Премини към съдържание

Въпроси за акумулатор


paulbgr

Препоръчано мнение

Здравейте колеги,налага се отново да питам този път неща свързани с акумолатора ми. Mодел EXIDE 45 ah(знам че не е много подходящ,но с него закупих колата),20 месеца е използван от мен преди това не знам.Та проблема е че след като бях оставил колата 1 седмица без да я карам,просто нямаще грам живот в нея,реших че е паднал акумолатора нищо не нормално.Заредих го малко,колкото можах и след това колата запали,2 дена я държах така и отново падна.Реших при майстор да закрам акумолатора,човека го зареди и твърдеше че всичко е ОК,вярвам му тъй като 30 години това му е работата.Реших да пробвам да паля пак след 2 дена,едвам въртеше.Баща ми ми докара един сух акумолатор с който си подаваше ток при нужда,запалихме колата пак всичко ок,оставих го 1 вечер на другия ден нямаше пак никой.Явно ще трябва да купувам акумолатор,но от темите тука чета за някакви отечки и се вкарах в филма.EXIDE не беше ме оставял никога,а и майстора каза,че има живот в него.Моля все пак препоръчайте един модел акумолатор,може и някоя куче марка не робувам на имената.

Редактирано от paulbgr
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Купи си български "Искра" с препоръчания от :mitsu-smiley: капацитет, от някой от дистрибуторите им. Ще ти излезне най-тънко. Другите акумулатори от този клас като на искрата са с подобни или по-лоши характеристики. Вече ако искаш давай 180-200лв за BOSH висок клас с гел и т.н. За другите български - монбат нещо качеството им май се влоши 55Ah акумулатор някъде 3 години и взе да сдава багажа.

P.S. Тези акумулатори под 160-200лв са с електролит, така че е добре да има от къде да им се долива, дори и да не вземеш български гледай акумулатора да не е запечатан (залепен).

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Монбат и аз чух подобни неща, въпреки че предишния, който смених преди три седмици беше тази марка и изкара 8-9 години. Сдаде багажа от раз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както бях казал в една друга тема и аз имам един такъв 8-9 годишен монбат 45Ah с който карах няколко дена без проблем и работи до ден днешен. Но този по-новия модел, който сложих на опела нещо се излага, особено в студеното.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И на двете ни коли(тя вече е една,де)акумулаторите са BOSCH SILVER..........Никакви проблеми......от необслужваемите са..На сивика е на три и кусур години и сега в големия студ пали от раз.....Предлагам на колегата да потърси да няма някъде оттечка,щом така бързо пада акумулатора :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Покрай нещата който прочетох за отечките все повече клоня на там,а може и да си внушавам.Аз нямам аларма,нито централно заключване или ел.стъкла,жабката на моя модел колт мисля нямаше лампа.Остават лампата в купетето и в багажника,както и касетофона.Лампата в купето е в режим отваряш вратите светва,в този режим как да консумира ток пък и щеше да се вижда предполагам.Касетофона ако колата не е на контакт не трагва и аз не знам само за това мисля сега.Видях една добра идея,откачат клемата на плюса за два дена и след това палят,ако запали значи акумолатора е читав,другия вариант е отечка.Няма да ви отегчажам като пробвам ще пиша.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е сдал багажа пази ток за едно завъртане, или докато не му стане студено. Дали има утечка по инсталацията може да се премери изключително лесно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако акумулатора е остарял саморазряда му става голям +сулфатизация и се получава точно това което казваш. Отиди някаде да ти премерят за утечка и ако няма направи няколко цикъла(2,3) заряд-разряд на акумулатора, след това го покарай пак. Ако не се оправи го сменяй.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима и аз имах подобен проблем със стария ми акумулатор. Купих си BOSCH Silver и засега съм много доволен. Въпроса е откъде да си го купиш, защото в бензиностанциите и по разните магазини от типа на Praktiker са с около 30-40 лв. по-скъпи, а и за да ти важи гаранцията трябва да минеш през сервиз. Аз моя си го взех от един сервиз за акумулатори, предлагаха още няколко марки (вкючително и по-нискобюджетни). Като го сложих направиха няколко замервания, включително и за "утечки" , с цел да ми издадат гаранционната карта. Така че дори и да имаш някакъв проблем по инсталацията, ще разбереш :)

Ако си от София мога да ти обясня къде се намира сервизчето.

Поздрави :icon_bye:

Редактирано от cyclodrome
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е провери за утечка де, нищо сложно няма един мултицет ти трябва. Откачащ плюса и свързваш ампермера последователно на акумулатора и гледаш. Включваш алармата и пак гледаш...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам колеги че не писах по рано,но покрай празниците се самозабравих :drinks: .Стария майстор провери за отечка с едни кабелаци едни лампи,джаджи,твърдото му становище е отечка няма,което е още едно доказателство за изрядноста на нашите автпмобили :icon_thumbup: .Направихме последващо зареждане,акумолатора се тества на и на друга кола,той е виновника.Благодаря за съветите предполагам и на други ще са полезни.Весела коледа на всички :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 години ...

Малко рефреш по темата..

 

Искам да съживя акумулаторчето на Колта , не съм го карал от един месец и няма грам ток в момента. Монбат на 4 годинки, 50ah - 480A........ капсулован и не се отваря... Та въпроса е колко време да го държа на зарядното за да се зареди напълно ?? До сега никога не ме е оставял , палеше от четвърт.

 

Между другото в момента стрелката на зарядното показва 6А

Редактирано от maroki
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малко рефреш по темата..

 

Искам да съживя акумулаторчето на Колта , не съм го карал от един месец и няма грам ток в момента. Монбат на 4 годинки, 50ah - 480A........ капсулован и не се отваря... Та въпроса е колко време да го държа на зарядното за да се зареди напълно ?? До сега никога не ме е оставял , палеше от четвърт.

 

Между другото в момента стрелката на зарядното показва 6А

 

Като почне "По света и у нас" го включваш да се зарежда.

Утре като станеш ще е готов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mалко късно се усетих че съм го оставил на 8-9 ампера и така 5 часа .....свалих го на 5 ампера още 2 часа и сега показва 12.3v

дано не го объркам нещо, колко да го държа още , окото свети зелено отдавна

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mалко късно се усетих че съм го оставил на 8-9 ампера и така 5 часа .....свалих го на 5 ампера още 2 часа и сега показва 12.3v

дано не го объркам нещо, колко да го държа още , окото свети зелено отдавна

При това зареждане би трябвало да е чук, :D но ако не върти както трябва на колата, не го дръж и секунда повече, а си вземи нов акумулатор ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега го пробвах и не върти изобщо...

 

Явно си за нов, ако пак ще правиш опити да го зареждаш за по-дълго време.. го сложи някъде където нямаш ценни вещи. Понякога гърмят доста кофти и правят мизерии.

Специално за Монбат имаше няколко години в които производството им беше много зле, не знам сега дали са оправили нещата. Аз преди 2 месеца ми се наложи да сменя акумулатор и изобщо не го гледах като вариант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа,също ще сменям моя и засега съм се насочил към Banner,някакви отзиви от колеги ползващи такива,модела смятам да е Power Bull. Колега моя е същия,след зареждане не иска да завърти стартера-няма какво да му се чудиш,нов си трябва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нов му е майката много сте прави :drinks: стига с бг експерименти , сега нека да e Banner, Bosch или Varta .. и аз натам съм се насочил :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...