Премини към съдържание

Ето сега вече я втасахме!


Препоръчано мнение

Що мислиш така? Аз съм на мнение, че ФВ са добри и здрави автомобили, колкото и да не съм фен на привържениците им ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 118
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

  • Admin

Новините досега са:

 

 

В четвъртък PSA Peugeot Citroen и японски конгломерат Mitsubishi Motors започва нов цикъл на преговори. Официална информация, обявена от френски език е както следва:

 

" PSA Peugeot Citroen обяви официално началото на преговорите с Mitsubishi Motors Company, насочени към засилване на сътрудничеството, което впоследствие може да прерасне в стратегическо партньорство".

 

До сега фактите са: MMC прави за модели PSA Peugeot 4007 и Citroen C-Crosser, които са установени съвместно производство на електрически превозни средства на базата на Mitsubishi I-MiEV, основани съвместно предприятие в Русия, близо до Калуга.

 

Следват слухове.

 

Японското издание на Nikkei Shimbun съобщи, че PSA се подготвя да поеме контрола над 30-50% от капитала на японската компания. Според Nikkei, тя може да се случи, както следва: Mitsubishi ще издаде нови акции на стойност 200-300 млрд. йени (1,5-2,3 милиарда евро), за да купи PSA. По този начин, френски грижа ще бъде основният акционер на Mitsubishi, де факто, напълно го взима под контрол. Това ще се случи, вероятно през лятото на 2010 г. - след годишното събрание на акционерите на японската компания.

 

Сделката ще позволи на японския производител, за да подобри финансовото си състояние. В края на октомври, MMC отчете нетна загуба от 36.4 милиарда йени (280 млн. евро) през първата половина на 2009-2010 г. В Пежо Ситроен продажбите в Европа нарастват, но с прекратяване на държавата да стимулира фирмата, при положение, че намалят продажбите.

 

Този алианс между групите би им дал място, шестият по големина производител на автомобили в световната ранглиста. Общият им продажби като цяло през 2008 г. възлиза на 4,45 милиона автомобила. Миналата година на PSA е продала 3,26 милиона автомобили и е на осмо място в класацията в света и Мицубиши - на 15-то място с 1,19 милиона продадени превозни средства. В PSA са заети 21.7 хил. души, в Mitsubishi - 32 хиляди.

 

Mitsubishi са потвърдили, че "преговори по съвместните проекти са в ход. "Комбинацията на капитала - една от възможностите", добавяйки обаче, че нищо не е решено. Въпреки това, на същия ден, изпълнителните директори на японската група издаде официален отказ на вече наличната информация относно предполагаемото споразумение. "Това не е вярно" - цитира Ройтерс представител на Mitsubishi Tetsue Inoi.

 

Генералният директор PSA Филип Уорън, на свой ред заяви, че "преговорите са току-що започнали." Той отказа да потвърди, за участието на PSA в японската компания, но посочи, че тя не е "изключена". Според Varena, Mitsubishi предоставя обратно интереси на французите, а именно възможността за увеличено присъствие на азиатските пазари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От представената информация :icon_clap:, става ясно, че французите ще си партнират с японците само за SUV автомобилите???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента :mitsu-smiley: мотърс разработват по модела на Хонда най добрия дизелов мотор ,който се очаква да излезе средата на другата година или най късно до изложението във Фракфурт догодина ,моторите ще са два , 2.2 Di-D MVEC - 185 и 202 коня , и 3.2Di-D 267 и 312 коня ..........освен това на 2.2 мотора ще се предлагат и хибриден вариант ...........

Като цяло още когато се появи на Хонда дизела , си мислех за една такава комбинация от мотор Хонда и купе на :mitsu-smiley: но хондаджийте искат много пари за техния мотор...........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност бях попаднал на подобни коментари за предстоящо поглъщане от PSA още преди няколко месеца, когато обявиха френските клонинги на i-MiEV. Горе-долу тогава чух и че Мицубиши затварят завода си във Венецуела, та се изпошашках. Защото, ако колегите по-горе се "връщат" към старите си Тойоти, Опели и Хонди, то аз трябва да скачам в Трабанта :)

 

Иначе френските марки уж ги водят най-добри като съотношение цена-качество, обаче баджанакът е от Франция и е инженер, но до френски коли въобще не смее да припари :D . Впрочем, в тази страна няма и никакви Галанти :icon_hmm:

 

А доколкото си спомням, когато Рено се обединяваха с Нисан, французите бяха обявили, че една от основните им цели от това сътрудничество е да подобрят надеждността на собствените си автомобили. Та и тук може да е нещо подобно. И Форд държаха голям пакет от капитала на Мазда, но марката си остана по върховете на класациите за надеждност, тъй че щом PSA имат свободни пари, нека налеят малко в нашата марка и да отслабят финансовата примка около врата и. Само от обявяването на тази новина, акциите на Мицубиши скочили с над 13%, тъй че пазарът реагира повче от добре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло още когато се появи на Хонда дизела , си мислех за една такава комбинация от мотор Хонда и купе на :mitsu-smiley: но хондаджийте искат много пари за техния мотор...........
Ще искат, как няма да искат...

Не забравяй, че това е световно признат най добър дизелов мотор... :P

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Dj Tymbi записал съм те през новата 2010 г. на уроци по френски, всеки вторник и четвъртък.

Хааа,хахахахахахаааа..................никога, или на английски или на японски, тва е положението............ :D :D Ще накараме францетата да учат японски...... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Ще искат, как няма да искат...

Не забравяй, че това е световно признат най добър дизелов мотор... :P

 

Беше само за 1 година.

След това хегемонията мина в ръцете на немците.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее...ххххх колеги. С риск да ме плюете ще ви кажа, че най-добър двигател няма!!!

Помислете малко и ще разберете, че съм прав.

 

ПП За по недосетливите мога да обяснявам на ЛС, че много :offtopic:

Редактирано от Pansim1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не колега няма най-добри производители, има най-големи и те в никакъв случай не може да се каже, че са най-добри.

Пример е любимата марка Митсубиши - не е най-голямата нали. Но твърдя че има много успешни модели.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напротив, има колега....има едни, които са по-добри от други. И да, Мицубиши има много успешни модели, но говорим за двигатели. В Европа това са точно 2 производителя..останалото знаеш къде е :)

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, дай пример за добри и по-лоши, но с ясни критерии, а не квартални приказки на бира /не че имам нещо против бирата де/ :D :D :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото виждам, аз не говоря за добри и лоши...говоря за едни производители, които правят едни малко по-добри двигатели от другите. И си взимат малко повече и по-често награди....Кварталните приказки на по бира ще ги оставим за темата: Хари Потър и голф двойката...... :P Ако разбира се говорим за официално наградени и признати двигатели, а не, дядо ми има един москвич на 400000 вече и тегли като невидял, без основен ремонт..... Макар, че нашият си работеше до последно....

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наградени, признати...от кой и по какви критерии? От група платени журналисти!

Хайде кажи кой е най-добрия, пък аз ще се опитам да докажа, че най-добър двг. няма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пак ти казвам....говоря за едни производители, които са по-добри от други. Дотук пост за най-добър двигател не съм пускал. А групата платени журналисти обикновено са едно много добро извинение...:) Изключвам АвтоБилд, за които технологиите и продуктите на VAG отдавна са напуснали земните измерения.....

Редактирано от Dell
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Митсубиши Паджеро с не-помя вече колко победи в Париж Дакар (най-тежкото рали за една кола и за един двигател). Митсубиши ЕВО (религия в рали шампионатите). Митсубиши 3000 ГТ и Еклипс 1Г (предпочитани от цял свят за силов тунинг). Митсубиши Сайборг (едно от най-добрите постижения за литрова мошност).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Пансим1 хайде сега въпросче с повишена трудност - как така караш ситроен и Мицубиши ти е любимата марка - според мен нещо не се връзва тук :) Моя шеф само да ти кажа има Пежо 407ца и миналата зима като беше студа му имаше 2 пръста ??? скреж от вътрешната страна на предния прозорец :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: и на френски една лелка му обясняваше по комп-а айс алерт, айс алерт ... сега ще си купува Пежо 4007 не знам що му е важното че е жип .... ;) ;) А иначе Паджерото е с 12 победи в Дакар последната 2007ма ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наградени, признати...от кой и по какви критерии? От група платени журналисти!

Хайде кажи кой е най-добрия, пък аз ще се опитам да докажа, че най-добър двг. няма.

Мерцедес 2.5 D ... Другото му име е милионника и не е измислено от журналисти, а от потребителите...

Повечето екземпляри си изкарват милиона без ремонти...

Айде ти ми докажи че не е така... Някога карал ли си кола толкова километри ?..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или оня Нисан - на колко беше? 1,2 млн, или повече?

 

Както и да е... Такива коли вече не се правят. И като разказваме тези неща на децата си след 20 години - ще ни се подиграват........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Драги колеги, включвам се с малко закъснение щот' трябва и да се работи по малко :P

Ами вие сами сте си отговорили на въпроса

За един добрия двг. изминава милиони км. без ремонт.

За друг добрият двг. е състезателния.

За трети....

Карам И Ситроен и Мицу, което се вижда леко в ляво от този текст. И двете са ми любими!!!

Съвсем оспамихме хубавата тема.Съжалявам.

 

На шефа за пежото или да си прочете упътването за експлоотация, или да бяга в сервиз. Не е нормално да заскрежава стъклото!!!

 

ПП Още нещо за милионника - возил съм се на такъв Мерцедес, и да ви кажа по-тромава кола рядко се среща. Язък му за километрите.

Редактирано от Pansim1
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Говори се за обединение на Suzuki с VW.

Така че глобализацията вече настъпва с огромни размери.

 

http://www.radar.bg/redirect.php?newsid=6574511

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПП Още нещо за милионника - возил съм се на такъв Мерцедес, и да ви кажа по-тромава кола рядко се среща. Язък му за километрите.
Много е тромава, с повече от 200 км/ч. не ще да върви... :D

Абе изобщо и Мерцедес не могат да правят коли, да живее Ситроен... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...