Премини към съдържание

Впечатления от Галанта


boko84

Препоръчано мнение

  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колата си върви доволно като за 90 коня и голямо купе...Има си хала и в ниските...На баир е много добре също, не разбира дали сме 5 човека в колата... Вдигал съм 180 веднъж на равен път на магистралата, сам в колата, но щом показа 180 си дръпнах крака от газта, че знам ли да не се окоти нещо...Чувал съм, че нетрябва да се задържа дизел във високите обороти...а на 180 май си бяха доста височки....обаче да ти кажа може и още да се засили, но според мен няма смисъл от такива експерименти....аз едва ли някога пак ще вдигна 180....Иначе 160-170 си поддържа и не се усеща скоростта въобще..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата си върви доволно като за 90 коня и голямо купе...Има си хала и в ниските...На баир е много добре също, не разбира дали сме 5 човека в колата... Вдигал съм 180 веднъж на равен път на магистралата, сам в колата, но щом показа 180 си дръпнах крака от газта, че знам ли да не се окоти нещо...Чувал съм, че нетрябва да се задържа дизел във високите обороти...а на 180 май си бяха доста височки....обаче да ти кажа може и още да се засили, но според мен няма смисъл от такива експерименти....аз едва ли някога пак ще вдигна 180....Иначе 160-170 си поддържа и не се усеща скоростта въобще..

 

Аз съм със същата машина и съм правил почти 190 и можеше още, но ме хвана жал и върнах гаста.. братовчед ми и той има такъв галант самоче комби.. при него същата работа. Явно тия машинки могат да си пълнят километража :icon_dance: , нищо че са на по 12-13 години.. все пак е :mitsu-smiley: иначе как набира от 100 до 120 така продължава и до 150-160. Много съм доволен :)

Еми колега надявам се да се засечем с теб на някоя сбирка да ги спрем една до друга :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам това леко стържене (по-скоро като ръмжене) при ускоряване в ниските. Според Пламен кутията ми е отваряна и е сменено нещо, вероятно само единия лагер. Също така той не го чува този шум но аз си го чувам и знам че не е нормално. МоС2 добавка сложих и ефект няма никакъв - нито положителен, нито отрицателен. Та вземам да се чудя дали този шум не може да не е от скоростите а от друг място, макар че ако спирам по инерция и като вкарам 2ра си се появява ... ако е от изхабени зъбчатки смяна на лагери няма да го излекуват, но пък добавката би имала ефект или бъркам ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако го чуваш само на втора, може да е от зъбчатките за втора скорост, но ако е същото и на първа, тогава едва ли е от зъбчатки. При мен се чува едно и също от първа до трета, само че знам от къде идва (ляво външно каре). На първа е най-отчетливо и натам намалява. Чува се понякога и като спира на компресия на първа и втора.

Гледам заглавието на темата е "Впечатления от Галанта" и рекох да споделя нещо. На ODO километражът сочи кръгло 162 000 км, а воланът и топката на ск. лост са доста захабени. Скоростната кутия не личеше да е отваряна някога, по ходовата част като ли нищо никога не е отвивано и сменяно (порядъчно се е спекло всичко), с изключение на ляв долен прав носач, който е по-свеж на вид от останалите и последно на него имаше тиксо и парче от етикет някакъв. Нещо не се връзва - или кожата на волана и лоста са податливи на износване повече от другите коли, или скоростната кутия е добре направена, защото си беше абсолютно здраво всичко вътре и там проблем няма засега, ако предположим че колата е на много повече километри, та да се изтърка така волана и лоста. Откакто карам колата имам чувството, че този волан е "залинел" още повече. Някакви идеи къде да го пратя да го освежат, защото ме дразни? А, и цени някакви. Топчицата ще си я взема втора ръка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На всички скорости го има ръмженето под 2000 оборота, като до 3-та се чува по-ясно, а над 4-та почти не се чува. И да, при спиране на компресия на 2-ра го има също .. значи може и при мен да е каренце тръгнало .. (това е успокоително, а дано). Относно въпроса ти за скоростния лост и волана, ела да видиш колко запазени са при мен на 240 000 реални, както и на мой колега на 280 000 ! Според мен много вероятно ти е въртян километража :icon_blush:. Аз за това ми е много странно някой като каже че Галанта му е на 10 години и под 200 000 пък в сравнение с моя изглежда доста по-изхабен.. няма кой да си захвърли колата под 200 000 западняр, най-малкото км на които съм виждал Галант беше един на 180 000 (одран отстрани и за това продаден), там в сравнение с моя пък всичко беше направо като чисто ново. Среден пробег на европеец - 25-30к на година, това може да ти даде нещо около реалния пробег, какво показва километража нищо не означава. Поне аз така мисля. Този моя познат дето вкарва Галанти последно беше вкарал един абсолютен лаченяр 2001-ва, обаче на 280 000км. И вика аз не връщам км, обаче този ще го върна, защото хората се стряскат. Викам ама той е перфектен, обаче като се замисля няма шанс наистина да го продаде на тези км, хората са заблудени и хем не вярват, хем искат да е на 150 000. Анди ако искаш ще ти пратя снимки на моя салон да сравниш. И ако си в Сф пък дай да се видим някъде да сравним шумовете от скоростите, на срещи ходиш ли ?

 

 

 

Поздрави.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На моя сменихме 2 лагера на първичния вал, майстора ми е приятел и му имам голямо доверие, каза, че само те двата са износени, като по този, големия само, имаше много малки шуплички, на другия нямаше изобщо...Ново масло, добавка...Сега имам лек шум, който се чува на 3-та, 4-та и 5-та в оборотите между 1600-1900 и стъпи ли на 2000 изчезва. По отчетливо се чува, ако колата изкачва нагорнище. При спиране на скорост няма шумове...

На какво се дължи това???

Иначе салона, волана, таблото и ск. лост са мнооого запазени. На километража пише 194 000км...

@ Анди, имам приятели автотапицери, много са добри, ще ти барнат волана и топката на лоста идеално.Цъкни ТУК

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди ако искаш ще ти пратя снимки на моя салон да сравниш. И ако си в Сф пък дай да се видим някъде да сравним шумовете от скоростите, на срещи ходиш ли ?

В смисъл не че са се изтрили и деформирали и е на трапове едва ли не, а боята е изтрита на места и прозира отдолу кожата (жълтеникаво-кафява). Веднъж докарах Пасат ІІ комби 1.8 16V. Дадоха ми го да го докарам за продаване в снега в една декемврийска нощ от Австрия до нас и по едно време видях километража и се оцъклих - 413 хиляди и нещо. Мале, леден бях с този пасатор. Викам тва сега ще се строши и ще умра от студ при тези -17 градуса. Обаче не пипна масло за 1450 км (4 пъти спирах да го гледам). и изгори към 6,5/100 средно от там до нас. Вървеше екстра. Върнаха му километража на 157 хил. и до миналата година (значи 6 години) онзи си го караше. И отвън, и отвътре пасата беше слънце.

Ако не ми закрият работното място до края на лятото, ще започна лека-полека да го "лача", защото си ми е слабост тази кола. Между другото, виждал съм на обяви такива галанти на по над 200 000 км. и все са били по-хубави отвътре. Този не знам на колко може да е, а и честно казано не ме интересува. Няма как да разбера това. Гледахме го с един майстор и поне в последните 3-4 години преди да го купя (а аз го имам от 2 г.) не е пипано нито едно болтче. Сега е на 10 години 1 месец и 6 дни от първата р-ция, значи отпреди 6 г. не личи нещо да е сменявано. Освен да се е износило и ръждясало по бързата процедура. Не знам. Болтовете по окачването ги развихме с ключ за ремонт на тирове и бяха на косъм от скъсване. Третирахме го с препарати и може би помогна. Три дена развиваме болтове. Не можем да разглобим да избием полуоските. Ти ако му видиш дисковете (не работната повърхност, а самия диск) и ламаринките до тях, страх ще те хване. Това само е карано.

Не ходя на срещите.

 

Воланът искам да стане в същия цвят като таблото - черен мат. Да разбирам ли, че това е проверена фирма, където да отида с колата ако е необходимо и да го изпипат този волан? Под таблото при педалите всичко лъщи все едно днес съм го купил чисто нов този Мицу Бишев. Едни нови амортисьори и пружини ще му дойдат екстра, защото по моему са на по под 50%.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На всички скорости го има ръмженето под 2000 оборота, като до 3-та се чува по-ясно, а над 4-та почти не се чува. И да, при спиране на компресия на 2-ра го има също .. значи може и при мен да е каренце тръгнало .. (това е успокоително, а дано). Относно въпроса ти за скоростния лост и волана, ела да видиш колко запазени са при мен на 240 000 реални, както и на мой колега на 280 000 ! Според мен много вероятно ти е въртян километража :icon_blush:. Аз за това ми е много странно някой като каже че Галанта му е на 10 години и под 200 000 пък в сравнение с моя изглежда доста по-изхабен.. няма кой да си захвърли колата под 200 000 западняр, най-малкото км на които съм виждал Галант беше един на 180 000 (одран отстрани и за това продаден), там в сравнение с моя пък всичко беше направо като чисто ново. Среден пробег на европеец - 25-30к на година, това може да ти даде нещо около реалния пробег, какво показва километража нищо не означава. Поне аз така мисля. Този моя познат дето вкарва Галанти последно беше вкарал един абсолютен лаченяр 2001-ва, обаче на 280 000км. И вика аз не връщам км, обаче този ще го върна, защото хората се стряскат. Викам ама той е перфектен, обаче като се замисля няма шанс наистина да го продаде на тези км, хората са заблудени и хем не вярват, хем искат да е на 150 000. Анди ако искаш ще ти пратя снимки на моя салон да сравниш. И ако си в Сф пък дай да се видим някъде да сравним шумовете от скоростите, на срещи ходиш ли ?

 

 

 

 

Поздрави.

 

Моят е на 160 000 км, и според мен човека който го е карал е 38 набор, едвали е искал да хфърли едни 3000 евро за да му смени всичко което си идва според сервизната книжка. Включително и съединител.

Редактирано от Anatoli
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако го чуваш само на втора, може да е от зъбчатките за втора скорост, но ако е същото и на първа, тогава едва ли е от зъбчатки. При мен се чува едно и също от първа до трета, само че знам от къде идва (ляво външно каре). На първа е най-отчетливо и натам намалява. Чува се понякога и като спира на компресия на първа и втора.

Гледам заглавието на темата е "Впечатления от Галанта" и рекох да споделя нещо. На ODO километражът сочи кръгло 162 000 км, а воланът и топката на ск. лост са доста захабени. Скоростната кутия не личеше да е отваряна някога, по ходовата част като ли нищо никога не е отвивано и сменяно (порядъчно се е спекло всичко), с изключение на ляв долен прав носач, който е по-свеж на вид от останалите и последно на него имаше тиксо и парче от етикет някакъв. Нещо не се връзва - или кожата на волана и лоста са податливи на износване повече от другите коли, или скоростната кутия е добре направена, защото си беше абсолютно здраво всичко вътре и там проблем няма засега, ако предположим че колата е на много повече километри, та да се изтърка така волана и лоста. Откакто карам колата имам чувството, че този волан е "залинел" още повече. Някакви идеи къде да го пратя да го освежат, защото ме дразни? А, и цени някакви. Топчицата ще си я взема втора ръка.

 

 

Много зависи от това как е карана една кола.В смисъл ,дали шофьора обича да си държи ръката на скоростния лост,дали постоянно приплъзва ръка по волана при маневри,дали има пръстени и т.н.Така че това с волана и лоста за скоростите не е много показателно.

Редактирано от bonevsy
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

така разбирай, Анди :mitsu-smiley:

Супер! Искаш ли да попиташ приятелите си за цената :-) ?

 

Често си подпирам ръката върху лоста градско. Освен заради честите превключвания си е и много удобно. Така ергономично идва топката на лоста и е отпускащо да опреш лакътя върху подлакътника дланта върху него, но без да натиск. През повечето време на дълъг път държа кормилото с отпусната и подпряна в левия крак лява ръка под лявата спица на волана. Протритото е най-вече в областта "два без десет" и сега го уеднаквявам. След 3-4 години може би това ще е "готово".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер! Искаш ли да попиташ приятелите си за цената http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smiles.gif ?

 

Често си подпирам ръката върху лоста градско. Освен заради честите превключвания си е и много удобно. Така ергономично идва топката на лоста и е отпускащо да опреш лакътя върху подлакътника дланта върху него, но без да натиск. През повечето време на дълъг път държа кормилото с отпусната и подпряна в левия крак лява ръка под лявата спица на волана. Протритото е най-вече в областта "два без десет" и сега го уеднаквявам. След 3-4 години може би това ще е "готово".

 

Охохо, много яко. Придържай волана с 2 пръста, за да не се протрива, сменяй скоростите също с 2 пръста, да не се търка топката.... Е, това кола ли е или порцеланов сервиз, да му се невиди...? Я газчица повечко и така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е навик, не че го пазя. Ако карам подпрян с две ръце ми се приспива нещо.

Днес или утре мисля да прехвърля десните гуми за да станат две по две еднакви предни-задни. Заради крива джанта ги сложиха така. В момента задна дясна нещо "плещи" при скорости между 35 и 45 км/ч. Гледахме я на машина и забелязах неравномерно износване. Може би е карана мека, а може би просто така се е случило. Та мисля да я сложа отпред и да "подравня" двете предни. За няколко минутки грайферите ще са прави за сметка на големината им... Понякога и такива методи помагат. Дано.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@Анди - 100лв ще ти струва волана, за един ден става готов :icon_thumbup:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е навик, не че го пазя. Ако карам подпрян с две ръце ми се приспива нещо.

Днес или утре мисля да прехвърля десните гуми за да станат две по две еднакви предни-задни. Заради крива джанта ги сложиха така. В момента задна дясна нещо "плещи" при скорости между 35 и 45 км/ч. Гледахме я на машина и забелязах неравномерно износване. Може би е карана мека, а може би просто така се е случило. Та мисля да я сложа отпред и да "подравня" двете предни. За няколко минутки грайферите ще са прави за сметка на големината им... Понякога и такива методи помагат. Дано.

 

Неравномерното износване идва от "изтървали" амотисьори. Тези методи, за които говориш, няма да ти помогнат. И нови гуми да сложиш, пак ще станат така, докато не смениш амортисьорите.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:wacko: Забравих за кембъра. Прав си, може от това да е. Трета гума слагам, има разлика, но все не е както трябва. Ама съм един...

 

100лв ще ти струва волана, за един ден става готов

Скоро ще се разберем на кой адрес да ти пратя едно кормило.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неравномерното износване идва от "изтървали" амотисьори. Тези методи, за които говориш, няма да ти помогнат. И нови гуми да сложиш, пак ще станат така, докато не смениш амортисьорите.

:good: Абсолютно вярно и точно..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Износените задни амортисьори променят ъгъла на колелата ли? В смисъл с регулиране на кембъра нищо не правиш, така ли?

Трябва ли задните колела да се разкрачват при трима човека на задната седалка? Става въпрос при самото сгъване на пружините дали колелата променят ъгъла си или просто колата приклеква. При моя колелата се разтварят в долния край . С една дума - зле е. Лошото е че предстоят ремонти в къщата и ще взема да прибера Мицу Бишев в гаража. Ще разтривам нещо друго през това време.

Знам че темата е за впечатления от модела и моите са много добри. Това са все неща, с които купих колата. За щастие още нищо не се е счупило при мен. Ще стане, но няма да е бързо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Износените задни амортисьори променят ъгъла на колелата ли?

Не, износените задни амортисьори, променят шарката на гумата.. Правят и студено къдрене..:D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Искам да попитам нещо, тъй като наблизо няма друг галант като моя. Допреди няколко месеца при студен старт двигателят заработваше с изфорсирване до към 2000 оборота, след това отиваше на 1600 и бързичко спадаше до 1400 оборота. Оборотите седят на това положение и вече падат доста по-бавно.

Сега вече не пали така, а заработва едвам и след една секунда-секунда и половина пак отива до към 1500-1600, пак връща на 1400 и така си ги държи. Може ли причината да е че палят да кажем 3-4 цилиндъра, а след 1-1,5 сек. се взривяват и останалите два-три?

 

И още един може би не по-малко глупав въпрос. Пак докато е студен двигателя. Изкарвам го от гаража докато седи на 1400 оборота, подавам съвсем малко газ колкото да тръгне назад и след това или натискам съединителя, или изключвам от скорост (според колко съм се засилил, че имам 20-ина метра до улицата), при което се форсира като муха в бурканче - вдига 2000 оборота, понякога и 2200 и мазничко спадат пак до 1400. Тръгвам когато стрелката за Т е подминала вече първата чертичка на уреда, но пак като натисна съединителя да превключа на втора предавка, двигателя се форсира до 2000 и повече оборота. Предполагам работата на хидравликата оказва влияние в случая или греша? Като поотлепи малко стрелката за Т вече не се форсира и оборотите са стабилни. Не го прави когато изчакам повече и потегля когато вече държи 950-1000 оборота. Накрая да отбележа, че така е откакто го имам (1 год. и 11 месеца) Имам ли проблем/и и ако да, какви?

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен е същото ,

когато си на място мотора си държи примерно 1100 оборота на празен ход . Но ако компа отчете че колата се движи си вдигат оборотите . Това когато е студена .Като загрее не съм забеязал това .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...