Атанас Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Здравейте Ако не се лъжа в книжката си пишеше че check-a трябва да се изчака.Аз съм на 8000 вече но такъв проблем не съм имал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Абе колеги, Компа си чеква датчиците и след като запали колата. Няма нужда да се чака или това е първата бензинова кола, при която трябва да се чака. Помпата не е задължително да работи на контакт, може да започне да подкачва чак, когато завъртите на стартер. По-скоро има някакъв дребен проблем. Както предлага DJ_Tymbi, нека ви погледне колите.Най-вероятно е Имобилайзера или антената на имобилайзера. Малко разместране на кабелите на антената и ето ви проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Абе колеги, Компа си чеква датчиците и след като запали колата. Няма нужда да се чака или това е първата бензинова кола, при която трябва да се чака. Помпата не е задължително да работи на контакт, може да започне да подкачва чак, когато завъртите на стартер. По-скоро има някакъв дребен проблем. Както предлага DJ_Tymbi, нека ви погледне колите.Най-вероятно е Имобилайзера или антената на имобилайзера. Малко разместране на кабелите на антената и ето ви проблема. Антената на имобилайзера??? Не съм сигурен, но това не е ли за автомобилите с аларма или с безключово палене?!? :icon_hmm: И все пак си мисля, че чипа в ключа играе ролята на имобилайзер => не би трябвало да има антена или аз не съм те разбрал?! А ако помпата почне да качва гориво чак когато започне да върти, то това неозначава ли че ще трябва да повърти малко напразно докато качи бензин?! П.П. За жалост съм един тъп юзер на МПС-та и не съм запознат с тяхната работа и технология! :icon_blush: Всичко, което съм написал се основава на мой общи разбирания! Надявам се някой колега или да потвърди това което съм написал или да го опровергае, така че и аз да разбера. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GMM Публикувано 4 януари 2010 Сподели Публикувано 4 януари 2010 Така се казва 'антена'. Намотка, която създава електромагнитно поле около ключа и по метода на индукцията се захранва чипа в ключа за да си изстреля кода. За помпата, ако всичко е наред по горивоподаващата системата и възвратният клапана на помпата работят не е нужно да върти по-дълго стартер. Но аз съм лаик. Нека се изкажат специалистите, които се занимават с това. Вашите Лансери са прекалено нови за да се търси сериозен проблем. А ако са ги разглабяли да им слагат аларма нищо чудно да не са манестили някое кабелче както трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 5 януари 2010 Сподели Публикувано 5 януари 2010 Ако не го разпознава имобилайзера трябва да светне нещо по таблото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 17 ноември 2011 Сподели Публикувано 17 ноември 2011 Не знам как работи имобилайзера на лансера, но ако е като на галанта - без да е прихванал кода ще си запали нормално двигателя (от първия път) и след 1-2 сек. ще изгаси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DqdoMraz Публикувано 17 ноември 2011 Сподели Публикувано 17 ноември 2011 И на мен ми се случи днес подобно нещо, сякаш се задави, но запали от първия път а иначе до сега 13000км ми се случи веднъж. Бях във Видин и беше голяма жега а и влага и суртинта не запали от първия път а на вторият опит въобще не искаше да завърти стартера, но на трети опит запали. Това са единствените случаи в които съм имал проблеми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 18 ноември 2011 Сподели Публикувано 18 ноември 2011 И на мен 2 пъти се е случвало. Един път запали от 2-рият , един път от 3-тият.... отдавам го на имобилайзера. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen1972 Публикувано 18 ноември 2011 Сподели Публикувано 18 ноември 2011 И при мен се случва един два пъти месечно ,но аз знам че в такъв случай се пали 10 пъти, палиш-гасиш ,ако не се появи ,значи е някакво временно несработване.Никога не ми се е случвало при първо палене сутрин,винаги когато е била оставена за 20-30 мин., тогава пали от 2-3 ти път и после месец всичко е нормално.Това ме кара да мисля ,че ако е дефект ще се появява много-по често. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 ноември 2011 Сподели Публикувано 18 ноември 2011 И при мен се случва един два пъти месечно ,но аз знам че в такъв случай се пали 10 пъти, палиш-гасиш ,ако не се появи ,значи е някакво временно несработване.Никога не ми се е случвало при първо палене сутрин,винаги когато е била оставена за 20-30 мин., тогава пали от 2-3 ти път и после месец всичко е нормално.Това ме кара да мисля ,че ако е дефект ще се появява много-по често.Не е дефект, нито пък нормално........вашите коли нямат контактен ключ, той си е на волана , а дистанционното трябва да е достатъчно близо до колата, или по скоро до волана..........и има радиус на действие около 50-70 см...........ако обаче ГСМ-а ви е близо до дистанционното ,то може и да не сработи коректно и съответно няма да запали...........същото се отнася и за радар детекторите ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen1972 Публикувано 19 ноември 2011 Сподели Публикувано 19 ноември 2011 Не е дефект, нито пък нормално........вашите коли нямат контактен ключ, той си е на волана , а дистанционното трябва да е достатъчно близо до колата, или по скоро до волана..........и има радиус на действие около 50-70 см...........ако обаче ГСМ-а ви е близо до дистанционното ,то може и да не сработи коректно и съответно няма да запали...........същото се отнася и за радар детекторите ........Аз имам контактен ключ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 19 ноември 2011 Сподели Публикувано 19 ноември 2011 Все си мисля, че проблема не е от имобилайзера ако съдя по този пост:И на мен ми се случи днес подобно нещо, сякаш се задави, но запали от първия път а иначе до сега 13000км ми се случи веднъж. Бях във Видин и беше голяма жега а и влага и сутринта не запали от първия път а на вторият опит въобще не искаше да завърти стартера, но на трети опит запали. Това са единствените случаи в които съм имал проблеми.Подобна история и на мен ми се е случвала 2-3 пъти - врътвам ключа колата пали и за 1/2....1 сек. се чуди да гасне ли да работи ли (пърпори на 2-3 цилиндъра) случвало се е и да угасне. Но мисля, че при мен е от газовата - при кофти настройка на газовата, компа на колата нещо се шашка и не подава адекватна смес при палене. Не знам при колегите без газова какво може да е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 19 ноември 2011 Сподели Публикувано 19 ноември 2011 Аз имам контактен ключ.Интересно, до сега съм виждал само такива без контактен ключ, само с дистанционно....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 Много интересно, изчетох цялата тема... :icon_hmm: Да обобщим, това на загрял мотор ли се случва най-често ? Тоест след първото палене сутрин ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asen1972 Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 (редакция) Редактирано 20 ноември 2011 от asen1972 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bace Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 Много интересно, изчетох цялата тема... :icon_hmm: Да обобщим, това на загрял мотор ли се случва най-често ? Тоест след първото палене сутрин ?При ме се е случвало само при студен двигател рано сутрин, при престой повече от 12ч. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 От дистанцията на времето се сещам, че и аз съм имал 1-2 пъти проблем с паленето. В общи линии май се получаваше от смяната на колите. На старата кола с завъртането на ключа и запалваше. При Лансера, ако не задържиш достатъчно на стартер (докато запали) при повторно стартиране пали трудно, все едно е задавена и ако не си достатъчно упорит може и да не запали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
me4o Публикувано 20 ноември 2011 Сподели Публикувано 20 ноември 2011 При ме се е случвало само при студен двигател рано сутрин, при престой повече от 12ч. При мене първият път така, вторият път 1 час след като е изгасена след напълно загрял двигател. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.