paulbgr Публикувано 18 декември 2009 Сподели Публикувано 18 декември 2009 (редакция) Здравейте колеги,налага се отново да питам този път неща свързани с акумолатора ми. Mодел EXIDE 45 ah(знам че не е много подходящ,но с него закупих колата),20 месеца е използван от мен преди това не знам.Та проблема е че след като бях оставил колата 1 седмица без да я карам,просто нямаще грам живот в нея,реших че е паднал акумолатора нищо не нормално.Заредих го малко,колкото можах и след това колата запали,2 дена я държах така и отново падна.Реших при майстор да закрам акумолатора,човека го зареди и твърдеше че всичко е ОК,вярвам му тъй като 30 години това му е работата.Реших да пробвам да паля пак след 2 дена,едвам въртеше.Баща ми ми докара един сух акумолатор с който си подаваше ток при нужда,запалихме колата пак всичко ок,оставих го 1 вечер на другия ден нямаше пак никой.Явно ще трябва да купувам акумолатор,но от темите тука чета за някакви отечки и се вкарах в филма.EXIDE не беше ме оставял никога,а и майстора каза,че има живот в него.Моля все пак препоръчайте един модел акумолатор,може и някоя куче марка не робувам на имената. Редактирано 18 декември 2009 от paulbgr Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 18 декември 2009 Сподели Публикувано 18 декември 2009 Купи си какъв да е български. Две години гаранция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 18 декември 2009 Сподели Публикувано 18 декември 2009 (редакция) Купи си български "Искра" с препоръчания от :mitsu-smiley: капацитет, от някой от дистрибуторите им. Ще ти излезне най-тънко. Другите акумулатори от този клас като на искрата са с подобни или по-лоши характеристики. Вече ако искаш давай 180-200лв за BOSH висок клас с гел и т.н. За другите български - монбат нещо качеството им май се влоши 55Ah акумулатор някъде 3 години и взе да сдава багажа.P.S. Тези акумулатори под 160-200лв са с електролит, така че е добре да има от къде да им се долива, дори и да не вземеш български гледай акумулатора да не е запечатан (залепен). Редактирано 18 декември 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 18 декември 2009 Сподели Публикувано 18 декември 2009 За Монбат и аз чух подобни неща, въпреки че предишния, който смених преди три седмици беше тази марка и изкара 8-9 години. Сдаде багажа от раз. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 18 декември 2009 Сподели Публикувано 18 декември 2009 Както бях казал в една друга тема и аз имам един такъв 8-9 годишен монбат 45Ah с който карах няколко дена без проблем и работи до ден днешен. Но този по-новия модел, който сложих на опела нещо се излага, особено в студеното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nookie666 Публикувано 18 декември 2009 Сподели Публикувано 18 декември 2009 И на двете ни коли(тя вече е една,де)акумулаторите са BOSCH SILVER..........Никакви проблеми......от необслужваемите са..На сивика е на три и кусур години и сега в големия студ пали от раз.....Предлагам на колегата да потърси да няма някъде оттечка,щом така бързо пада акумулатора :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 18 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 18 декември 2009 Покрай нещата който прочетох за отечките все повече клоня на там,а може и да си внушавам.Аз нямам аларма,нито централно заключване или ел.стъкла,жабката на моя модел колт мисля нямаше лампа.Остават лампата в купетето и в багажника,както и касетофона.Лампата в купето е в режим отваряш вратите светва,в този режим как да консумира ток пък и щеше да се вижда предполагам.Касетофона ако колата не е на контакт не трагва и аз не знам само за това мисля сега.Видях една добра идея,откачат клемата на плюса за два дена и след това палят,ако запали значи акумолатора е читав,другия вариант е отечка.Няма да ви отегчажам като пробвам ще пиша. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 18 декември 2009 Сподели Публикувано 18 декември 2009 Ако е сдал багажа пази ток за едно завъртане, или докато не му стане студено. Дали има утечка по инсталацията може да се премери изключително лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Ако акумулатора е остарял саморазряда му става голям +сулфатизация и се получава точно това което казваш. Отиди някаде да ти премерят за утечка и ако няма направи няколко цикъла(2,3) заряд-разряд на акумулатора, след това го покарай пак. Ако не се оправи го сменяй. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cyclodrome Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 (редакция) Миналата зима и аз имах подобен проблем със стария ми акумулатор. Купих си BOSCH Silver и засега съм много доволен. Въпроса е откъде да си го купиш, защото в бензиностанциите и по разните магазини от типа на Praktiker са с около 30-40 лв. по-скъпи, а и за да ти важи гаранцията трябва да минеш през сервиз. Аз моя си го взех от един сервиз за акумулатори, предлагаха още няколко марки (вкючително и по-нискобюджетни). Като го сложих направиха няколко замервания, включително и за "утечки" , с цел да ми издадат гаранционната карта. Така че дори и да имаш някакъв проблем по инсталацията, ще разбереш Ако си от София мога да ти обясня къде се намира сервизчето. Поздрави :icon_bye: Редактирано 19 декември 2009 от cyclodrome Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 декември 2009 Сподели Публикувано 19 декември 2009 Е провери за утечка де, нищо сложно няма един мултицет ти трябва. Откачащ плюса и свързваш ампермера последователно на акумулатора и гледаш. Включваш алармата и пак гледаш... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
paulbgr Публикувано 25 декември 2009 Автор Сподели Публикувано 25 декември 2009 Съжалявам колеги че не писах по рано,но покрай празниците се самозабравих :drinks: .Стария майстор провери за отечка с едни кабелаци едни лампи,джаджи,твърдото му становище е отечка няма,което е още едно доказателство за изрядноста на нашите автпмобили :icon_thumbup: .Направихме последващо зареждане,акумолатора се тества на и на друга кола,той е виновника.Благодаря за съветите предполагам и на други ще са полезни.Весела коледа на всички :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 26 януари 2013 Сподели Публикувано 26 януари 2013 (редакция) Малко рефреш по темата.. Искам да съживя акумулаторчето на Колта , не съм го карал от един месец и няма грам ток в момента. Монбат на 4 годинки, 50ah - 480A........ капсулован и не се отваря... Та въпроса е колко време да го държа на зарядното за да се зареди напълно ?? До сега никога не ме е оставял , палеше от четвърт. Между другото в момента стрелката на зарядното показва 6А Редактирано 26 януари 2013 от maroki Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 26 януари 2013 Сподели Публикувано 26 януари 2013 Я го разгледай по хубаво - трябва да може да се отхлупи.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 26 януари 2013 Сподели Публикувано 26 януари 2013 Малко рефреш по темата.. Искам да съживя акумулаторчето на Колта , не съм го карал от един месец и няма грам ток в момента. Монбат на 4 годинки, 50ah - 480A........ капсулован и не се отваря... Та въпроса е колко време да го държа на зарядното за да се зареди напълно ?? До сега никога не ме е оставял , палеше от четвърт. Между другото в момента стрелката на зарядното показва 6А Като почне "По света и у нас" го включваш да се зарежда.Утре като станеш ще е готов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 26 януари 2013 Сподели Публикувано 26 януари 2013 Mалко късно се усетих че съм го оставил на 8-9 ампера и така 5 часа .....свалих го на 5 ампера още 2 часа и сега показва 12.3v дано не го объркам нещо, колко да го държа още , окото свети зелено отдавна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 26 януари 2013 Сподели Публикувано 26 януари 2013 , окото свети зелено отдавна Пробвай на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Mалко късно се усетих че съм го оставил на 8-9 ампера и така 5 часа .....свалих го на 5 ампера още 2 часа и сега показва 12.3v дано не го объркам нещо, колко да го държа още , окото свети зелено отдавнаПри това зареждане би трябвало да е чук, :D но ако не върти както трябва на колата, не го дръж и секунда повече, а си вземи нов акумулатор .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 (редакция) Сега го пробвах и не върти изобщо... Редактирано 27 януари 2013 от Hristo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TASSO Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Сега го пробвах и не върти изобщо... Явно си за нов, ако пак ще правиш опити да го зареждаш за по-дълго време.. го сложи някъде където нямаш ценни вещи. Понякога гърмят доста кофти и правят мизерии.Специално за Монбат имаше няколко години в които производството им беше много зле, не знам сега дали са оправили нещата. Аз преди 2 месеца ми се наложи да сменя акумулатор и изобщо не го гледах като вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 И аз да се включа,също ще сменям моя и засега съм се насочил към Banner,някакви отзиви от колеги ползващи такива,модела смятам да е Power Bull. Колега моя е същия,след зареждане не иска да завърти стартера-няма какво да му се чудиш,нов си трябва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maroki Публикувано 27 януари 2013 Сподели Публикувано 27 януари 2013 Нов му е майката много сте прави :drinks: стига с бг експерименти , сега нека да e Banner, Bosch или Varta .. и аз натам съм се насочил :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.