Премини към съдържание

Ево 11 ще бъде хибрид


Believe

Препоръчано мнение

http://theage.drive.com.au/green-motoring/...91022-h9lb.html

 

Най-голямата грешка за мен , не мога да си представя кола с такава репутация просто изведнъж да трябва да се захранва от ток... Бих разбрал да се предлагаше лансер хибрид , но ево .. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подигравка с двигателя. Ево двигателя на ток - пълна простотия.

Редактирано от jolly_roger
използвайте и главни букви!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вие изобщо нясно ли сте какво може да постине един ел. двигател?
Явно не са нЯсно, какво ускорение може да има един тролей ... :lol:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно не са нЯсно, какво ускорение може да има един тролей ... :lol:

По-скоро какъв е въртящият момент на един ел. двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен ако не е с плутониеви касети :tok: и като се прибереш,свързваш къщата към ЕВОТО и не плащаш убийствени сметки за ток на МОНОПОЛИСТИТЕ!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тока отдавна е засрамил бензина, но ще ви трябва малко време да го осъзнаете...

 

Преди прагматичното мислене,има и малко политика...все пак :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Имаше преди време един много смел проект.

 

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...pic=1039&hl

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не се шегувам...обърнете внимание в статията на данните за въртящия момент . Може марката да не е Мицубиши, но говорим за реални неща...

http://www.segabg.com/online/new/articlene...092400040001401

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Тошко, многократно сме говорили, че настоящето е вече на електрическите двигатели.

Няма вече накъде. Глобалното затопляне е вече факт.

От друга страна ел. двигателя има по-голямо КПД.

Проблема е в батериите. Още се търси формулата "много енергия в малко пространство".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да се надяваме, че системата ще се промени преди обстоятелствата да са го наложили и скоро да станем свидетели на масово навлизане на електромобилите .

Сигурно тогава хит сред тунинг средите, ще е симулацията на бензиновите мотори чрез озвучаване :D

Редактирано от todor
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо да е срам ,че Евото ще е с хибриден двигател?Доказано е ,че електордвигателя е в пъти по-добър от бензиновия и дизеловия!!!А и технологията не е нова!!! и вече няма на къде да се развиват ДВГ за да посрещнат нуждите на хората.Аз си мисля, че отдавна капацитета им е изпълнен и повече нямака какво ново да се измисли в тази насока.Отделен е въпроса за желанието на производителите на автомобили да я интегрират сега е не преди 10 години примерно,нали трябва да се правят пари, а в момента с този мейн стриийм по света за "зелено",днес е идеалният момент.Преди 10,20 години,хибрида нямаше да има такъв успех както има в момента.Поне аз така си мисля.А и с удоволствие ще карам едно такова хибридно нещо.Един Лексус в момента много ме блазни,но е извън финансовият ми обсег!!! :(

В 21 век сме :),трябва да се гледа напред!!!!

 

 

С уважение

 

Светослав Илиев

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В статията ,която прочетох горе е написано , че със напълно заредени батерии можеш да изминеш 248км (и това предполагам с икономично шофиране), като след това ще ти трябват 8 часа за зареждане .... Много ми е интересно лятото като тръхнеш за морето от София , половин ден дали ще ти стигне да отидеш :)?

 

П.С. Това го казвам повече като закачка ,... иначе и аз съм ЗА да се въведат електромоторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

То имаше и идея за дизелов еклипс. Мъка, мъка. Че електродвигателите имат голям въртящ момент от 0 оборота нагоре е факт, но има и други показатели. Мириса на бензин, ревът на гърнето, съскането от турбото и блоуофа....Къде отива тунингът? Слагаш по-мощно динамо и по-голяма батерия и вдигаш конете :D

 

Представяте ли си някой американски мъсъл на ток :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В статията ,която прочетох горе е написано , че със напълно заредени батерии можеш да изминеш 248км (и това предполагам с икономично шофиране), като след това ще ти трябват 8 часа за зареждане .... Много ми е интересно лятото като тръхнеш за морето от София , половин ден дали ще ти стигне да отидеш :)?

 

П.С. Това го казвам повече като закачка ,... иначе и аз съм ЗА да се въведат електромоторите.

 

Нямам, против да преспя в Стара Загора, или в Търново- и на двете места имам приятели, с които не съм се виждал от сума ти време. Ще си намеря хотел, ще се почерпим и така... докато колата се зарежда.

Покрай тези коли и бързане се асоциализирахме... все едно има някакво значение, дали ще стигна за 5, или 7 часа до морето... луда работа...

 

На мен лично ми се кара не хибрид, а електромобил. Само в цената е проблема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
То имаше и идея за дизелов еклипс. Мъка, мъка. Че електродвигателите имат голям въртящ момент от 0 оборота нагоре е факт, но има и други показатели. Мириса на бензин, ревът на гърнето, съскането от турбото и блоуофа...

 

И къде отива да стигаш за по-малко от 2 денонощия до морето? :rolleyes: Ако решиш да си направиш планински излет - батерийката ти стига до средата на баира. :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хора, споко! Това, че ще монтират и електродвигател не означава, че ще направят от Евото спъната масовка като Приус-а. Лично аз съм много доволен, че Мицубиши развиват потенциала си и могат да заемат лидерско място при електромобилите. Пък и от компанията явно са видяли какво може да "засрами" едно Ево в това

(посланието, че ел-мобилите са секси е отправено от една от спасителките на плажа, Стефани, ако я разпознахте).

 

Добре, че :mitsu-smiley: се насочват и към премиум сегмента, защото според мен масовото навлизане на електромобилите като реална и разумна алтернатива за обикновения човек няма да е съвсем скоро. Само като се направи една елементарна сметка колко милиарда барела суров петрол чакат да бъдат изпомпани, като се умножи това по $100/$150/$200 и може да си представим колко силна е опозицията срещу бързия преход към електромобила. Знаехте ли, че нефтените компании купуват патенти за батерии (за да задържат прогреса, разбира се)?

 

Но дори с ограничен пробег ел-мобилът пак става за втора кола в семесйтвото основно за градското каране. Вие да не ходите всеки ден на море или планина? И в този случай пак има решения - батерии под наем. Освен това батериите се зареждат за 8 часа, но в домашни условия, а в специализираните станции това ставаше за около 40 минути - колкото да си хапнеш и починеш от пътя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.dnevnik.bg/ekobiznes/ekosbor/20...eriite/?ref=rss

 

Има още статии около тази технология. Някъде четох, че първия елмобил с такава батерия ще е Tesla Model S. Дори сега го рекламират, че минава 300мили с едно зареждане траещо 45мин. Да не говорим за ускорение 0-100 за 5.6 сек. Вярвам, че японците вече са разработили технологиите и са в напреднал стадий за да пуснат официално това за EVO-то

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...