tzenov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Абе,я слез долу и ако колата ти е в гараж откачи клеймите на акумолатора един вид рестартирай.(Стар изпитан метод.)Сутринта ги закачи и ако пак се появи проблемът,тичай в Б.С. паркирай напречно пред бариерата и не мърдай докато не ти я оправят! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 Абе,я слез долу....,тичай в Б.С. паркирай напречно пред бариерата и не мърдай докато не ти я оправят!Съгласен Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 (редакция) Абе,я слез долу и ако колата ти е в гараж откачи клеймите на акумолатора един вид рестартирай.(Стар изпитан метод.)Сутринта ги закачи и ако пак се появи проблемът На някои компютри паметта за грешките не може да се изчисти с откачане на акумулатора. Отделно може да даде още някоя грешка. Напълно е възможно след откачането на акумулатора проблема да се задълбочи. Отивате пред БС оставяте колата 1-2 часа да изстине и им демонстрирате какво прави. Редактирано 21 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diritas Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 В никакъв случай не е нормално колата ти да пали от втория или от третия път! Очевидно има някъде нещо нередно, но нека в сервиза да се оправят с проблема и може да им поискаш да покарате някой друг Лансър, за да се види, че не е нормално.Само не се впрягай много за дреболии На мен оня ден ми срязоха двете предни гуми....... :mad:Според мен, това не е дреболия. Дал си един чувал с пари, а БС се чудят какво става.Сорри за гумите. Много кофти случка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 21 декември 2009 Сподели Публикувано 21 декември 2009 На някои компютри паметта за грешките не може да се изчисти с откачане на акумулатора. Отделно може да даде още някоя грешка. Напълно е възможно след откачането на акумулатора проблема да се задълбочи. Отивате пред БС оставяте колата 1-2 часа да изстине и им демонстрирате какво прави.Колегата може и да е прав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 22 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 декември 2009 Е за кво са ти рязали гумите тия глупаци?! :icon_censored: Иначе как да им демонстрирам като се е случвало 3-4 пъти за 6 месеца... то няма да се случи 10000% пред тях... много рядко се случва.Иначе ако им я оставя съм сигурен че пак ще измрунка тоя "компютъра не намира грешка" :icon_censored: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Май така ще ти се наложи да я караш, защото БС няма да си мръднат пръста! Така за тях е по-добре..."компа незасича грешки..." Само дет за жалост теб това не те интересува, въпроса е да функционира нормално колата, а техните методи за отстраняване за теб не трябва да имат особено значение! Аз да попитам колегите със същия лансър (1,8 mivec intense ръчна ск. кутия) като включите на контакт чува ли се едно досадно реле (цъка 2-3сек и спира)?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slow'n'easy Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Казвали са ми че OMV е най-добро и винаги само там зареждам.... иначеее нз ... надявам се след 1-вата смяна на масло само да изчисти някои грешки .... Според БС, единствените бензиностанции, които са представили сертификат за качеството на горивата си са ЕКО и Ромпетрол!!! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Не зависи толкова от веригата бензиностанции, колкото от конкретната такава. Например колата с 95 от кварталната бензиностанция работи по-добре от 100-октановия на OMV. Въпросната бензиностанция и карат бензина от лукойл, но до колкото знам от бензинаджията и те идват да си пълнят личните коли от него. По-скоро е проблема с контрола на качеството при транспортиране и съхранение на горивата. Коментирано е много по въпроса в най-различни теми. Така че по-скоро трябва да се говори за конкретна бензиностанция, а не за цяла верига, защото има разлики в бъркоча който ни продават. Зареждал съм няколко пъти от EKO и не мога да установя някаква разлика с OMV, даже разхода беше малко-по голям. Ако е проблем с бензина би трябвало да прави и други мизерии, не само да пали трудно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Е за кво са ти рязали гумите тия глупаци?! :icon_censored: Иначе как да им демонстрирам като се е случвало 3-4 пъти за 6 месеца... то няма да се случи 10000% пред тях... много рядко се случва.Иначе ако им я оставя съм сигурен че пак ще измрунка тоя "компютъра не намира грешка" :icon_censored:Само да имаше как да разбера кой и защо ги е рязал...... :icon_censored: Моите и на още 2 коли пред блока ми бяха срязани с нож.Ако проблема ти се е появявал 3-4 пъти за 6 месеца все повече ми мирише на лош бензин или вече позацапан филтър от лош бензин, но не омаловажавай сервиза....все пак ако пред тях колата работи перфектно и компа наистина не показва грешка те трябва да гадаят и едва ли не да и тестват всеки сензор и датчик поотделно. Това е най-противното ако колата прави някакъв проблем, но от време на време....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христо Стайков Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 И аз го имам същия проблем само, че моята е дизелак.Когато паднат температурите под -3 препалва един два пъти и чак тогава запалва.Пробвал съм я с подгряване няколко пъти разлика никава.Филтъра е нов сменях маслата скоро и не мога да разбера на какво се дължи това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlackLancer Публикувано 22 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 22 декември 2009 Може да не е нещо сериозно... Но е странно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavkata JPN Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 И аз го имам същия проблем само, че моята е дизелак.Когато паднат температурите под -3 препалва един два пъти и чак тогава запалва.Пробвал съм я с подгряване няколко пъти разлика никава.Филтъра е нов сменях маслата скоро и не мога да разбера на какво се дължи това.А пък твоето е абсолютно недопустимо!Моята пали от 1/4 оборот (дето се вика нямам време да върна ключа) Дори и сега като стана -10 пак пали на момента без замисляне....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 И аз го имам същия проблем само, че моята е дизелак.Когато паднат температурите под -3 препалва един два пъти и чак тогава запалва.Пробвал съм я с подгряване няколко пъти разлика никава.Филтъра е нов сменях маслата скоро и не мога да разбера на какво се дължи това.Ицо ако сипваш Шелска нафта няма да се учудя само Лукойл Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 (редакция) От много отдавна ми се иска дизов автомобил, но стискам зъби и пак на бензинка.Отвратителна е нафтата у нас и осъществяването на мечтата ми неминуемо ще бъде свързано с главоболия.Преди няколко години на един Нисан с висока проходимост, като му свалихме резервоара от вътре излезе (а не изтече) нещо като пресечено мляко с мирис на нафта. Да беше заредена на някоя селска бензиностанция нямаше да се очудя, но от Шел не бях очаквал такова нещо и то при -8 -9 градуса. Какво ли става с тази нафта при -20 градуса. Няма да ви описвам колко време ни отне да почистим целия горивен тракт.И бензина не е стока. Преди мнооого години като карах Москвича на баща ми, при това с А86 ауспуха ставаше светло сив до бял отвътре. Сега зареждам Лансера с А95 от Лукойл и ауспуха е винаги е черен. Без значение дали карам в града или до морето. Е как да разбереш от къде ти идват проблемите при палене, като на нов автомобил с Японски консумативи сипваш гориво каквото и в Африка не продават. Редактирано 22 декември 2009 от Николай Николов Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer j Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Може да не е нещо сериозно... Но е странно.Колега аз утре съм БС за проблем почти като твоя(при палене се получава едно подчукване отпред отдясно като, че ли имам скъсан тампон на двигателя) и ще ги правя луди докато не отстранят проблема.Зареждах на почти всички големи вериги бензиностанции но проблема си остава Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 И аз го имам същия проблем само, че моята е дизелак.Когато паднат температурите под -3 препалва един два пъти и чак тогава запалва.Пробвал съм я с подгряване няколко пъти разлика никава.Филтъра е нов сменях маслата скоро и не мога да разбера на какво се дължи това. Стига бе колега! Аз моя вчера на -13 запали от 1/4 оборот!!! Как може такова нещо??? :icon_censored: Май ще ви се наложи да тормозите БС с колега BlackLancer докато нерешат наистина да погледнат както трябва колите, а не само да отбиват номера, все пак не всичко се хваща на комп. Дано да имате време и нерви да се разправяте! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenov Публикувано 22 декември 2009 Сподели Публикувано 22 декември 2009 Ходи ли в Б. С. и какво казаха? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 декември 2009 Сподели Публикувано 24 декември 2009 Мор за Балкан Стар. Държат се като недосегаеми. За тях Коледата трябва да е напрегната и гадна. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 25 декември 2009 Сподели Публикувано 25 декември 2009 (редакция) Колега, пробвай преди да запалиш колата да я оставиш на контакт 3-4сек. На по-старите коли се чуваше как бензиновата помпа качва бензин и след това спира, да не би да се получава някакъв недостик на бензин? :icon_hmm: Редактирано 25 декември 2009 от hostagebg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MiraBel Публикувано 30 декември 2009 Сподели Публикувано 30 декември 2009 Здравей Колега!Аз имам същия проблем.За първи път се появи, когато колата беше на около 800 км.Случва се доста рядко. При мене ситуацията е следната: Паля сутрин -без проблем.Карам известно време-например около 1-2 км(толкова е разстоянието от нас до градината на дъщеря ми и до кафето) Спирам. Колата не работи около час-след това не може да запали.Случвало се е няколко пъти даже да запали от третия път. Стартера си върти, като че ли ще запали, но не.Няколко пъти съм споменавала за проблема, но тъй като не се получава когато го споменавам и пред който го споменавам , ме обявиха за Блондинка и "Жена шофьор". В началото на месеца смених за първи път маслото и след това се случи още два пъти.Лошото е, че нищо не свети на таблото и не дава никаква грешка. Съотвенто .. и аз незнам какво да правя.Но определено не е нормално нова кола да се държи така.Поздрави Мира Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 декември 2009 Сподели Публикувано 30 декември 2009 Някой, който е от София и има този проблем, нека дойде при мен да го видим............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 2 януари 2010 Сподели Публикувано 2 януари 2010 Между другото, наистина може проблема да е в това че не се държи няколко секунди на контакт колата преди да се запали. Аз винаги давам на контакт, чакам 2-3 секунди да ми изгаснат всички лампички по таблото и действително винаги се чува едно помпане през това време и след това въртя и паля. Досега нито един път не съм имал проблем да не запали при каквато и да е температура. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Между другото, наистина може проблема да е в това че не се държи няколко секунди на контакт колата преди да се запали. Аз винаги давам на контакт, чакам 2-3 секунди да ми изгаснат всички лампички по таблото и действително винаги се чува едно помпане през това време и след това въртя и паля. Досега нито един път не съм имал проблем да не запали при каквато и да е температура.Ами колеги то преди да запалите колата си трябват 3-5 секунди да си чекне системите и да качи гориво на стенд бай за палене. Аз такъв проблем съм нямал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hostagebg Публикувано 3 януари 2010 Сподели Публикувано 3 януари 2010 Ако хората с този проблем наистина неизчакват чека, който се извършва, то най-вероятно няма проблем в автомобила, а само в неговата експлоатация. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.