не изписва и не показва... просто се мъчи мъчи и я пускам след 10 секунди .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 А колега случайно да e изгасвала по време на движение или да е светвал check engine Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 21 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2009 Еми не.... надявам се и да не се случи ... :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Що ме навявя на датчик на хол! На стенд не може да се хване. Имах го същия проблем с галанта, докато не угаснах по средата на Стамболийски, след което тотално отказа да пали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 (редакция) Аз чат-пат също не паля от първия път ,но за това се оказва проблем единствено чипа,който е вграден в ключа.Не го разпознава веднага всеки път.Колеги,чипът е един вид имобилайзер и безключовото запалване също.Датчикът,не е за пренебрегване,но помисли и за горивото(филтър).На колко километра е колата и кога точно е произведена,сиреч колко е преседяла преди да явземеш? Редактирано 21 декември 2009 от tzenov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 21 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2009 Колата е на 6000 км ... иначе дата на производство... къде мога да я видя? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Колата е на 6000 км ... иначе дата на производство... къде мога да я видя?Напиши номера на рамата и някои колеги,които са по светнати от мен ще го разчетат и ще ти кажат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 21 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2009 До утре ще го напиша... Благодаря за съвета. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Да не би ECU-то да иска да няколко старта при отрицателни температури докато се настрои. Миналата година ми правеше същите номера, ама не карам лансър, нито колата е нова :icon_shh: сега пали при -10 от раз. Може и да има нещто такова, може и да е от кофти гориво. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 21 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2009 Казвали са ми че OMV е най-добро и винаги само там зареждам.... иначеее нз ... надявам се след 1-вата смяна на масло само да изчисти някои грешки .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Казвали са ми че OMV е най-добро и винаги само там зареждам.... иначеее нз ... надявам се след 1-вата смяна на масло само да изчисти някои грешки ....По принцип горивото е добро, а след първата смяна на маслото незнам дали ще изчисти тази грешка. Пробвай бензиностанцията, която се намира в началото на цветната борса на Симеон /Еко/, но не е. Зарождам там и съм много доволен от горивото. Ако продължава да ги прави тези мизерии, не е лошо БС да си размърдат малко мозъците. Все пак говорим за чисто ново :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 21 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 21 декември 2009 Незнам .. аз утре ще им се обадя и ще ги попитам .. Като не отчите грешка компютара защо го прави .. иии дали на тях им се вижда норнално чисто нова кола да не пали .. дори и в магазина им! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Незнам .. аз утре ще им се обадя и ще ги попитам .. Като не отчите грешка компютара защо го прави .. иии дали на тях им се вижда нормално чисто нова кола да не пали .. дори и в магазина им!Пожелавам ти успех в БС :icon_thumbup: не им се обждай, а ако имаш възможност отиди направо там :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Незнам .. аз утре ще им се обадя и ще ги попитам .. Като не отчите грешка компютара защо го прави .. иии дали на тях им се вижда норнално чисто нова кола да не пали .. дори и в магазина им!В никакъв случай не е нормално колата ти да пали от втория или от третия път! Очевидно има някъде нещо нередно, но нека в сервиза да се оправят с проблема и може да им поискаш да покарате някой друг Лансър, за да се види, че не е нормално.Само не се впрягай много за дреболии На мен оня ден ми срязоха двете предни гуми....... :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.